שטיח אדום: לקראת מעבר קבוצת ידיעות לעיר - רחוב על שם נח מוזס בראשל"צ
קבוצת 'ידיעות אחרונות' צפויה להעתיק את מיקומה מתל אביב לראשון לציון ובעיר המארחת מחכים בזרועות פתוחות. במסגרת קליטת קבוצת התקשורת אישרה ועדת השמות של העירייה בקשה לקריאת רחוב על שם נח מוזס ז"ל, המו"ל והעורך האחראי הראשון של ידיעות אחרונות.
הרחוב על שם נח מוזס ימוקם בקטע רחוב הכשרת היישוב בעיר, מנתיבי איילון ועד רחוב לישנסקי, באזור בו צפוי לקום מבנה שבו תרוכז כל הפעילות של קבוצת 'ידיעות אחרונות'.
המבנה מוקם בימים אלו בצמוד לבית הדפוס של ידיעות אחרונות, הממוקם באזור התעשייה המערבי בעיר. המבנה יכלול 41,000 מ"ר הכוללים משרדים, מרתפי חנייה ושטחים לתפעול הקבוצה, ובו, כאמור, תרוכז כל פעילות הקבוצה, בין השאר: מערכת והנהלת עיתון 'ידיעות אחרונות', 'כלכליסט', ynet, 'וסטי', המגזינים: 'לאשה', 'ראש אחד', 'מנטה', 'פנאי פלוס' ו'בלייזר', רשת המקומונים של 'ידיעות אחרונות', הוצאת 'ידיעות אחרונות' ועוד. בבניין החדש צפויים לעבוד כ-2,500 עובדים מידי יום.
נח מוזס היה במשך עשרות שנים המו"ל והעורך האחראי של עיתון 'ידיעות אחרונות'. מוזס קיבל לידיו את ניהול העיתון בסוף שנות הארבעים ועד למותו בתאונת דרכים בשנת 1985 פיתח וקידם את קבוצת ידיעות אחרונות עד שהפכה לקבוצת המדיה הגדולה בישראל.
- המשטרה נגד דוד ביטן: "קיבל שוחד של מאות אלפי שקלים"
- חדש בראשל"צ: 17,500 יח"ד ישווקו ב-3 השנים הבאות - באיזה שכונות?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בעיריית ראשון לציון מברכים על מהלך העברת הקבוצה ומציינים כי מדיניותו של ראש העירייה הינה פרישת "שטיח אדום" לעסקים המעוניינים לעבור לעיר, ולכן, קודמה בקשת הקבוצה לקרוא רחוב על שמו של נח מוזס ז"ל.
לדברי ראש העירייה דב צור: "העיר ראשון לציון בדרכה להפוך למרכז העסקים החדש של ישראל. העיר מציעה אלטרנטיבה מצוינת לעסקים, בין השאר, בשל היותה ממוקמת במרכז המדינה ובשל הנגישות מצוינת ברכב ובתחבורה ציבורית. אנו שמחים שקבוצת ידיעות אחרונות בחרה להעביר את כל פעילותה לעיר ואנו מתכוונים לסייע לה בכך ככל האפשר".
- 1.בטח חמש שנים לפחות עד שיעברו (ל"ת)עכשיו בונים? 30/03/2014 20:01הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.