אמנון גולן
צילום: מתוך הפייסבוק של אמנון גולן
פרסום ראשון

בורודה קפלן יטפל בהשקה מחדש של קריסטל ואמקור

משרד הפרסום רושם לעצמו הישג נאה עם קבלת אתגר ההשקה המחודשת למותגים הוותיקים
משה בנימין | (3)

משרד הפרסום בורודה קפלן נכנס למערך הפרסום של תדיראן, לצד ראובני פרידן IPG. המשרד נבחר להוביל את ההשקה מחדש של המותגים קריסטל ואמקור בהשקעה של כ-3 מיליון שקלים.   עבור משרד הפרסום, מדובר בהישג נאה, שלמעשה סוגר עבורו מעגל לאחר שלפני כ-8 שנים טיפל בפעילות הפרסום של תדיראן. בקבוצת תדיראן מדווחים, כי מהלך ההשקה מחדש של המותגים מלווה בקולקציית מוצרים חדשה ומתקדמת, ובהשקעה מסיבית של בעלי החברה. הקמפיין יכלול טלוויזיה, עיתונות, דיגיטל, ונקודות מכירה.   אמנון גולן, שותף בבורודה קפלן: "כבוד ואתגר להצטרף לקבוצה מובילה כמו תדיראן, ולהשיק מחדש מותגים וותיקים ואהובים בקטגוריות סופר תחרותיות כמו מכונות כביסה, מקררים ומוצרי חשמל קטנים לבית".    

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    מישהו צריך לממן את כל החליפות במשרד הזה (ל"ת)
    שי 13/02/2017 11:48
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אמנון גולן = נזק ללקוח (ל"ת)
    משה 13/02/2017 08:22
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יש עוד קריסטל??? (ל"ת)
    זו שמכבסת 12/02/2017 16:57
    הגב לתגובה זו