שנה אחרי תדיראן - תקציב הפרסום של קבוצת קריסטל עובר למקאן אריקסון

התקציב של הקבוצה יעמוד ב-2010 על 5 מיליון דולר. תקציב קריסטל טופל ב-5 השנים האחרונות במשרד בורודה-קפלן
משה בנימין |

תקציב הפרסום של קריסטל ותדיראן מוצרי צריכה עובר מבורודה-קפלן שם טופל ב-5 השנים האחרונות למקאן אריקסון. התקציב לשנת 2010 יעמוד על 5 מיליון דולר.

תקציב הפרסום של חברת קריסטל הינו 2.5 מיליון דולר. ביחד עם חברת תדיראן מוצרי צריכה, שנרכשה ע"י חברת קריסטל שבשליטת איש העסקים משה ממרוד לפני כשנה. היקף הפרסום השנתי של הקבוצה יהיה 5 מיליון דולר. לפני כשנה החל מקאן אריקסון לטפל בתקציב תדיראן, וכעת לאור בחירתו גם למשרד הפרסום של קריסטל הוא מקבל לידיו את כל תקציב הפרסום של הקבוצה.

קבוצת קריסטל כוללת בתוכה מותגי חשמל מוכרים, ביניהם: בלומברג, וייקינג, אמקור, AEG, אמנה ועוד.

מחברת קריסטל נמסר כי הם מודים לבורודה קפלן על התקופה הארוכה יחדיו ועל תרומתו של משרד הפרסום לביסוס מעמדה של קריסטל כקבוצה מובילה בענף מוצרי החשמל בישראל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה