
בורודה קפלן זכה בתקציב הפרסום של רשת SPACE
משרד הפרסום בורודה קפלן זכה בתקציב הפרסום של רשת מועדוני הכושר SPACE. הרשת שמונה 12 סניפים וצפויה להשיק 5 נוספים, תצא למהלך אסטרטגי מיתוגי בהשקה של כ-3 מיליון שקלים. תקציב זה מצטרף לתקציב דלתות פנדור שעבר לבורודה קפלן לפני כ-3 חודשים.
לדברי אמנון גולן, שותף בבורודה קפלן: "תפיסת ה-Brand formance הוא הבסיס לכל מותג שרוצה לגדול כיום. מחד להגיע בעזרת עבודת דאטה מדויקת, למסרים מותאמים ומאידך לשמור על TOM ו-superiority של המותג. בנינו לספייס מהלך אסטרטגי שמתחיל במוצר, עובר במותג ונוגע בכל אחד מקהל היעד".
חיים פרנקל הבעלים ואיציק עוז מנכ"ל SPACE: "עם 12 סניפים ועוד 5 בהקמה, אנחנו מצליחים לא רק להגדיל נתח שוק אלא את כלל השוק. יחד עם זאת, המורכבות שיש בשוק רק מחזקת את החשיבות של יצירת מותג שאנשים רוצים לבוא ולהיות חלק ממנו, ומספרים לחברים שלהם עליו".
- 6.יונתן 09/02/2017 00:10הגב לתגובה זובורדה קפלן אלופים, משרד יעיל עם יחס אישי
- 5.הוא לא קיבל את פנדור (ל"ת)בלמניסק 08/02/2017 22:32הגב לתגובה זו
- 4.משרד ליגה זין (ל"ת)בדיחה 08/02/2017 22:31הגב לתגובה זו
- 3.אחלה משרד, שלא מספיק מכירים (ל"ת)אחד שיודע 08/02/2017 14:39הגב לתגובה זו
- ג'וני 09/02/2017 08:00הגב לתגובה זותפסיק להגיב לעצמך
- 2.בהצלחה (ל"ת)המפרגן בע"מ 08/02/2017 13:46הגב לתגובה זו
- 1.גרין 08/02/2017 13:42הגב לתגובה זוBrand formance TOM superiority פששש.... יורופה....
- בול מה שחשבתי כשקראתי את הציטוט! (ל"ת)לילי 09/02/2017 09:14הגב לתגובה זו