21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
טירטס לוו רודמ

מדור וול סטריט

מדור וול סטריט

תויגתב יכה
הכי בתגיות

פאניקה בוול סטריט: הנאסד"ק התרסק 3.3% - דו"ח התעסוקה עמד במוקד

נתוני התעסוקה הציגו מגמה מעורבת וסימן השאלה הגדול כעת הוא סביב קצב העלאת הריבית בשוק
 |  40
מסכים אדומים
Share
יום (ו') המסחר האחרון לשבוע בוול סטריט ננעל בירידות שערים חריפות כאשר במוקד העניינים עמד כמובן דו"ח התעסוקה הרשמי בארה"ב לחודש ינואר (לחצו כאן להרחבה) , שהתפרסם מוקדם יותר והעלה את הסבירות להעלאת ריבית מצד הפדרל ריזרב - והשוק בכל אופן הגיב לכך בחריפות. ובתוך כל הסערה, גם מחיר הנפט לחץ את השווקים כאשר הוא צלל הערב 2.62% למחיר של 30.89 דולר והתקרב בכך לרמה הקריטית של ה-30 דולר לחבית.


מדד הדאו ג'ונס ירד 1.29%, ה-S&P500 איבד 1.85% והנאסד"ק השיל 3.25%.

לחץ המוכרים התמקד בעיקר במדד הנאסד"ק, כאשר מדד הנאסד"ק 100 רשם את היום הגרוע ביותר מזה חמישה חודשים והוא בדרך לשפל שלא נראה מאז אוקטובר 2014. נציין כי חלק מהלחץ על המדד הגיע על רקע ההתרסקות החדה במניית לינקדאין (הרחבה בהמשך). בנוסף גם מדד הביוטכנולוגיה בנאסד"ק חטף וצלל ב-3.23%.

דו"ח התעסוקה רשם תוספת של 151 אלף משרות בלבד - מתחת לתחזיות שעמדו על תוספת של 190 אלף משרות. מנגד, שיעור האבטלה ירד לרמתו הנמוכה ביותר מאז פברואר 2008 - 4.9%. עוד נציין לטובה את הגידול הנאה בשכר השעתי הממוצע שרשם תוספת של 0.5%, מעל לצפי שעמד על עלייה של 0.3%.

הנתונים מקבלים חשיבות גבוהה בשל העובדה כי החלק החיובי בדו"ח מגדיל את הסבירות להעלאת ריבית מצד הפד'. נוסיף כי לאחר הדו"ח הסבירות להעלאת ריבית בחודש דצמבר בקרב הסוחרים עלתה לרמה של 50%, כאשר לפני כן היא עמדה על 30%.בשוק המט"ח שעורר הדים ביומיים האחרונים, בשל הנפילה החדה של הדולר, נציין כי המטבע האמריקני נסחר היום בעליות של 0.7% ככל הנראה על רקע העובדה כי הסוחרים מעריכים שלאחר דו"ח התעסוקה הסיכויים להעלאת ריבית מצד הפד' גדלו. מניות במרכז

לינקדאין (סימול: LNKD), הרשת החברתית העסקית הציגה תחזיות חלשות להמשך הדרך והמשקיעים הענישו אותה - המניה קרסה בכ-44% במסחר בוול סטריט (לסיקור המלא).

אסתי לאודר (סימול: EL), ענקית הקוסמטיקה פרסמה את תוצאותיה לרבעון הפיסקלי השני והצליחה להכות את תחזיות האנליסטים. החברה רשמה הכנסות של 3.12 מיליארד דולר, מעל לצפי שעמד על 3.07 מיליארד דולר. רווחי החברה הסתכמו ב-446.2 מיליון דולר, גם כן מעל לצפי.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

40 תגובות ב-21 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
21 די כבר לברוח מהר... 06/02/2016 18:30 נמאס כבר...
לצאת אין ברירה חבל על הכסף ועל הבריאות תקופה קשה לפנינו כל פעם יירד קצת שני צעדים קדימה ארבעה אחורה לא שווה...אני לא מכיר מישהו להרוויח בכללי בבורסה...
יוסף פותר החלומות 07/02/2016 08:33 כל מי שנסה לתזמן את השוק מפסיד ....
אתה רוצה להרוויח בבורסה - תבנה תיק השקעות שבנוי ממדדים גאוגרפיים וסקטוראליים (קצת מניות לא יותר ה 5-10 אחוז גם אפשרי) ותמיד תלך נגד המגמה בירודות תרחיב את תיק ההשקעות שלך ותכנס בכל ירידה עם סכום כסף ,ובעליות תממש חלק מהרווחים (לא לכמכור הכל רק את הרווח ) לכל אורך העליות ותשקיע את זה באפיק סולידי ככרית בטחון לתקופה של הירידות . כמה שההשקעה שלך תהיה לטווח הארוך יותר ההסתברות שלך להרוויח עולה השקע של 20 שנה הסתברות של יותר מ 90 אחוז להרוויח .
20 רון 06/02/2016 17:07 אף אחד לא נביא אבל השבוע נדע את הכיוון בערך
השבוע נדע אם השוק ימשיך להתרסק או שיש קצת תקווה לכסות את ההפסדים. אני כבר לא בונה על להרוויח רק לכסות את הפסדים ולברוח.
מה עם פוטים 07/02/2016 09:12 ותעודות סל בחסר? (ל"ת)
19 חברה להירגע 06/02/2016 13:42 הדאו ירד רק 1.3% לא נורא (ל"ת)
18 סחר מודאג 06/02/2016 11:45 הבעייה היא מה שיורד 50% צריך לעלות חזרה 100%
רק כדי לכסות את ההפסדים!
17 להקשיב ל-23 06/02/2016 10:58 טיפ למכורים
גם אני כזה ופשוט נמאס לי להפסיד ולהרוס לעצמי ולסובבים אותי את הבריאות אין מה לעשות כרגע גם אם יהיו יומיים שלושה ירוקים הכיוון לצערי הוא למטה ולהרבה זמן המניות פשוט נכתחות ללא כל פרופורציה מקווה שתיקחו טיפ זה לתשומת לבכם בהצלחה...
16 יוסף 05/02/2016 23:24 ראיתם
איך שהכרישים מרימים את הישראליות בוול כדי שלא יהיה אביטרז גדול כדי שיטיסו ביום א כי כל ירידה לצורך עליייה נראה להם מזה בורסה בטון
15 טל 05/02/2016 22:20 מכונת הכסף
2001 - פיצוץ הדוט.קום 2008 - משבר הסאב פריים 2016 - משבר הנפט כל מה שמתנפח סופו להתפוצץ.. והבנקאים החזירים עם המינופים שלהם יגלגלו את ההפסדים חזרה לציבור המלצה: למשוך הכל הכל הכל ולהחזיק במזומן
לטל 05/02/2016 23:26 אתה ממליץ לשים בבלטות או בבנק
ואם הבנק ילך כפרות מה יהיה
14 אורי 05/02/2016 21:53 בורסה מורסה
אל תדאגו. בנק גדול בארץ המליץ לקראת השנה החדשה להגדיל את החלק המניתי בתיק ההשקעות. הבעיה היא שהמניות עוד לא שמעו על כך.
13 סוחר בן 75 05/02/2016 21:17 מפולת. החגיגה הסתיימה
תחזיקו חזק
לבן 75 המכובד 05/02/2016 22:12 למה אתה אומר לנו זאת רק היום
למה לא גילית לנו זאת מזמן מזמן שמאז אכלנו המון מהרווח שהיה מ2009 ויכול להיות שאולי אכלנו את הרווח כולו ויותר. וחוץ מזה צריך להיות זהיר המסקנות ולנסות להבין עד היכן נירד
12 משקיע קטן 05/02/2016 20:19 היום יורד זה אומר ששבוע הבא יהיה תיקון למעלה:-) (ל"ת)
משקיע קטן 06/02/2016 19:43 כוונתי שבתיקון הבא הזדמנות לברוח מהר. (ל"ת)
אחד 06/02/2016 21:14 שאלת תם: למה לברוח ולא לעבור לשורטים ? (ל"ת)
11 אלי 05/02/2016 18:28 כשמגיע הזמן של התיקון כל סיבה למסיבה (ל"ת)
שמטוב 06/02/2016 10:45 זה לא יהיה תיקון, זה יהיה צונאמי
מי שמהמר עכשיו על תיקון כלפי מעלה עלול להשאר ללא מכנסיים. חוסר יציבות בכל השווקים וכל המדדים החשובים.
10 לעוקב ולזקן המותשים 05/02/2016 18:24 תנו כבר אזה מילה אם ירד או יעלה או יהיה בלי שינוי
והשתדלו להפסיק לפשל למה אכלנו מספיק קקה בשנים האחרונות מההזיות שלכם. אתם חברים של אחת ש?
גיא 06/02/2016 11:37 אף אחד לא באמת יודע
נראה לך שמישהו באמת יודע? אל תאמין לאף אחד כולם מהמרים גם הכתבים באתר הזה ובאתרים אחרים קודם כל מחכים לראות מה השוק עושה ואז מוציאים כתבה עם נתונים שתומכים העניין. כרגע מה שצריך לשים אליו לב זה הנפט שנמצא בקורלציה עם השוק בארה"בחוץ מזה עצה שלי כרגע לחכות/לשבת על הגדר עם ה s
9 להירגע מה הלחץ 05/02/2016 18:21 הדאו יורד רק אחוז וייתקן בסוף היום (ל"ת)
8 חבר ים טבריה 05/02/2016 18:00 אלון רבוע כחול
מה קורה שם חברים מישהו יכול לתרגם
7 מי שמאמין לא מפחד 05/02/2016 17:39 אני לא מפחד שאפילו ירד 90 אחוז זה לצורך עליה.
בטוח שמאחורי זה יעלה איזה מאה אחוז. אז תגידו לי יא סתומים. אתם לא מבינים ולא למדתם חשבון והנדסה וציור ש100 יותר גדול מ90
אחד העם 06/02/2016 09:08 יש כאן עילגים ?לא חשבתי (ל"ת)
חושש אני 05/02/2016 20:33 שאתה לא יודע חשבון.
ירד 90 אחוז ויעלה מאה אחוז משמעו יעלה 20 אחוז בפועל מהסכום המקורי. כלומר, עדיין הפסד של 70 אחוז... וגם זה עדיין לא מתמטיקה מדויקת. אז לפני שאתה מתייחס לסתומים, תן לעצמך הגדרה טובה, כמו אידיוט, מטומטם, רפה-שכל, וכו'.
אחד שמאמין רפה שכל 05/02/2016 21:34 תאמינו לי כולכם האשכנזים שחושבים שהם עשירים.
אני אם הידע שלי הגתי לדירת ארבע חדר באור יהודה. למה אתם הגעתם. לשלושה חדרים בכפר שמריהו. אז איפו אתם ואיפו אני יא סתומים
אתה לא רק עילג 06/02/2016 21:50 ורפה שכל אתה כנראה
גם פיסח
שלמה המלך 05/02/2016 21:58 החכם באדם
כתב בספר משלי: "ענה כסיל כאיוולתו, פן ייחשב חכם בעיניו." זו הסיבה שעניתי לך. אך הוא גם כתב: "אל תען כסיל כאיוולתו, פן תדמה לו גם אתה." מאחר ואתה מגבב דברי הבל - לא תקבל יותר התייחסות.
xxx 05/02/2016 18:37 תלמד
אם יורד 90אז שיחזור לאותו ערך,צריך שיעלה 1000%
דודו 06/02/2016 11:49 גם הפוך אם יורד 90% צריך לרדת 1000% כי כל הזמן הסכום קט (ל"ת)
גג 05/02/2016 18:48 הוא צוחק עליך טמבל (ל"ת)
6 מה אתם מבלבלים ת'מוח 05/02/2016 17:25 אני אמרתי לקנות מגדל ב80% יותר גבוה בבורסה?
אני כל הזמן אומרת לא ביטוח לא ביטוח לא ביטוח אבל אתם סתומים ועושים ההפך. וחוץ מיזה בכלל לא מגדל בטוח בבורסה. אלא התכוונתי הדירות שלי במגדל רוטשילד ובמגדל U ובאקירוב איפו שאייל גר כפרה עליו.
5 דולר 05/02/2016 17:10 הדולר מתקן חזק טס 0.8% בעולם מול האירו
אחרי שנפל 1.5% ביומיים.
4 Amer 05/02/2016 16:57 canf -ציינתי אתמול ,אלו הימים של המניה (ל"ת)
dan 05/02/2016 19:11 אמיתי...בעליה של 3% (ל"ת)
3 א חד 05/02/2016 16:46 המשך
הנתון דלעיל נבדק כאמור הבוקר לפני היוודע הנתון של התעסוקה. יש לציין שבבדיקה ראשונית לשעה זאת 16:35PM לא חל כל שינוי באחוזי ההערכות. זה מוכיח לנו פעם נוספת שאנו ניטרלנו על מיני רעשים מישניים כמו נתוני התעסוקה שיצאו לא טובים ..אבל לא רלוונטים מבחינתנו. נ.ב: נתון % המובטלים האמיתי עומד לפחות ב10% יותר גבוה וזאת לפי בדיקות אמיתיות איך בודקים תעסוקה..ולא לפי ההינדוסים של הרעים. נראה לנו שאוטוטו יגיעו עם הערכות שעכשיו הריבית לא תעלה/כן תעלה ועוד שקרי ושטויות. זמנה של ה"אימפריה" אזל מזמן. והערה והארה שכבר ציינו כאן: בכל דו"צ בלי יוצא מן הכלל שיצאנו נגדם אי פעם עם בחורינו הטובים..הראנו מי הטוב בין השניים ובעולם בכלל. ישראל הקטנה שלנו משובחת ב"ה.
2 א חד מי יודע 05/02/2016 16:29 צפי. המשך..
הערכה : DJIA יגיע עד סוף 2016 לשער 6666.66 בסבירות 94.66%!! המדד יגיע ל 4444.44 עד לסוף 2016 בסבירות 27.62%. הנתונים נכונים להבוקר (06:00AM) שבת מבורכת. עם ישראל חי.
ד"ר אברטון ברקלי 05/02/2016 18:15 לסוס פרא אציל
אחד ועוד אחד הם שניים. ושניים הם יותר מאחד. Love U