אקליפטוס. סבא וסבתא של ארז ברכץ
צילום: יח"צ/ יוטיוב
TV

אקליפטוס בקמפיין שבועות לבראנץ' אנד קראנץ': השחקנים - סבא וסבתא של המנכ"ל

סבתא רוזה וסבא ניסים של המנכ"ל ארז ברכץ מככבים בקמפיין של בראנץ' אנד קראנץ' לשבועות. הקמפיין הוא גם הראשון של תום חנני, מנהלת הקריאייטיב החדשה שמחליפה את ארנון רותם שפרש לאחרונה
משה בנימין | (16)

משרד הפרסום אקליפטוס עולה עם קמפיין רשת חדש לקראת חג השבועות, עבור המותג בראנץ' אנד קראנץ׳ המשווק בלינצ'ס גבינה קפוא להכנה מיידית. פרט קטן שהופך את הקמפיין למעניין יותר נוגע לזהות השחקנים שמככבים בסרטון: סבא וסבתא של מנכ"ל המשרד ארז ברכץ.

בסרטון שעוסק בהכנות הבישול של סבתא רוזה לקראת חג השבועות, היא מספרת על התפריט הצפוי עליו היא עומלת. עם זאת, למרות שהמיתוג של שבועות הוא כחג של מאכלים חלביים התפריט שלה כולל בעיקר עוף, קציצות, שניצל, נקניקיות וקוסקוס, או כמו שהיא מסבירה את זה: "אצלנו, חלבי לחג זה לא מתאים לעשרים אנשים". כשהיא נחשפת לבלינצ'ס של בראנץ' אנד קראנץ׳ שואלת הסבתא האם זה כמו "מופלטה של אשכנזים" ולאחר מכן מכינה את המופלטה האשכנזית בעצמה כשהיא מתקשה להאמין שמדובר ב-8 דקות הכנה בלבד.

 

הקמפיין הוא גם הראשון של תום חנני, מנהלת הקריאייטיב החדשה במשרד. חנני הצטרפה לאחרונה והחליפה את מנהל הקריאייטיב הפורש ארנון רותם

קרדיטים

מנכ"ל - ארז ברכץ

מנהלת קריאייטיב - תום חנני 

מנהלת לקוחות ראשית - ג'ני פטושינה

מנהל תוכן - יאיר טהורי

עריכה - שמוליק גוטמן

קריינות - אסף פרישמן

תגובות לכתבה(16):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 16.
    אחלה כיוון, אחלה ביצוע. (ל"ת)
    שגיא 03/06/2016 02:12
    הגב לתגובה זו
  • 15.
    עממיקו 02/06/2016 19:25
    הגב לתגובה זו
    אח שלו זה גדול!!! סמוך על הברכץ חח יאללה לשורטליסט חחו
  • 14.
    מזרחי אסלי 02/06/2016 17:44
    הגב לתגובה זו
    חח
  • 13.
    נראה קמפיין לנאפיס 02/06/2016 17:20
    הגב לתגובה זו
    חבל, דווקא היה נראה מותג איכותי
  • 12.
    אשכנזי 02/06/2016 17:04
    הגב לתגובה זו
    ברכץ עושה בקריאייטיב כבשלו חח וככה זה נראה חח
  • 11.
    וואלק 02/06/2016 17:02
    הגב לתגובה זו
    תת רמה!
  • 10.
    ליאור 02/06/2016 16:59
    הגב לתגובה זו
    פרסומת פשוט מצויינת!!!
  • 9.
    הנפיחה הקסומה 02/06/2016 15:40
    הגב לתגובה זו
    פפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפ
  • 8.
    מכיר 02/06/2016 15:24
    הגב לתגובה זו
    קמפיין הבא תצטרך לעשות עם אבא ואמא שלו ואחכ עם הבת שלו...חח...איזה שכונת עוני.
  • 7.
    רמה גבוהה 02/06/2016 14:55
    הגב לתגובה זו
    זאת הפרסומת הראשונה בעולם עם סבא וסבתא של ארז ברכץ. שהוא גם מנכ"ל וגם זה שהגיב פה "ענקקקקק"
  • 6.
    זה שובר שיאים של מבוכה (ל"ת)
    מתגרד בכל הגוף 02/06/2016 13:48
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    גיל 02/06/2016 13:41
    הגב לתגובה זו
    אתה וסבתא שלך. אחלה סרט ואחלה דבר ואני אוהב אותך מאוד.
  • 4.
    דוד 02/06/2016 13:02
    הגב לתגובה זו
    ענקקקקק
  • 3.
    כל הכבוד (ל"ת)
    דרוגה 5 02/06/2016 10:57
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    מלך !!! פשוט גאון (ל"ת)
    ליאור 02/06/2016 10:49
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    גדולללל !! פרסומת מעולה!!! (ל"ת)
    נעמה 02/06/2016 10:47
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.