מתפצלים: פלא-פה חוברת ל-Smoyz, מור-יוסף פורש ומקים את 'לה פמיליה'
לאחר 6 שנים של שותפות, מיכאל מור יוסף פורש מסוכנות השיווק הדיגיטלית פלא-פה ויוצא לדרך עצמאית. פלא-פה הוקמה על ידי עומר המעגן-אסף ב-2007 וב-2009 הצטרף אליו כשותף שווה הקופירייטר מור יוסף.
עם פרישתו, מור יוסף ממשיך לתחנה הבאה תחת השם לה פמיליה - סוכנות חדשה בבעלותו שתעניק ללקוחות פתרונות קריאייטיב ויוזמות שיווקיות ותעבוד הן עם לקוחות מסחריים והן לצד משרדי הפרסום. מנגד פלא-פה תמשיך במתכונתה הנוכחית תחת ניהולו ובבעלותו המלאה של עומר המעגן-אסף. לדברי מור יוסף: "שנת 2016 תחת לה פמיליה הולכת להיות שנה שבה נגשים את האג'נדה, נממש את החלומות שלנו ובמקרה הכי גרוע נוציא תחת ידינו מהלכים טובים".
בתוך כך, פלא-פה של המעגן-אסף תחל לשתף פעולה עם Smoyz - בוטיק הקריאייטיב והניו מדיה בבעלותה של אשתו יעל רנה-אסף. לדבריו "פלא-פה תמשיך כרגיל ומעתה והלאה תשתף פעולה בפרויקטים עתידיים עם Smoyz. יחד, עם היכולות שלנו ושל Smoyz נוכל להעניק ללקוחות שלם שווה יותר מסך חלקיו".
- 4.TAYA 21/12/2015 23:23הגב לתגובה זובנאדם אתה קופירייטר. לקרא לחברה החדשה לה פמליה זה על הפנים, חוץ מזה שזה לא שם ישראלי, מזוהה יותר עם שלוכיות יתרה, זה טרנד שיחלוף(אלא אם זה מה שאתה?). "איפה אתה עובד אחי? "אני? בלה פמליה" "אה מזה יעני מפיה וזה?" "לא. סתם שם דפוק אבל אתה יודע חטובלי איתנו" :) לא, לא מסתדר.
- 3.מיכאל תותח על, נעים וטוב לעובדים וללקוחות. יהיה הצלחה בכל אשר יעשה. (ל"ת)מכירה 21/12/2015 07:19הגב לתגובה זו
- 2.שי 20/12/2015 09:04הגב לתגובה זו״...תעבוד הן עם לקוחות מסחריים והן לצד משרדי הפרסום...״ = עוד פרילאנס שהחליט לקרוא לעצמו משרד פרסום. יאללה... והשם - לה פמיליה... בנאדם שרוצה לפתוח סוכנות שתהיה רלוונטית גם בעוד עשר שנים לא נותן לעצמו שם שהטרנד סביבו יסתיים בעוד שלושה חודשים.
- 1.מה זה השם הגזעני הזה (ל"ת)נעמי 18/12/2015 14:10הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
