30 שנה, לך תזכור: פורש ראש מערכת החדשות של 'מעריב' בנגב - אורי בינדר
על רקע
בינדר עבד ב'מעריב' כ-30 שנה, ושימש כראש מערכת עיתון מעריב בנגב. בין היתר שימש ככתב אזורי, וכיסה גם אירועים בתחומי הביטחון והצבא. בינדר יעזוב את מעריב בסוף השבוע הנוכחי, ומתכוון להמשיך בתחום התקשורת.
במקביל, הכתב המוניציפאלי של 'מעריב' בירושלים בשנים האחרונות, יוסי אלי, שסיקר גם את תחום הפלילים בבירה, צפוי לעבור לוואלה, שם ישמש כתב משטרה ארצי. מור שמעוני, שבנוסף לתפקידה הרשמי ככתבת פלילים בתל אביב, נאלצה לסקר גם את המטה הארצי, תשאר עם תחום הפלילים בתל אביב.
בינדר אישר את הדברים, אולם סירב להרחיב. יוסי אלי מסר לאייס: "אחרי שנים ארוכות בהם מעריב היה לי בית, אני נכנס לבית חדש. אני מודה לכל העובדים לדורותיהם שאיתם עבדתי בעבר ובהווה ומקווה לעמוד בציפיות שמציב בימים אלו דסק החדשות המוביל באינטרנט של וואלה חדשות".
במעריב בחרו שלא להגיב. מוואלה נמסר: "יוסי אלי מצטרף למערכת וואלה חדשות, וישמש ככתב משטרה ארצי".
- 6.איש תקשורת 03/09/2013 11:09הגב לתגובה זואורי בינדר חבר אמיתי, אדם רגיש ומיוחד, עיתונאי מהזן הישן- שבודק לפני שהוא מפרסם, שלא מיצר חדשות אלא מדווח עליהם. תודה לך אורי על 30 שנים של דיווח חדשות הגון ואמיתי. אתה תחסר בנוף התקשורת הארצי. בהצלחה בדרכך החדשה.
- 5.משה 01/09/2013 10:28הגב לתגובה זואורי, שיהיה לך בהצלחה ! לפני 16 נפצעתי כחייל, אורי סיקר את הפציעה והשאיר מכתב מעודד ששמור אצלי עד היום. חזרתי לחיים רגילים גם בזכותך. אורי דאג להביא את הזווית האנושית בעל סיקור. שיהיה לו בהצלחה
- 4.מעריב 30/08/2013 09:32הגב לתגובה זועוד משהו שמלמד על מי אלה האנשים שמנהלים את העיתון הזה היום. מה קרה, קשה להגיד מילה טובה? שיהיה להם בהצלחה? העיקר שאנו בעיצומו של חודש הסליחות.. חבורת צבועים
- 3.עדי 29/08/2013 22:50הגב לתגובה זויוסי, אתה תותח ואתה תמשיך לתת בראש גם בתחום החדש כמו שרק אתה יודע לעשות. אורי, שיהיה גם לך בהצלחה ושנה טובה מכל הלב
- 2.בהצלחה יוסי (ל"ת)ג'רי 29/08/2013 19:03הגב לתגובה זו
- 1.העיתון ההסטורי הזה עוד קיים? חשבתי שנסגר (ל"ת)שמעון 29/08/2013 17:02הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.