המשלוח בדרך לראול ולנברג: גיתם זכה בארד בתחרות הפרסום CLIO בניו יורק
שנתיים לאחר שזכה בארד עבור סדרת המודעות של 'הובה-בובה' שב גיתם BBDO ל'זירת הפשע' הניו יורקית ומצליח לחטוף ארד נוסף למדף הפרסים - הפעם עבור מהלך הפרסום ל'אופל קורסה' שהושק במהלך שנת 2012. ההודעה על הזכייה מקדימה את ערב הענקת הפרסים הרשמי שיתקיים ב-15 במאי. כזכור, במהלך 2012 השיק מותג הרכב 'אופל' דגם חדש של קורסה, בדגש על קהל יעד צעיר. במשרד הפרסום שליווה את ההשקה נהגתה פעילות ייחודית, על קו התפר שבין פרסום לשיווק, במטרה לעודד הנעה לפעולה בקרב הרוכשים הפוטנציאליים. במסגרת המהלך תחת הכותרת 'אופל קורסה ___' הוצעה לרוכשים האפשרות להוסיף לרכב חותם אישי, דהיינו שמו של בעל הרכב אשר יוצמד לחלק הימני של דלת תא המטען. שני גרשי, סמנכ"ל הקריאייטיב של גיתם BBDO (משותף) אמר לאייס: "אני מאוד גאה על זה. זכינו במהלך כל כך ייחודי שקשה לי להגדיר אותו. הצלחנו להביא ללקוח עבודה שיצרה לו ערך שקיים ומוכר עד היום. הרבה מהמאמץ שעשינו היה גם בזכות הלקוח שראה את זה וזיהה את הפוטנציאל". עוד הוסיף גרשי: "כולנו מכירים איך הדברים קורים, אבל פה באמת מדובר באתגר שיווקי, יותר מלמצוא שם שיביא מכירות - זה משהו שבאמת משפיע על איך שצעירים רואים את הרכב שלהם". על הקטגוריה בה זכה המהלך - Contene and Contact אמר גרשי: "זאת קטגוריה מאוד ייחודית, שלמעשה נותנת פרס לעבודות לא קונוונציונליות ופורצות דרך באופן הביצוע. האמת היא שבאופן אישי, עבורי, זו הפעם הראשונה שאני חלק ממשהו שהוא עד כדי כך לא קונוונציונלי אלא מהלך שמאוד מחובר לשיווק ולהפצת המוצר עצמו". הקרדיטים למהלך אופל קורסה: סמנכ"ל קריאטיב: שני גרשי, מנהל קריאטיב: כרמל אבוזלף, שגיא בלומברג, ארט: איתן כהן, קופירייטר: ארנון רותם, מנהל קריאטיב פלנינג: רן אלון, סמנכ"ל לקוחות: אליקה מרחבי, מנהל לקוחות: יונתן רגב, תקציבאי: אודליה שטרן, סמנכ"ל דיגיטל: גיא פורה, מנהל לקוחות דיגיטל: עמית גורביץ, מנהלת סטודיו דיגיטל: קארין מזור, מעצב דיגיטל: חזי יוסף, מתכנת: רומן רוזנוב, איליה פתלביץ, סמנכ"ל פלנינג: נועה שלח-סובול, מנהל פלנינג: לילי אהרון, פלנר: אמיר בירן, מנהלת הפקה: נוגה שגיא, מפיק: ירדן ביטון, טלי ששון, חברת הפקה: אמיר פיינגולד, צלם: אייל נבו, עורכת: ג'סיקה קלברמן, מנהל סטודיו: שלומי בר, פוטושופ: אריאל ויתקון, אלכס מליק-אדמוב, מעצב סטודיו: עינת וינשטוק, סימה בן חיים.
- 4.05/05/2013 23:41הגב לתגובה זומנהלת לקוחות: למרות אליקה מרחבי
- 3.ראובן עטר 05/05/2013 16:52הגב לתגובה זועונה לא משהו עד כה ומלבד ישו כולם ברשימה..אפשר גם קרדיט ?
- 2.סתם מישו 05/05/2013 15:56הגב לתגובה זולמרות שלא מכיר באמת את הנתונים
- 1.רינרין 05/05/2013 15:15הגב לתגובה זואבל באמת כמה מכוניות נמכרו ולמה המבצע ירד אחרי יומיים? איזה פארטיפופר

הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
עם תכנית הריאלטי החדשה, קשת כובשת את הפריים טיים מחדש, ונשארת בראש הרייטינג של מהדורת החדשות
טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, וכמו תמיד באמצע השבוע רואים עלייה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 13% רייטינג ו-351 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.9% רייטינג ו-178 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי, בפער ניכר יחסית, עם 5.1% ו-128 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 3.2% בלבד וכפי שכתבנו, אינה מצליחה לעלות ולחצות את הגבול של 100 אלף צופים, עם 80 אלף צופים בלבד.
הפוגה בשידורי "האח הגדול" של רשת, אפשרה לקשת לעלות לפסגת הפריים טיים, עם תכנית ריאליטי משלה, "חתונה ממבט שני", עם 17.39% רייטינג ו-453 אלף צופים. "הפטריוטים" ניצלה יום חלש של רשת ותפסה את המקום השני, למרות שהונחתה לא על ידי ינון מגל אלא על ידי יותם זמרי, וזכתה לרייטינג של 7% עם 182 אלף צופים. במקום השלישי התכנית הקומית של שלום אסייג היתה עם רייטינג של 6.2% ו-144 אלף צופים ואילו את המקום האחרון תפסה הדוקו-ריאליטי של כאן11, "4 חתונות", עם 4.4% רייטינג ו-121 אלף צופים, ששוב עלתה על כמות הצופים של מהדורת החדשות של כאן11.
רצועות נוספות
רשת תפסה גם את ראשות רצועת הלייט נייט, עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-234 אלף צופים. הצינור היה במקום השני עם 4.1% רייטינג ו-100 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", ורייטינג של 2.6% ו-62 אלף צופים.
בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.6% ו-104 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-2.3% רייטינג ו-52 אלף צופים ואת רשימת רצועות הבוקר סגר ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה, שהשיגה 2.2% רייטינג ו-47 אלף צופים.
- קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
- עידן עמדי מחזיק בקרב הרייטינג מול האח הגדול
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4% ו-87 אלף צופים, אחריו במקום השני, לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-34 אלף צופים, שהיו בתיקו עם "על הבוקר" עם טל מאיר שגם הוא היה עם 1.5% אבל 33 אלף צופים בלבד.

הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
עם תכנית הריאלטי החדשה, קשת כובשת את הפריים טיים מחדש, ונשארת בראש הרייטינג של מהדורת החדשות
טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, וכמו תמיד באמצע השבוע רואים עלייה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 13% רייטינג ו-351 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.9% רייטינג ו-178 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי, בפער ניכר יחסית, עם 5.1% ו-128 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 3.2% בלבד וכפי שכתבנו, אינה מצליחה לעלות ולחצות את הגבול של 100 אלף צופים, עם 80 אלף צופים בלבד.
הפוגה בשידורי "האח הגדול" של רשת, אפשרה לקשת לעלות לפסגת הפריים טיים, עם תכנית ריאליטי משלה, "חתונה ממבט שני", עם 17.39% רייטינג ו-453 אלף צופים. "הפטריוטים" ניצלה יום חלש של רשת ותפסה את המקום השני, למרות שהונחתה לא על ידי ינון מגל אלא על ידי יותם זמרי, וזכתה לרייטינג של 7% עם 182 אלף צופים. במקום השלישי התכנית הקומית של שלום אסייג היתה עם רייטינג של 6.2% ו-144 אלף צופים ואילו את המקום האחרון תפסה הדוקו-ריאליטי של כאן11, "4 חתונות", עם 4.4% רייטינג ו-121 אלף צופים, ששוב עלתה על כמות הצופים של מהדורת החדשות של כאן11.
רצועות נוספות
רשת תפסה גם את ראשות רצועת הלייט נייט, עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-234 אלף צופים. הצינור היה במקום השני עם 4.1% רייטינג ו-100 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", ורייטינג של 2.6% ו-62 אלף צופים.
בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.6% ו-104 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-2.3% רייטינג ו-52 אלף צופים ואת רשימת רצועות הבוקר סגר ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה, שהשיגה 2.2% רייטינג ו-47 אלף צופים.
- קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
- עידן עמדי מחזיק בקרב הרייטינג מול האח הגדול
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4% ו-87 אלף צופים, אחריו במקום השני, לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-34 אלף צופים, שהיו בתיקו עם "על הבוקר" עם טל מאיר שגם הוא היה עם 1.5% אבל 33 אלף צופים בלבד.