קמפיין אקליפטוס ל-DOMO
צילום: יח"צ
TV

מה קורה כששמים מצלמה בתוך אריזת מתנה: אקליפטוס לוכדים את הרגע הכי מאושר בקמפיין ל-Domo

צוות הקריאייטיב בראשותו של ארנון רותם מוציא תחת אקליפטוס שמנוהלת כיום על ידי ארז ברכץ קמפיין דיגיטל גרילה עם רעיון משובח, על הביצוע עוד אפשר להתווכח 
משה בנימין | (9)

משרד הפרסום אקליפטוס מספק את חלקו בהכנות לחגים, עם קמפיין גרילה דיגיטלי עבור רשת החנויות Domo & Delicates. במרכזו של הקמפיין ניצב רעיון נפלא - ללכוד את הרגע המדויק והמשמח עם הבעת הפנים המאושרת שיש לאנשים כשהם מקבלים מתנות.

איך עושים את זה הכי אותנטי שיש? במסגרת המהלך הונחה מצלמת go pro בתוך אריזות המתנה שקיבלו המשפחה או החברים לכבוד החג, וזו תיעדה את תגובתם ברגע פתיחת המתנה כאשר צוות הקריאייטיב צופה בתגובות על טאבלט במקום אחר. 

 

 

כפי שניתן לראות, אין בסרטון יותר מדי משתתפים וחבל, כי הרעיון מעניין מאוד, ועם חופש יצירתי רחב יותר הוא היה יכול להמריא למקומות גבוהים יותר.

קרדיטים: מנכ"ל: ארז ברכץ, מנהל קריאייטיב: ארנון רותם, קופי: לידור לוי, ארט: גלי אבידן, סופרוויזרית: עדי צרפתי, תקציבאי: אילן פאר.

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    באמת ? 08/09/2015 21:40
    הגב לתגובה זו
    זו מבזה את המשרד את הלקוח ואת האתר הזה!
  • 7.
    עוואר - טאר 08/09/2015 08:27
    הגב לתגובה זו
    יש לכם כזה באמיתי? נו, כזה שמצלמים אנשים שהם לא עובדים במשרד, שלא מתלהבים מלראות צלחת ולהתלהב כאילו זה 9 מליון בלוטו?, נו, כזה... איך קוראים לזה... כמו סרט פרסומת כזה, נו... אתם יודעים למה אני מתכוונת. טוב, אני אשאל משרד פרסום
  • 6.
    שפיל ברג 06/09/2015 21:46
    הגב לתגובה זו
    כי התקציבאי שלכם באובר אקטינג ב-00:45...
  • 5.
    חסר פה חופש יצרתי, חבל... (ל"ת)
    שוגי 06/09/2015 08:46
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אוי זה גרוע, לא עובד! מי המנכ"ל ?! (ל"ת)
    אוי 04/09/2015 08:26
    הגב לתגובה זו
  • מעולההה!!! (ל"ת)
    מורן 05/09/2015 09:27
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    ג׳יזס 03/09/2015 20:10
    הגב לתגובה זו
    טיפה יותר השקעה בסרט וזה היה פצצה
  • 2.
    פיפי בר ז'ור 03/09/2015 18:25
    הגב לתגובה זו
    מי הפיק את זה? תלמידי כיתה ג' בביה"ס יסודי נווה חמציצים?
  • 1.
    יפה. (ל"ת)
    ערן 03/09/2015 17:49
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.