תכירו: שופינג נעליים - הדור הבא; כל הזוגות עליכם מבלי לפתוח את השרוכים
מותג הנעליים הגרמני GORTZ הציג לאחרונה מהלך שיווקי מעניין שעשוי להיות מאומץ על ידי מותגים אופנה ברחבי העולם. במהלך, שמזכיר את הפעילות נושאת הפרסים של רשת TESCO (בדרום קוריאה) מוגשת לקהל הרחב אפשרות מבוססת טכנולוגיה, אך עם זאת פשוטה וחוויתית לרכישת נעליים.
כפי שכבר נראה בפעילויות קודמות מסביב לעולם, (וגם במקרה הזה) תחנות רכבת הן 'מגרש המשחקים' של משרדי הפרסום והמפרסמים השונים. בעוד שבישראל תחנות הרכבת הן מקור אינסופי לזעם בלתי נשלט, שם בניכר, מדובר בנקודת איסוף איכותית (ופחות בתחנות מסוימות) לקהל שמתחלף תדיר וכמעט תמיד יש לו זמן לשרוף.
במסגרת הפעילות שנשענת על פלטפורמה של שילוט חוצות הציב המותג מסך שמחובר ל-3 סורקים חכמים שמשדרים אליו תמונה. בין שני הסורקים המחוברים לקרקע (מקדימה ומאחורה) ניצב רוכש הנעליים הפוטנציאלי כשדמותו מופיעה מולו על המסך. בפניו מוצגות אפשרויות שונות למדידה וירטואלית של זוגות נעליים כך שההופעה הכוללת המתקבלת, בשילוב הנעליים מוצגת לפניו.
אלמנט ההנעה לפעולה משולב במהלך, כך שהביצועים מדידים והחברה יכולה ללמוד על האפקטיביות שלו. לצרכן המזדמן שמדד את הנעליים הויראטואליות יש אפשרות לבצע רכישה באמצעות מכשיר הסמארטפון, כך שהזוג המבוקש יוכל להישלח אליו כבר ביום המחרת. ואיך אפשר בלי - את התמונה המתקבלת אפשר לשתף בפייסבוק באופן מיידי.
אמנם מדובר בפיתוח חדשני שיכול להפוך לפעיל מאוד בכל הדקות המתות (שמצטברות לשעות, בהתאם להיקף תנועת האנשים) במקומות עמוסים כמו תחנות רכבת וכו', אך המכשול, שהיה החסם המרכזי מאז ומתמיד, עדיין לא נפתר - אף אחד לא מבטיח לכם שהנעליים שהתאימו על המסך, אך לא באמת ניסיתם על הרגל, יתאימו גם במציאות, ולמי ביננו יש כוח ללכת ולהחזיר.
- 1.מה עם עריכה של המשנה נגיד? ביקרר (ל"ת)שירי 05/06/2012 09:39הגב לתגובה זו
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- הכוכב הבא לאירוויזיון בראש לוח השידורים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.
כמה ירוויח אלמוג בוקר בחדשות 12 ומי הם העיתונאים עם השכר הגבוה ביותר?
קשת היא מונופול
בפועל, ההכנסות של קשת שנשלטת על ידי דודי ורטהיים, הבעלים של קוקה קולה בישראל ובנק מזרחי טפחות, גדולות פי 4-5 לפחות מרשת וגדולות מכל ההכנסות של ערוצי הטלוויזיה גם יחד. העוצמה והכוח נובעים גם מערוץ חדשות חזק וגם מרצועות הבידור הטובות של קשת לעומת המתחרים. ערוץ 13 (רשת) סובל פעמיים - גם מהתחזקות ערוץ 14 שנתפס כאתר הימני היחיד וגם מזה שהוא נחשב "אותו הדבר" וסוג של ניסיון העתקה לא מוצלח של קשת. במקביל למינוי של יוליה שמאלוב-ברקוביץ' למנכ"לית חברת חדשות 13 העיתונאים חששו משינוי הקו המערכתי של החדשות שנתפס בדומה לחדשות 12 כאנטי ביבי עם אג'נדה של שמאל-מרכז. במקביל הועזב רביב דרוקר והחלו עזיבות. ספי עובדיה עזב, וכעת אלמוג בוקר. ספי עובדיה עזב לתוכנית "עובדה" של אילנה דיין, גם היא מבית קשת. ההערכות בשוק מדברות על עלות שכר של בין 700 ל-800 אלף שקל לשנה לעובדיה. המעבר של עובדיה הוא עוד נקודה של כוח עבור ערוץ 12. הוא מתחיל להעביר לשורותיו טאלנטים ונראה כי הוא לא מפספס הזדמנויות. כעת, מעניין יהיה לראות האם ערוץ 13 יגיב - וכיצד ומה תהיה ההשפעה של שוק ההעברות החדש בתקשורת על ערוץ 14 (לאחרונה, אחרי שהכריז על מעבר לערוץ 13, ערוץ 14 סיכם על הישארותו של שרון גל).בוקר, כתב הדרום של הערוץ, שנחשב לעיתונאי מוערך, אמור להחליף את תמיר סטיינמן שעזב לאחרונה את תפקידו. ההערכות הן ששכרו ינוע בין 800 אלף שקל למיליון שקל בשנה.עמית סגל מעל 3 מיליון שקל בשנה; יונית לוי כ-2 מיליון שקל
הטאלנטים בחדשות 12 מרוויחים נהדר. על פי ההערכות שכרם מבטא עלות מעביד של בין 1.5 ל-2 מיליון שקל בשנה. כך מרוויחה גם יונית לוי, וכמוה דני קושמרו, אמנון אברמוביץ', עמית סגל ועוד. סגל נחשב לעיתונאי המרוויח בישראל, כשההערכות מדברות על הכנסות של מעל 3 מיליון שקל בשנה, כשבתוכן גם הכנסות מהספר המצליח וסדרת ההרצאות שהוא מעביר וכן כתיבת טור בידיעות אחרונות.
