כנס Next Case
צילום: יח"צ

כנס Next Case: עד 20 דק' כדי להציג מהלכי שיווק באינטרנט שהובילו להצלחה

אילו מהלכי שיווק באינטרנט צריכים לעשות כדי להצליח? כנס Next Case בשבוע הבא יציג מקרי בוחן קצרים. ויש גם הנחה לגולשי אייס - כנסו כנסו
שירות אייס | (1)

ביום שלישי הבא, רגע לפני סיומה של שנת 2014, יתקיים כנס Next Case השני בגני התערוכה בתל אביב. בכנס צפויים להשתתף כ-800 איש, שיחשפו לאפשרויות מתקדמות לשיווק עסק באינטרנט ודרכים לשפר את שיטות השיווק הנוכחיות.

בכנס צפוים להרצות מנהלי דיגיטל ויזמים, שידברו על מהלכי שיווק באינטרנט שהובילו אותם להצלחה. לצד זאת יוצגו מקרי מבחן שונים באורך של לא יותר מ-20 דקות, שיעזרו להבין את האסטרטגיה השיווקית הדרושה, ובכך להגדיל את הטראפיק - וכפועל יוצא את המכירות באתר. אגב, טיימר ימדוד בכל מצגת את הזמן, ולאחר 20 דקות תופיע ההתראה Next Case.

בשנה שעברה התמקד הכנס בעולם ה-SEO, והשנה הוא כבר יתרחב ויעסוק בכל תחומי היריעה לכל תחומי השיווק הדיגיטלי. גם הפעם הכנס לא יצולם, כך שלדברי מארגן הכנס פבל ישראלסקי מהבלוג Ask Pavel: "כל מה שקורה ב-NextCase - נשאר בכנס. לא יפורסמו המצגות וההרצאות לא יצולמו".

לדברי ישראלסקי, "המטרה בכנס כזה לסנן את כל הרעש הפרסומי ולהבין את התכלס - מהן הפעולות שנעשו ומה הייתה התוצאה הסופית, וזאת על מנת שכולם יוכלו ללמוד מכך". ישראלסקי מציין כי "בתור משווק אינטרנט שרוצה ללמוד, תמיד הפריע לי בכנסים מקצועיים שההרצאות הן: א' - תיאורטיות, ו-ב' - ארוכות. אני מבין את הצורך בהקדמה כדי 'להכניס' את הקהל לנושא, אבל רוב המשווקים מספיק מתוחכמים ורוצים ישר את התכלס. למה אני צריך לשמוע הסבר של 20 דקות מה זה בדיוק 'אופטימיזציה של ייחס המרה' כדי שיספרו לי על טכניקה מסוימת לבנות עמוד נחיתה ממיר? לא עדיף לעשות הרצאה של 20 דקות ורק על אותה טכניקה מסוימת?".

בין המשתתפים ניתן למנות את הילה פז, מייסדת משותפת באלגומייזר, שתדבר על "כך השתמשתי בשיטות מאד לא סטנדרטיות כדי להפוך קמפיין PPC לא רווחי לאחד עם רווחים היסטריים"; עמית לביא, מייסד Marketing Envy שעבד בעבר בפייסבוק וגוגל, יסביר "איך האקינג למעקב ההמרות של פייסבוק הביא לקפיצה של 30% בביצועים"; אייל מולדובן, סמנכ"ל פיתוח עיסקי ב-Payoneer, יסביר "איך בנינו קמפיין שיווק ברשתות חברתיות שהביא ל-500 אלף משתמשים חדשים"; יזם האינטרנט אריאל הוכשטדט, לשעבר מנהל תחום בגוגל ישראל, ידבר על "איך שיפרנו את התגובה למייל פי שמונה"; ישי כץ שינפלד, סמנכ"ל שיווק בקריה האקדמית אונו, יסביר על כיצד שיפרו במכללה את אחוזי ההמרה מליד למכירה ב-1,000%; ואילו עופר לנגר, מנהל פרויקטים בתחום ה-SEO ב-Alpinist 301, יסביר "כיצד שיפרנו את הטראפיק האורגני לחברת תנובה בלמעלה מ-85 אלף כניסות".

הנחה מיוחדת לקוראי אייס

ארגנו קופון הנחה לקהילת הקוראים של אתר אייס אשר מקנה 15% הנחה ברישום לכנס. יש להקליד את הקופון ice15 בתהליך רכישת הכרטיסים דרך אתר הכנס. לאתר לחצו כאן

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אורן משה 24/12/2014 23:03
    הגב לתגובה זו
    הייתי שנה שעברה ומתכוון להגיע גם השנה.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.