חצי שנה לאחר שהתקציב עבר לראובני פרידן: תדיראן עולה לאוויר עם פרסומת ושפה חדשה
חצי שנה לאחר שראובני פרידן זכה בתקציב הפרסום של תדיראן, משיק המותג שפה פרסומית חדשה, תחת המסר "80% מהמתקינים בישראל ממליצים על תדיראן, אפילו לאימא שלהם".
את השפה החדשה מובילה השחקנית תיקי דיין המגלמת אמא ישראלית טיפוסית שגאה בבנה מתקין המזגנים. המהלך כולל מספר סרטי טלוויזיה, קמפיין מובייל, מתחם תוכן בוואלה, פעילות פרפורמנס בדיגיטל ותשדירי רדיו בתקציב מדווח של 8 מיליון שקלים.
על פי נתוני החברה ב-2014 תדיראן הובילה את שוק המזגנים בישראל עם נתח שוק שעמד על 41%. המטרה ב-2015, לדבריהם, היא לחזק את המובילות של המותג ולהגדיל את נתח השוק, בין השאר באמצעות ביסוס מערכת היחסים עם קהל המתקינים.
- ממשיכה לגייס סלבס: סרנגה יככב בקמפיין החדש של AIG
- 15 דקות התהילה: קמפיין ראשון ליוצאי חתונה ממבט ראשון
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מיכל איתן, סמנכ"ל השיווק של תדיראן: "במחקרים אסטרטגיים שערכנו בקרב מתקיני המזגנים, שאלנו אותם איזה מזגן הם בוחרים עבור האדם היקר להם ביותר - אמא שלהם. שמחנו לגלות שרובם המכריע הצהירו שהתקינו לאמהות שלהן תדיראן, בזכות האמינות של המותג והטכנולוגיה המתקדמת שלו. בראובני פרידן זיהו את הנתון הייחודי הזה ובנו עבורנו שפה פרסומית משעשעת ומרעננת המבוססת עליו".
- 13.חבל 01/07/2015 12:13הגב לתגובה זומילא זה היה משרד שולי אבל לצערי זה משרד בצמיחה פני הענף כפני ראובני
- 12.אהוד 01/07/2015 07:35הגב לתגובה זווהאמת שהם מנצחים הרבה...
- יותר מיואש מממורמר 01/07/2015 10:56הגב לתגובה זובגלל שהרבה מפרסמים בישראל שמרנים. זה עדיין לא אומר שהם עושים פרסום טוב. תסכים איתי שהסרט הזה לא בדיוק מצחיק, לא בדיוק חכם... סתם... סרט שקוף כמו מיליון פרסומות אחרות.
- 11.על זה לקוח משלם במיטב כספו. אחר כך מקטרים על רמת (ל"ת)הפרסום בארץ 30/06/2015 18:40הגב לתגובה זו
- 10.די! 30/06/2015 16:59הגב לתגובה זו"אני לא אשתה את התפוזינה אפילו אם דוגמנית על תבוא לפה" - מה?! זו דוגמנית על?! מדהים! מפתיע! מצחיק! "עכשיו כשהבן שלי דוקטור למזגנים... - מתקין! - דוקטור... הוא מחזיר לי"... שנון! מבדר! אותנטי! כמה זלזול באינטיליגנציה של הצופים, כמה טעם רע, כמה מבוכה... שאלוהים יעזור לי, אם אתם בראובני עומדים מאחורי הזבל הזה, אתם פאתטיים יותר מהתגובות המפרגנות מטעמכם שמופיעות פה. פרסום מיושן ומטופש.
- 9.פח 30/06/2015 16:34הגב לתגובה זופח
- 8.מגניב אבל לא ימכור מזגן אחד.סתם לפרסם (ל"ת)רופי 30/06/2015 16:11הגב לתגובה זו
- 7.תובנה מעולה וליהוק מצוין. אהבתי! (ל"ת)דנית 30/06/2015 16:08הגב לתגובה זו
- 6.שולה 30/06/2015 15:45הגב לתגובה זופרידן מתחילים להיראות פאתטיים. פרסומת מביכה.
- 5.קרן 30/06/2015 14:59הגב לתגובה זוכשאסטרטגיה חכמה פוגשת קריאטיב טוב
- 4.מתקין מזגנים 30/06/2015 14:55הגב לתגובה זואבל אני בטוח שרק טוב יצא מהקמפיין הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלו שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל במתחפ התוכן בוואלה. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
- 3.נדב 30/06/2015 14:53הגב לתגובה זואין על תיקי:)
- 2.אני 30/06/2015 14:21הגב לתגובה זומצחיק ועושה נעים. סחתיין.
- 1.על זה עבדו חצי שנה?? אסטרטגיה של מקאן קריאטיב מלפני עשור (ל"ת)משה 30/06/2015 14:03הגב לתגובה זו
- גימל 30/06/2015 14:55הגב לתגובה זואם כל הילדות הוא סבל מאוכל גרוע, חוגים מבאסים ובגדים מכוערים אז הוא צריך "להחזיר לה" כגמולה בהתקנת מזגן דפוק, לא?
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
