חברת הנדל"ן צמח המרמן עברה הרבעון להפסד של כ-2.4 מיליון שקלים

החברה מעריכה כי איתנותה הפינסית ומצב מכסיה חאפשרו לה להתמודד בצורה נאותה עם תקופת המיתון
איריס בר טל |

חברת הנדל"ן צמח המרמן, העוסקת בייזום ופיתוח פרוקטים וכן בביצוע עבודות קבלניות בארץ, פירסמה את דוחותיה לרבעון השלישי של 2008, ודיווחה על הפסד דש כ-2.4 מיליון שקלים ברבעון, זאת לעומת רווח של 1.9 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד.

בהכנסות החברה ממכירת דירות חל ברבעון גידול והן הסתכמו בכ-3.6 מיליון שקלים, זאת לעומת כ-374 אלף שקלים ברבעון המקביל אשתקד. יחד עם זאת בההכנסות מביצוע עבודות קבלניות חל קיטון והן הסתכמו בכ-12.8 מיליון שקלים בהשוואה לכ-21.8 מיליוןשקלים ברבעון המקביל אשתקד.

הוצאות המכריה והשיווק הסתכמו ברבעון ב-1.55 מיליון שקלים בהשוואה ל-792 אלף שקלים ברבעון המקביל אשתקד. יתרת המזומנים של החברה נכון ל-30.9 2008 הסתכמה ב-8.9 מיליון שקלים לעומת 9.3 מיליון שקלים ב-31.12 2007.

הנכסים השוטפים של החברה בסוף הרבעון השלישי הסתכמו ב-228.5 מיליון שקלים המהווים כ-79.7% מהמאזן, זאת לעומת 168.1 מיליון שקלים בסוף דצמבר 2007 שהיוו כ-86% מהמאזן.

מלאי הבניינים של החברה הגיע בסוף הרבעון לסך של 185 מציליון שקלים, המהווים כ-80.9% מהרכוש השוטף, לעומת 76.9 מיליון שקלים שהיוו כ-45.8% בסוף דצמבר 2007.

ההון העצמי בסוף הרבעון הסתכם בכ-32.8 מיליון שקלים, המהווים 11.5% מהמאזן, לעומת 33.47 מיליון שקלים בסוף דצמבר 2007 שהיוו כ-17.1% מהמאזן. הקיטון נבע מהפסד נקי בסך 622 אלף שקלים בתשעת בחודשים הראשונים של 2008.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
לוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשותלוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשות

יד 2 - מאפס ל-3 מיליארד שקל; האתר הכי רווחי בישראל עובר לאייפקס

מאתר מודעות צנוע ליד שנייה ודרושים לעסק דיגיטלי שנמכר בכ-950 מיליון דולר לקרן אייפקס, אחרי מסלול בעלים שנע בין וואלה, אקסל שפרינגר ו-KKR

ליאור דנקנר |

מה שהתחיל כפלטפורמה פשוטה לפרסום מודעות דרושים ומכירת יד שנייה, הפך לאחד האתרים המרכזיים בישראל ששווה 950 מיליון דולר (3.07 מיליארד שקל). יד2, אחד המותגים החזקים באינטרנט הישראלי, נמכר היום לאייפקס. המוכרת KKR קיבלה את האתר כחלק מרכישת אקסל שפרינגר שהחזיקה בו, אחרי שרכשה אותו מוואלה ב-2014 ב-820 מיליון שקל.


יד2 - כך נבנתה הדרך לאקזיט

2005 - ההתחלה הצנועה

שני יזמים, שמעון וינר ויאיר גולן, משיקים את yad2.co.il כפלטפורמה לפרסום מודעות קנייה ומכירה של מוצרים ושירותים - בעיקר רכבים, נדל"ן, דרושים ויד שנייה. תוך זמן קצר האתר הופך לכתובת מוכרת למודעות חינם באינטרנט.

2009 - רכישה על ידי וואלה תקשורת

לוחם מקבל מידע מסוכן AI (דובר צה"ל)לוחם מקבל מידע מסוכן AI (דובר צה"ל)

צה"ל מקים חטיבת AI - סוכני AI יעזרו ללוחמים במידע וניתוח מהיר ורלבנטי

צה"ל מפרק את לוט"ם ומקים שתי חטיבות טכנולוגיות לקראת עימותים עתידיים. במקום חטיבה אחת יפעלו מעתה שתי זרועות מתמחות - אחת תעסוק ביישומי בינה מלאכותית לשדה הקרב, והשנייה תתמקד בשליטה בתקשורת לוויינית ולוחמה אלקטרונית



רן קידר |

צה"ל מודיע על ארגון מחדש של מערך הטכנולוגיה הצבאית: חטיבת לוט"ם תפורק, ובמקומה יוקמו שתי חטיבות נפרדות שיסמנו את כיוון הפעולה של הצבא בעשורים הקרובים. מדובר במהלך אסטרטגי שמתבסס על לקחי מבצע חרבות ברזל, ומטרתו להיערך לאתגרי הלחימה בעידן מבוסס מידע, אלגוריתמים וקישוריות גלובלית.

חטיבת AI: מהפכה דיגיטלית בעבודת המטה והשטח

חטיבת הבינה המלאכותית תאגד את כל כוחות המחשוב, התוכנה והדאטה של צה"ל, כולל יחידות ממר"ם, מצפן ושחר. המשימה המרכזית: לפתח ולהטמיע מודלים מבצעיים מתקדמים, מבוססי AI, שישמשו את כלל הדרגים בלחימה.

בין השימושים המרכזיים של החטיבה: סיכום שיחות ברשתות קשר, תחקור אירועים בזמן אמת, הצגת תמונת קרב עדכנית על גבי מפות דיגיטליות, תיאום תקיפות ומניעת ירי דו-צדדי. כל זאת, תוך שמירה הדוקה על אבטחת מידע וצמצום התלות בשירותי ענן מסחריים, באמצעות שימוש בקוד פתוח ומערכות מבוזרות.

בצה"ל כבר החלו בשדרוג משמעותי של תשתיות העיבוד הגרפי, עם הגדלה ניכרת של כמות המעבדים והרחבת תשתיות החשמל הייעודיות ל-AI. תפקידים חדשים נולדים במסגרת החטיבה, ביניהם: מידענים צבאיים, אנליסטים ומדעני נתונים שילוו את הכוחות בשטח.

חטיבת הספקטרום: מענה צבאי למרוץ לחלל

החטיבה השנייה תתמקד בתחום הספקטרום והלוויינים, ותאגד את יחידות חושן, מעוף ופריזמה. יעדה המרכזי: מתן פתרונות תקשורת ולוחמה אלקטרונית גם בזירות מרוחקות ומאוימות, תוך היערכות לאתגרי מרחב החלל.