זובור ערוץ 20 יום זמרי אור רייכרט דורון רהב
צילום: צילום גולשים

יש ימין מצחיק? ערוץ 20 עובד על תכנית בידור סאטירית עם חבורת 'זובור'

שנה אחרי תכנית הסאטירה הימנית 'הכל שפיט' בערוץ 1, נראה שהימין יזכה לתכנית נוספת, הפעם בערוץ 20 ועם פאנל משתתפים בהגשת דודו ארז וכתבות חוץ של 'זובור'. כעת נותר לאשר את הפיילוט
אלכסנדר כץ | (4)

ערוץ 20 מצלם פיילוט לתכנית בידור סאטירית שצפויה לעלות בחודשים הקרובים לשידור, במידה והפיילוט יאושר. את התכנית תפיק חברת סברס, המתמחה בייצוג אמנים, והיא כוללת בין היתר את יותם זמרי, יאיר אורבך, אמיר מויאל, אורי מלמד, דורון רהב ואור רייכרט, וככל הנראה מנחה התכנית יהיה דודו ארז.

התכנית צפויה לכלול פאנל בסגנון גב האומה, לצד כתבות שטח, והיא תהיה מבוססת על חבורת  זובור הימנית-דתית שכוללת את אותם אנשים, ומקיימת מפגשי סטנד-אפ מול קהל בשנתיים האחרונות. במידה וערוץ 20 יאשר את הפרויקט ויוציא אותו לפועל, מדובר יהיה בתכנית שבועית. 

 

"הדיבורים על התכנית מתקיימים כבר כמה חודשים", אומר לאייס רייכרט, שביום-יום הוא בעליה של חברת 'רייכרט פרסום' שמתמחה בקמפיינים למגזר הדתי-לאומי. "לאחרונה גם הצטרפה חברה שתפיק את התכנית, ואנחנו כרגע מצלמים פיילוט, בתקווה שזה יתפוס".

 

לערוץ 20 יש 2 רצועות שידור עיקריות: הפטריוטים וכלכלי בלילה. לצד זאת יש תכנית בנושא פרשת השבוע, סדרות דוקו ותכנית אירוח של ליאור דיין. על הפרק היו גם תכנית בידור עם דידי הררי, ותכנית תחקירים. שינוי הרישיון של הערוץ והגדלת מספר השעות שהערוץ יכול לשדר תכניות שאינן מוגדרות כ"שידורי מורשת", הוא הטריגר לניסיונות להעלות לאוויר תכניות כלליות – חלקן גם עם אוריינטציה ימנית.

 

הניסיון להרים תכנית בידור-סאטירית אינו דבר חדש. לפני יותר משנה שידר ערוץ 1 את התכנית הכל שפיט של חבורת לאטמה, תכנית שהוגדרה כ"סאטירה ימנית", וכללה מערכונים. התכנית שודרה עם סיומה של היהודים באים, אבל רשמה נתוני צפייה נמוכים בהרבה, ועונה שנייה לא נראית באופק, בעיקר כאשר רשות השידור נמצאת על סף פירוק.

 

בערוץ 20 אישרו את הפרטים.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    צלצלך 19/04/2016 00:21
    הגב לתגובה זו
    מישהו אי פעם צחק מההומור שלו?
  • 3.
    גנדי 18/04/2016 21:29
    הגב לתגובה זו
    בלי קשר לדעות פוליטיות, "הומור" מביך.
  • 2.
    יאללה פתחי, הנה ההזדמנות שלך לעשות מיליון דולר! (ל"ת)
    נועם 18/04/2016 16:12
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    דד 18/04/2016 14:40
    הגב לתגובה זו
    בגלל זה זה היה כל כך מחורבן
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.