גורביץ': "רמת הסיכון ב-S&P500 הולכת ועולה" - שימו לב לרמת המפתח במעו"ף

התנודתיות בשוקי המניות הולכת ומתגברת. המנתח הטכני של Bizportal מסתכל על המדדים המובילים - וגם על כיוון הדולר
|
(23)
זווית טכנית
תגובות לכתבה(23):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 14.
    משהו קורה עם אולימפיה? (ל"ת)
    רץ אולימפי 18/01/2015 09:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    גורביץ
    תום 17/01/2015 22:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תמצא עבודה שמכבדת את בעליה, קריאה בטארות לא מתאימה לך. זה שאתה בינך לבין עצמך טועה תמיד עוד ניחא, אבל אתה משפיע על ציבור לשגות ולהפסיד ביודעין. אין לך מצפון?
    סגור
  • 12.
    ואיזה מסכנים האוהדים .. (ל"ת)
    דביר 17/01/2015 21:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 11.
    אני מקווה שאף אחד לא מתייחס ברצינות למה שאתה אומר
    אתה סתם זיין מוח 17/01/2015 21:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קח לדוגמה את הנפט {או את הדקס.} אם מישהו היה מקשיב לך רק תבין כמה כסף הוא היה מפסיד.. אמרת יעלה הוא ירד עכשיו אתה אומר ירד.... אתה סתם ביזיון לאתר לדעתי ........ אני מקווה שאין שום טמבל שלוקח אותך ברצינות... ושיבינו שאתה במקסימום בדיחה לא מוצלחת...... סתם גימיק לא מוצלח לצערי
    סגור
  • 10.
    כן כן
    צ'יברוג 17/01/2015 21:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    או בעצם, לא לא
    סגור
  • 9.
    באמת מה קורה עם הדקס? אף מילה. אתמול הוא שבר שיא ומה
    יוסי יוסי 17/01/2015 21:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הלאה? אל תפחד להתייחס אליו גם אם הספדת אותו שוב ושוב בתקופה האחרונה.
    סגור
  • 8.
    מה עם פרטנר? היכן ההמלצה שלך? איך אתה אומר : "
    קורא ביזפורטל 17/01/2015 20:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני מבין בתקשורת" מדוע שלא צנסה להתעסק עם תחום בו אתה מבין? מרחם עליך!
    סגור
  • 7.
    תגיד אתה צוחק עלינו או מה אמרת שהדקס לא יעבור בחיים
    החושב 17/01/2015 19:49
    הגב לתגובה זו
    4 0
    את ה 10000 נו מה קרה הוא 10300 עכשיו מה באת לנו עם האס אנד פי
    סגור
  • 6.
    קישקושים
    י 17/01/2015 19:09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כל הכתבה על תרן קישקושים. הדולר אולי ירד או ירד. הנפט יעלה או ירד. הבורסה אולי תעלה אולי תרד. לא השכלתי מאומה מהכתבה וחבל
    סגור
  • 5.
    גורביץ אתה טועה בגדול ולא כל כך קולע למטרה
    אין סכנה בכלל 17/01/2015 15:27
    הגב לתגובה זו
    5 5
    הsp סך הכל עומד במקום אם כל התנודות החריפות שבנפט גם זה יפסק בסופו של דבר אתה פשוט מבלבל לצערי הרב את המוח אם הגרפים שלך לא ניראה לי שאתה מבין גדול בבורסה בכל אופן הבורסה האמריקאית הרבה יותר טובה מתל אביב כולל הsp שעד סןף השנה יהיה למעלה
    סגור
  • לאין סכנה בכלל האם יש סכנה בכלל?
    המורה המכוער והרשע 17/01/2015 17:38
    הגב לתגובה זו
    6 1
    מדוע אתה מבלבל ת'מוח אם הגרפים ועם הגרפות הבנות דודות של הג'ירפות. אם כל התנודות ועם כל הנודות..וואלה איזה טאמבל אני. לא יודעה בחלל ליחטוב. ליחטוב? טוב..טוב..מה שיהיה רע? איך בחור יליד הארץ וצעיר עושה טעויות בסיסיות ומביכות ומבכות שכאלו? איך נגן על המדינה עם נוער כזה? איכס בושות אתם מאכילים אותנו. טוב..נלך להתפלל ודי.
    סגור
  • 4.
    ערוץ הבידור (ל"ת)
    אופיר 17/01/2015 13:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    מאיפה הביאו את המגישה השכונה הזאת ... (ל"ת)
    שכונה 17/01/2015 11:58
    הגב לתגובה זו
    11 480
    סגור
  • זה מה שמפריע לך המגישה? זה שגורביץ מדבר שטויות
    מוטי 17/01/2015 19:39
    הגב לתגובה זו
    5 2
    בקצב זה לא מפריע לך, אבל זה שהיא שמנסה לעטוף את הכל בקלילות ובחן זה מפריע לך. אחי אתה צריך טיפול.
    סגור
  • תיראו איך מזמברים את מגיב 3 הטאמבל המעליב.
    אחת שמבינה ב 17/01/2015 18:37
    הגב לתגובה זו
    38 8
    אני שמה לב שהוא או היא מקבלים אדומים פי מליון מאשר אני זוכה והקצב רק עולה אז אני ממליצה שכולנו נראה לו את כוחנו ונציף אותו אדומים עד שישתכנע שטאואר היא המלכה.
    סגור
  • לכולם
    אחת שמבינה ב 17/01/2015 21:14
    הגב לתגובה זו
    10 3
    תיראו איך אני תמיד צודקת ואפילו היום ביקשתי להפציץ את 3 באדומים ואתם שומעים בקולי. אז אולי תיתנו לי פעם אחת על הדרך איזה 30 ירוקים שארגיש טוב. וחוץ מיזה אם הייתם שומעים בקולי לעשות שורט על אפריקה שהייתה פי 100 מעכשיו הייתם עושים מליונים וגם אם הייתם שומעים בקולי לעשות שורט ממונף על גוגל לפני כשנה הייתם מורווחים איזה 50 אחוז. באופציות אני כבר לא נוגעת כי אני משקיעה עכשיו לונג ושורט ואני מורווחת נהדר אז שיהיה לכולם שבוע נפלא.
    סגור
  • טען עוד
  • לאיל והמראיינת החביבה וכן מירי היקרה בהמשך.
    כל חברי קבוצת איצ100 17/01/2015 18:25
    הגב לתגובה זו
    43 5
    אנו גאים כולנו להיות שכונה..לו יהי וכל עם ישראל יוכל להתאחד תחת "המילה המגונה" שכונה..לנו המילה מזכירה את ילדותנו בשכונות..למעשה..אנו עד היום אותם ילדים תמימים שבאו מהשכונות והתאחדו לגוף אחד והגיעו רחוק(לשימחתנו) בצבא. באקדמיה. ואף הקמנו עם בנות זוגנו שבאו גם כן מהשכונות..דור המשך נפלא שגם הוא מהשכונות...עם ישראל חי..!!
    סגור
  • אני שכונה (ל"ת)
    מירי 17/01/2015 17:20
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • מגישה פצצת על!! אחלה בחורה ימגיב מכוער (ל"ת)
    אבי 17/01/2015 16:13
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • 2.
    גם רוסיה לא ראתה תחתית
    רוסיה 17/01/2015 11:54
    הגב לתגובה זו
    5 1
    רק עניין של זמן עד שהתחתית הבאה תיקבע. כל עוד הנפט בצלילה והסנקציות ממשיכות אין לרוסיה שום תקווה.
    סגור
  • 1.
    סקירה מעניינת, אבל
    אריק 17/01/2015 11:34
    הגב לתגובה זו
    10 11
    לא התייחסת לדקס. נראה לי שאתה צריך לאכול את הכובע, לא? לגבי הדולר - יש לך הסטוריה של טעויות שם, אז למה אתה ממשיך לנסות להמר על כוון? כנ"ל לגבי הנפט. הסיבה שהניתוחים שלך לא מדוייקים ואף מטעים היא העדר הבנה והתייחסות לגורמים מקרו כלכליים המשפיעים על אותם נכסים.
    סגור
  • דולר
    שאולי 17/01/2015 13:28
    הגב לתגובה זו
    2 2
    האם כדאי לקנות קולים על הדולר 390
    סגור
  • כן. (ל"ת)