ליעד פרקש
הילדים שלנו הם הדבר היקר לנו ביותר, אלו שאנו עושים בשבילם הכול. כל שנה שעוברת אנו מודים שהם בריאים ושלמים ושמחים שהם גדלים ומתפתחים, ותמיד לקראת יום ההולדת אנו כהורים מתחבטים עם עצמינו איזה יום הולדת נעשה להם, איך נגרום להם להרגיש מיוחדים ואיך נגרום להם להרגיש טוב חברתית. יש אין ספור אטרקציות שניתן להכניס בימי הולדת - מפעילים שונים, קוסמים, פעילויות מגוונות ומה לא, אבל האמת היא שהכול כבר נעשה, הכול כבר מוכר ואנו כהורים נרצה משהו אחר, משהו מיוחד שיגרום למשתתפים בחגיגת יום ההולדת ליהנות. אם אתם מתלבטים איך אתם רוצים שיום ההולדת של הילד שלכם ייראה, וחושבים איך לעשות את הילד או הילדה מאושרים ומחפשים משהו מקורי, משהו מרענן ולא פחות חשוב מכך משהו חינוכי ומאתגר, יום הולדת בסגנון הישרדות של ליעד פרקש יכול להיות בדיוק מה שאתם מחפשים. עשרות ההורים שבחרו בליעד כמפעילה של יום ההולדת של הילד שלהם, החיוך המאושר על פניהם של ילדי יום ההולדת, התכונה וההתרגשות אצל הילדים שמשתתפים בחוויה אומרים את הכול – יום הולדת הישרדות של ליעד פרקש הוא יום ההולדת המיוחד ביותר שאתם יכולים לתת לילד שלכם!
מי לא מכיר את הישרדות?
היום, הילדים שלנו חשופים למה שקורה בטלוויזיה, ורואים גם הם תוכניות ריאליטי שונות. התוכניות הללו משפיעות על הילדים ולנו ההורים נשאר רק לנתב את התוכניות הללו למקום חיובי עבורם, מקום בו הם יוכלו לחקות את הדמויות המוערצות עליהם אך לעשות טוב תוך כדי, וללמוד איך לעשות טוב לסביבתם. התוכנית הישרדות היא תוכנית בה יש שתי קבוצות של משתתפים, שמקבלות משימות שונות ואתגרים שונים לעשייה ולפיצוח, מה שדורש אינטרקציה עם שאר חברי הקבוצה, רצון עז להצליח ומוטיבציה גבוהה. יום הולדת בסגנון הישרדות בניהולה של ליעד פרקש, אחת המשתתפות בתוכנית, תגרום לילדים שלכם קודם כל ליהנות מאתגרים מעניינים שדורשים מחשבה ודורשים מאמץ פיזי, מה שאומר שהם יצטרכו להפעיל את הראש שלהם ואת הגוף שלהם, ולעמוד באתגרים השונים.
מי היא ליעד פרקש?
ליעד פרקש היא בוגרת העונה השלישית "הישרדות הפיליפינים", משתתפת תוכנית הריאליטי המוצלחת ואחת הבולטות בה במהלך השנים. ליעד זכורה אצל הצופים בעיקר ככזו שמצליחה לעמוד באתגרים משמעותיים, ועושה את הדברים בצורה מחושבת ונכונה. ליעד הקימה את "ליעד הפקות" בשנת 2009, ומאז היא לא מפסיקה לקבל הזמנות, בעיקר להפעלות ימי הולדת ואירועי סוף שנה לילדים, ובעיקר דרך לקוחות מרוצים שהזמינו את האטרקציה אותה היא מציעה והיו מרוצים מאוד.
צוות מנצח
יום הולדת הישרדות, הוא חוויה שמלווה על ידי צוות מנצח, צוות שעושה הכול בשביל החוויה של הילדים, צוות שחושב על כל פרט קטן כגדול להצלחת האירוע. הצוות מפעיל מתקנים שונים כדוגמת "השור הזועם", מתקנים מתנפחים ואחרים, מתקנים שעומדים כולם בתקן הבטיחות הישראלי. צוות "ליעד פרקש" הפקות דואג גם לכל מה שמסביב בהתאם לבקשת הלקוח, מה שאומר צילום מקצועי בווידאו וסטילס, מזון וכל השאר.
תנו לילד שלכם את הטוב ביותר...
אם אתם מתלבטים איך לחגוג את יום ההולדת של הילד שלכם, איך לגרום לו להיות מאושר ואיך לעשות את זה בדרך הטובה ביותר, יום הולדת בסגנון הישרדות הוא יום ההולדת הטוב ביותר עבורם. תפאורה מיוחדת, חלוקה לשבטים, פרסים, אתגרים מחשבתיים ופיזיים, הנחייה מקצועית ומה לא... הם אלו שיהפכו את יום ההולדת של הילד שלכם ליום הולדת לא שגרתי.
פנו אלינו בהקדם ונשמח לתת לכם מידע נוסף!

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו
כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים.
מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים.
בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים.
מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים.
- הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
- קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7