עומר המעגן-אסף ומיכאל מור-יוסף
צילום: יח"צ

מתפצלים: פלא-פה חוברת ל-Smoyz, מור-יוסף פורש ומקים את 'לה פמיליה'

לאחר 6 שנים יחד, מור-יוסף פורש מסוכנות השיווק הדיגיטלי שהוקמה על ידי עומר המעגן-אסף ב-2007. מור-יוסף: "2016 תהיה שנה של הגשמת חלומות"
משה בנימין | (4)

לאחר 6 שנים של שותפות, מיכאל מור יוסף פורש מסוכנות השיווק הדיגיטלית פלא-פה ויוצא לדרך עצמאית. פלא-פה הוקמה על ידי עומר המעגן-אסף ב-2007 וב-2009 הצטרף אליו כשותף שווה הקופירייטר מור יוסף. 

עם פרישתו, מור יוסף ממשיך לתחנה הבאה תחת השם לה פמיליה - סוכנות חדשה בבעלותו שתעניק ללקוחות פתרונות קריאייטיב ויוזמות שיווקיות ותעבוד הן עם לקוחות מסחריים והן לצד משרדי הפרסום. מנגד פלא-פה תמשיך במתכונתה הנוכחית תחת ניהולו ובבעלותו המלאה של עומר המעגן-אסף. לדברי מור יוסף: "שנת 2016 תחת לה פמיליה הולכת להיות שנה שבה נגשים את האג'נדה, נממש את החלומות שלנו ובמקרה הכי גרוע נוציא תחת ידינו מהלכים טובים".

בתוך כך, פלא-פה של המעגן-אסף תחל לשתף פעולה עם Smoyz - בוטיק הקריאייטיב והניו מדיה בבעלותה של אשתו יעל רנה-אסף. לדבריו "פלא-פה תמשיך כרגיל ומעתה והלאה תשתף פעולה בפרויקטים עתידיים עם Smoyz. יחד, עם היכולות שלנו ושל Smoyz נוכל להעניק ללקוחות שלם שווה יותר מסך חלקיו".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    TAYA 21/12/2015 23:23
    הגב לתגובה זו
    בנאדם אתה קופירייטר. לקרא לחברה החדשה לה פמליה זה על הפנים, חוץ מזה שזה לא שם ישראלי, מזוהה יותר עם שלוכיות יתרה, זה טרנד שיחלוף(אלא אם זה מה שאתה?). "איפה אתה עובד אחי? "אני? בלה פמליה" "אה מזה יעני מפיה וזה?" "לא. סתם שם דפוק אבל אתה יודע חטובלי איתנו" :) לא, לא מסתדר.
  • 3.
    מיכאל תותח על, נעים וטוב לעובדים וללקוחות. יהיה הצלחה בכל אשר יעשה. (ל"ת)
    מכירה 21/12/2015 07:19
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    שי 20/12/2015 09:04
    הגב לתגובה זו
    ״...תעבוד הן עם לקוחות מסחריים והן לצד משרדי הפרסום...״ = עוד פרילאנס שהחליט לקרוא לעצמו משרד פרסום. יאללה... והשם - לה פמיליה... בנאדם שרוצה לפתוח סוכנות שתהיה רלוונטית גם בעוד עשר שנים לא נותן לעצמו שם שהטרנד סביבו יסתיים בעוד שלושה חודשים.
  • 1.
    מה זה השם הגזעני הזה (ל"ת)
    נעמי 18/12/2015 14:10
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.