kidum
צילום: יח"צ

כאשר העסק שלך מעודכן ועדכני הוא כאן, הוא קיים

תוכן בחסות |
נושאים בכתבה אתרים קידום

עסק ידוען - אם הוא ידוע ונמצא הוא רלוונטי, הוא עסק מתפקד וריווחי. בדיוק בשביל זה קידום אתרים פועל. עבור עסקים מצליחים, קידום אתרים עובד על מנת לגרום לגוגל לשים אותך בראש הרשימה, כאשר יחפשו עסק השייך לתחום העסקים אליו אתה משתייך, אתה תקפוץ להם ראשון. תבריק ותהיה הנבחר.

איך זה עובד? אם אתה אינסטלטור וכשמחפשים בגוגל מופעים רשימה של אינסטלטורים רבים, הרבה לפני שהשם שלך מופיע, איך ידעו שאתה קיים, איך ידעו הלקוחות על קיומך, על השירות הטוב והיעיל שאתה מציע, צריך שגוגל יכריז עליך, ויגיד שאתה מומלץ. צריך לגרום לגוגל להכריז עליך ולשים אותך מול העיניים של הלקוח. שידע שאתה שם כדי לעזור לו.

קידום אתרים ברשת קידום אתרים עובדים בדיוק על זה שהעסק שלך יופיע הכי קרוב לעיניים של הלקוח, מיד כשהוא יחפש אינסטלטור אתה תהיה הנבחר, הוא ידע שאתה שם, יש לך מה למכור, אתה יודע איך עושים את זה, אתה מעודכן ומתעדכן, ולכן הוא ייצור דווקא אתך קשר ולא עם המתחרה שלך.

מי מחליט לגוגל מה להחליט? גוגל לא בדק את העבודה שלך בשטח, הוא לא יודע אם אתה פותח סתימות בצורה יעילה ומגלה בעיות בצנרת במהירות, הוא לא בחן את מערכת האינסטלציה שאתה הרכבת. הוא לא בוחן קבלות. גוגל יודע מה אתה מציג במלאי, כמה אתה נמצא ברשת. מתעדכן ומעדכן. מתי לאחרונה הצגת תוכן רלוונטי לאתר, את זה גוגל כן יודע לבדוק. זה התחום שלו. וזה התחום של מקדמי האתרים - אנשי המקצוע יידעו להציג את זה לגוגל , הם ידאגו שהתוכן שלך ברשת יעניין כמה שיותר אנשים - לקוחות שירצו לפתור להם בעיות ויחפשו אינסטלטור, אינסטלטור רלוונטי און ליין, הלקוחות מעודכנים ומתעדכנים שם, ואתה תהיה שם הראשון, כי זה מה שעושים בקידום אתרים, הם מעודכנים ומתעדכנים, כדי שבך ייבחר גוגל - ימקם אותך בראש הרשימה.

קידום אתרים, למקם אותך נכון http://seo-google.co.il/

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה