אמנון גולן
צילום: יח"צ

אחרי המשבר: 'היי קיו' חוזרת לפרסם - בורודה קפלן יטפל בתקציב

הקמפיין החדש יעלה תחת הכותרת "תגידו היי לאוניברסיטה" כסנונית ראשונה למהלך תקשורתי ושיווקי נרחב תחת הבעלים החדשים
משה בנימין | (6)

חודשיים לאחר שקרסה ונרכשה על ידי חברת גלובל יוניבריסיטי סיסטמס, רשת היי קיו (HIGH Q) חוזרת לפרסם תחת לוגו חדש, בהשקעה כוללת של כמיליון שקל. משרד הפרסום שיטפל בהשקה המחודשת של רשת הלימודים לפסיכומטרי ולבגרויות הוא בורודה קפלן.

הקמפיין החדש יעלה תחת הכותרת "תגידו היי לאוניברסיטה" כסנונית ראשונה למהלך תקשורתי ושיווקי נרחב תחת הבעלים החדשים. לדברי אמנון גולן, שותף בבורודה קפלן: "אנחנו שמחים לצרף אלינו את הרשת ושמחים שגלובל יוניברסטי, אחד ממותגי ההשכלה המוביל באירופה - בחר בנו".

 

בועז ארבל, נציג גלובל יוניברסיטי סיסטמס: "מהלך ההשקה המחודשת הוא צעד ראשון במסגרת תוכנית אסטרטגית שהכנו. בורודה קפלן, שהם חלק מקבוצת אדלר חומסקי, הוכיחו יכולות אסטרטגיות ודיגיטליות מוכחות, עם קריאטיב חד וברור. יותר חשוב מכך, מצאנו פרטנרים אמיתיים להצעיד את היי קיו".

גלובל יוניברסיטי סיסטמס היא קבוצה בינלאומית פרטית שהוקמה בשנת 2003 על-ידי רו"ח אהרון (ארקדי) אטינגן, שעלה לישראל מרוסיה בשנות ה-90. לאחר שהשלים את לימודיו כרואה חשבון, החליט אטינגן להשקיע בהקמת London School of Business and Finance) LSBF) – מכללה פרטית שצמחה בלונדון ונחשבת כיום לאחד הקולג'ים הפרטיים הגדולים באנגליה.

בין השנים 2006-2008 התרחבה פעילות הקבוצה והקימה מוסדות לימוד נוספים. בשנת 2007 הצטרף לקבוצה ולרי קיסילבסקי, גם הוא עלה מרוסיה לישראל, והצטרף בהמשך כשותף המשמש כיום כמנכ"ל משותף. כיום, ממרכזה שבלונדון, מלמדת הקבוצה כ-50 אלף סטודנטים מ-175 מדינות, 1,200 קורסים ב-12 מוסדות לימוד, הפרושים ב-23 מיקומים ברחבי העולם, ביניהם 3 אוניברסיטאות פרטיות שמפעילה הקבוצה באנגליה.

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    היי קיו זה סוס מת. קורס ברמה נמוכה מאוד ומותג כושל. (ל"ת)
    דני 19/06/2017 16:47
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    לקוח מרוצה 19/06/2017 07:41
    הגב לתגובה זו
    המון בהצלחה ! בחירת לקוח נכונה ונבונה ! צוות אישי , מקצועי מאוד , מסור וחכם.
  • 4.
    לקוח 18/06/2017 17:41
    הגב לתגובה זו
    בחירה נבונה, משרד מקצועי, אישי וחכם !
  • 3.
    אחד שיודע 18/06/2017 17:38
    הגב לתגובה זו
    פחות מקושרים אבל עושים עבודה טובה
  • 2.
    בזכות, ולא בחסד כמו הרבה (ל"ת)
    אחד שיודע 18/06/2017 17:38
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ברכות, נישמע אחלה כיוון (ל"ת)
    המפרגנת 18/06/2017 17:08
    הגב לתגובה זו
אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים. 

דני קושמרו חדשות 12
צילום: צילום מסך חדשות 12
רייטינג

העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות

עלייה של כ-10% בצופי מהדורות החדשות המרכזיות של כל הערוצים; חדשות 12 עדיין בראש כל המהדורות וכמו בכל מוצ"ש, רשת מטפסת למקום השני בעקבות כך שערוץ 14 אינו משדר בשבת
רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

ככל שמתקרב מועד העסקה (וכן ככל שהזמן המצטבר של השבתות והחגים הולך ומצטבר), כך אנחנו רואים עלייה בצפייה במהדורות החדשות והנתונים גבוהים מאשר בתקופתו הקודמות,   כשסך כל הצופים עדיין עומד על כ-850 אלף, עלייה של כ-10% לעומת מהדורות מוצאי שבת "רגילות", שהממוצע שלהן הוא כ-770 אלף צופים. 

חדשות 12 עדיין מובילה את הרייטינג במובהק, כל פעם במרווחים גדולים יותר, במהדורת החדשות המרכזית ובשאר מהדורות החדשות. המהדורה המרכזית של חדשות 12 של קשת עמדה אמש על 18.1% רייטינג עם 463 אלף צופים. וכמו בכל מוצאי שבת, חדשות 13 מנצלת את היעדרותו של ערוץ 14 מלוח השידורים עד צאת השבת ונמצאת במקום השני עם 5.6% רייטינג ו-152 אלף צופים. חדשות 14 היו עם 4.8% רייטינג עם 129 אלף צופים ואילו חדשות כאן11 עדיין תפסו את המקום האחרון, עם 4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים בלבד.


פריים טיים ושאר מהדורות החדשות 

בפריים טיים, המשך המהדורות הראה את קשת ממשיכה עם 16.9% רייטינג ו-434 אלף צופים ואילו רשת עם 6.3% ו-169 אלף צופים. לאחר מכן, בפריים טיים, "אור ראשון" לא שיחזרה את הרייטינג של הפרק הראשון, אך עדיין הובילה עם 15.4% ו-387 אלף צופים, ואילו הפטריוטים היציבה והמוצלחת הצליחה לגבור על שעשועון של רשת, כשעמדה על 9.2% רייטינג ו-264 אלף צופים, בעוד "כלוב הזהב" עמד על 8.8% רייטינג ו-234 אלף צופים. "שיר אחד" של כאן11 זכה ל-3.5% רייטינג בלבד ופחות ממאה אלף צופים, עם 79 אלף צופים בלבד. 


גם במהלך השבת רוב לוח השידורים היה בסימן החדשות, והמשדר המוקדם של חדשות 12 עם אלמז עמד על 6% ו-134 אלף צופים בעוד החדשות של רשת בהגשת לוסי עמדו על 3% רייטינג ו-68 אלף צופים בלבד. לאחר מכן, ב-17:00, "שבת בחמש" עם גדעון של חדשות 12 היה על 7.9% ו-189 אלף צופים בעוד משדר החדשות של לוסי עלה ל-4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

פגוש את העיתונות היתה מול מוריה וברקו, ובשתי הרצועוה, המוקדמת והרגילה, היתה במקום הראשון עם 9.4% רייטינג ו-252 אלף צופים במוקדמת ו-10.7% רייטינג ו-292 אלף צופים במהדירה הרגילה, בעוד מוריה וברקו היו על 4.7% ו-107 אלף צופים במוקדמת ו-4.2% רייטינג ו-103 אלף צופים במהדורה הרגילה. 

ברצועה המאוחרת "אברי ושרקי" של קשת היו על 8% רייטינג ו-189 אלף צופים, בעוד לקט של "הצינור" הניב 4.8% רייטינג בלבד עם 120 אלף צופים.