הקמפיין: פוקס מלבישה את בר ונועם. שטראוס חותמת את 'משפט' המילקי
מידי שבוע עולים קמפיינים רבים בכלי המדיה השונים, חלקם בתקציבים נמוכים וחלקם בכסף גדול. אתר Bizportal מביא לכם את רשימת הקמפיינים הבולטים שעלו בשבוע החולף. לקמפיינים של השבוע שעבר
פוקס נכנעת לחרדים ומלבישה את הפרזנטורים של החברה, בר רפאלי ונועם טור
בשבוע שעבר חלה סערה סביב קמפיין שלטי החוצות במחלף לה גוורדייה של רשת פוקס. באתר 'חרדים' כתב, איתמר שחר, "שנתיים אחרי שהוסרו שלטי הפרסום מנתיבי איילון, הם חוזרים ובצורה הגרועה ביותר" לדבריו, רשת פוקס הציבה שלט פרסום ענק וחצוף במיוחד על הכביש".
עוד כתבה, רבקה שורץ, באתר חרדים כנגד הקמפיין של פוקס, "ישנן דרכים אחרות כדי לפרסם את הרשת וכדי לגרום לכולם לגלגל את השם פוקס על הלשון מבוקר עד ערב מבלי להיכנס לחדרים פנימיים. אז קדימה, שימו על עצמכם משהו ולמען השם (שלכם) תהיו יצירתיים, תשתמשו קצת בראש, לא רק בגוף". לכל זאת הצטרף, הרב מרדכי בלוי ואמר, "אין גרוע מזה, זו פגיעה בציבור שלם. יוצאים למלחמה" פרסום ראשון ב"חרדים".
גם האתר 'בחדרי חרדים' טיפל בהרחבה ב"פרסומות השחץ והתועבה המדרדרות את תחום הפרסום בארץ לרמה שמעוררת ביקורת והתנגדות גם בקרב האוכלוסיה החילונית".
השבוע נראה כי הרשת נכנעה ללחץ החרדי ובעקבות כך החליטה להחליף את התמונות שהופיעו בשילוט לה גוורדיה. בהודעה שפירסמה החברה נאמר כי "FOX החליטה להחליף את התמונות שהופיעו בשילוט לה-גווארדיה בשל מספר פניות שהגיעו לרשת בימים האחרונים. למרות שמדובר בפניות בודדות, החליטה רשת FOX להתחשב בהן, מעצם היותה רשת האופנה הפונה לכלל הציבור ולכל המגזרים". לפוקס היה חשוב לציין "שגם בפרסום הקודם לא היתה הייתה כל כוונה לפגוע באיש, ובמידה ומישהו נפגע, אנו מצרים על כך. רשת FOX משרתת, ותמשיך לשרת נאמנה את כל לקוחותיה מהמגזרים השונים".
לאומי בקמפיין ל-'לאומי דיגיטל 2' בהשקעה של 7.5 מיליון שקל
בנק לאומי יוצא בקמפיין 'לאומי דיגיטל 2', לקידום שירותי וערוצי הבנקאות הישירה הקמפיין יושק באתר 'לאומי בלוג', המרכז דעות, ניתוחים וחוות דעת של בכירי הבנק. הקמפיין, בכיכובו של פרזנטור הבנק, יפתח קליין, מתאר את סדר היום העמוס ואת טרדות היומיום של כל אחת ואחד מאיתנו, ואת האופן שבו שירותי "לאומי דיגיטל" יכולים לעזור בחיסכון של זמן וגם כסף.
תקציב הקמפיין עליו אחראי משרד מקאן אריקסון הוא 7.5 מליון שקל, והוא יעלה בטלוויזיה, בעיתונות, באינטרנט ובתי הקולנוע, החל ממוצאי שבת הקרובה.
מהלך "לאומי דיגיטל" הושק בחודש יוני 2009, כחלק ממהלך אסטרטגי להרחבת הפעילות בערוצים הישירים. במסגרת המהלך איחד הבנק את פעילות הערוצים הישירים תחת מטריה אחת - לאומי דיגיטל'.
שטראוס בקמפיין אינטרנט למילקי
שטראוס יוצאת בקמפיין אינטרנטי עבור המותג מילקי 'הקרב על המילקי' בו משתתפים השחקנים: אקי אבני וסנדי בר. בקמפיין זה תשולב הטכנולוגיה המתקדמת - Augmented Reality, טכנולוגיית הדפסה המקרינה אפקטים תלת ממדיים מתוך דף מודפס.
יונתן אלבום, מנהל השיווק של דנונה ומעדנים בקבוצת שטראוס אמר, כי "קמפיין מילקי בא לידי ביטוי במדיות שונות המתאימות לקהל היעד הרחב שקשור עם המותג. בפעילות האינטרנט באמצעות טכנולוגית AR המסר של הקמפיין עובר באופן שונה וחוויתי ופונה בעיקר לבני נוער וצעירים המחפשים מקוריות וחוויה בעולם הוירטואלי". הגולשים יוזמנו להיכנס לאתר של פעילות הקמפיין ויוכלו לראות את אקי וסנדי מופיעים אצלם במחשב בתלת מימד, כל זאת ע"י דף מודפס ומצלמת אינטרנט בלבד. קמפיין זה יחתום את קמפיין הטלוויזיה - 'המשפט' בין אקי לסנדי ששודר בטלוויזיה, על ידי הזמנת הגולשים למשפט חוזר בין אקי לסנדי לאחר ערעורו של אקי ודרישתו למשפט חוזר.
סטודיו C, הרשת הנשית לעיצוב, חיטוב כושר והרזיה הגדולה בישראל, יוצאת בימים אלו בקמפיין פרסומי במרכזו יעמוד מסר הפונה לנשים שרוצות תוצאות. את הקמפיין תוביל רונית רגב, לקוחת סטודיו C סניף אפקה אמא ל- 3 ילדים, שמתמידה ורואה תוצאות. שימוש בקהל הלקוחות הינו המשך ישיר לקמפיינים קודמים של הרשת.
הקמפיין, בהשקעה של כחצי מיליון שקל, ילווה בסלוגן 'סטודיו C לנשים שרוצות תוצאות', יעלה בשלושת השבועות הקרובים בערוצי הטלוויזיה 2 ו-10. הקמפיין, אשר צולם על ידי יקי הלפרין יעלה באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA .
לדברי סמדר אשכנזי, מנכ"ל סטודיו C , "הקמפיין תומך בתפישה השיווקית פרסומית של הרשת, בה הנשים, לקוחות סטודיו C מובילות את הפעילות הפרסומית ומהווים תמיכה בערכי המותג של מעורבות הלקוחות וקשר אישי ישיר וחם עם הלקוחה".
סמסונג מקדמת את 'מגי'ק טאצ''
סאני תקשורת, יבואנית מכשירי הסלולר של סמסונג, עלתה אתמול לאוויר בקמפיין טלוויזיה למכשיר המגע מגי'ק טאצ' שיימשך שבועיים בהיקף של 800 אלף שקל באמצעות קבוצת מקאן אריקסון. הקמפיין ישודר בערוצים 2, 10, 9 ו-24 לתקופה של שבועיים.
הקמפיין עולה לאוויר תחת הסלוגן הוותיק של סמסונג THAT'S THE WAY I LIKE IT והוא המשך ישיר לקמפיין שהחל כבר בחודש יוני השנה. הסרט המלווה את הקמפיין צולם כולו בניו יורק ומבקש להעביר את חווית המגע ואת ה- FUN .