birthday-big
צילום: shutterstock

יום הולדת הישרדות – יום הולדת עם אתגר והרבה כיף

תוכן בחסות | (2)
נושאים בכתבה יום הולדת

כמה פעמים כבר הזמנתם מסיבת יום הולדת עם ליצן או קוסם, וכמה פעמים הרגשתם שזה לא זה, ושאת מסיבת הילדים של הילד שלכם אתם רוצים לחגוג בצורה קצת יותר מיוחדת, אולי אפילו בלתי נשכחת? ליעד פרקש, בוגרת הישרדות מגיעה מרקע של הפקת והנחיית אירועי יום הולדת לילדים, נוער ומבוגרים כבר שנים רבות, פעילות שקיבלה טוויסט קטן אבל מאוד משמעותי, לאחר השתתפותה של ליעד בתכנית הריאליטי הפופולארית "הישרדות".

יום הולדת הישרדות הוא למעשה מיזם שהוקם על ידי ליעד פרקש בשנת 2009 ומבוסס על שילוב של הניסיון שצברה ליעד לאורך שנים של פעילות בתחום זה, יחד עם החוויה יוצאת הדופן שעברה על האי הבודד במסגרת תכנית הישרדות. אירוע טיפוסי הוא אירוע שבו הילדים לא נחים לרגע, מתרוצצים ממתקן למתקן, מתחרות לתחרות ומפעילות לפעילות, מנסים לטרוף את כל מה שמציעים להם בהנאה רבה ועם לא מעט אתגר אישי וקבוצתי.

מערך הפקה שלם ומקצועי מוכוון כיף והנאה יוצאי דופן

במסגרת אירוע יום הולדת הישרדות מרימה ליעד פרקש מערך שלם של פעילויות היתוליות ותחרותיות, שבמילים פשוטות אפשר להגדיר אותן כחלומו של כל ילד. פעילויות אלה כוללים שלל משחקים קבוצתיים ותחרותיים, רכיבה על שור זועם מכני, החלקה על סקי על הדשא, פעילויות קליעה למטרה, משיכה בחבל, מתנפחים מכל סוג וגודל, ובסך הכל מערך שלם של כיף, הנאה והפעלה אולטימטיבית לכל ילד, נער ואפילו מבוגר.

אירועי יום הולדת הישרדות נערכים בדרך כלל בטבע הפתוח, בפארק דשא או בכל מרחב פתוח אחר המאפשר את פרישת כלל המתקנים המשתתפים במסיבה, או במבנים גדולים וסגורים בהתאם לעונות השנה והעדפות הלקוח. האפשרויות הן בלתי מוגבלות, וליעד פרקש מתחייבת להפיק כל אירוע, בכל יום בשנה, לכל אוכלוסיה וגיל בהתאם לדרישות הלקוח.

את פעילות האירועים ההיתוליים של ליעד פרקש היא מרכזת תחת "ליעד הפקות" העוסקת בכל תהליך הפקת האירוע החל מגיבוש תכנית האירוע, דרך הפקת הזמנות למוזמנים, דרך מציאת שטח מתאים ושכירתו, פרישת המתקנים ההיתוליים, אספקת שירותי קייטרינג, דוכני מזון ושתייה, פתרונות הצללה, צילום סטילס ווידאו ואפילו בוק אישי או קבוצתי מיוחד מיום האירוע, או כל אלמנט נוסף שתרצו לשלב באירוע.

בטיחות והפקה מקצועית מא' ועד ת'

ליעד מקפידה להדגיש את העובדה שכל אירוע מופק בצורה קפדנית ורצינית עד תום, עם ביטוח מלא של האירוע, צוות מפעילים מלא שאחראי על תפעול המכשירים והעמדות השונות ועל בטיחות הילדים בכל רחבי האירוע ובכל עת. ואכן, אירועי יום הולדת הישרדות הם אירועים שאינם דומים בדבר לאירועי יום הולדת ביתיים עם ליצן, קוסם או מופע כל כוכב ילדים חובב, לא בהיקף הפעילות, לא באינטנסיביות של הנאת המשתתפים ולא ברמת ההפקה המוקפדת.

הזמנה ותכנון בדיוק כפי שאתם אוהבים

במסגרת תהליך הזמנת האירוע, תוכלו לשבת על ליעד והצוות המקצועי על מנת להגדיר בדיוק מה אתם רוצים לכלול באירוע, אילו אלמנטים נוספים תרצו לשלב באירוע מעבר למרכיבים המוצעים כסטנדרט, וכל אלמנט אחר שחשוב לכם לרבות מיקום, מאפייני המיקום, מכלול הפעילויות, שילוב של שירותי צילום, סאונד, קייטרינג וכדומה, עד הפרט הקטן ביותר שמעסיק אתכם.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    חן 31/12/2015 13:41
    הגב לתגובה זו
    .
  • איך מזמינים מסיבת השרדות ליום הולדת? (ל"ת)
    ברוריה שדל 10/01/2016 20:07
    הגב לתגובה זו
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.