תיקי דיין. תדיראן
צילום: יח"צ
TV

חצי שנה לאחר שהתקציב עבר לראובני פרידן: תדיראן עולה לאוויר עם פרסומת ושפה חדשה

מותג המזגנים משיק שפה חדשה בכיכוב תיקי דיין ובאמצעות ראובני פרידן. על פי נתוני החברה ב-2014 תדיראן הובילה את שוק המזגנים בישראל עם נתח שוק שעמד על 41%
משה בנימין | (15)

חצי שנה לאחר שראובני פרידן זכה בתקציב הפרסום של תדיראן, משיק המותג שפה פרסומית חדשה, תחת המסר "80% מהמתקינים בישראל ממליצים על תדיראן, אפילו לאימא שלהם".

את השפה החדשה מובילה השחקנית תיקי דיין המגלמת אמא ישראלית טיפוסית שגאה בבנה מתקין המזגנים. המהלך כולל מספר סרטי טלוויזיה, קמפיין מובייל, מתחם תוכן בוואלה, פעילות פרפורמנס בדיגיטל ותשדירי רדיו בתקציב מדווח של 8 מיליון שקלים.

 

 

על פי נתוני החברה ב-2014 תדיראן הובילה את שוק המזגנים בישראל עם נתח שוק שעמד על 41%. המטרה ב-2015, לדבריהם, היא לחזק את המובילות של המותג ולהגדיל את נתח השוק, בין השאר באמצעות ביסוס מערכת היחסים עם קהל המתקינים.

 

מיכל איתן, סמנכ"ל השיווק של תדיראן: "במחקרים אסטרטגיים שערכנו בקרב מתקיני המזגנים, שאלנו אותם איזה מזגן הם בוחרים עבור האדם היקר להם ביותר - אמא שלהם. שמחנו לגלות שרובם המכריע הצהירו שהתקינו לאמהות שלהן תדיראן, בזכות האמינות של המותג והטכנולוגיה המתקדמת שלו. בראובני פרידן זיהו את הנתון הייחודי הזה ובנו עבורנו שפה פרסומית משעשעת ומרעננת המבוססת עליו". 

 

תגובות לכתבה(15):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 13.
    חבל 01/07/2015 12:13
    הגב לתגובה זו
    מילא זה היה משרד שולי אבל לצערי זה משרד בצמיחה פני הענף כפני ראובני
  • 12.
    אהוד 01/07/2015 07:35
    הגב לתגובה זו
    והאמת שהם מנצחים הרבה...
  • יותר מיואש מממורמר 01/07/2015 10:56
    הגב לתגובה זו
    בגלל שהרבה מפרסמים בישראל שמרנים. זה עדיין לא אומר שהם עושים פרסום טוב. תסכים איתי שהסרט הזה לא בדיוק מצחיק, לא בדיוק חכם... סתם... סרט שקוף כמו מיליון פרסומות אחרות.
  • 11.
    על זה לקוח משלם במיטב כספו. אחר כך מקטרים על רמת (ל"ת)
    הפרסום בארץ 30/06/2015 18:40
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    די! 30/06/2015 16:59
    הגב לתגובה זו
    "אני לא אשתה את התפוזינה אפילו אם דוגמנית על תבוא לפה" - מה?! זו דוגמנית על?! מדהים! מפתיע! מצחיק! "עכשיו כשהבן שלי דוקטור למזגנים... - מתקין! - דוקטור... הוא מחזיר לי"... שנון! מבדר! אותנטי! כמה זלזול באינטיליגנציה של הצופים, כמה טעם רע, כמה מבוכה... שאלוהים יעזור לי, אם אתם בראובני עומדים מאחורי הזבל הזה, אתם פאתטיים יותר מהתגובות המפרגנות מטעמכם שמופיעות פה. פרסום מיושן ומטופש.
  • 9.
    פח 30/06/2015 16:34
    הגב לתגובה זו
    פח
  • 8.
    מגניב אבל לא ימכור מזגן אחד.סתם לפרסם (ל"ת)
    רופי 30/06/2015 16:11
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    תובנה מעולה וליהוק מצוין. אהבתי! (ל"ת)
    דנית 30/06/2015 16:08
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    שולה 30/06/2015 15:45
    הגב לתגובה זו
    פרידן מתחילים להיראות פאתטיים. פרסומת מביכה.
  • 5.
    קרן 30/06/2015 14:59
    הגב לתגובה זו
    כשאסטרטגיה חכמה פוגשת קריאטיב טוב
  • 4.
    מתקין מזגנים 30/06/2015 14:55
    הגב לתגובה זו
    אבל אני בטוח שרק טוב יצא מהקמפיין הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלו שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל במתחפ התוכן בוואלה. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
  • 3.
    נדב 30/06/2015 14:53
    הגב לתגובה זו
    אין על תיקי:)
  • 2.
    אני 30/06/2015 14:21
    הגב לתגובה זו
    מצחיק ועושה נעים. סחתיין.
  • 1.
    על זה עבדו חצי שנה?? אסטרטגיה של מקאן קריאטיב מלפני עשור (ל"ת)
    משה 30/06/2015 14:03
    הגב לתגובה זו
  • גימל 30/06/2015 14:55
    הגב לתגובה זו
    אם כל הילדות הוא סבל מאוכל גרוע, חוגים מבאסים ובגדים מכוערים אז הוא צריך "להחזיר לה" כגמולה בהתקנת מזגן דפוק, לא?
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.