כסאות מוזיקליים: מינויים חדשים במשק

אבי פרידמן בא לוריטאס. תמיר גפני בג'ון ברייס, ז'ק מזרחי יערוך בכפיות, דרור דווידוף לסמנכ"ל סיבידיה, IFN ממנה את שי פורת, וגדעון סיטרמן באיגוד לשכות המסחר
שי פאוזנר |

* אבי פרידמן התמנה למנהל תחום מוצרי VERITAS בחברת SCP מערכות בקבוצת אמן מחשבים. SCP משווקת בישראל את תוכנת ניהול ביצועי הישומים של VERITAS.

בשנתיים האחרונות שימש פרידמן סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת Inter Data, העוסקת בפיתוח מנגנוני workflow לסביבת שירות לקוחות. קודם לכן שימש פרידמן במשך שנתיים מנהל תיקי לקוח בחברת ניו אפליקום. בעבר כיהן במשך שבע שנים כמנהל מכירות בחברת מנוב, אשר עסקה בפיתוח ושיווק מוצרי תוכנה בתחום ה-CRM. החברה התמזגה עם חברת מג'יק תעשיות תוכנה, שם מונה פרידמן למנהל המכירות של מוצרי תוכנה בתחום מוקדי השירות (call centers).

* תמיר גפני מונה למנהל מכירות למגזר הטלקום וההיי טק בג'ון ברייס הדרכה - חטיבת ההדרכה של מטריקס. במסגרת התפקיד החדש ינהל גפני את מכירת כל הקורסים המוצעים על ידי ג'ון ברייס הדרכה לחברות וארגונים ממגזרי ההיי טק והטלקום. בחמש השנים האחרונות שימש גפני כיזם ומנהל הפיתוח העסקי של חברת הסטרט אפ Prep4, חברה העוסקת בפיתוח מערכות אי לרנינג.

* ז'ק מזרחי (40), עד לאחרונה מבקר מוזיקה ותרבות בעיתון "העיר", מונה למנהל התוכן של "כפיות". במסגרת תפקידו החדש, יהיה אחראי מזרחי על ניהול, עריכה וייצור תכנים עצמאיים בתחום סגנון החיים של סינגלס בישראל עבור אתר כפיות (www.capiyot.com) - מיזם היכרויות אינטרנטי חדש, המבוסס על שיטה ייחודית ליצירת התאמות בין בני זוג פוטנציאליים.

בעברו התמחה מזרחי בכתיבת ביקורות על מוזיקה אתנית, מזרחית ומוזיקת עולם והיה מהכותבים הקבועים במדור "איפה כולם" בעיתון "העיר". כמו כן, שישמש כמנהל בית-התוכן "נמש", המתמחה בהפקת תכנים מערכתיים למדיה וללקוחות עסקיים והיה בין מקימי מהדורת החדשות של חברת הכבלים מת"ב.

* cVidya Networks (סיבידיה), ספקית מובילה של פתרונות Revenue Assurance (אבטחת הכנסה) עבור ספקיות התקשורת המובילות בעולם מינתה את דרור דווידוף לסמנכ"ל מכירות בחברה. דווידוף ישמש כאחראי על מכירות החברה בכל רחבי העולם. בעברו שימש דווידוף כדירקטור בחברת נטגריטי (Netegrity) ולפני כן כמנהל מכירות בחברת אניגמה (Enigma). דווידוף בעל תואר שני במנהל עסקים בארה"ב ותואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת בר-אילן. לאחרונה גייסה cVidya כ-10 עובדים נוספים ובכך הגדילה את כוח האדם בחברה ל-35 איש.

* IFN Systems הודיעה היום על מינויו של שי פורת למנהל פעילות עסקית eIMS. החברה מתמחה בפיתוח יישומים והטמעת פתרונות מתקדמים בתחום ניהול מסמכים ותוכן וניהול תהליכי עבודה ארגוניים. פורת, בן 32, בעל תואר MBA מטעם אוניברסיטת ת"א, בעל ניסיון בתחום ה-Knowledge Management. הגיע מניהול פרויקטים ופיתוח לאחר מספר שנים ב-EDS.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מטוס אתיחאד (אתיחאד)מטוס אתיחאד (אתיחאד)

טיסה לארה"ב ב-700 דולר: התעופה הבינלאומית חוזרת ומחירי הכרטיסים בנפילה

אחרי חודשים ארוכים מאוד של מונופול ישראלי ומחירי טיסות בשמיים, 60 חברות זרות חוזרות לפעול לנתב"ג והתחרות מתפוצצת; שיקגו ב-720 דולר, הוואנה ב-875, אתונה ב-124 • יונייטד מוסיפה קווים, אתיחאד משלשת טיסות, והאירופאיות נוחתות בהמוניהן

רן קידר |

אחרי חודשים ארוכים של בידוד תעופתי כמעט מוחלט, השמיים נפתחים מחדש. הפסקת האש מביאה עמה מהפך דרמטי בענף התעופה הישראלי: עשרות חברות תעופה זרות מכריזות על חזרה מהירה לנתב"ג, התחרות מתעוררת לתחייה, והמחירים שזינקו לגבהים בלתי נתפסים במהלך הלחימה יורדים ואפילו נופלים. 

השוק הישראלי, שהפך במהלך השנתיים האחרונות לחצר האחורית הפרטית של אל על, ישראייר וארקיע (בעיקר אל על) עומד בפני מהפכה של ממש. עד סוף אוקטובר צפויות לפעול בישראל 60 חברות תעופה, כמעט פי שניים מהמצב לפני חודשיים בלבד. המשמעות המיידית והמוחשית עבור הצרכן הישראלי: ירידה חדה במחירי הכרטיסים, הרחבה משמעותית של היצע הקווים והיעדים.

מלחמת המחירים: הצרכן הישראלי מנצח בגדול

טיסות עם חניית ביניים, שבמהלך המלחמה נחשבו לאופציה בלתי אפשרית בגלל החשש הביטחוני, חוזרות להיות הבחירה החכמה למטייל החסכן. טיסה לשיקגו דרך קופנהגן עם SAS הסקנדינבית מתחילה ב-720 דולר בלבד - מחיר שלא נראה כאן כבר שנתיים. רוצים לממש את החלום האמריקאי ולבלות בלאס וגאס? בריטיש איירווייז מציעה כרטיסים החל מ-715 דולר, כולל מעבר בלונדון. חולמים על הוואנה? איבריה הספרדית תיקח אתכם לשם ב-875 דולר עם חניה קצרה במדריד.

גם ביעדים האירופיים הקרובים המחירים נופלים בצורה דרמטית ומזכירים את התקופה שלפני המשבר: לרנקה בקפריסין מ-170 דולר בלבד, לאתונה העתיקה מ-124 דולר ולפריז עיר האורות החל מ-256 דולר.

יונייטד איירליינס, הראשונה מבין ענקיות התעופה האמריקאיות שחזרה לפעילות מלאה בישראל, לא מסתפקת במה שיש ומרחיבה פעילות. החברה הודיעה על תוספת של ארבע טיסות שבועיות בקו הפופולרי והמבוקש לניו יורק כבר בקיץ הקרוב, מה שיביא את התדירות לשיא של 14 טיסות שבועיות. אבל הבשורה האמיתית והמשמעותית תגיע בנובמבר: חידוש הקווים הישירים לשיקגו ולוושינגטון די.סי, מה שיהפוך את יונייטד לחברה האמריקאית היחידה עם טיסות ישירות לשלושה מרכזים עירוניים מרכזיים בארצות הברית.

מטוס אתיחאד (אתיחאד)מטוס אתיחאד (אתיחאד)

טיסה לארה"ב ב-700 דולר: התעופה הבינלאומית חוזרת ומחירי הכרטיסים בנפילה

אחרי חודשים ארוכים מאוד של מונופול ישראלי ומחירי טיסות בשמיים, 60 חברות זרות חוזרות לפעול לנתב"ג והתחרות מתפוצצת; שיקגו ב-720 דולר, הוואנה ב-875, אתונה ב-124 • יונייטד מוסיפה קווים, אתיחאד משלשת טיסות, והאירופאיות נוחתות בהמוניהן

רן קידר |

אחרי חודשים ארוכים של בידוד תעופתי כמעט מוחלט, השמיים נפתחים מחדש. הפסקת האש מביאה עמה מהפך דרמטי בענף התעופה הישראלי: עשרות חברות תעופה זרות מכריזות על חזרה מהירה לנתב"ג, התחרות מתעוררת לתחייה, והמחירים שזינקו לגבהים בלתי נתפסים במהלך הלחימה יורדים ואפילו נופלים. 

השוק הישראלי, שהפך במהלך השנתיים האחרונות לחצר האחורית הפרטית של אל על, ישראייר וארקיע (בעיקר אל על) עומד בפני מהפכה של ממש. עד סוף אוקטובר צפויות לפעול בישראל 60 חברות תעופה, כמעט פי שניים מהמצב לפני חודשיים בלבד. המשמעות המיידית והמוחשית עבור הצרכן הישראלי: ירידה חדה במחירי הכרטיסים, הרחבה משמעותית של היצע הקווים והיעדים.

מלחמת המחירים: הצרכן הישראלי מנצח בגדול

טיסות עם חניית ביניים, שבמהלך המלחמה נחשבו לאופציה בלתי אפשרית בגלל החשש הביטחוני, חוזרות להיות הבחירה החכמה למטייל החסכן. טיסה לשיקגו דרך קופנהגן עם SAS הסקנדינבית מתחילה ב-720 דולר בלבד - מחיר שלא נראה כאן כבר שנתיים. רוצים לממש את החלום האמריקאי ולבלות בלאס וגאס? בריטיש איירווייז מציעה כרטיסים החל מ-715 דולר, כולל מעבר בלונדון. חולמים על הוואנה? איבריה הספרדית תיקח אתכם לשם ב-875 דולר עם חניה קצרה במדריד.

גם ביעדים האירופיים הקרובים המחירים נופלים בצורה דרמטית ומזכירים את התקופה שלפני המשבר: לרנקה בקפריסין מ-170 דולר בלבד, לאתונה העתיקה מ-124 דולר ולפריז עיר האורות החל מ-256 דולר.

יונייטד איירליינס, הראשונה מבין ענקיות התעופה האמריקאיות שחזרה לפעילות מלאה בישראל, לא מסתפקת במה שיש ומרחיבה פעילות. החברה הודיעה על תוספת של ארבע טיסות שבועיות בקו הפופולרי והמבוקש לניו יורק כבר בקיץ הקרוב, מה שיביא את התדירות לשיא של 14 טיסות שבועיות. אבל הבשורה האמיתית והמשמעותית תגיע בנובמבר: חידוש הקווים הישירים לשיקגו ולוושינגטון די.סי, מה שיהפוך את יונייטד לחברה האמריקאית היחידה עם טיסות ישירות לשלושה מרכזים עירוניים מרכזיים בארצות הברית.