אין עיפרון, יש תעודה: מקאן דיגיטל ובאומן זכו ב-Merit בתחרות ה-ONE SHOW
התקווה לפרס העפרון, זהב, כסף או ארד נגוזה, אך משרדי הפרסום באומן בר ריבנאי ומקאן דיגיטל לא חזרו לגמרי בידיים ריקות. ה-
כאמור, בתחרות הניו יורקית מוענקים פרסי Pencil לזוכים בשלושת המקומות הראשונים. בנוסף לאלו מעניקה התחרות תעודת הערכה מיוחדת (Merit) המוקירה עבודות שהציגו איכות ומצוינות בפרסום. התעודה משמשת כזכייה סימבולית, בתחרות שממעטת בהענקת פרסים, אף שאינה מגובה בעפרון כלשהו.
העבודות הזוכות: באומן בר ריבנאי זכה ב-Merit עבור סרטון ה-Self Promo שכתב והפיק בשם ?So what is Integrated Advertising. הסרטון בנוי בקונספט חביב שכולל קופסת קרטון, מלאה בכל טוב, כשעליה למעשה מוצגת כל ההדרכה/ההתפתחות ההיסטורית של פרסום משולב. בשילוב של גזירי נייר, איור מינמליסטי, שאר הפתעות ו-2 זוגות ידיים עסוקות, הקופסה מחליפה תפקידים ומייצגת אמצעי מדיה ותקשורת שונים.
מקאן דיגיטל זכה ב-Merit עבור 2 עבודות שונות, האחת לעמותת שורשים ואחרת למהלך עבור אופטיקנה. במסגרת הפרויקט לעמותת 'שורשים' השיק המשרד מותג אופנה בשם ROOTS המבוסס כולו על בגדי יד שנייה-וינטאג' של זקנים בישראל. הבגדים מוצעים למכירה לכל דורש באתר שמזכיר זירות מסחר אונליין של מותגי אופנה בינלאומיים, וההכנסות מהמכירות הן קודש לתרומות לזקנים הנזקקים. מהלך זה זכה בקטגוריית פרסום אינטראקטיבי - שירות לציבור/מלכ"ר.
הזכייה השנייה היא עבור מהלך ה-Pinch באנר לאופטיקנה. במסגרת הקמפיין מינואר 2012, הגיש מקאן דיגיטל לקוראי אפליקציית האייפון של ynet, באנר ייעודי לבדיקת ראייה ברשת אופטיקנה, מיד עם השימוש של הגולש באפשרות ה-Zoom in להגדלת הטקסט הנקרא. בבאנר שהוצג לגולשים נכתב: "הראייה שלך כבר לא כמו פעם? בדיקת ראייה חינם".
קטגוריית האינטראקטיב בתחרות ה-ONE SHOW שונה משאר הקטגוריות, שכן מארגני התחרות מודעים לקצב השינויים המהיר בתחום. בשל כך, הגשת העבודות מחולקת ל-4 מועדים בשנה, לפי הרבעונים. למקאן דיגיטל יש זכרונות נעימים מתחרות ה-One Show. לפני שנה זכה המשרד ב'עפרון כסף' עבור מהלך הטיימליין לרשות למלחמה בסמים.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.
