שי בן ארי מצטרף לבורודה קפלן: מונה לסמנכ"ל דיגיטל במשרד הפרסום מקבוצת אדלר
לאחר קריירה ארוכה בתחום הדיגיטל, שי בן ארי, הבעלים של סוכנות הפרסום הדיגיטלית HI-NET לשעבר, מצטרף למשרד הפרסום בורודה קפלן מקבוצת אדלר חומסקי, בו ישמש כסמנכ"ל דיגיטל.
בן ארי (49) שהקים וניהל מספר חברות דיגיטל וניו מדיה, נחשב לאחד מחלוצי הדיגיטל בישראל ומאחוריו ניסיון עשיר של 15 שנות ניהול וליווי אסטרטגי של מותגי בינלאומיים ומקומיים.
בן ארי צפוי לחזק את יכולותיו הדיגיטליות של המשרד שמטפל במותגים כגון באג, מובילאיי, אשת טורס, אלקטרו קובי, הטכניון, הום סלולר, ד"ר פישר, מיטב דש, אלוני האפט, קבוצת יבנה ועוד. לפני כשנה וחצי הצטרף כשותף למשרד אמנון גולן, לשעבר סגן נשיא תחום האסטרטגיה ב-y&r אירופה.
משרד הפרסום אדלר חומסקי מחזיק ב-50% ממניות המשרד ויתרת המניות מוחזקת על ידי רון קפלן, גיא בורודה ואמנון גולן. על פי יפעת בקרת פרסום היקף הפעילות של בורודה קפלן מתחילת השנה עומד על כ-30 מיליון שקל בפועל.
- yes תציע למנויים את שירות דיסני פלוס חצי שנה בחינם
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 13.מלקוח לחבר אמת! אח שלי, המון המון בהצלחה!!! כבר מקנא בעוד אנשים שיהנו ממך...:) (ל"ת)אבי 08/09/2015 11:16הגב לתגובה זו
- 12.אחד 07/09/2015 22:51הגב לתגובה זוהבנאדם נותן תחת לטובת הלקוחות אצלנו בהיי נט ביקשו רק אותו
- 11.שוש 07/09/2015 22:45הגב לתגובה זואיש עבודה , נטול פוליטיקה . כן ירבו כמוהו בתעשייה צינית ומלאת נחשים
- 10.ארנון לוי 07/09/2015 15:25הגב לתגובה זותותח אמיתי ! עשה לנו יח"צ לחברה לפני כמה שנים- פה ניתן לראות תוצאות של מה שהוא עשה! www.nehoratours.co.il
- 9.איש מקסים. תותח רציני. שאפו (ל"ת)יהודה 07/09/2015 10:40הגב לתגובה זו
- 8.רק שאלה 07/09/2015 10:27הגב לתגובה זולא היה אמור להרים את המשרד לעשיריה השניה לפחות?
- אמנון גולן עסוק בתככים (ל"ת)רון 04/07/2016 23:44הגב לתגובה זו
- 7.באנר 06/09/2015 16:48הגב לתגובה זורכש מעולה למשרד
- 6.אורן 06/09/2015 16:47הגב לתגובה זולזכותו יאמר שראה לאן תעשיית הדיגיטל הולכת כבר בתחילת שנות האלפיים
- 5.בהצלחה יא מלך ! (ל"ת)גיא 06/09/2015 15:18הגב לתגובה זו
- 4.עמיחי 06/09/2015 15:11הגב לתגובה זותצליח שי מגיע לך
- 3.שיחקתם אותה! (ל"ת)דרור 06/09/2015 14:23הגב לתגובה זו
- 2.אסנת 06/09/2015 13:37הגב לתגובה זועבדתי עם שי 4 שנים צמודות מדובר באדם שלמדתי ממנו המון , הם זכו בתותח על
- 1.בהצלחה ! תותח דיגיטל ואדם מדהים (ל"ת)אמיר 06/09/2015 13:23הגב לתגובה זו
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
