עיתון מעריב
צילום: צילום: אלכסנדר כץ
פרסום ראשון

30 שנה, לך תזכור: פורש ראש מערכת החדשות של 'מעריב' בנגב - אורי בינדר

במקביל לפרישתו של בינדר לאחר 3 עשורים במעריב, הכתב המוניציפאלי בירושלים, יוסי אלי, עובר לאתר וואלה, שם ישמש ככתב משטרה ארצי
אלכסנדר כץ | (6)

על רקע ההתייעלות בקרליבך, עם או בלי קשר, נרשמות כעת 2 עזיבות: לאייס נודע כי אורי בינדר, אחד העובדים הוותיקים במעריב, החליט לסיים את דרכו, ואילו יוסי אלי יעבור לוואלה.

בינדר עבד ב'מעריב' כ-30 שנה, ושימש כראש מערכת עיתון מעריב בנגב. בין היתר שימש ככתב אזורי, וכיסה גם אירועים בתחומי הביטחון והצבא. בינדר יעזוב את מעריב בסוף השבוע הנוכחי, ומתכוון להמשיך בתחום התקשורת.

במקביל, הכתב המוניציפאלי של 'מעריב' בירושלים בשנים האחרונות, יוסי אלי, שסיקר גם את תחום הפלילים בבירה, צפוי לעבור לוואלה, שם ישמש כתב משטרה ארצי. מור שמעוני, שבנוסף לתפקידה הרשמי ככתבת פלילים בתל אביב, נאלצה לסקר גם את המטה הארצי, תשאר עם תחום הפלילים בתל אביב.

בינדר אישר את הדברים, אולם סירב להרחיב. יוסי אלי מסר לאייס: "אחרי שנים ארוכות בהם מעריב היה לי בית, אני נכנס לבית חדש. אני מודה לכל העובדים לדורותיהם שאיתם עבדתי בעבר ובהווה ומקווה לעמוד בציפיות שמציב בימים אלו דסק החדשות המוביל באינטרנט של וואלה חדשות".

במעריב בחרו שלא להגיב. מוואלה נמסר: "יוסי אלי מצטרף למערכת וואלה חדשות, וישמש ככתב משטרה ארצי".

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    איש תקשורת 03/09/2013 11:09
    הגב לתגובה זו
    אורי בינדר חבר אמיתי, אדם רגיש ומיוחד, עיתונאי מהזן הישן- שבודק לפני שהוא מפרסם, שלא מיצר חדשות אלא מדווח עליהם. תודה לך אורי על 30 שנים של דיווח חדשות הגון ואמיתי. אתה תחסר בנוף התקשורת הארצי. בהצלחה בדרכך החדשה.
  • 5.
    משה 01/09/2013 10:28
    הגב לתגובה זו
    אורי, שיהיה לך בהצלחה ! לפני 16 נפצעתי כחייל, אורי סיקר את הפציעה והשאיר מכתב מעודד ששמור אצלי עד היום. חזרתי לחיים רגילים גם בזכותך. אורי דאג להביא את הזווית האנושית בעל סיקור. שיהיה לו בהצלחה
  • 4.
    מעריב 30/08/2013 09:32
    הגב לתגובה זו
    עוד משהו שמלמד על מי אלה האנשים שמנהלים את העיתון הזה היום. מה קרה, קשה להגיד מילה טובה? שיהיה להם בהצלחה? העיקר שאנו בעיצומו של חודש הסליחות.. חבורת צבועים
  • 3.
    עדי 29/08/2013 22:50
    הגב לתגובה זו
    יוסי, אתה תותח ואתה תמשיך לתת בראש גם בתחום החדש כמו שרק אתה יודע לעשות. אורי, שיהיה גם לך בהצלחה ושנה טובה מכל הלב
  • 2.
    בהצלחה יוסי (ל"ת)
    ג'רי 29/08/2013 19:03
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    העיתון ההסטורי הזה עוד קיים? חשבתי שנסגר (ל"ת)
    שמעון 29/08/2013 17:02
    הגב לתגובה זו
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״