פרסום ראשון

שמעוני פינקלשטיין ברקי נכנס למערך הפרסום של תדיראן: יטפל ב-Blomberg

לאחר שמקאן טיפל בכל מותגי הקבוצה באופן בלעדי הצליח להשתחל משרד נוסף למערך. ב-2012 תקציב בלומברג היווה כ-20% מסך ההוצאה לפרסום
משה בנימין | (12)

לאחר מספר שנים בהן תקציבי הפרסום של המותגים המשווקים על ידי 'תדיראן' טופלו באופן בלעדי על ידי מקאן אריקסון, הצליח שמעוני פינקלשטיין ברקי להשתחל לתוך מערך הפרסום של הקבוצה. המשרד קיבל לידיו את הטיפול במותג הפרסום BLOMBERG שלאחרונה עלה בקמפיין חדש בעיתונות וברדיו.

תקציב הפרסום של קבוצת תדיראן כולל את המותגים: BLOMBERG, AEG AMANA, קריסטל, מזגני תדיראן, וכן את תדיראן Store ותדיראן גרופ. ב-2010 עמד תקציב הפרסום של תדיראן על 2.8 מיליון דולר בלבד - כך על פי יפעת בקרת פרסום, במחירי מחירון. ב-2011 רשם התקציב זינוק חד ועמד על 11.6 מיליון דולר במחירי מחירון, המהווים בפועל כ-18 מיליון שקלים. בשנה זו עמד תקציב BLOMBERG על כ-1.8 מיליון דולר במחירי מחירון, דהיינו חמישית מההוצאה לפרסום של תדיראן. ב-2012 רשמה תדיראן ירידה קלה בהיקף ההוצאה לפרסום עם 9.7 מיליון דולר במחירי מחירון, גם בשנה זו תפס תקציב BLOMBERG כ-20% מההוצאה לפרסום.

העברת התקציב לידי שמעוני פינקלשטיין ברקי מתנהלת מאחורי הקלעים ובפרופיל שקט מזה מספר חודשים. ההחלטה הסופית על העברתו התקבלה בתחילת 2013. לפני כשבוע עלה המותג בקמפיין חדש תחת הקונספט: "השפיץ של בלומברג" במסגרתו מוצג היתרון הטכנולוגי שמבדל בין BLOMBERG למותגים המתחרים בשוק.

בקבוצת תדיראן מסבירים שההחלטה על העברת תקציב BLOMBERG ממקאן למשרד אחר לא מעידה על אי שביעות רצון מפעילות מקאן, ולמעשה התקבלה על ידי הקונצרן העולמי. לדברי תדיראן: אנו מקדמים בישראל את מותג בלומברג בעזרת משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין ברקי, בהתאם לבקשת הקונצרן העולמי - מופרד מיתר מותגי תדיראן גרופ. המותגים הנוספים מנוהלים נאמנה על ידי מקאן אריקסון. אנו שבעי רצון מפעילות 2 משרדי הפרסום, הפועלים לקידום תדיראן גרופ - בית של מותגים חזקים .

יוזכר עוד, כי בנוסף לשינויים במערך הפרסום, תיק יחסי הציבור והייעוץ התקשורתי של קבוצת תדיראן עבר לאחרונה לטיפולה של קבוצת התקשורת G לאחר שהיה במשרדה של ליאת אריאב.

דודי שמעוני, מבעלי שמעוני פינקלשטיין ברקי אמר לאייס: "גאים ושמחים על הבחירה בנו".

תגובות לכתבה(12):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    קולגה 24/03/2013 20:54
    הגב לתגובה זו
    משרד מקסים עם צוות נפלא. מפרגנים לכם מהבלוק הסמוך
  • 9.
    דודי, מירה וקובי 21/03/2013 12:35
    הגב לתגובה זו
    אתם נהדרים. שאפו!
  • 8.
    שי 20/03/2013 12:09
    הגב לתגובה זו
    בעיקר בעמותות ובפרסים להגשה בתחרות שיפוד הזהב ברומניה
  • 7.
    דודי בהצלחה !! (ל"ת)
    ליאור 20/03/2013 09:47
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    לקוחה 20/03/2013 08:51
    הגב לתגובה זו
    חכמה שיווקית, מצרך נדיר בענף היום.תדיראן הרווחתם.
  • 5.
    אילי 19/03/2013 23:58
    הגב לתגובה זו
    רק שכחו את חוקי הפוטושופ החדשים
  • 4.
    תם 19/03/2013 17:25
    הגב לתגובה זו
    לא מבין, מה לקבוצת ח.י. ואריסטון להגיד על זה?! - יש שם ניגוד אינטרסים ברור או שתהיה הודעה נוספת בקרוב....
  • 3.
    טל-כמה טוב שאתה כאן (ל"ת)
    ריצי 19/03/2013 16:40
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    הם ערבים? (ל"ת)
    סעיד 19/03/2013 16:28
    הגב לתגובה זו
  • רק דודי (ל"ת)
    מוחמד, אח שלו 19/03/2013 17:11
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אבל למה? (ל"ת)
    מוזר 19/03/2013 16:07
    הגב לתגובה זו
  • שאינו יודע לשאול 19/03/2013 19:57
    הגב לתגובה זו
    האם יש לברקי זמן פנוי? הרי הוא כל הזמן מתעסק בפרסים וירטואלים