מינויים ושינויים: מיזרוח מתקדם מעלה בבנק הפועלים
אלי מיזרוח ימונה למנהל אגף שיווק, תכנון ואסטרטגיה
בחטיבה הקמעונאית. אלי מיזרוח, 32, בוגר תואר שני במנהל עסקים ויוצא חברת הייעוץ הבינלאומית "מקינזי", עובד בבנק כ-6 שנים. במסגרת תפקידו ניהל כ-3 שנים את יחידת האסטרטגיה בחטיבה הקמעונאית, תחת מנהל החטיבה דאז והמנכ"ל היום, מר צבי זיו. צבי זיו: "המרכז לניהול אסטרטגי, שנבנה ומנוהל ע"י מיזרוח, אפשר לדירקטוריון ולהנהלת הבנק, להציג, לראשונה במערכת הבנקאות בישראל, תוכנית אסטרטגית רב שנתית, כמו גם להוביל מהלכים רבים בכלל הארגון תוך החדרת מתודולוגיות עבודה מתקדמות".
עמית תורג'מן מונה לתפקיד מנהל המכירות של חברת הוויטמינים "סולגאר". במסגרת תפקידו יהיה אחראי על מערך המכירות הארצי של החברה,טיפול בנקודות המכירה,ניהול אנשי השטח ועבודה מול הקמעונאים. תורג'מן בן ה-34, נשוי+1, בעל תואר שני במנהל עסקים, שימש כמנהל מכירות ערוץ הפלטינה בשטראוס-עלית ובעבר שימש כמנהל קידום המכירות בחברת סאני תקשורת.
ומה עם אבנר? היום נודע כי אבנר סנדר, 28, מונה למהנדס מערכות של חברת Intransa, הפועלת בתחום אחסון מידע על בסיס פרוטוקול האינטרנט (IP), והמיוצגת בישראל על ידי חברת One1 Systems. במסגרת תפקידו יהיה אחראי אבנר למתן שירות תמיכה טכנית לאנשי המכירות ויעזור בתכנון, יישום והטמעת מוצרי החברה. כמו כן, יתמוך, ידריך ויכשיר את מערכי המכירות של השותפים העסקים של החברה בישראל. סנדר הנו בוגר לימודי בית הספר של University 3COM. אבנר שימש בעבר כמהנדס רשתות ומערכות בכיר בחברת 3COM ישראל.
מנכ"ל SPL, ערן אלראי, העוסקת בפתרונות עסקיים מבוססי טכנולוגיה, הציג אמש את המבנה הארגוני החדש של החברה בפני העובדים, ההנהלה וחברי הדירקטוריון. במסגרת השינוי תרוכז פעילות החברה תחת ארבע חטיבות: חטיבת פתרונות תוכנה שתתמקד בפרויקטי תוכנה, במתן שירותים מקצועיים ללקוחות ובפיתוח פתרונות תוכנה ייחודיים. בראש חטיבה זו תעמוד דליה רובינסון סמנכ"לית בכירה.
חטיבת תשתיות תוכנה תהיה אחראית על מוצרי תוכנה תשתיתיים המבוססים על טכנולוגית XML, על בסיסי נתונים, כלי פיתוח ומוצרים תשתיתיים נוספים התומכים בסביבות מחשוב מורכבות (Mission Critical). בראש החטיבה יעמוד יורם בן בסט, סמנכ"ל. נחמן מנור מונה כסמנכ"ל המכירות בחטיבה.
חטיבת השיווק והמכירות שבראשה יעמוד יוסי רודריק, סמנכ"ל בחברה, תספק תמיכה שיווקית ומכירתית לכלל המוצרים והשירותים שמציעה SPL. עמית גולדווסר שמונה אף הוא לסמנכ"ל בחברה יעמוד בראש חטיבת כספים ותפעול.
חשבון חשמל (X)חשבון החשמל יעלה ב-1.5% בינואר - איך תוכלו להוריד אותו ב-6%?
איך אפשר לחסוך 300-400 שקלים בשנה, מה קורה בשוק החשמל, ואיך לקבל הנחות גדולות יותר?
חשבון החשמל שלכם יעלה בינואר. התעריף יעלה ב-1.5% ומדובר בכ-6 שקלים לחודש לצרכן ממוצע. מדובר על עלייה שנתית של כ-70 שקל בשנה. אולי לא סכם גדול, אבל כשעולים המחירים והתעריפים מכל הכיוונים זה מצטבר. אבל יש דרכים להוזיל את עלויות החשמל. חשבון ממוצע עשוי לרדת ב-300 שקלים בערך, אם תעברו לספקים החדשים.
כ-350 אלף משקי בית ועסקים עברו לספקים החדשים ים, מדובר על פחות מ-10% ממשקי הבית והעסקים. הרוב ממשיך לשלם את התעריף של חברת החשמל, למרות שהוא יקר יותר. האפשרות לעבור לספקים החדשים קיימת כבר שנה וחצי, אבל אי אפשר להכתיר אותה כהצלחה. אין גם פרסום משמעותי, ומעבר להכל - אין תמריץ מספיק גדול (כ-25 שקל בחודש) ויש חשש לעבור מחברת החשמל. אנשים שרגילים לחברת החשמל ומרגישים בטוחים איתה, יסכימו וירצו לעבור, אבל התמריץ צריך להיות גדול יותר וצריך להסביר להם שאין שום שינוי בתשתיות.
הספקים ממשיכים עם אותה אספקה ותשתית, שנותרת בבעלות חברת החשמל. ולמרות זאת המעבר איטי, אם כי בקצב הזה, נגיע למעל 500-520 אלף משפחות עוד שנה. מהפכות לא נעשות תוך יום, אולי זה הקצב שהשינויים האלו מחלחלים לציבור. בכל מקרה, המעבר פשוט: הזנת פרטי חשבון באתר הספק, אישור תוך יום-יומיים, ללא ניתוק או שינוי טכני.
הנחות של עד 400 שקלים בשנה
ההנחה נעה בין 5% ל-7% על רכיב האנרגיה. לצרכן ממוצע שמשלם 400 שקלים חודשיים (4,800 שקלים שנתיים), החיסכון השנתי עומד על 240-336 שקלים. במשקי בית עם צריכה גבוהה יותר החיסכון מגיע בקלות ל-400 שקל בשנה.
מעבר לכך, המסלולים המבוססים על שעות שיא (12:00-17:00) ושפל (23:00-7:00), מציעים פוטנציאל גבוה יותר: הנחות של 15% בשעות היום ו-20% בלילה, שיכולות להגיע ל-15-20% חיסכון כולל. ד
