בן אנד ג'ריס
צילום: יח"צ

ביס גדול: תקציב הדיגיטל של 'בן & ג'ריס' יטופל במשרד הפרסום 'אקליפטוס'

הבחירה באקליפטוס, שינהל עבור מותג הגלידות את התקציב, כולל ניהול הנכסים הדיגיטלים ברשתות החברתיות, מגיעה לאחר תהליך של בחינת מספר משרדי דיגיטל
משה בנימין | (6)

משרד הפרסום אקליפטוס בניהולו של ארז ברכץ זכה בתקציב הדיגיטל של מותג הגלידות בן & ג'ריס - כך נודע לאייס. הבחירה באקליפטוס, שינהל עבור מותג הגלידות את התקציב, כולל ניהול הנכסים הדיגיטלים ברשתות החברתיות, מגיעה לאחר תהליך של בחינת מספר משרדי דיגיטל.

גלידות 'בן & ג'ריס' מיוצרות בישראל על ידי 'חברת מוצרי איכות אמריקאיים' (AQP) האחראית גם על מותגי המזון 'אריסטו קראנץ'' ו'בראנץ אנד קראנץ''. גם מותגים אלו יקבלו טיפול אסטרטגי וקריאטיבי מטעם אקליפטוס.

משרד הפרסום הדיגיטלי אקליפטוס מתמחה ביצירת תוכן. בין לקוחותיו ניתן למצוא את קבוצת 'מונדלייז' הכוללת את מותגי 'אוראו', 'מילקה', חברת הנדל"ן 'אזורים', קבוצת 'לוריאל' ו'אלדן'. לאחרונה גייס המשרד עוד 3 תקציבים חדשים: תקציב הסושיאל של 'אופטיקה הלפרין', תקציב מותג האופנה GANT ותקציב הפרסום של קניון הדר בירושלים.

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    רוני 05/03/2016 14:17
    הגב לתגובה זו
    אקליפטוס=מגזרים=עוד"ד ירון ברנהולץ כבר שנה לא משלמים לספקים
  • 3.
    סושיאל מן 07/02/2016 13:33
    הגב לתגובה זו
    אני חושב שזה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בזכיות האחרונות, בתוצרים שלהן ובמה שנזכה לראות בהמשך הדרך. כיף לראות שעבודה טובה של אנשים מעולים מובילה לתוצאות מדהימות.
  • 2.
    אנה בן שבת 07/02/2016 13:08
    הגב לתגובה זו
    דבר אחד מטריד אותי באסטרטגיית השיווק של בןאנדג'ריס. בארה"ב זו נתפסת גלידה עם אג'נדה חברתית ענפה, בארץ משום מה בוחרים להשתיק את העניין ולהציג אותה כמותג פרימיום. למה?
  • בן יואש 07/02/2016 13:47
    הגב לתגובה זו
    מספיק ברור?
  • צ'אנקי מאנקי 07/02/2016 15:01
    הי בן יואש, המנכל בישראל הוא דווקא איש אמיץ וגם איש של עשייה, הקהל בארץ הוא אכן מאד נישתי - בערך מגיל שנה עד 100, ובמילים אחרות - קנאה עושה קמטים, עדיף פיינט.
  • 1.
    בן וג'רי לנצח (ל"ת)
    שגיא 07/02/2016 12:48
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.