
צילום: מתוך הפייסבוק של אמנון גולן
פרסום ראשון
בורודה קפלן יטפל בהשקה מחדש של קריסטל ואמקור
משרד הפרסום רושם לעצמו הישג נאה עם קבלת אתגר ההשקה המחודשת למותגים הוותיקים
משרד הפרסום בורודה קפלן נכנס למערך הפרסום של תדיראן, לצד ראובני פרידן IPG. המשרד נבחר להוביל את ההשקה מחדש של המותגים קריסטל ואמקור בהשקעה של כ-3 מיליון שקלים. עבור משרד הפרסום, מדובר בהישג נאה, שלמעשה סוגר עבורו מעגל לאחר שלפני כ-8 שנים טיפל בפעילות הפרסום של תדיראן. בקבוצת תדיראן מדווחים, כי מהלך ההשקה מחדש של המותגים מלווה בקולקציית מוצרים חדשה ומתקדמת, ובהשקעה מסיבית של בעלי החברה. הקמפיין יכלול טלוויזיה, עיתונות, דיגיטל, ונקודות מכירה. אמנון גולן, שותף בבורודה קפלן: "כבוד ואתגר להצטרף לקבוצה מובילה כמו תדיראן, ולהשיק מחדש מותגים וותיקים ואהובים בקטגוריות סופר תחרותיות כמו מכונות כביסה, מקררים ומוצרי חשמל קטנים לבית".
- 3.מישהו צריך לממן את כל החליפות במשרד הזה (ל"ת)שי 13/02/2017 11:48הגב לתגובה זו
- 2.אמנון גולן = נזק ללקוח (ל"ת)משה 13/02/2017 08:22הגב לתגובה זו
- 1.יש עוד קריסטל??? (ל"ת)זו שמכבסת 12/02/2017 16:57הגב לתגובה זו