אקליפטוס בקמפיין שבועות לבראנץ' אנד קראנץ': השחקנים - סבא וסבתא של המנכ"ל
משרד הפרסום אקליפטוס עולה עם קמפיין רשת חדש לקראת חג השבועות, עבור המותג בראנץ' אנד קראנץ׳ המשווק בלינצ'ס גבינה קפוא להכנה מיידית. פרט קטן שהופך את הקמפיין למעניין יותר נוגע לזהות השחקנים שמככבים בסרטון: סבא וסבתא של מנכ"ל המשרד ארז ברכץ.
בסרטון שעוסק בהכנות הבישול של סבתא רוזה לקראת חג השבועות, היא מספרת על התפריט הצפוי עליו היא עומלת. עם זאת, למרות שהמיתוג של שבועות הוא כחג של מאכלים חלביים התפריט שלה כולל בעיקר עוף, קציצות, שניצל, נקניקיות וקוסקוס, או כמו שהיא מסבירה את זה: "אצלנו, חלבי לחג זה לא מתאים לעשרים אנשים". כשהיא נחשפת לבלינצ'ס של בראנץ' אנד קראנץ׳ שואלת הסבתא האם זה כמו "מופלטה של אשכנזים" ולאחר מכן מכינה את המופלטה האשכנזית בעצמה כשהיא מתקשה להאמין שמדובר ב-8 דקות הכנה בלבד.
הקמפיין הוא גם הראשון של תום חנני, מנהלת הקריאייטיב החדשה במשרד. חנני הצטרפה לאחרונה והחליפה את מנהל הקריאייטיב הפורש ארנון רותם.
קרדיטים
מנכ"ל - ארז ברכץ
מנהלת קריאייטיב - תום חנני
מנהלת לקוחות ראשית - ג'ני פטושינה
מנהל תוכן - יאיר טהורי
עריכה - שמוליק גוטמן
קריינות - אסף פרישמן
- 16.אחלה כיוון, אחלה ביצוע. (ל"ת)שגיא 03/06/2016 02:12הגב לתגובה זו
- 15.עממיקו 02/06/2016 19:25הגב לתגובה זואח שלו זה גדול!!! סמוך על הברכץ חח יאללה לשורטליסט חחו
- 14.מזרחי אסלי 02/06/2016 17:44הגב לתגובה זוחח
- 13.נראה קמפיין לנאפיס 02/06/2016 17:20הגב לתגובה זוחבל, דווקא היה נראה מותג איכותי
- 12.אשכנזי 02/06/2016 17:04הגב לתגובה זוברכץ עושה בקריאייטיב כבשלו חח וככה זה נראה חח
- 11.וואלק 02/06/2016 17:02הגב לתגובה זותת רמה!
- 10.ליאור 02/06/2016 16:59הגב לתגובה זופרסומת פשוט מצויינת!!!
- 9.הנפיחה הקסומה 02/06/2016 15:40הגב לתגובה זופפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפ
- 8.מכיר 02/06/2016 15:24הגב לתגובה זוקמפיין הבא תצטרך לעשות עם אבא ואמא שלו ואחכ עם הבת שלו...חח...איזה שכונת עוני.
- 7.רמה גבוהה 02/06/2016 14:55הגב לתגובה זוזאת הפרסומת הראשונה בעולם עם סבא וסבתא של ארז ברכץ. שהוא גם מנכ"ל וגם זה שהגיב פה "ענקקקקק"
- 6.זה שובר שיאים של מבוכה (ל"ת)מתגרד בכל הגוף 02/06/2016 13:48הגב לתגובה זו
- 5.גיל 02/06/2016 13:41הגב לתגובה זואתה וסבתא שלך. אחלה סרט ואחלה דבר ואני אוהב אותך מאוד.
- 4.דוד 02/06/2016 13:02הגב לתגובה זוענקקקקק
- 3.כל הכבוד (ל"ת)דרוגה 5 02/06/2016 10:57הגב לתגובה זו
- 2.מלך !!! פשוט גאון (ל"ת)ליאור 02/06/2016 10:49הגב לתגובה זו
- 1.גדולללל !! פרסומת מעולה!!! (ל"ת)נעמה 02/06/2016 10:47הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקובראש הפריים טיים: ריאלטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
מבחינת מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות כאן11 ורשת ממשיכות להיחלש, קשת וערוץ 14 מובילות; בפריים טיים המתכון המנצח אכן ניצח והריאליטי-מוזיקה-אירוויזיון היה בראש
הרייטינג של מהדורות החדשות המרכזיות נשאר בסטטוס קוו, למרות שחדשות 13 נחלשו שוב, אחרי תקופה שבה הראו התאוששות מסוימת. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.5% רייטינג ו-353 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-197 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 4.3% רייטינג ו-106 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 2.7% רייטינג בלבד ו-69 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התוכן המקורי היחידי שעלה בפריים טיים היה "זהו זה" של כאן11, אבל מבלי להיכנס להשוואות לגבי הגירסה העדכנית של התכנית המיתולוגית, היא היתה במקום האחרון, בפער רב, עם 3.6% רייטינג ו-79 אלף צופים בלבד. במקום הראשון, איך לא, היה ריאליטי מוזיקה ואירווזיון, "הכוכב הבא" של קשת, שהיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים, עם 15.6% רייטינג ו-406 אלף צופים. אחרי מבחינת רייטינג היה "ווארט" של רשת עם 8%, אך יחסית מעט צופים (181 אלף) לעומת הפטריוטים של ערוץ 14, שהיתה עם 224 אלף צופים, אבל איכשהו, בשיטת הרייטינג הנוכחי, עמדה על פחות רייטינג, 7.9%, ליתר דיוק.
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.3% ו-80 אלף צופים. אחריה המשיכה המטוטלת של חילופי המקום, כשהפעם תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, היתה במקום השלישי, עם 1.7% רייטינג ו-31 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השני עם 2.3% רייטינג ו-67 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 3.5% ו-73 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 2% ו-44 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.4% ו-25 אלף צופים.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-209 אלף צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.6% רייטינג ו-127 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.5% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד.
- משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 8.7% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה אזור בחירה של 13, עם 5.3% רייטינג ו-121 אלף צופים. שלזינגר וברדוגו בערוץ 14 היו במקום האחרון, עם 5% ו-145 אלף צופים.
