שינויים ב'חדשות 10': יוסי אלי מצטרף, עמרי מניב משתדרג
כתב חדשות 10 לענייני חינוך והכתב האזורי בירושלים, עמרי מניב, ימונה לראש דסק התחקירים בחברת החדשות, ובמקביל ימשיך לסקר את תחום החינוך. את מקומו יתפוס יוסי אלי, שעוזב את וואלה שם שימש ככתב משטרה.
בין חשיפותיו של מניב אפשר למנות שורת ההטרדות המיניות של מרצים באקדמיה כלפי סטודנטיות, הקמפיינים למתמטיקה ולאליפות הסייבר שמשרד החינוך העביר ליועץ השר, סדרת התחקירים על רב הכותל והדרת הנשים בטקסי יום הזיכרון לשואה ולגבורה ויום הזיכרון לחללי צה"ל. מניב שידר לאחרונה במהדורה המרכזית בחדשות 10 את סדרת הכתבות "חרם" שעסקה פעילות ה-BDS בקמפוסים בארה"ב וזכתה לתהודה רבה.
אלי החל דרכו ככתב אזור ירושלים במעריב, ומשם עבר לוואלה. בשנים האחרונות שימש כתב האתר בבירה וכעת הוא יכסה את התחום המוניציאפלי בעיר וגם את משטרת המחוז. אלי היה זה שחשף בבוקר מצעד הגאווה בירושלים את דבר שחרורו מהכלא של ישי שליסל, שכמה שעות לאחר מכן רצח את שירה בנקי ז"ל בת ה-16 ופצע 6 אחרים. אלי גם חשף את הוראת המפכ"ל רוני אלשיך שלא לטפל במכתבי תלונה אנונימיים בארגון.
- 14.ניוזוויק 29/09/2016 20:11הגב לתגובה זויוסי אלי הוא הכתב הכי עילג והכי לא ייצוגי שראיתי בחיי. יש לו פאה מזעזעת על הראש והוא מגמגם. חדשות 10 הגזמתם. לרגע חשבתי שיש לכם שריון מיוחד ואפליה מתקנת לכתבים על הספקטרום
- 13.רותי ג. 15/08/2016 20:35הגב לתגובה זואחד הטובים של ערוץ 10 בחירה נכונה לקידום ..ביזבוז שנראה אותו פחות על המסך חתיך הורס.. אך עם הצלחה לא מתווכחים עומרי המשך להניב פירות גם מאחורי הקלעים...
- 12.מניב עושה תחקירים כמו התחת שלי (ל"ת)נחמד 14/07/2016 02:46הגב לתגובה זו
- 11.ואז מה? יוסי אלי יעבור לאצבעוני (ל"ת)הבלוף ייחשף 12/07/2016 16:44הגב לתגובה זו
- 10.הם יחטפו הלם כשיראו את יוסי אלי משדר בחי. עילג זו מחמאה (ל"ת)ערוץ 10 מאבד את זה 07/07/2016 18:24הגב לתגובה זו
- 9.יוסי אלי הוא כתב טוב אבל עילג ולא עובר מסך (ל"ת)צודקים כולם 07/07/2016 17:04הגב לתגובה זו
- 8.סניף מעריב הכושל 07/07/2016 16:08הגב לתגובה זויוסי אלי היה כתב משטרה הכי ממחזר שמחזר את עצמו
- 7.ל-3 07/07/2016 14:19הגב לתגובה זולא עובר מסך, כתב רדוד וממחזר את עצמו כל הזמן
- 6.לא עובר מסך 07/07/2016 14:17הגב לתגובה זוערוץ עשר ממשיך לרדת לתהום
- 5.אוי ואבוי, יוסי אלי 07/07/2016 13:44הגב לתגובה זוהוא לא עובר מסך
- 4.מה פקינג קורה בוואלה??? כולם עוזבים (ל"ת)רינה 07/07/2016 09:17הגב לתגובה זו
- 3.אבל הוא ממש עילג.. זה עתיד העיתונות. (ל"ת)אוי ואבוי 06/07/2016 23:16הגב לתגובה זו
- 2.(ל"ת)06/07/2016 16:31הגב לתגובה זו
- 1.כדור השלג 06/07/2016 16:30הגב לתגובה זומה קורה שם?

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.