2 טיפות קפה: teenk ועופר שכטר העתיקו פרסומת של ריקי ג'רוויס שזכתה בקאן
יש רגעים שכל מה שנותר לך לומר כשאתה חווה אותם, זה "אוי לא". רגע שכזה נרשם כשצפינו בפרסומת של משרד הפרסום teenk לקפה עלית של חברת שטראוס בה עופר שכטר מנסה להיות ריקי ג'רוויס. הפרסומת של קפה עלית מועתקת מאוסטרליה, שם ג'רוויס, באומנות שממקסמת את הגאונות הקומית והצינית שלו, מקדם את הקמפיין של חברת OPTUS שעומדת מאחורי כניסת נטפליקס לאוסטרליה.
להעתיק פרסומת (או לקחת "השראה"..) זה דבר אחד, להעתיק פרסומת שבה מככב אחד הקומיקאים הידועים והמצליחים בעולם זה דבר שני ולהעתיק פרסומת שזכתה בפסטיבל קאן (!!!) זה כבר משהו אחר. הפרסומת של ג'רוויס זכתה בפרס הברונזה בשנת 2015, בקטגוריית הסייבר, בתת הקטגורייה סרטי סושיאל.
הפרסומת המקורית של ג'רוויס
הפרסומת של שכטר לקפה עלית
מ-teenk נמסר בתגובה: "תהליך החשיבה שלנו הוא יחד עם הטאלנט, בייחוד שמדובר כאן בתוכנית אירוח אינטרנטית בהובלתו. וכמו המנחים הגדולים, ג'יימי קימל, ג'יימי פאלון ועוד, גם פה לעפר היה סיי גדול, שרצה לעשות הומאז' לריק ג'רוויס האגדי. אנחנו גאים שהצלחנו להעביר את הרוח של הסרטון המדהים מאוסטרליה ושמחים שהמסר עבר. אנחנו ממליצים בחום להמתין ולצפות בתכניות שיעלו בקרוב, עפר לא נופל מגדולי מנחי הטוק שואוז הבינלאומיים".
- 18.אז מתי התקציב יוצא למכרז? (ל"ת)דה דה 01/08/2016 22:17הגב לתגובה זו
- 17.ינון 01/08/2016 15:12הגב לתגובה זונו באמת, אז השתמשו באותו קונספט וחיקו את הקריאייטיב. ביג פאקינג דיל. יאללה להתקדם. הקונספט טוב אז אפשר לחשוב שבאמת קהל היעד, ילדים בני 15, ישבו מול היוטיוב ויגידו לעצמם - אין מצב שאני קונה קפה עלית עכשיו, הרי הם העתיקו מריקי ג'רוויס
- 16.ג'נגו חסר מעצור יד 01/08/2016 13:37הגב לתגובה זותגובה מביכה של טינק
- 15.אנחנו נמשיך להסתלבט. טינק ימשיכו לעשות כסף. (ל"ת)נו באדי 01/08/2016 13:31הגב לתגובה זו
- 14.להשתין מהמקפצה (ל"ת)דון דרייפר 01/08/2016 10:14הגב לתגובה זו
- 13.דון דרייפר 01/08/2016 10:02הגב לתגובה זוהמקור גאוני, מבריק וקורע מצחוק. החיקוי כל כך גרוע שלא הצלחתי לצפות בו עד הסוף.
- 12.מביך לכל הצדדים (ל"ת)ד ויטמן 31/07/2016 22:27הגב לתגובה זו
- 11.לאה 31/07/2016 18:22הגב לתגובה זוטינק מבין בפרסום כמו שאני מבינה בהתחממות כדור הארץ. זו חברה שהמנכ"ל שלה יניב ויצמן חשב שאפשר לבנות משרד פרסום מהילדים אותם גייס ב"איגי" תנועת הנוער הגאה. יניב ויצמן הוא לא פרסומאי ולכן אני מופתעת שאתם מופתעים מהדבר המביך הזה
- 10.הצינור 31/07/2016 17:56הגב לתגובה זואיזה אפסים.
- 9.זה לא הומאז' - זה גנבאאאז' (ל"ת)סיגאווי 31/07/2016 17:46הגב לתגובה זו
- 8.שמול 31/07/2016 17:12הגב לתגובה זוטאלנט מסוכן וערמומי שמסכן את יושרתם של משרדי הפרסום. יום שחור בו משרד מבריק ופורץ דרך נפל לתרמית של נוכל
- מאיר 31/07/2016 18:03הגב לתגובה זואמור להכיר קמפיין כזה שזכה בקאן. ואם לא - מגיע לו. או שיצאו טיפשים או בלי אינטיגריטי למקצוע.
- 7.מנהל שיווק 31/07/2016 16:27הגב לתגובה זופשוט בושה
- 6.מנהל שיווק 31/07/2016 16:14הגב לתגובה זואו לחילופין תגובת המפרסם? אין שום לקיחת אחריות? או לומר נו נו נו למ.הפרסום שלהם? בשביל זה משלמים להם כסף כל חודש, בשביל קופי פייסט. בושה. זה הופך את משרד הפרסום לנוכל חובבן או לחילופין את מנהל השיווק לבטלן ועצלן.
- 5.עולב 31/07/2016 16:00הגב לתגובה זוחברה פאתטית שרוכבת על טיקט של בני נוער
- 4.פת 31/07/2016 15:57הגב לתגובה זולשבת כל היום לא לעשות כלום ולחוש את עצמך. קראייטיב ישראלי.
- 3.ירון 31/07/2016 15:45הגב לתגובה זואם זה רעיון של המשרד- הלקוח צריך לפטר אותו. אם זה רעיון של הלקוח- המשרד צריך לפטר אותו. מעליב.
- 2.יקי 31/07/2016 15:37הגב לתגובה זומביך. עדיף שישתקו. תכלס, רצו להיכנס לליגה של המעתיקנים עם ראובני ומקאן.
- 1.כמה שילמו לטינק על הרעיון? (ל"ת)ישראלי מצוי 31/07/2016 15:32הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
