InterSight החלה לשווק מערך רייטינג אינטרנט בישראל

בשבועות הקרובים צפויות להיחתם עסקאות ראשונות עם מספר חברות אינטראקטיב לשימוש במערכת. מעריכים, כי בתוך חודשים ספורים תהפוך המערכת לתקן בתעשייה
שי פאוזנר |

חברת InterSight מקבוצת שילוב מחקרים ותכנון אסטרטגי, השיקה השבוע מערכת מדידה של קמפיינים באינטרנט שתשווק תחת השם e-Rate. המערכת נבנתה על בסיס תוכנת B-effective שנרכשה מחברת GREY INTERACTIVE של קבוצת אדלר-חומסקי.

השירות החדש מיועד לחברות אינטראקטיב, משרדי פרסום, מפרסמים ואתרי אינטרנט והוא יספק נתוני חשיפה, ואפקטיביות של קמפיינים באינטרנט, כמו גם יכולת ניתוח והשוואה של הקמפיינים השונים. השירות החדש מודד הקמפיינים השונים בזמן אמת ומאפשר לכל מפרסם ופרסומאי לראות את הנתונים בזמן אמת. בעתיד הקרוב תספק החברה גם שירותי תכנון מדיה ומגוון שירותי ערך מוסף לחברות אינטראקטיב ומפרסמים.

לדברי מנכ"ל InterSight איתי אוליניק, "השירות החדש מהווה מהפכה בכך שלראשונה, גוף אובייקטיבי מבצע מדידה של קמפיינים באינטרנט ומציע את השירות לכל הגופים בשוק". לדבריו, "מערכת ה-e-Rate היא רק צעד ראשון בשורה מוצרים וטכנולוגיות שחברת InterSight עומדת להציע וכי החברה שמה לעצמה למטרה להוביל ולפתח את שוק המחקר והמדידה באינטרנט בישראל".

ערן ארדן, מנכ"ל משותף ב-GREY INTERACTIVE אמר, "אני רואה פריצת דרך במכירת המערכת למכון מחקר, מהלך שמטרתו להוביל לבניית סטנדרט לבחינת אפקטיביות קמפיינים והמדדים להצלחתם, דבר שיביא להגדלת תקציבי הפרסום באינטרנט".

מערכת ה-e-Rate תוצע בשלב ראשון לחברות האינטראקטיב הגדולות בשוק, אשר הביעו עד כה התענינות רבה במוצר. בשבועות הקרובים צפויות להיחתם עסקאות ראשונות עם מספר חברות אינטראקטיב. ב InterSight מעריכים כי בתוך חודשים ספורים תהפוך המערכת לתקן בתעשייה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה