בן אנד ג'ריס
צילום: יח"צ

ביס גדול: תקציב הדיגיטל של 'בן & ג'ריס' יטופל במשרד הפרסום 'אקליפטוס'

הבחירה באקליפטוס, שינהל עבור מותג הגלידות את התקציב, כולל ניהול הנכסים הדיגיטלים ברשתות החברתיות, מגיעה לאחר תהליך של בחינת מספר משרדי דיגיטל
משה בנימין | (6)

משרד הפרסום אקליפטוס בניהולו של ארז ברכץ זכה בתקציב הדיגיטל של מותג הגלידות בן & ג'ריס - כך נודע לאייס. הבחירה באקליפטוס, שינהל עבור מותג הגלידות את התקציב, כולל ניהול הנכסים הדיגיטלים ברשתות החברתיות, מגיעה לאחר תהליך של בחינת מספר משרדי דיגיטל.

גלידות 'בן & ג'ריס' מיוצרות בישראל על ידי 'חברת מוצרי איכות אמריקאיים' (AQP) האחראית גם על מותגי המזון 'אריסטו קראנץ'' ו'בראנץ אנד קראנץ''. גם מותגים אלו יקבלו טיפול אסטרטגי וקריאטיבי מטעם אקליפטוס.

משרד הפרסום הדיגיטלי אקליפטוס מתמחה ביצירת תוכן. בין לקוחותיו ניתן למצוא את קבוצת 'מונדלייז' הכוללת את מותגי 'אוראו', 'מילקה', חברת הנדל"ן 'אזורים', קבוצת 'לוריאל' ו'אלדן'. לאחרונה גייס המשרד עוד 3 תקציבים חדשים: תקציב הסושיאל של 'אופטיקה הלפרין', תקציב מותג האופנה GANT ותקציב הפרסום של קניון הדר בירושלים.

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    רוני 05/03/2016 14:17
    הגב לתגובה זו
    אקליפטוס=מגזרים=עוד"ד ירון ברנהולץ כבר שנה לא משלמים לספקים
  • 3.
    סושיאל מן 07/02/2016 13:33
    הגב לתגובה זו
    אני חושב שזה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בזכיות האחרונות, בתוצרים שלהן ובמה שנזכה לראות בהמשך הדרך. כיף לראות שעבודה טובה של אנשים מעולים מובילה לתוצאות מדהימות.
  • 2.
    אנה בן שבת 07/02/2016 13:08
    הגב לתגובה זו
    דבר אחד מטריד אותי באסטרטגיית השיווק של בןאנדג'ריס. בארה"ב זו נתפסת גלידה עם אג'נדה חברתית ענפה, בארץ משום מה בוחרים להשתיק את העניין ולהציג אותה כמותג פרימיום. למה?
  • בן יואש 07/02/2016 13:47
    הגב לתגובה זו
    מספיק ברור?
  • צ'אנקי מאנקי 07/02/2016 15:01
    הי בן יואש, המנכל בישראל הוא דווקא איש אמיץ וגם איש של עשייה, הקהל בארץ הוא אכן מאד נישתי - בערך מגיל שנה עד 100, ובמילים אחרות - קנאה עושה קמטים, עדיף פיינט.
  • 1.
    בן וג'רי לנצח (ל"ת)
    שגיא 07/02/2016 12:48
    הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו

בראש הפריים טיים: ריאלטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח

מבחינת מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות כאן11 ורשת ממשיכות להיחלש, קשת וערוץ 14 מובילות; בפריים טיים המתכון המנצח אכן ניצח והריאליטי-מוזיקה-אירוויזיון היה בראש

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

הרייטינג של מהדורות החדשות המרכזיות נשאר בסטטוס קוו, למרות שחדשות 13 נחלשו שוב, אחרי תקופה שבה הראו התאוששות מסוימת. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.5% רייטינג ו-353 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-197 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 4.3% רייטינג ו-106 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 2.7% רייטינג בלבד ו-69 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התוכן המקורי היחידי שעלה בפריים טיים היה "זהו זה" של כאן11, אבל מבלי להיכנס להשוואות לגבי הגירסה העדכנית של התכנית המיתולוגית, היא היתה במקום האחרון, בפער רב, עם 3.6% רייטינג ו-79 אלף צופים בלבד. במקום הראשון, איך לא, היה ריאליטי מוזיקה ואירווזיון, "הכוכב הבא" של קשת, שהיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים, עם 15.6% רייטינג ו-406 אלף צופים. אחרי מבחינת רייטינג היה "ווארט" של רשת עם 8%, אך יחסית מעט צופים (181 אלף) לעומת הפטריוטים של ערוץ 14, שהיתה עם 224 אלף צופים, אבל איכשהו, בשיטת הרייטינג הנוכחי, עמדה על פחות רייטינג, 7.9%, ליתר דיוק. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.3% ו-80 אלף צופים. אחריה המשיכה המטוטלת של חילופי המקום, כשהפעם תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, היתה במקום השלישי, עם 1.7% רייטינג ו-31 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השני עם 2.3% רייטינג ו-67 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 3.5% ו-73 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 2% ו-44 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.4% ו-25 אלף צופים. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-209 אלף צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.6% רייטינג ו-127 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.5% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד. 

לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 8.7% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה אזור בחירה של 13, עם 5.3% רייטינג ו-121 אלף צופים. שלזינגר וברדוגו בערוץ 14 היו במקום האחרון, עם 5% ו-145 אלף צופים.