הקרב על הרייטינג: חדשות 12 בולטת במהדורות, מי בפריים טיים?
נתוני הרייטינג מציגים שוב את הקרב העיקש על צופי החדשות בישראל. חדשות 12 של קשת ממשיכה להוביל את המהדורות עם פער עצום של 17.3% רייטינג ו-437 אלף צופים. למרות הירידה בנתוני חדשות 13 (5.4% ו-152 אלף צופים), רשת שומרת על מקום שלישי אחרי הרייטינג העקבי שמציג ערוץ 14, עם נתון מרשים של 8.7% ו-238 אלף צופים. מנגד, כאן 11 עם 4.7% ממשיכה לשדר רחוקה מלהשפיע על המגרש המרכזי.
טבלת רייטינג
פריים טיים: הכוכב הבא לעומת השאר
בפריים טיים, קשת ממשיכה לשחק במגרש משלה עם הכוכב הבא שמוביל את הטבלה עם 18.7% רייטינג ו-476 אלף צופים. התוכנית מזכירה לכל מי ששכח מי שולט בפריים טיים בישראל. מנגד, משחקי השף של רשת (8.1%) ו-קופה ראשית של כאן 11 (8.9%) מפגינות ביצועים סבירים אך לא מאיימות על ההובלה.
- 5.צדקיהו 19/12/2024 00:36הגב לתגובה זוהתחקירים של דרוקר-מצויינים.
- 4.רק 14 (ל"ת)מני 18/12/2024 21:49הגב לתגובה זו
- סמיר 19/12/2024 00:34הגב לתגובה זוכל השבוע 12
- 3.חתואל 18/12/2024 12:04הגב לתגובה זולמען גיוס החרדים לצה"ל. המתועבים מנסים להשתמט.
- קפלניסט 19/12/2024 00:38הגב לתגובה זויביא לגיוס החרדים המשתמטים
- 2.בת אל 18/12/2024 12:03הגב לתגובה זוסיקור מאוזן
- מתושלח 19/12/2024 00:39הגב לתגובה זואלטרנטיבה ראויה
- מאוזן לפי קפלן (ל"ת)לירון 18/12/2024 21:49הגב לתגובה זו
- 1.משה זיכמך 18/12/2024 09:59הגב לתגובה זורק ערוץ 14 ניגמלתי מהשטויות והשקרים של ערוץ 12
חשבון חשמל (X)חשבון החשמל יעלה ב-1.5% בינואר - איך תוכלו להוריד אותו ב-6%?
איך אפשר לחסוך 300-400 שקלים בשנה, מה קורה בשוק החשמל, ואיך לקבל הנחות גדולות יותר?
חשבון החשמל שלכם יעלה בינואר. התעריף יעלה ב-1.5% ומדובר בכ-6 שקלים לחודש לצרכן ממוצע. מדובר על עלייה שנתית של כ-70 שקל בשנה. אולי לא סכם גדול, אבל כשעולים המחירים והתעריפים מכל הכיוונים זה מצטבר. אבל יש דרכים להוזיל את עלויות החשמל. חשבון ממוצע עשוי לרדת ב-300 שקלים בערך, אם תעברו לספקים החדשים.
כ-350 אלף משקי בית ועסקים עברו לספקים החדשים ים, מדובר על פחות מ-10% ממשקי הבית והעסקים. הרוב ממשיך לשלם את התעריף של חברת החשמל, למרות שהוא יקר יותר. האפשרות לעבור לספקים החדשים קיימת כבר שנה וחצי, אבל אי אפשר להכתיר אותה כהצלחה. אין גם פרסום משמעותי, ומעבר להכל - אין תמריץ מספיק גדול (כ-25 שקל בחודש) ויש חשש לעבור מחברת החשמל. אנשים שרגילים לחברת החשמל ומרגישים בטוחים איתה, יסכימו וירצו לעבור, אבל התמריץ צריך להיות גדול יותר וצריך להסביר להם שאין שום שינוי בתשתיות.
הספקים ממשיכים עם אותה אספקה ותשתית, שנותרת בבעלות חברת החשמל. ולמרות זאת המעבר איטי, אם כי בקצב הזה, נגיע למעל 500-520 אלף משפחות עוד שנה. מהפכות לא נעשות תוך יום, אולי זה הקצב שהשינויים האלו מחלחלים לציבור. בכל מקרה, המעבר פשוט: הזנת פרטי חשבון באתר הספק, אישור תוך יום-יומיים, ללא ניתוק או שינוי טכני.
הנחות של עד 400 שקלים בשנה
ההנחה נעה בין 5% ל-7% על רכיב האנרגיה. לצרכן ממוצע שמשלם 400 שקלים חודשיים (4,800 שקלים שנתיים), החיסכון השנתי עומד על 240-336 שקלים. במשקי בית עם צריכה גבוהה יותר החיסכון מגיע בקלות ל-400 שקל בשנה.
מעבר לכך, המסלולים המבוססים על שעות שיא (12:00-17:00) ושפל (23:00-7:00), מציעים פוטנציאל גבוה יותר: הנחות של 15% בשעות היום ו-20% בלילה, שיכולות להגיע ל-15-20% חיסכון כולל. ד
