נתניהו: "הבעיה בתיק 4000 היא ששום דבר לא נכון"
"החלש לא שורד. החזק שורד. אני מתכוון להפוך את מדינת ישראל למדינה מאוד חזקה. מתרחש כאן משהו ענק ואני רוצה לחבר את ישראל לכל העולם מבחינה כלכלית", כך אמר הבוקר ראש הממשלה, בנימין נתניהו בועידת ישראל לעסקים.
לדבריו של ראש הממשלה, "ישראל צריכה פלח קטן משוק ענק. אנחנו מקיימים קשרים כמעט עם כל העולם הערבי וממש לא מחכים לפלסטינים. העוצמה הצבאית, הכלכלית, והמדינית שלנו חזקה מתמיד. את הבריתות עושים עם החזק, את השלום עושים עם החזק, ואנחנו דואגים שישראל תהיה חזקה מאוד".
"אין שיפור בכיסוי העוין"
"אם אין לך מתח אין לך דמוקרטיה. מה שמאיים על הדמוקרטיה זה לנסות להפעיל לחצים לא ראויים על שומרי הסף. בסופו של דבר הדמוקרטיה מבוססת על איזון", הוסיף ראש הממשלה: "אם אני אטיל מסים אני אתהפך בסוף. אם אטיל 100% מס אני אקבל 0% - אף אחד לא יעבוד. כדי לקיים את הצרכים הצבאיים שלנו הדרך היחידה היא שוק חופשי. אני חסיד השוק החופשי בגלל מטרות קולקטיביסטיות זו הדרך היחידה לנהל חיים, לתת לכל אח הזדמנות שווה. אבל בלי עצמה כלכלית אין דרך לקיים את הנדבך הכי משמעותי של החיים שלנו".
נתניהו התייחס לחשדות נגדו בתיק 4000 ואמר: "יש בעיה אחת עם תיק 4000, בה אומרים שנתתי הטבות לאלוביץ' וקיבלתי סיקור אוהד. לא זה נכון ולא זה נכון. אין שום שיפור בכיסוי העוין שאני מקבל. אין סיקור אוהד ואין הטבות מיוחדות. חוקרים כאן את ההחלטה לאשר את מיזוג בזק-יס. ההחלטה התקבלה על ידי ועדת חייק ואושר על ידי הממשלה ושר התקשורת כחלון ועבר גם אצל הרגולטורים והיוו את שומרי הסף".
- נתניהו הוקלט צועק על קרא: "תגיד לי, אתה השתגעת?"
- המשטרה ממליצה: כתב אישום נגד אלוביץ' ונתניהו
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
"הממונה על ההגבלים העסקיים אישר את זה. מועצת הכבלים והלווין דנה בזה קרוב לשנה ויקבלה החלטה לאשר את זה. היועצת המשפטית של משרד התקשרות אישרה את זה. אם הדרגים המקצועיים מאשרים זה כמעט אוטומטי, מזיזים לי את הדף ואני חותם. לא רק שלא נתת לי להם כלום, ולא קיבלתי מהם כלום, נתתי לבזק פטיש 10 קילו על הראש בדמות רפורמת השוק הסיטונאי. אני מאמין שגם בסופו של דבר לא יהיה כלום".
מחיר החשמל נמוך מתקופת לפיד
בהמשך דבריו, התייחס נתניהו לעליית מחיר החשמל ובעקבותיו עליית המחירים הצפויה במחירי המזון ואמר: "מחיר החשמל עלה, וירד מאז 2013 ב-15%. גם אם הוא יעלה עוד הוא עדיין יהיה יותר נמוך משהיה בשנת 2014. מי היה אז שר האוצר? מחיר החשמל בישראל נמוך משמעותית מבמדינות אירופה. ואני אומר לכם, מחיר החשמל לא יעלה ב-8%. אם יהיה לנו גז שלנו, ונפתח את ליווייתן, זה יוריד את מחירי החשמל באופן משמעותי".
- 15.צח 24/12/2018 07:09הגב לתגובה זוביבי זכותך לטעון שלא היה כלום ושום דבר לא נכון וכו. המקום שבו מגישים נגדך כתב אישום לברר את כל הטענות ואת האמת שלדבריך בחברה דמוקרטית הוא בית משפט.שם יחליטו אם מאמינים לך או לא!!
- 14.מישהו עדיין מאמין לשקרניהו? (ל"ת)עופר 21/12/2018 15:41הגב לתגובה זו
- נראה שכן.... (ל"ת)לפי הקלפי והסקרים... 22/12/2018 21:43הגב לתגובה זו
- 13.לבן 21/12/2018 13:01הגב לתגובה זולא שמעתי לא ידעתי....אני חותם אוטומטית...אז מי צריך אותך? ניקח בבון מצוי וניתן לו בבנות כשכר והוא גם יחתום אוטומטית......זו אותה תוצאה.....
- 12.אלעד 20/12/2018 09:53הגב לתגובה זובכנסת ישראל בראשי הממשלה בראשי הערים בחברות הממשלתיות
- 11.אלעד 20/12/2018 09:51הגב לתגובה זומה אתה מרוויח מזה מי נתן לך את ההוראה לדפוק למדינה שלמה את הכלכלה שלה בשביל הקומבינות שלך ??
- 10.ישראלי 20/12/2018 00:11הגב לתגובה זולשרהוש כמה בוכתות לשלם את קנסות בית המשפט ולא להתראות משפחה עלובה
- 9.עלוב הנפש 19/12/2018 20:59הגב לתגובה זו10 שנים במעשיהו ומשם לבית אבות
- 8.בגדדי 19/12/2018 19:57הגב לתגובה זוראש ממשלה בזוי שמתנהג כמו זומבי מנותק מהציבור מנוכר לכולנו ושעבד את כספי המסים למימון משפחתו.פושע -שמקומו בכלא.לו היה לו בצים-היה אוסר העלאות שכר.אבל אין ציפיות מחזיר שיש לחקור על הביזה
- 7.מי מינה את שומרי הסף אני בחרתי בביבי ולא בפקידים פפחחח (ל"ת)משה ראשל"צ 19/12/2018 17:12הגב לתגובה זו
- 6.BB, פרשן או חשוד? 19/12/2018 17:03הגב לתגובה זוBB הוא כמו מנצח על תזמורת שיודע להלהיט או להרגיע, פי האינטרס שלו. ברור שהוא מנצל מעמדו כדי ליפות או לכער מה שנוח לו. בעיניו כך נראה החוק הוא רק המלצה...והשאלה היא, לא האם הוא ייתפס, אלא האם זה יגיע לערכאות.
- 5.אלעד 19/12/2018 16:40הגב לתגובה זומה עשה לאולמרט כשהיו חשדות עשה לו את המוות רק שיתפטר
- 4.tkh 19/12/2018 13:19הגב לתגובה זוהתקשורת ושאר החלאות ממשיכים לשטוף לכם את המוח. בסופו של דבר זהו ראש הממשלה הטוב ביותר שהיה לישראל. מחפשים מושחת? שוחד? לכו לברק, לכו לאולמרט. שם תמצאו זאת בשפע...
- 3.כלבי השמירה הפכו לכלבי תקיפה והפקודות באות מהשמאל (ל"ת)אלי 19/12/2018 13:12הגב לתגובה זו
- אתה כל כך צודק!!!!! אבל הכלבים נובחים והשירה עוברת (ל"ת)משה ראשל"צ 19/12/2018 17:13הגב לתגובה זו
- 2.מייקל בן-אשר 19/12/2018 13:10הגב לתגובה זו...ולכן ביבי מגייס את טובי הפרקליטים והחזקים ביותר, כדי שאלה יצליחו להוכיח את נקיון כפיו ויכריע סוף סוף את צדקתו מול ה"חמוצים" הארורים, שיצאו לפני שנים ארוכות, למסע ציד גדוש עלילות\, שקרים ומשטמה, שחוקרים במשטרה "החליטו" שהם מאמינים לעלילות אלה הצטרפו גם הם לשתף פעולה ..כנגד האיש היקר שאין לנו עוד אחד כמוהו לעת הנראית לעין, שיגן על קיומנו מסכנת הגרעין האירני ומאויבינו מבקשי נפשנו..!!
- אורי פ. 21/12/2018 00:19הגב לתגובה זומדובר באיש המכירות החזק ביותר בעולם. אתה כנראה הקונה הנוח ביותר בעולם
- 1.באמת? חשבנו שלא תשקר ותתוודה (ל"ת)עופר 19/12/2018 12:56הגב לתגובה זו

כמה מנות חומוס צריך למכור כדי להעלים הכנסות של כ-4 מיליון שקל?
רשות המסים הגישה כתב אישום חמור נגד יגאל פדלון, בעל רשת חומוסיות, בטענה שבמשך שלוש שנים דיווח על מחצית בלבד ממחזור עסקיו; לפי האישום, המע"מ שלא שולם עומד על יותר מ־700 אלף שקל
בפרשה נוספת של העלמת הכנסות, הגישה רשות המסים כתב אישום נגד יגאל פדלון, בעל רשת חומוסיות בת"א, נתניה ומודיעין, ונגד החברה שבבעלותו “יגאל פדלון מסעדות בע"מ”. על פי כתב האישום, בין השנים 2022 ל-2025 ביצע הנאשם עסקאות בהיקף כולל של מעל 9 מיליון שקל, אך דיווח לרשות המסים על עסקאות בהיקף של כ־4.8 מיליון שקל בלבד. בכך, נטען, השמיט פדלון עסקאות בסכום כולל של למעלה מ-4 מיליון שקל, תוך ניהול פנקסי חשבונות כוזבים והגשת דוחות כוזבים לרשות המסים.
סכום המע"מ שנמנע מהמדינה כתוצאה מהשמטת העסקאות מוערך ביותר מ־700 אלף שקל, והוא מבוסס על נתונים כוזבים שהוגשו במשך 38 דוחות תקופתיים לרשות המסים, במטרה להתחמק מתשלום מס אמת.
מבט על הנתונים שצורפו לכתב התביעה מראה כי הממוצע החודשי עליו דיווח פדלון היה כ-125,000 שקל ואילו הממוצע החודשי שעליו לא דיווח היה כמעט 112,00 שקל.
אם נעשה חישוב קצר, ונשערך שהזמנה ממוצעת של לקוח היא כ-50 שקלים, נראה שמדובר בכ-2250 לקוחות שעברו מדי חודש ברשת ולא דווחה עליהם הכנסה. בחישוב יומי ובחלוקה לשלושת הסניפים, מדובר על כ-25 לקוחות מדי יום בכל אחד מהסניפים שלא דווחו עבורם הכנסות. כמובן שזהו מידע משוערך בלבד, אבל הוא נותן סדר גודל לגבי היקף ההעלמות שבהן מואשם פדלון.
- העלימו מאות מיליוני שקלים - וזה העונש שנגזר עליהם
- אב ובנו ממזרח ירושלים חשודים בהעלמת כ-8 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
רשת "חומוסים" נפתחה לפני כ-20 שנה במודיעין, ומאז התרחבה. הרשת מציעה אתר אינטרט, אפליקציה בחנות אפל ועובדת עם אפליקציות משלוחים חיצונית כגון וולט ותן ביס. ניתן רק
לשער שהסכומים שלא דווחו לא עברו דרך הערוצים הדיגיטליים.

משרד התחבורה במתווה חדש ומשופר לגיוס נהגי אוטובוס
משרד התחבורה משיק מתווה חדש לעידוד הכשרת נהגי אוטובוס חדשים, המצטרף לשורה של צעדים לשיפור תנאי העבודה של הנהגים, מעמדם וביטחונם; השרה רגב: "המתווה החדש נועד לעודד הצטרפות נהגים איכותיים לענף ולהעניק להם ביטחון תעסוקתי, מתוך הכרה בכך שהנהג הוא המרכיב החיוני המאפשר לנו לספק תחבורה ציבורית נגישה ובטוחה לכל אזרח"
משרד התחבורה, באמצעות הרשות הארצית לתחבורה ציבורית פרסם מתווה חדש לסיוע במימון הכשרת נהגי אוטובוס חדשים, כחלק ממדיניות כוללת שמובילה שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מירי רגב, לחיזוק מעמדם של נהגי התחבורה הציבורית בישראל. המתווה נועד לעודד גיוס נהגים חדשים לענף ולהבטיח את השתלבותם בעבודה בפועל, במטרה לתת מענה למחסור החמור בנהגי אוטובוס ולתמוך בהרחבת ושיפור השירות לנוסעים.
במסגרת היוזמה, יוענקו לחברות האוטובוסים תמריצים כספיים עבור הכשרה והעסקה של נהגים חדשים, הכוללים מענקי הכשרה ומענקי התמדה. משרד התחבורה פועל בשנים האחרונות לחיזוק מעמד הנהגים, לשיפור תנאי העבודה שלהם ולשמירה על ביטחונם האישי, על רקע התגברות מקרי האלימות כלפיהם. בין הצעדים שבוצעו: התקנת מחיצות מגן בכל האוטובוסים החדשים, הצבת מצלמות ולחצני מצוקה המחוברים ישירות לחברות התחבורה ולמשטרה, והובלת קמפיין תקשורתי נרחב להעלאת המודעות לחשיבותו של הנהג ולתרומתו למערכת התחבורה הציבורית.
בתקופת כהונתה של שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא"ל (במיל') מירי רגב, הועלה שכר הנהגים ב-11%, נקבעה תקופת הכשרה בתשלום, והוקמו עשרות תחנות ריענון ומנוחה לנהגים ברחבי הארץ. עד כה הוקמו למעלה מ-65 תחנות ריענון, ועד סוף השנה צפויות לקום כ-40 תחנות נוספות. במשרד התחבורה מציינים כי המאמצים הללו נשאו פרי: בשנתיים האחרונות הצטרפו לענף התחבורה הציבורית כ-7,000 נהגים חדשים - עלייה של כ-13% לעומת שנים קודמות.
נציגי משרד התחבורה והרשות הארצית לתחבורה ציבורית מנהלים דיאלוג מתמיד עם ארגוני הנהגים ומפעילי התחבורה הציבורית, במטרה להמשיך ולפתח פתרונות מותאמים לשיפור תנאי העבודה, ההכשרה והביטחון של הנהגים.
- טסט פעם בשנתיים? צעד מתבקש להורדת הבירוקרטיה
- מנכ״ל משרד התחבורה על איך משיגים תקציבים מהאוצר, רכבים אוטונומיים ואובר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא"ל (במיל') מירי רגב: "לצד השקעה חסרת תקדים בהקמת מערכות הסעת המונים מתקדמות ובהטמעת טכנולוגיות חדשניות, מערך האוטובוסים הוא עדיין נדבך מרכזי וחיוני במערך פתרונות התחבורה הציבורית, המאפשר מתן שירות רחב ומסועף לכל יישוב בישראל. נהגי האוטובוסים הם הלב הפועם של המערכת , ובשנים האחרונות שמנו דגש מיוחד על שיפור תנאיהם וביטחונם, מהתקנת מחיצות מגן ועד העלאת שכר. המתווה החדש נועד לעודד הצטרפות נהגים איכותיים לענף ולהעניק להם ביטחון תעסוקתי, מתוך הכרה בכך שהנהג הוא המרכיב החיוני המאפשר לנו לספק תחבורה ציבורית נגישה ובטוחה לכל אזרח. החזון שלנו אומר בפשטות: אם הנהגים מרוצים ובטוחים - גם הנוסעים יהיו מרוצים ובטוחים".
