כנס Next Case 2017: ללמוד שיווק דיגיטלי ממומחים
בתחום השיווק הדיגיטלי לא תמיד חייבים להמציא את הגלגל מחדש. תמיד עדיף קודם לחקור מה עשו לפניכם: כך תוכלו לגלות דרכים אפקטיביות להתגבר על אתגרים נפוצים, ללמוד מתובנות שהפיקו אחרים מהתהליכים שעשו, ולקבל השראה שתעזור לכם להתניע את המסע השיווקי שלכם, במיוחד ברגעים שאתם מרגישים תקועים.
כנס נקסט קייס 2017 שיתקיים ב-6 בדצמבר הוא בדיוק המקום לעשות את כל זה. הכנס, שמתקיים השנה זו הפעם הרביעית, הוא אחד האירועים הגדולים בישראל בתחום השיווק הדיגיטלי, ומבוסס על קונספט ייחודי: אנשי המקצוע המובילים בתחום, שמציגים קייס סטאדיז אמיתיים, במטרה לאפשר לכם ללמוד מהניסיון שלהם, ללמוד על כלים שלא הכרתם ולקחת אתכם הביתה שלל תובנות וטיפים מועילים.
הכנס נוסד ב-2013 על ידי פבל ישראלסקי, מנכ"ל סוכנות השיווק הדיגיטלי אנגורה מדיה ומייסד הבלוג הפופולרי AskPavel, העוסק בקידום אתרים ושיווק באינטרנט על כל היבטיו.
בכנס ייערכו 18 הרצאות, שכל אחת מהן תימשך 20 דקות. כל קייס סטאדי הוא ייחודי, וכל אחד נוגע בהיבט אחר של שיווק דיגיטלי: מקידום אורגני בגוגל ועד שיווק משפיענים, מפרסום ממומן ועד שימוש בביג דאטה. מכיוון שקהל היעד בכנס מגוון (מנהלי שיווק בארגונים, מקדמי אתרים, בעלי עסקים, יזמים, סטודנטים בתחומי השיווק הדיגיטלי ועוד) ההרצאות בכנס מחולקות ל-2 מסלולים שמתקיימים במקביל:
- המסלול האסטרטגי - מיועד למנהלי שיווק ולבעלי עסקים. ההרצאות בו יעסקו באסטרטגיות שיווקיות ובניהול השיווק ברמת המאקרו.
- המסלול הטכני - מיועד למקדמי אתרים מנוסים. ההרצאות בו יעסקו בנושאים טכניים ומתקדמים.
יחד עם זאת, כל מבקר בכנס יכול להיכנס לכל אחד מ-2 המסלולים לפי בחירתו, ואף יוכל לעבור בין מסלול למסלול במהלך היום, לפי הנושאים שמעניינים אותו. המקצוענים הטובים בתחומם מחברות ישראליות ובינ"ל השנה הכנס מצטיין באוסף מרצים איכותי ומגוון במיוחד, כולל נציגים מחברות בינ"ל מובילות כמו Webpals, Wix, Payoneer, Plarium ו-Outbrain.
כדי לקבל טעימה מהתכנים שיוצגו בכנס, הנה רשימה של כמה מההרצאות שתוכלו לשמוע:
- לירז פוסטן, Outbrain - איך הגדלנו המרות אורגניות ב-85% רק בעזרת עבודת צוות.
- אור פיאלקוב, Fialkov Digital - כיצד הבאנו מאות מתעניינים לשכונה חדשה באופקים עם קריאייטיב מנצח וקמפיין רב-ערוצי.
- טליה וולף, GetUplift - איך הכפלנו את כמות הרשימות, המכירות והשימוש במוצר על ידי שימוש בטריגרים רגשיים.
- מת'יו טני, Webpals - איך מחיקת יותר מ-1,000 עמודים באתר הזניקה את ה-SEO.
- פרי לוי, כלמוביל - איך עשינו טרנספורמציה דיגיטלית לקבוצת כלמוביל, שהביאה לגידול של מאות אחוזים
- איתן הלמן, Wix - איך קידמנו בהצלחה 3 אתרי WIX מסוגים שונים.
- אלעד רביד, שטראוס קפה - איך השקנו פלטפורמת איקומרס בתוך ארגון גדול.
- בנג'י עזריה, Plarium - איך חיברנו את כל נתוני ה-Offline וה-Online באתר עם מיליוני משתמשים ב-Google Analytics.
*** הנחה משתלמת של 15% לקוראי אייס
קוראי אייס נהנים מהנחה מיוחדת של 15% בהרשמה לכנס. כל שעליכם לעשות הוא להירשם עם הקוד ice15 ותקבלו את ההנחה באופן אוטומטי. להרשמה לחצו כאן. בקרוב מחירי הכרטיסים עולים, כך שמומלץ להירשם מוקדם ככל האפשר.

השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 עם נוכחות רצינית של 204 אלף צופים, שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, שבה צפו 302 אלף איש; חדשות 13 עם 145 אלף צופים ואילו המהדורה המרכזית של כאן 11 נמצאת באופן עקבי על 50 עד 60 צופים וסוגרת את הרשימה עם נתונים חלשים
כמו תמיד, רייטינג מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ואמש עמדה על 12.9% רייטינג עם 302 אלף צופים, אבל לאחרונה, המגמה היא שבמקום שסך כל המהדורות המתחרות יעמוד על חצי מכמות הצופים של חדשות 12, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עולה לבדה לכ-66% מכמות הצופים, עם 204 אלף צופים ו-6.7% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 6.6% אבל 145 אלף צופים. מעניין מה היו התוצאות לו היו משנים את שיטת הרייטינג.
עם זאת, סיפור מרכזי לא פחות הוא הסיפור של מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, ולמרות מגישים איכותיים, טלי מורנו וטל ברמן, היא מדשדשת ומציגה תוצאות חלשות מאד, כשאמש כמות הצופים היתה 58 אלף איש בלבד, עם 2.4% רייטינג.
בפריים טיים, איך לא, הלהיט של רשת, "האח הגדול" מנצח את כולם, עם רייטינג של 16.2% ו-408 אלף צופים, ואחריו "מאסטר שף" היציבה, עם 13.4% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים חוזרת ומזנקת, לאחר תקופה של ירידה, ועומדת על 7.4% רייטינג ו-223 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", זכתה ל-1.3% רייטינג בלבד, עם 26 אלף צופים בסך הכל. השידור הציבורי בבעיית רייטינג קשה.
בוקר, אמצע היום ולייט נייט
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-91 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.9% רייטינג ו-36 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.7% ו-77 אלף צופים, אחריו במקום השני המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.9% בלבד ו-43 אלף צופים ואחריהן מאחור נמצא "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.