שני אטיאס, יעל בר זוהר, הצילו אני לא יודע לבשל
צילום: צילום מסך
רייטינג

אחרי הצום: 24.4% ל'הצילו, אני לא יודע לבשל' - מול סרטים דוקומטריים בערוץ 10

צאת יום הכיפורים לא הניב נתוני רייטינג יוצאי דופן בערוצי הטלוויזיה. יום ה': ערוץ 2 וערוץ 10 בחרו בגישת השידורים החוזרים, רגע לפני הצום
אלכסנדר כץ |

אחרי יותר מ-24 שעות של השבתת הטלוויזיה בשל יום הכיפורים, חזרו השידורים, וריאליטי הבישולים הצליחו, אני לא יודע לבשל (קשת, ערוץ 2) רשם אמש (מוצ"ש) 24.9%, בדומה לנתון שרשם שבוע לפני כן - 24.3%, אבל נמוך משמעותית מההשקעה שקיבלה 31%.

על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי סרטי הדוקו ששידר ערוץ 10 התקשו לתת פייט לקשת. 'קרב אחד יותר מידי' הניב 5.2%, ו'שפירא ואני' זכה ב-2.5%.

'5 דברים על ילדים ואחים' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 14.3%, הסרט 'לבנון' (קשת, ערוץ 2) רשם 5.7%, ופסטיבל מספרי סיפורים (ערוץ 10) הסתפק ב-2%.

בגזרת החדשות: 'חדשות חג' (חדשות 2) רשמה 23.7%, מול החדשות של ערוץ 10 עם 8%, והמהדורה של ערוץ 1 שרשמה 5.1%.

יום חמישי

שידור חוזר של אדיר מילר מאלתר (קשת, ערוץ 2) רשם 26.3%, לפני השעשועון בטוח או ביטוח (קשת, ערוץ 2) שזכה ב-19.4%, ושידור חוזר של 'מי לא רוצה להיות מיליונר' (קשת, ערוץ 2) עם 12.5%.

מנגד, בן של אבא (ערוץ 10) רשם 10.4%, שידור חוזר של 'גיל ריבה' (ערוץ 10) קיבל 6.5%, שידור חוזר של 'פינס בלילה' (ערוץ 10) זכה ב-4.2%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) קיבל 5.6%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 5.2%.

לוהט בלילה: 'החדשות הלילה' קיבלה 7.2%, מול 'צינור לילה' (ערוץ 10) עם5.9%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) הניבה 9.1%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 13.6%. מנגד, לקט של 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) קיבל 6.5%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 23.4%, מול 'חדשות 10' שהסתפקה ב-9.6%.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.