עוד ישראלית בסופרבול: גונג תפרסם שנה שנייה ברציפות
ענקית הטכנולוגיה הישראלית גונג (Gong) תשתתף זו השנה השנייה ברציפות כמפרסמת בסופרבול. ההחלטה התקבלה לאור התוצאות המצוינות שהניבה הפרסומת בסופרבול הקודם לפני שנה. גונג תהיה החברה הישראלית השנייה שתפרסם באירוע שיתקיים ב-13 בפברואר בלוס אנג'לס, יחד עם מאנדיי.
החברה מדווחת כי בפרסומת השנה יושקעו כ-1.5 מיליון דולר, פי שלושה מזו שהושקע בשנה שעברה. סכום זה כולל כמובן את רכש המדיה בבוסטון, שיקגו וסן פרנסיסקו.
סרטון הפרסומת בשנה שעברה בסופרבול
שוויה המוערך של גונג עומד על כ-7.25 מיליארד דולר והיא פעילה ברחבי העולם. מדובר בחברה פרטית שהמטה שלה נמצא בפאלו אלטו קליפורניה ומרכז המחקר והפיתוח שלה ברמת גן. בסך הכל היא מעסיקה כ-875 עובדים, כ-250 מהם בישראל.
פלטפורמת הבינה העסקית שהחברה פיתחה, ממנפת טכנולוגיות בינה מלאכותית למקסום הפוטנציאל של העובדים בתחום המכירות והשירות, ובכך מסייעת לחברות להתנהל בצורה אפקטיבית ויעילה יותר. למעלה מ-2,000 חברות אימצו את הפתרון של גונג הישראלית, בהן לינקדאין, Paychex, פייפאל ועוד.
- אוטובוס אוטונומי ראשון יתחיל לפעול בישראל
- בקעת אונו: שירות התחבורה הציבורית יופעל על ידי חברת מטרופולין
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשנה שעברה החברה בחרה בקריאטיב מאופק יחסית, שיהלום את הלך הרוח ששרר אז בשיא תקופת הסגרים בצל הקורונה. השנה החליטו בחברה ללכת על קריאייטיב קליל ומבדר יותר, שיתרום לזכירות הפרסומת והמותג. לצורך הפקת הפרסומת יוצרו במיוחד גרסאות שונות של גונג פיסי, כלי הקשה שצוותי מכירות משתמשים בו כדי לחגוג סגירת עסקאות משמעותיות. המסר שאמורה להעביר הפרסומת היא שצוותי מכירות שמשתמשים בתוכנה של גונג חוגגים הרבה עסקאות שנסגרות ולכן נשמעים המון צלצולי גונג בפרסומת החדשה וההומוריסטית.
"בשבוע בו התקיים הסופרבול בשנה שעברה ראינו כמות שיא של תנועה לאתר שהולידה הזדמנויות עסקיות חדשות והפכה למכירות בסכום משמעותי תוך מספר חודשים", מסר אודי לדרגור, סמנכ"ל השיווק בגונג. "כשבחנו את נתוני החזר ההשקעה, היה לנו ברור שכדאי להגדיל את ההשקעה בסופרבול הקרוב וכך אנחנו עושים - אנחנו מכפילים את ההשקעה שלנו במדיה השנה ומשלשים את ההשקעה שלנו בקריאייטיב כדי ליצור פרסומת זכירה ואפקטיבית שתסייע למימוש השלבים הבאים של צמחית החברה".
מוקדם יותר דיווחנו על שגם חברת הטכנולוגיה הישראלית מאנדיי תפרסם באירוע הספורט הגדול בארה"ב, שזוכה מדי שנה לכ-90-110 מיליון צופים. עבור מאנדיי תהיה זו הפעם הראשונה בסופרבול. הפרסום באירוע זה הוא שיאו של קמפיין שהחברה צפויה לצאת אליו בימים הקרובים, שיכלול שלטי חוצות, מודעות ברכבת התחתית בניו יורק, מטרו, אוטובוסים ותחנות אוטובוסים, פעילות סושיאל ועוד.
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
החברה הישראלית הראשונה שפרסמה בסופרבול הייתה סודהסטרים ב-2013. בהמשך פרסמה וויקס בכמה אירועי סופרבול, וגם מותג החומוס סברה של שטראוס. בסופרבול האחרון פרסמו שתי חברות טכנולוגיה ישראליות: Fiverr וכאמור גונג.
החלק הארי של המפרסמות בסופרבול הן חברות מתחומי המזון ומשקאות, אופנה וענקיות הרכב העולמיות. בשנים האחרונות חדרו לגזרה גם חברות טכנולוגיה, והשנה גם הקריפטו מגיע לסופרבול עם שתי חברות ענק בתחום.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
