אמנון גולן. בורודה קפלן
צילום: יח"צ

בורודה קפלן זכה בתקציב הפרסום של רשת SPACE

הרשת מונה 12 סניפים וצפויה לפתוח 5 נוספים. תקציב זה מצטרף לתקציב דלתות פנדור שעבר לבורודה קפלן  לפני כ-3 חודשים
משה בנימין | (8)

משרד הפרסום בורודה קפלן זכה בתקציב הפרסום של רשת מועדוני הכושר SPACE. הרשת שמונה 12 סניפים וצפויה להשיק 5 נוספים, תצא למהלך אסטרטגי מיתוגי בהשקה של כ-3 מיליון שקלים. תקציב זה מצטרף לתקציב דלתות פנדור שעבר לבורודה קפלן  לפני כ-3 חודשים.

לדברי אמנון גולן, שותף בבורודה קפלן: "תפיסת ה-Brand formance הוא הבסיס לכל מותג שרוצה לגדול כיום. מחד להגיע בעזרת עבודת דאטה מדויקת, למסרים מותאמים ומאידך לשמור על TOM  ו-superiority  של המותג. בנינו לספייס מהלך אסטרטגי שמתחיל במוצר, עובר במותג ונוגע בכל אחד מקהל היעד".

חיים פרנקל הבעלים ואיציק עוז מנכ"ל SPACE: "עם 12 סניפים ועוד 5 בהקמה, אנחנו מצליחים לא רק להגדיל נתח שוק אלא את כלל השוק. יחד עם זאת, המורכבות שיש בשוק רק מחזקת את החשיבות של יצירת מותג שאנשים רוצים לבוא ולהיות חלק ממנו, ומספרים לחברים שלהם עליו".

 

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    יונתן 09/02/2017 00:10
    הגב לתגובה זו
    בורדה קפלן אלופים, משרד יעיל עם יחס אישי
  • 5.
    הוא לא קיבל את פנדור (ל"ת)
    בלמניסק 08/02/2017 22:32
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    משרד ליגה זין (ל"ת)
    בדיחה 08/02/2017 22:31
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אחלה משרד, שלא מספיק מכירים (ל"ת)
    אחד שיודע 08/02/2017 14:39
    הגב לתגובה זו
  • ג'וני 09/02/2017 08:00
    הגב לתגובה זו
    תפסיק להגיב לעצמך
  • 2.
    בהצלחה (ל"ת)
    המפרגן בע"מ 08/02/2017 13:46
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    גרין 08/02/2017 13:42
    הגב לתגובה זו
    Brand formance TOM superiority פששש.... יורופה....
  • בול מה שחשבתי כשקראתי את הציטוט! (ל"ת)
    לילי 09/02/2017 09:14
    הגב לתגובה זו