TV

תכירו: שופינג נעליים - הדור הבא; כל הזוגות עליכם מבלי לפתוח את השרוכים

מותג נעליים גרמני מציג את העתיד בכל הקשור לחווית השופינג. תשכחו מביקרר בחנויות, הן יבואו אליכם עם כל האופנה העדכנית ומשם, כמובן לפייסבוק
משה בנימין | (1)

מותג הנעליים הגרמני GORTZ הציג לאחרונה מהלך שיווקי מעניין שעשוי להיות מאומץ על ידי מותגים אופנה ברחבי העולם. במהלך, שמזכיר את הפעילות נושאת הפרסים של רשת TESCO (בדרום קוריאה) מוגשת לקהל הרחב אפשרות מבוססת טכנולוגיה, אך עם זאת פשוטה וחוויתית לרכישת נעליים.

כפי שכבר נראה בפעילויות קודמות מסביב לעולם, (וגם במקרה הזה) תחנות רכבת הן 'מגרש המשחקים' של משרדי הפרסום והמפרסמים השונים. בעוד שבישראל תחנות הרכבת הן מקור אינסופי לזעם בלתי נשלט, שם בניכר, מדובר בנקודת איסוף איכותית (ופחות בתחנות מסוימות) לקהל שמתחלף תדיר וכמעט תמיד יש לו זמן לשרוף.

אייס רוצה להכיר אתכם טוב יותר - לפרטים לחצו כאן

במסגרת הפעילות שנשענת על פלטפורמה של שילוט חוצות הציב המותג מסך שמחובר ל-3 סורקים חכמים שמשדרים אליו תמונה. בין שני הסורקים המחוברים לקרקע (מקדימה ומאחורה) ניצב רוכש הנעליים הפוטנציאלי כשדמותו מופיעה מולו על המסך. בפניו מוצגות אפשרויות שונות למדידה וירטואלית של זוגות נעליים כך שההופעה הכוללת המתקבלת, בשילוב הנעליים מוצגת לפניו.

אלמנט ההנעה לפעולה משולב במהלך, כך שהביצועים מדידים והחברה יכולה ללמוד על האפקטיביות שלו. לצרכן המזדמן שמדד את הנעליים הויראטואליות יש אפשרות לבצע רכישה באמצעות מכשיר הסמארטפון, כך שהזוג המבוקש יוכל להישלח אליו כבר ביום המחרת. ואיך אפשר בלי - את התמונה המתקבלת אפשר לשתף בפייסבוק באופן מיידי.

אמנם מדובר בפיתוח חדשני שיכול להפוך לפעיל מאוד בכל הדקות המתות (שמצטברות לשעות, בהתאם להיקף תנועת האנשים) במקומות עמוסים כמו תחנות רכבת וכו', אך המכשול, שהיה החסם המרכזי מאז ומתמיד, עדיין לא נפתר - אף אחד לא מבטיח לכם שהנעליים שהתאימו על המסך, אך לא באמת ניסיתם על הרגל, יתאימו גם במציאות, ולמי ביננו יש כוח ללכת ולהחזיר.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מה עם עריכה של המשנה נגיד? ביקרר (ל"ת)
    שירי 05/06/2012 09:39
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות

הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14

גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות. 

מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.

מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.

החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים

גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין,  שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.

פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי (יוטיוב)
בלעדי

פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS

פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים

ליאור דנקנר |

ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור. 

גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון. 

דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.

קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת


קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים

הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים.