כנס Next Case 2017: ללמוד שיווק דיגיטלי ממומחים

הכנס שמתקיים זו השנה הרביעית, יציע אנשי מקצוע מובילים שמציגים קייס סטאדיז אמיתיים במטרה ללמד את הקהל מהניסיון שלהם. ויש גם הנחה לגולשי אייס
תוכן שיווקי |

בתחום השיווק הדיגיטלי לא תמיד חייבים להמציא את הגלגל מחדש. תמיד עדיף קודם לחקור מה עשו לפניכם: כך תוכלו לגלות דרכים אפקטיביות להתגבר על אתגרים נפוצים, ללמוד מתובנות שהפיקו אחרים מהתהליכים שעשו, ולקבל השראה שתעזור לכם להתניע את המסע השיווקי שלכם, במיוחד ברגעים שאתם מרגישים תקועים.

כנס נקסט קייס 2017 שיתקיים ב-6 בדצמבר הוא בדיוק המקום לעשות את כל זה. הכנס, שמתקיים השנה זו הפעם הרביעית, הוא אחד האירועים הגדולים בישראל בתחום השיווק הדיגיטלי, ומבוסס על קונספט ייחודי: אנשי המקצוע המובילים בתחום, שמציגים קייס סטאדיז אמיתיים, במטרה לאפשר לכם ללמוד מהניסיון שלהם, ללמוד על כלים שלא הכרתם ולקחת אתכם הביתה שלל תובנות וטיפים מועילים.

הכנס נוסד ב-2013 על ידי פבל ישראלסקי, מנכ"ל סוכנות השיווק הדיגיטלי אנגורה מדיה ומייסד הבלוג הפופולרי AskPavel, העוסק בקידום אתרים ושיווק באינטרנט על כל היבטיו.

בכנס ייערכו 18 הרצאות, שכל אחת מהן תימשך 20 דקות. כל קייס סטאדי הוא ייחודי, וכל אחד נוגע בהיבט אחר של שיווק דיגיטלי: מקידום אורגני בגוגל ועד שיווק משפיענים, מפרסום ממומן ועד שימוש בביג דאטה. מכיוון שקהל היעד בכנס מגוון (מנהלי שיווק בארגונים, מקדמי אתרים, בעלי עסקים, יזמים, סטודנטים בתחומי השיווק הדיגיטלי ועוד) ההרצאות בכנס מחולקות ל-2 מסלולים שמתקיימים במקביל: 

- המסלול האסטרטגי - מיועד למנהלי שיווק ולבעלי עסקים. ההרצאות בו יעסקו באסטרטגיות שיווקיות ובניהול השיווק ברמת המאקרו.

- המסלול הטכני - מיועד למקדמי אתרים מנוסים. ההרצאות בו יעסקו בנושאים טכניים ומתקדמים.

יחד עם זאת, כל מבקר בכנס יכול להיכנס לכל אחד מ-2 המסלולים לפי בחירתו, ואף יוכל לעבור בין מסלול למסלול במהלך היום, לפי הנושאים שמעניינים אותו. המקצוענים הטובים בתחומם מחברות ישראליות ובינ"ל השנה הכנס מצטיין באוסף מרצים איכותי ומגוון במיוחד, כולל נציגים מחברות בינ"ל מובילות כמו Webpals, Wix, Payoneer, Plarium ו-Outbrain.

כדי לקבל טעימה מהתכנים שיוצגו בכנס, הנה רשימה של כמה מההרצאות שתוכלו לשמוע:

 - לירז פוסטן, Outbrain - איך הגדלנו המרות אורגניות ב-85% רק בעזרת עבודת צוות.

- אור פיאלקוב, Fialkov Digital - כיצד הבאנו מאות מתעניינים לשכונה חדשה באופקים עם קריאייטיב מנצח וקמפיין רב-ערוצי.

- טליה וולף, GetUplift - איך הכפלנו את כמות הרשימות, המכירות והשימוש במוצר על ידי שימוש בטריגרים רגשיים.

- מת'יו טני, Webpals - איך מחיקת יותר מ-1,000 עמודים באתר הזניקה את ה-SEO.

- פרי לוי, כלמוביל - איך עשינו טרנספורמציה דיגיטלית לקבוצת כלמוביל, שהביאה לגידול של מאות אחוזים

- איתן הלמן, Wix - איך קידמנו בהצלחה 3 אתרי WIX מסוגים שונים.

- אלעד רביד, שטראוס קפה - איך השקנו פלטפורמת איקומרס בתוך ארגון גדול.

 - בנג'י עזריה, Plarium - איך חיברנו את כל נתוני ה-Offline וה-Online באתר עם מיליוני משתמשים ב-Google Analytics.

*** הנחה משתלמת של 15% לקוראי אייס

קוראי אייס נהנים מהנחה מיוחדת של 15% בהרשמה לכנס. כל שעליכם לעשות הוא להירשם עם הקוד ice15 ותקבלו את ההנחה באופן אוטומטי. להרשמה לחצו כאן. בקרוב מחירי הכרטיסים עולים, כך שמומלץ להירשם מוקדם ככל האפשר.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
המהדורה המרכזית חדשות 13. קרדיט: אתר רשתהמהדורה המרכזית חדשות 13. קרדיט: אתר רשת
רייטינג

המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג

כמויות הצופים במהדורות המרכזיות חזרו למספרים של טרום עסקת החטופים, אבל ההפתעה הגדולה נמצאת ברייטינג של חדשות 13, שמאבדת גובה באופן עקבי 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כבר כתבנו לכם על חזרתם של מספרים "רגילים" לצפייה במהדורות החדשות המרכזיות, אחרי תקופה ארוכה שבה סביב עסקת החטופים נתוני הצפייה היו בשיא, והנה עכשיו אנחנו רואים שלא רק שכמויות הצופים ירדו בכל המהדורות, אלא גם ישנה מובהקות חדשה, שבה ערוץ 14 מתבסס במקום השני, כשבאופן עקבי הוא עם יותר ממחצית הצופים של חדשות 12, שנמצאת תמיד בראש. ולא רק זה, אלא שחדשות 13 הולכת ויורדת מבחינת רייטינג וכמויות צופים, ולא רק שהיא כבר לא קרובה למקום השני אלא היא בתחתית טבלת הרייטינג. 

מבחינת המספרים עצמם, המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה עם 14.4% רייטינג ו-346 אלף צופים, אחריה המהדורה של ערוץ 14 עם 7.7% רייטינג ו-183 אלף צופים וההפתעה נמצאית במקומות 3 ו-4, כאשר חדשות כאן11 היו במקום השלישי, עם 4.5% רייטינג ו-99 אלף צופים ואילו חדשות 13 סגרו את הרשימה עם 4.4% רייטינג בלבד ו-102 אלף צופים. 

פריים טיים

תכנית ריאליטי חזקה תמיד תגבור על שאר השידורים ברצועה, וכך קרה גם בפריים טיים, כשמאסטר שף הותיקה עמדה על 17.8% רייטינג ו-432 אלף צופים. אחריה היה עוד ריאליטי אוכל, הפעם "בואו לאכול איתי" של התאגיד, שהצליח גם ברצועת הפריים טיים אמש, עם 8.7% רייטינג ו-225 אלף צופים. אחריו, במרחק נגיעה, היתה "הפטריוטים", אחרי שעברה מיתוג מחודש, עם 8.5% רייטינג ו-242 אלף צופים ואת הרשימה סגר שוב ערוץ 13, עם "חרדים העולם האמיתי", שהיה עם 4.1% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד. 

רצועות חדשות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.8% ו-80 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים עם 2.7% רייטינג ו-64 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.5% רייטינג ו-29 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.8% ו-60 אלף צופים, אחריו במקום השני היה פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-30 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר הפעם ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.1% בלבד ו-26 אלף צופים בלבד.

המהדורה המרכזית חדשות 13. קרדיט: אתר רשתהמהדורה המרכזית חדשות 13. קרדיט: אתר רשת
רייטינג

המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג

כמויות הצופים במהדורות המרכזיות חזרו למספרים של טרום עסקת החטופים, אבל ההפתעה הגדולה נמצאת ברייטינג של חדשות 13, שמאבדת גובה באופן עקבי 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כבר כתבנו לכם על חזרתם של מספרים "רגילים" לצפייה במהדורות החדשות המרכזיות, אחרי תקופה ארוכה שבה סביב עסקת החטופים נתוני הצפייה היו בשיא, והנה עכשיו אנחנו רואים שלא רק שכמויות הצופים ירדו בכל המהדורות, אלא גם ישנה מובהקות חדשה, שבה ערוץ 14 מתבסס במקום השני, כשבאופן עקבי הוא עם יותר ממחצית הצופים של חדשות 12, שנמצאת תמיד בראש. ולא רק זה, אלא שחדשות 13 הולכת ויורדת מבחינת רייטינג וכמויות צופים, ולא רק שהיא כבר לא קרובה למקום השני אלא היא בתחתית טבלת הרייטינג. 

מבחינת המספרים עצמם, המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה עם 14.4% רייטינג ו-346 אלף צופים, אחריה המהדורה של ערוץ 14 עם 7.7% רייטינג ו-183 אלף צופים וההפתעה נמצאית במקומות 3 ו-4, כאשר חדשות כאן11 היו במקום השלישי, עם 4.5% רייטינג ו-99 אלף צופים ואילו חדשות 13 סגרו את הרשימה עם 4.4% רייטינג בלבד ו-102 אלף צופים. 

פריים טיים

תכנית ריאליטי חזקה תמיד תגבור על שאר השידורים ברצועה, וכך קרה גם בפריים טיים, כשמאסטר שף הותיקה עמדה על 17.8% רייטינג ו-432 אלף צופים. אחריה היה עוד ריאליטי אוכל, הפעם "בואו לאכול איתי" של התאגיד, שהצליח גם ברצועת הפריים טיים אמש, עם 8.7% רייטינג ו-225 אלף צופים. אחריו, במרחק נגיעה, היתה "הפטריוטים", אחרי שעברה מיתוג מחודש, עם 8.5% רייטינג ו-242 אלף צופים ואת הרשימה סגר שוב ערוץ 13, עם "חרדים העולם האמיתי", שהיה עם 4.1% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד. 

רצועות חדשות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.8% ו-80 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים עם 2.7% רייטינג ו-64 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.5% רייטינג ו-29 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.8% ו-60 אלף צופים, אחריו במקום השני היה פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-30 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר הפעם ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.1% בלבד ו-26 אלף צופים בלבד.