אמנון גולן
צילום: יח"צ

אחרי המשבר: 'היי קיו' חוזרת לפרסם - בורודה קפלן יטפל בתקציב

הקמפיין החדש יעלה תחת הכותרת "תגידו היי לאוניברסיטה" כסנונית ראשונה למהלך תקשורתי ושיווקי נרחב תחת הבעלים החדשים
משה בנימין | (6)

חודשיים לאחר שקרסה ונרכשה על ידי חברת גלובל יוניבריסיטי סיסטמס, רשת היי קיו (HIGH Q) חוזרת לפרסם תחת לוגו חדש, בהשקעה כוללת של כמיליון שקל. משרד הפרסום שיטפל בהשקה המחודשת של רשת הלימודים לפסיכומטרי ולבגרויות הוא בורודה קפלן.

הקמפיין החדש יעלה תחת הכותרת "תגידו היי לאוניברסיטה" כסנונית ראשונה למהלך תקשורתי ושיווקי נרחב תחת הבעלים החדשים. לדברי אמנון גולן, שותף בבורודה קפלן: "אנחנו שמחים לצרף אלינו את הרשת ושמחים שגלובל יוניברסטי, אחד ממותגי ההשכלה המוביל באירופה - בחר בנו".

 

בועז ארבל, נציג גלובל יוניברסיטי סיסטמס: "מהלך ההשקה המחודשת הוא צעד ראשון במסגרת תוכנית אסטרטגית שהכנו. בורודה קפלן, שהם חלק מקבוצת אדלר חומסקי, הוכיחו יכולות אסטרטגיות ודיגיטליות מוכחות, עם קריאטיב חד וברור. יותר חשוב מכך, מצאנו פרטנרים אמיתיים להצעיד את היי קיו".

גלובל יוניברסיטי סיסטמס היא קבוצה בינלאומית פרטית שהוקמה בשנת 2003 על-ידי רו"ח אהרון (ארקדי) אטינגן, שעלה לישראל מרוסיה בשנות ה-90. לאחר שהשלים את לימודיו כרואה חשבון, החליט אטינגן להשקיע בהקמת London School of Business and Finance) LSBF) – מכללה פרטית שצמחה בלונדון ונחשבת כיום לאחד הקולג'ים הפרטיים הגדולים באנגליה.

בין השנים 2006-2008 התרחבה פעילות הקבוצה והקימה מוסדות לימוד נוספים. בשנת 2007 הצטרף לקבוצה ולרי קיסילבסקי, גם הוא עלה מרוסיה לישראל, והצטרף בהמשך כשותף המשמש כיום כמנכ"ל משותף. כיום, ממרכזה שבלונדון, מלמדת הקבוצה כ-50 אלף סטודנטים מ-175 מדינות, 1,200 קורסים ב-12 מוסדות לימוד, הפרושים ב-23 מיקומים ברחבי העולם, ביניהם 3 אוניברסיטאות פרטיות שמפעילה הקבוצה באנגליה.

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    היי קיו זה סוס מת. קורס ברמה נמוכה מאוד ומותג כושל. (ל"ת)
    דני 19/06/2017 16:47
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    לקוח מרוצה 19/06/2017 07:41
    הגב לתגובה זו
    המון בהצלחה ! בחירת לקוח נכונה ונבונה ! צוות אישי , מקצועי מאוד , מסור וחכם.
  • 4.
    לקוח 18/06/2017 17:41
    הגב לתגובה זו
    בחירה נבונה, משרד מקצועי, אישי וחכם !
  • 3.
    אחד שיודע 18/06/2017 17:38
    הגב לתגובה זו
    פחות מקושרים אבל עושים עבודה טובה
  • 2.
    בזכות, ולא בחסד כמו הרבה (ל"ת)
    אחד שיודע 18/06/2017 17:38
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ברכות, נישמע אחלה כיוון (ל"ת)
    המפרגנת 18/06/2017 17:08
    הגב לתגובה זו
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״