שר האוצר משה כחלון
צילום: צילום איתמר סיידא, יח"צ

נדל"ן בארה"ב מאפשר לקבל תשואה גבוהה לאורך זמן

תוכן בחסות | (3)

בחודש יוני 2015 חלה תפנית מכריעה בנושא הנדלן בישראל; שר האוצר כחלון העלה הצעת חוק שתומכת בהעלאת מס הרכישה על דירות שנקנות עבור השקעה החל מהדירה השנייה. הצעת החוק של כחלון כוללת בתוכה העלאה של אחוזי המס על דירות להשקעה, החל מ- 8% מס עבור דירות שעולות עד 4.64 מיליון שקל, ו-10% מיסוי על דירות שעולות יותר מכך, (עלייה של 2% לפחות).  אז כשהמיסוי בישראל כל כך גבוה מה הפלא שהזדמנויות הנדל"ן בארה"ב פורחות?

קביעה נוספת שקבע ח”כ כחלון היא מס נוסף על בעלי דירות החל מהדירה ה-3, בסך 1,000 ש”ח בחודש, ובעקבות צעד זה יוטל מס כבד יותר על המחזיקים ב4,5 דירות. הצעות חוק אלו אמורות להתרחש ב2017-2018. משרד האוצר מתייחס להצעות חוק אלו כאמנה חברתית כלפי האזרחים, אבל בפועל העלייה על מיסוי הדירות עשויה לפגוע בדיירים שיאלצו לשלם שכר דירה גבוה יותר, או לחילופין לחפש אפיקי השקעה בנדל"ן במקומות אחרים כמו למשל בארה"ב.

המיסוי בארה"ב בהשוואה למיסוי בישראל                                                   

בארה”ב שיעורי המיסוי שונה מישראל וגובה המס נקבע בהתאם למצב המשפחתי של הקונה. בנוסף, במקרה של רווח גבוה מהנכס, יאלץ בעל הנכס לשלם מס בישראל ובארה”ב יחד ולכן לא תהיה כפילות על המיסוי. בעל הנכס ישלם את מלוא המס בארה”ב והמס בישראל ינוכה מהמס ששולם בארה”ב.

חשוב לדעת שבארה”ב אינך מחוייב להיות אזרח או אפילו בעל גרין קארד על מנת לקנות נדל”ן. לקונים זרים מותר לקנות בתים פרטיים, דירות בבתים משותפים, דופלקס, טריפלקס וקוטג' טורי. את הקנייה ניתן לבצע במזומן אבל בהתאם לחוק האמריקאי, קנייה במזומן מעל 10,000 דולר תהיה מחויבת בדיווח לרשות הפדראלית.

חברת "פסיפיק הולדינגס" – גם מרחוק, הנכס שלכם בידיים בטוחות!    

                                                                                          

אחד החששות העיקריים בקניית נכס באזור גאוגרפי מרוחק הוא הצורך לתחזק ולנהל את הנכס מרחוק, דבר זה יכול להיות קל יותר באמצעות שימוש בחברה מקצועית וחיצונית, כמו למשל "פסיפיק הולדינגס", המתמחה בניהול נכס מרחוק, לרבות אחזקה ותיקונים שוטפים, טיפול בנזק והתמודדות והתנהלות כוללת מול השוכרים בנכס.

חברת "פסיפיק הולדינגס" מציעה יתרונות נוספים, העיקרי ביניהם הוא שהנכס יהיה בבעלות הלקוח באופן מוחלטבנוסף, נותנת החברה הבטחה לתשואה קבועה במשך 4 שנים (ריבית שנתית של 9 אחוז). ואם לא די בכך, היא גם מוסרת ערבות בנקאית לתשלומים חודשיים ותשלומים במועד (12 שיקים מראש).

לפרטים נוספים לחצו כאן

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    פונזי 27/08/2016 12:52
    הגב לתגובה זו
    מי שמבטיח לך ריבית קבועה של 9% שנתי קרוב לוודאי מסבן אותך
  • 2.
    eby 18/08/2016 08:11
    הגב לתגובה זו
    אם באמת כחלון אמר את מה שהכתבה טוענת.הרי שאני לא מאמין שבחרתי במטומטם בסדר גודל כזה.
  • 1.
    בועה גם בארה"ב (ל"ת)
    מן הפח אל הפחת 13/08/2016 18:25
    הגב לתגובה זו
צילום: Freepikצילום: Freepik

העתיד של התקשורת החזותית: יצירה, AI והחיבור לחברה ולכלכלה המודרנית

תחום התקשורת החזותית מהווה כיום לא רק קרש קפיצה לקריירה יצירתית, אלא גם בסיס לצמיחה כלכלית, חדשנות עסקית והשפעה חברתית עמוקה

נושאים בכתבה AI

העידן הדיגיטלי מגדיר מחדש את הדרך בה אנו יוצרים, צורכים ומבינים תקשורת חזותית. טכנולוגיות כמו Midjourney, DALL·E ו-Adobe Firefly הפכו את עולם היצירה לנגיש, מהיר וזול יותר – וכלי העבודה הללו משנים לא רק את תהליך היצירה אלא גם את מבנה השוק כולו.
בזכות הבינה המלאכותית, מעצבים ויזמים צעירים יכולים להפיק תוצרים שבעבר דרשו תקציבים גבוהים וצוותים שלמים. כך נוצרה דמוקרטיזציה של היצירה החזותית – מגמה שמניעה קדימה את הכלכלה היצירתית ומציבה את התחום בחזית החדשנות העסקית.

חיזוק היצירתיות בעידן הדיגיטלי

ה-AI אינו מחליף את היוצר האנושי – הוא מרחיב את גבולותיו. הטכנולוגיה מאפשרת למעצבים להתמקד בחלקים הרעיוניים והאמנותיים של התהליך, בזמן שהמערכות הדיגיטליות מבצעות ניסויים, מציעות וריאציות ומקצרות את הדרך בין רעיון לביצוע.
כתוצאה מכך, עולה פריון העבודה היצירתית, נוצרים תפקידים חדשים בתחומי ניהול קריאייטיב, עיצוב חכם וניתוח תוכן חזותי, והמשק כולו נהנה מגל של חדשנות ויזמית שמזין את תחומי השיווק, הפרסום והמדיה.

ההשפעה החברתית והכלכלית של התקשורת החזותית

היצירה החזותית בעידן ה-AI אינה רק אמנות – היא כלי חברתי וכלכלי. מותגים, ארגונים ומוסדות ציבוריים משתמשים היום בתוכן ויזואלי כדי להשפיע על דעת קהל, לבנות זהות תרבותית ולחזק נוכחות דיגיטלית.
הביקוש למעצבים שמבינים גם טכנולוגיה וגם שפה חברתית הולך וגדל, וההשפעה מורגשת היטב בשוק העבודה. לפי הערכות עדכניות, מגזר הקריאייטיב הדיגיטלי הוא אחד ממנועי הצמיחה המשמעותיים בכלכלה הגלובלית – וגם בישראל.

שילוב חינוך וטכנולוגיה

בתי ספר לאמנות ותקשורת חזותית שמבינים את המהפכה הזו, ובראשם מוסררה, מעניקים לתלמידים כלים להתנסות מעשית בעבודה עם בינה מלאכותית ותוכנות מתקדמות, לצד פיתוח חשיבה ביקורתית ואחריות חברתית.
הסטודנטים לומדים כיצד להשתמש בטכנולוגיה באופן יצירתי ואתי, לנהל פרויקטים רב-תחומיים ולהבין כיצד עיצוב חזותי משפיע על תרבות, כלכלה ותודעה ציבורית.

יתרונות הלימודים במוסדות מובילים

לימודי תקשורת חזותית במוסררה מעניקים לתלמידים יתרון ממשי בעולם העבודה: