אקליפטוס בקמפיין שבועות לבראנץ' אנד קראנץ': השחקנים - סבא וסבתא של המנכ"ל
משרד הפרסום אקליפטוס עולה עם קמפיין רשת חדש לקראת חג השבועות, עבור המותג בראנץ' אנד קראנץ׳ המשווק בלינצ'ס גבינה קפוא להכנה מיידית. פרט קטן שהופך את הקמפיין למעניין יותר נוגע לזהות השחקנים שמככבים בסרטון: סבא וסבתא של מנכ"ל המשרד ארז ברכץ.
בסרטון שעוסק בהכנות הבישול של סבתא רוזה לקראת חג השבועות, היא מספרת על התפריט הצפוי עליו היא עומלת. עם זאת, למרות שהמיתוג של שבועות הוא כחג של מאכלים חלביים התפריט שלה כולל בעיקר עוף, קציצות, שניצל, נקניקיות וקוסקוס, או כמו שהיא מסבירה את זה: "אצלנו, חלבי לחג זה לא מתאים לעשרים אנשים". כשהיא נחשפת לבלינצ'ס של בראנץ' אנד קראנץ׳ שואלת הסבתא האם זה כמו "מופלטה של אשכנזים" ולאחר מכן מכינה את המופלטה האשכנזית בעצמה כשהיא מתקשה להאמין שמדובר ב-8 דקות הכנה בלבד.
הקמפיין הוא גם הראשון של תום חנני, מנהלת הקריאייטיב החדשה במשרד. חנני הצטרפה לאחרונה והחליפה את מנהל הקריאייטיב הפורש ארנון רותם.
קרדיטים
מנכ"ל - ארז ברכץ
מנהלת קריאייטיב - תום חנני
מנהלת לקוחות ראשית - ג'ני פטושינה
מנהל תוכן - יאיר טהורי
עריכה - שמוליק גוטמן
קריינות - אסף פרישמן
- 16.אחלה כיוון, אחלה ביצוע. (ל"ת)שגיא 03/06/2016 02:12הגב לתגובה זו
- 15.עממיקו 02/06/2016 19:25הגב לתגובה זואח שלו זה גדול!!! סמוך על הברכץ חח יאללה לשורטליסט חחו
- 14.מזרחי אסלי 02/06/2016 17:44הגב לתגובה זוחח
- 13.נראה קמפיין לנאפיס 02/06/2016 17:20הגב לתגובה זוחבל, דווקא היה נראה מותג איכותי
- 12.אשכנזי 02/06/2016 17:04הגב לתגובה זוברכץ עושה בקריאייטיב כבשלו חח וככה זה נראה חח
- 11.וואלק 02/06/2016 17:02הגב לתגובה זותת רמה!
- 10.ליאור 02/06/2016 16:59הגב לתגובה זופרסומת פשוט מצויינת!!!
- 9.הנפיחה הקסומה 02/06/2016 15:40הגב לתגובה זופפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפ
- 8.מכיר 02/06/2016 15:24הגב לתגובה זוקמפיין הבא תצטרך לעשות עם אבא ואמא שלו ואחכ עם הבת שלו...חח...איזה שכונת עוני.
- 7.רמה גבוהה 02/06/2016 14:55הגב לתגובה זוזאת הפרסומת הראשונה בעולם עם סבא וסבתא של ארז ברכץ. שהוא גם מנכ"ל וגם זה שהגיב פה "ענקקקקק"
- 6.זה שובר שיאים של מבוכה (ל"ת)מתגרד בכל הגוף 02/06/2016 13:48הגב לתגובה זו
- 5.גיל 02/06/2016 13:41הגב לתגובה זואתה וסבתא שלך. אחלה סרט ואחלה דבר ואני אוהב אותך מאוד.
- 4.דוד 02/06/2016 13:02הגב לתגובה זוענקקקקק
- 3.כל הכבוד (ל"ת)דרוגה 5 02/06/2016 10:57הגב לתגובה זו
- 2.מלך !!! פשוט גאון (ל"ת)ליאור 02/06/2016 10:49הגב לתגובה זו
- 1.גדולללל !! פרסומת מעולה!!! (ל"ת)נעמה 02/06/2016 10:47הגב לתגובה זו
חיים לוינסון (צילום מסך)כמה עולה לקנות עיתונאי?
הפרשן המדיני של "הארץ", חיים לוינסון, פוטר לאחר שהתברר שקיבל כ-200 אלף שקלים מחברת יועץ תקשורת בחקירת "קטאר-גייט" - מבלי לגלות זאת לקוראים. לוינסון דיווח לפני הודעת "הארץ" כי הוא עוזב. בעיתון רצו להדגיש כי פוטר וסיפרו את הסיבה - ואז לוינסון אמר שעבד במקביל בעוד עבודות באישור של העיתון; האם קנו את העיתונאי?
עיתון "הארץ" הודיע על סיום דרכו של הפרשן המדיני חיים לוינסון, לאחר שנחשף כי קיבל תשלומים בהיקף של כ-200 אלף שקלים מחברת "פרספשן" שבבעלות היועץ האסטרטגי שרוליק איינהורן. העניין, שפרץ כמה שעות לאחר פוסט פרידה שפרסם לוינסון עצמו, מעלה הרבה שאלות עקרוניות על קשר בין עיתונאים לנטשאי הסיקור שלהם, וגם על ההתנהלות של לוינסון בכל השנים האלו ואפילו ביום פיטוריו - הוא רץ להודיע שהוא פורש, אבל הוא פוטר? גם ביום העזיבה הוא רצה להימנע מלספר על הפשלה הענקית? איך נאמין לו אם הוא משקר פעמיים - השקר השני: הניסיון להסתיר את השקר הראשון חמור בפני עצמו.
בכל מקרה, בעוד "הארץ" מציג את ההחלטה כצעד להגנת אמון הקוראים, לוינסון טוען שפעל בשקיפות מול מערכתו והודה בהמשך בטעותו בחוסר גילוי נאות מלא. הסיפור, שמשתרע על פני חמש שנים הוא נורת אזהרה לתחום העיתונות - דנה וויס, קרן מרציאנו ועשרות עיתונאים בכירים משני הצדדים מקבלים כסף גדול על הנחיית כנסים, כתיבה ועוד. כסף קונה עיתונאים גם אם הם חושבים שלא. כשאתה מקבל מאות אלפי שקלים מגוף מסוים, אתה כבר לא יכול להיות אובייקטיבי לגביו.
לוינסון יכול להגיד עוד שנים שהוא באמת חושב שאיינהורן ששילם לו הוא זכאי, ויכול להיות שהוא באמת מאמין בזה, אבל אין לו את הזכות לדבר על זה אם הוא מקבל אלפי שקלים מאיינהורן.
חיים לוינסון, בן 41, הצטרף ל"הארץ" ב-2008, בתחילה ככתב שטחים ולאחר מכן ככתב פוליטי, בעל טור בגלריה ופרשן מדיני. לוינסון ידוע בביקורת על הממשלה הנוכחית, תמיכה בדמוקרטיה מערבית והגנה על ערכי שמאל-מרכז. בפוסט הפרידה שפרסם תיאר את 17 שנותיו בעיתון כ"עיטור הגבורה על החזה". עם זאת, הפוסט הזה, שכלל הודאה בשחיקה אישית, נכתב כמה שעות לפני החשיפה, והפך במהרה לבדיחה ולעג - "פוטרת ואתה מוכר לנו שאתה גיבור"
שרוליק איינהורן הוא יועץ תקשורת ופוליטיקה ותיק, שמנהל קמפיינים בינלאומיים ומקומיים. חברת "פרספשן" שלו, המתמחה באסטרטגיות השפעה על דעת קהל, עומדת במרכז פרשת "קטאר-גייט", חקירה משטרתית שחשפה חשד לקבלת מימון מקטאר לניהול קמפיינים נגד ישראל. איינהורן נחקר בחשד להדלפת מסמכים רגישים. לוינסון, שמתח ביקורת חריפה על החקירה עצמה, הביע תמיכה פומבית באיינהורן, מבלי לחשוף את הקשר הכלכלי ביניהם.
