מאיה קרבט נירית וייס
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

גירל פאוור: לאחר המינוי של סופי מלניק - תקציב היח"צ של אאוטבריין עובר לקרבט & וייס

לא הרבה לאחר מינויה לתפקיד מנהלת השיווק בישראל, מז' אירופה ואסיה, סופי מלניק והנהלת אאוטבריין מרעננים את מערך היח"צ ונפרדים מאייזנברג אליאש 
משה בנימין | (2)

משרד יחסי הציבור והייעוץ התקשורתי קרבט/וייס בניהולן ובבעלותן של נירית וייס ומאיה קרבט קיבל לידיו את תקציב היח"צ של חברת המלצות התוכן אאוטבריין - כך נודע לאייס.

תקציב היח"צ של אאוטבריין עובר לידי קרבט וווייס, לאחר שטופל עד לאחרונה על ידי משרד הייעוץ התקשורתי אייזנברג אליאש בבעלותם של אמיר אייזנברג ושי אליאש. מאחורי הרענון הנוכחי במערך היח"צ עומדת הנהלת אאוטבריין ישראל בשיתוף עם סופי מלניק שמונתה לאחרונה לתפקיד מנהלת השיווק של אאוטבריין ישראל, מזרח אירופה ואסיה. החברה החליטה על קרבט ווייס לאחר שקיימה סבב פגישות עם מספר משרדים. 

נירית וייס ומאיה קרבט מסרו: "אנו שמחות מאוד על תחילת העבודה עם אאוטבריין, חלוצת מהפכת התוכן בארץ ובעולם. כסוכנות שממציאה את הקטגוריה הזו בסל השיווק של מותגים בישראל - אנו מכירות את התחום מבפנים ומבחוץ וגאות לעבוד עם הצוות המוכשר שמאחורי הידע הזה".

קרבט & וייס לייעוץ וניהול תקשורת יחסי ציבור ותוכן, נוסדה לפני 4 שנים והתמקדה בחברות ומותגים בתחומי הלייף סטייל, תרבות, מדיה וקולינריה. קרבט שימשה בעברה כדוברת שידורי קשת ונירית וייס הייתה בעברה עורכת פנאי פלוס, ערוץ 24 וכן נכללה על צוות ההקמה של טיים אאוט ת"א.

אאוטבריין פועלת ב-2 מישורים מרכזיים: מחלקת הפיתוח העסקי שכוללת עבודה מול פאבלישרים (אתרים, קבוצות מדיה, מו"לים) ובמקביל עבודה מול מותגים, חברות ומפרסמים וסוכנויות הפרסום. בכל מחלקה מועסקים אנשי מכירות שאחראים לתחומם באופן נפרד. לצד מלניק מעסיקה החברה שני עובדים נוספים באותו התפקיד אשר פועלים במדנות אחרות בעולם ויחד מכסים את כל הנקודות שבהן אאוטבריין פועלת. מעליהם מפקח על הפעילות מנהל שיווק גלובלי שממוקם בניו יורק, ובנוסף, בכל מדינה מועסק מנהל שיווק מקומי. 

סופי מלניק אמתי:  "לאחר תהליך איתור ארוך בחרתי במשרד קרבט & וייס בשל ה-dna הייחודי שלהן הנטוע בעולם התוכן, וכן לאור הבנתן העמוקה את עולם התקשורת בישראל. אני מאחלת להן בהצלחה רבה ובטוחה כי תהיה".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אז בואו ניקח משרד בלי ניסיון בהייטק.... (ל"ת)
    רוני 30/05/2016 15:23
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    עשו בשכל...אייזנברג אליאש חלטוריסטים (ל"ת)
    דני דויטו 30/05/2016 10:34
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות

הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14

גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות. 

מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.

מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.

החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים

גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין,  שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.

אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.