תכירו: שופינג נעליים - הדור הבא; כל הזוגות עליכם מבלי לפתוח את השרוכים
מותג הנעליים הגרמני GORTZ הציג לאחרונה מהלך שיווקי מעניין שעשוי להיות מאומץ על ידי מותגים אופנה ברחבי העולם. במהלך, שמזכיר את הפעילות נושאת הפרסים של רשת TESCO (בדרום קוריאה) מוגשת לקהל הרחב אפשרות מבוססת טכנולוגיה, אך עם זאת פשוטה וחוויתית לרכישת נעליים.
כפי שכבר נראה בפעילויות קודמות מסביב לעולם, (וגם במקרה הזה) תחנות רכבת הן 'מגרש המשחקים' של משרדי הפרסום והמפרסמים השונים. בעוד שבישראל תחנות הרכבת הן מקור אינסופי לזעם בלתי נשלט, שם בניכר, מדובר בנקודת איסוף איכותית (ופחות בתחנות מסוימות) לקהל שמתחלף תדיר וכמעט תמיד יש לו זמן לשרוף.
במסגרת הפעילות שנשענת על פלטפורמה של שילוט חוצות הציב המותג מסך שמחובר ל-3 סורקים חכמים שמשדרים אליו תמונה. בין שני הסורקים המחוברים לקרקע (מקדימה ומאחורה) ניצב רוכש הנעליים הפוטנציאלי כשדמותו מופיעה מולו על המסך. בפניו מוצגות אפשרויות שונות למדידה וירטואלית של זוגות נעליים כך שההופעה הכוללת המתקבלת, בשילוב הנעליים מוצגת לפניו.
אלמנט ההנעה לפעולה משולב במהלך, כך שהביצועים מדידים והחברה יכולה ללמוד על האפקטיביות שלו. לצרכן המזדמן שמדד את הנעליים הויראטואליות יש אפשרות לבצע רכישה באמצעות מכשיר הסמארטפון, כך שהזוג המבוקש יוכל להישלח אליו כבר ביום המחרת. ואיך אפשר בלי - את התמונה המתקבלת אפשר לשתף בפייסבוק באופן מיידי.
אמנם מדובר בפיתוח חדשני שיכול להפוך לפעיל מאוד בכל הדקות המתות (שמצטברות לשעות, בהתאם להיקף תנועת האנשים) במקומות עמוסים כמו תחנות רכבת וכו', אך המכשול, שהיה החסם המרכזי מאז ומתמיד, עדיין לא נפתר - אף אחד לא מבטיח לכם שהנעליים שהתאימו על המסך, אך לא באמת ניסיתם על הרגל, יתאימו גם במציאות, ולמי ביננו יש כוח ללכת ולהחזיר.
- 1.מה עם עריכה של המשנה נגיד? ביקרר (ל"ת)שירי 05/06/2012 09:39הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
