אקליפטוס. סבא וסבתא של ארז ברכץ
צילום: יח"צ/ יוטיוב
TV

אקליפטוס בקמפיין שבועות לבראנץ' אנד קראנץ': השחקנים - סבא וסבתא של המנכ"ל

סבתא רוזה וסבא ניסים של המנכ"ל ארז ברכץ מככבים בקמפיין של בראנץ' אנד קראנץ' לשבועות. הקמפיין הוא גם הראשון של תום חנני, מנהלת הקריאייטיב החדשה שמחליפה את ארנון רותם שפרש לאחרונה
משה בנימין | (16)

משרד הפרסום אקליפטוס עולה עם קמפיין רשת חדש לקראת חג השבועות, עבור המותג בראנץ' אנד קראנץ׳ המשווק בלינצ'ס גבינה קפוא להכנה מיידית. פרט קטן שהופך את הקמפיין למעניין יותר נוגע לזהות השחקנים שמככבים בסרטון: סבא וסבתא של מנכ"ל המשרד ארז ברכץ.

בסרטון שעוסק בהכנות הבישול של סבתא רוזה לקראת חג השבועות, היא מספרת על התפריט הצפוי עליו היא עומלת. עם זאת, למרות שהמיתוג של שבועות הוא כחג של מאכלים חלביים התפריט שלה כולל בעיקר עוף, קציצות, שניצל, נקניקיות וקוסקוס, או כמו שהיא מסבירה את זה: "אצלנו, חלבי לחג זה לא מתאים לעשרים אנשים". כשהיא נחשפת לבלינצ'ס של בראנץ' אנד קראנץ׳ שואלת הסבתא האם זה כמו "מופלטה של אשכנזים" ולאחר מכן מכינה את המופלטה האשכנזית בעצמה כשהיא מתקשה להאמין שמדובר ב-8 דקות הכנה בלבד.

 

הקמפיין הוא גם הראשון של תום חנני, מנהלת הקריאייטיב החדשה במשרד. חנני הצטרפה לאחרונה והחליפה את מנהל הקריאייטיב הפורש ארנון רותם

קרדיטים

מנכ"ל - ארז ברכץ

מנהלת קריאייטיב - תום חנני 

מנהלת לקוחות ראשית - ג'ני פטושינה

מנהל תוכן - יאיר טהורי

עריכה - שמוליק גוטמן

קריינות - אסף פרישמן

תגובות לכתבה(16):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 16.
    אחלה כיוון, אחלה ביצוע. (ל"ת)
    שגיא 03/06/2016 02:12
    הגב לתגובה זו
  • 15.
    עממיקו 02/06/2016 19:25
    הגב לתגובה זו
    אח שלו זה גדול!!! סמוך על הברכץ חח יאללה לשורטליסט חחו
  • 14.
    מזרחי אסלי 02/06/2016 17:44
    הגב לתגובה זו
    חח
  • 13.
    נראה קמפיין לנאפיס 02/06/2016 17:20
    הגב לתגובה זו
    חבל, דווקא היה נראה מותג איכותי
  • 12.
    אשכנזי 02/06/2016 17:04
    הגב לתגובה זו
    ברכץ עושה בקריאייטיב כבשלו חח וככה זה נראה חח
  • 11.
    וואלק 02/06/2016 17:02
    הגב לתגובה זו
    תת רמה!
  • 10.
    ליאור 02/06/2016 16:59
    הגב לתגובה זו
    פרסומת פשוט מצויינת!!!
  • 9.
    הנפיחה הקסומה 02/06/2016 15:40
    הגב לתגובה זו
    פפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפ
  • 8.
    מכיר 02/06/2016 15:24
    הגב לתגובה זו
    קמפיין הבא תצטרך לעשות עם אבא ואמא שלו ואחכ עם הבת שלו...חח...איזה שכונת עוני.
  • 7.
    רמה גבוהה 02/06/2016 14:55
    הגב לתגובה זו
    זאת הפרסומת הראשונה בעולם עם סבא וסבתא של ארז ברכץ. שהוא גם מנכ"ל וגם זה שהגיב פה "ענקקקקק"
  • 6.
    זה שובר שיאים של מבוכה (ל"ת)
    מתגרד בכל הגוף 02/06/2016 13:48
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    גיל 02/06/2016 13:41
    הגב לתגובה זו
    אתה וסבתא שלך. אחלה סרט ואחלה דבר ואני אוהב אותך מאוד.
  • 4.
    דוד 02/06/2016 13:02
    הגב לתגובה זו
    ענקקקקק
  • 3.
    כל הכבוד (ל"ת)
    דרוגה 5 02/06/2016 10:57
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    מלך !!! פשוט גאון (ל"ת)
    ליאור 02/06/2016 10:49
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    גדולללל !! פרסומת מעולה!!! (ל"ת)
    נעמה 02/06/2016 10:47
    הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו

בראש הפריים טיים: ריאלטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח

מבחינת מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות כאן11 ורשת ממשיכות להיחלש, קשת וערוץ 14 מובילות; בפריים טיים המתכון המנצח אכן ניצח והריאליטי-מוזיקה-אירוויזיון היה בראש

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

הרייטינג של מהדורות החדשות המרכזיות נשאר בסטטוס קוו, למרות שחדשות 13 נחלשו שוב, אחרי תקופה שבה הראו התאוששות מסוימת. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.5% רייטינג ו-353 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-197 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 4.3% רייטינג ו-106 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 2.7% רייטינג בלבד ו-69 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התוכן המקורי היחידי שעלה בפריים טיים היה "זהו זה" של כאן11, אבל מבלי להיכנס להשוואות לגבי הגירסה העדכנית של התכנית המיתולוגית, היא היתה במקום האחרון, בפער רב, עם 3.6% רייטינג ו-79 אלף צופים בלבד. במקום הראשון, איך לא, היה ריאליטי מוזיקה ואירווזיון, "הכוכב הבא" של קשת, שהיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים, עם 15.6% רייטינג ו-406 אלף צופים. אחרי מבחינת רייטינג היה "ווארט" של רשת עם 8%, אך יחסית מעט צופים (181 אלף) לעומת הפטריוטים של ערוץ 14, שהיתה עם 224 אלף צופים, אבל איכשהו, בשיטת הרייטינג הנוכחי, עמדה על פחות רייטינג, 7.9%, ליתר דיוק. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.3% ו-80 אלף צופים. אחריה המשיכה המטוטלת של חילופי המקום, כשהפעם תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, היתה במקום השלישי, עם 1.7% רייטינג ו-31 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השני עם 2.3% רייטינג ו-67 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 3.5% ו-73 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 2% ו-44 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.4% ו-25 אלף צופים. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-209 אלף צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.6% רייטינג ו-127 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.5% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד. 

לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 8.7% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה אזור בחירה של 13, עם 5.3% רייטינג ו-121 אלף צופים. שלזינגר וברדוגו בערוץ 14 היו במקום האחרון, עם 5% ו-145 אלף צופים.