חצי שנה לאחר שהתקציב עבר לראובני פרידן: תדיראן עולה לאוויר עם פרסומת ושפה חדשה
חצי שנה לאחר שראובני פרידן זכה בתקציב הפרסום של תדיראן, משיק המותג שפה פרסומית חדשה, תחת המסר "80% מהמתקינים בישראל ממליצים על תדיראן, אפילו לאימא שלהם".
את השפה החדשה מובילה השחקנית תיקי דיין המגלמת אמא ישראלית טיפוסית שגאה בבנה מתקין המזגנים. המהלך כולל מספר סרטי טלוויזיה, קמפיין מובייל, מתחם תוכן בוואלה, פעילות פרפורמנס בדיגיטל ותשדירי רדיו בתקציב מדווח של 8 מיליון שקלים.
על פי נתוני החברה ב-2014 תדיראן הובילה את שוק המזגנים בישראל עם נתח שוק שעמד על 41%. המטרה ב-2015, לדבריהם, היא לחזק את המובילות של המותג ולהגדיל את נתח השוק, בין השאר באמצעות ביסוס מערכת היחסים עם קהל המתקינים.
- ממשיכה לגייס סלבס: סרנגה יככב בקמפיין החדש של AIG
- 15 דקות התהילה: קמפיין ראשון ליוצאי חתונה ממבט ראשון
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מיכל איתן, סמנכ"ל השיווק של תדיראן: "במחקרים אסטרטגיים שערכנו בקרב מתקיני המזגנים, שאלנו אותם איזה מזגן הם בוחרים עבור האדם היקר להם ביותר - אמא שלהם. שמחנו לגלות שרובם המכריע הצהירו שהתקינו לאמהות שלהן תדיראן, בזכות האמינות של המותג והטכנולוגיה המתקדמת שלו. בראובני פרידן זיהו את הנתון הייחודי הזה ובנו עבורנו שפה פרסומית משעשעת ומרעננת המבוססת עליו".
- 13.חבל 01/07/2015 12:13הגב לתגובה זומילא זה היה משרד שולי אבל לצערי זה משרד בצמיחה פני הענף כפני ראובני
- 12.אהוד 01/07/2015 07:35הגב לתגובה זווהאמת שהם מנצחים הרבה...
- יותר מיואש מממורמר 01/07/2015 10:56הגב לתגובה זובגלל שהרבה מפרסמים בישראל שמרנים. זה עדיין לא אומר שהם עושים פרסום טוב. תסכים איתי שהסרט הזה לא בדיוק מצחיק, לא בדיוק חכם... סתם... סרט שקוף כמו מיליון פרסומות אחרות.
- 11.על זה לקוח משלם במיטב כספו. אחר כך מקטרים על רמת (ל"ת)הפרסום בארץ 30/06/2015 18:40הגב לתגובה זו
- 10.די! 30/06/2015 16:59הגב לתגובה זו"אני לא אשתה את התפוזינה אפילו אם דוגמנית על תבוא לפה" - מה?! זו דוגמנית על?! מדהים! מפתיע! מצחיק! "עכשיו כשהבן שלי דוקטור למזגנים... - מתקין! - דוקטור... הוא מחזיר לי"... שנון! מבדר! אותנטי! כמה זלזול באינטיליגנציה של הצופים, כמה טעם רע, כמה מבוכה... שאלוהים יעזור לי, אם אתם בראובני עומדים מאחורי הזבל הזה, אתם פאתטיים יותר מהתגובות המפרגנות מטעמכם שמופיעות פה. פרסום מיושן ומטופש.
- 9.פח 30/06/2015 16:34הגב לתגובה זופח
- 8.מגניב אבל לא ימכור מזגן אחד.סתם לפרסם (ל"ת)רופי 30/06/2015 16:11הגב לתגובה זו
- 7.תובנה מעולה וליהוק מצוין. אהבתי! (ל"ת)דנית 30/06/2015 16:08הגב לתגובה זו
- 6.שולה 30/06/2015 15:45הגב לתגובה זופרידן מתחילים להיראות פאתטיים. פרסומת מביכה.
- 5.קרן 30/06/2015 14:59הגב לתגובה זוכשאסטרטגיה חכמה פוגשת קריאטיב טוב
- 4.מתקין מזגנים 30/06/2015 14:55הגב לתגובה זואבל אני בטוח שרק טוב יצא מהקמפיין הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלו שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל במתחפ התוכן בוואלה. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
- 3.נדב 30/06/2015 14:53הגב לתגובה זואין על תיקי:)
- 2.אני 30/06/2015 14:21הגב לתגובה זומצחיק ועושה נעים. סחתיין.
- 1.על זה עבדו חצי שנה?? אסטרטגיה של מקאן קריאטיב מלפני עשור (ל"ת)משה 30/06/2015 14:03הגב לתגובה זו
- גימל 30/06/2015 14:55הגב לתגובה זואם כל הילדות הוא סבל מאוכל גרוע, חוגים מבאסים ובגדים מכוערים אז הוא צריך "להחזיר לה" כגמולה בהתקנת מזגן דפוק, לא?

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.