הקרב על השרות באינטרנט: נטוויז'ן תיתן מענה 24 שעות

מתחייבת לענות במוקד השירות הטלפוני בפחות מ-24 שניות; השבוע פרסמה בזק בינלאומי את "אמנת השרות" ללקוח ובו היא מתחייבת לפצות לקוחות המתלוננים של תקלה ממושכת בזמן גלישה חינם
אפרת אדיר |

ספקיות האינטרנט מתחרות ביניהן על כיסם של הלקוחות בתחום השרות, מהלך שכבר אומץ בקרב חברות הסלולר לאחרונה. בתחילת השבוע, עלתה בזק בינלאומי בפרסום לרגל השקת "אמנת שירות ללקוח", בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל, תחת הסיסמא: "שירות עם התחייבות".

לדברי החברה, עקרונותיה העיקריים של האמנה מושתתים על האחריות שלוקחת בזק בינלאומי מול לקוחותיה, חיזוק מימד השקיפות מול הלקוח והעברת השליטה אל הלקוחות בהתנהלותם מולה. בין ההתחייבות, פיצוי לקוח על תקלה ממושכת ברשת בזמן גלישה חינם.

כעת, נודע ל-Bizportal כי "נטוויז'ן", ספקית שירותי האינטרנט, אבטחת המידע והטלפוניה הבינלאומית, במהלך אסטרטגי של הפעלת מוקד שירות הלקוחות הטלפוני למשך 24 שעות ביממה, עם התחייבות למענה בפחות מ-24 שניות.

שרות נוסף של החברה, כחלק מתוכנית "השרות במקום הראשון", הוא מייל חוזר שנשלח אוטומטית ללקוח שפונה באמצעות מייל לחברה, המדווח כי פנייתו התקבלה, תוך ציון מספר הפנייה. זמן המענה הממוצע למייל של שירות הלקוחות ימוערך בעד חצי שעה ביום חול.

בנוסף, שודרג אתר האינטרנט של נטוויז'ן למען הלקוחות, ובו מפרסמת החברה את מספרי הטלפון והדואר האלקטרוני האישי של מנהלי השירות בחברה (ממנהל שירות לקוחות ועד סמנכ"ל שירות ומכירות), כמו גם פרטי אחראי פניות הציבור.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה