מגמה ירוקה 1
צילום: ----

מגמה ירוקה- המוצרים שלא נוסו על בעלי חיים

אשר חברות רבות מבצעות ניסויי מעבדה ובודקות את בטיחות המוצרים שלהן. מנגד, ישנן חברות, שמבינות את הצורך ביצירה של סדרות איפור וטיפוח ידידותיות לסביבה ובמילים אחרות, שתהליך הייצור לא כולל סבל כתוצאה מניסויים קשים בבעלי חיים
תוכן בחסות |

"רוצה להיות חבר של קבע, בחברה להגנת הטבע, לשמור על החיות שלאט נעלמות מן העולם" בעידן המודרני למילים אלו יש משמעות גדולה מתמיד, שכן בעלי החיים הפכו לחלק מתעשיית הקוסמטיקה, כאשר חברות רבות מבצעות ניסויי מעבדה ובודקות את בטיחות המוצרים שלהן. מנגד, ישנן חברות, שמבינות את הצורך ביצירה של סדרות איפור וטיפוח ידידותיות לסביבה ובמילים אחרות, שתהליך הייצור לא כולל סבל כתוצאה מניסויים קשים בבעלי חיים. בזכות המודעות העולה בנושא, קיימת זמינות גבוהה למוצרים שלא נוסו על החי. הכנו עבורכם רשימה של חברות ומוצרי איפור וטיפוח איכותיים וידידותיים לסביבה שגם אתן תוכלו לאמץ ולהשיג ברשת ובבתי המרקחת השונים.

חברת "אהבה"

להתענג על מוצרים איכותיים מהמקום הנמוך ביותר בעולם. "אהבה" - החברה הישראלית הוותיקה והאהובה, ייצרה סדרת מוצרי טיפוח לעור הפנים ולגוף, הכוללת ויטמינים ומינרלים מים המלח. הסדרות כוללות: סרום איכותי מאוד לפנים המצמצם את קמטי הגיל, תחליב גוף מינרלי במבחר ניחוחות, קרם לילה מזין, ג'ל מינרלי לחיטוב הגוף ועוד.

חברת "איה נטורל"

להזין את העור בטבעיות ובאיכות. "איה נטורל" -חברה ישראלית הדוגלת במוצרים שמקורים טבעי לחלוטין. החברה מציעה חמאת הזנה טיפולית לעור יבש ומגורה המבוססת על שמנים טבעיים. טובה להרגעת גירויים על העור לרבות גרדת ואדמומיות.

"ד"ר האושקה"

איפור וטיפוח טבעי לא היה עולם נגיש ונעים יותר. ד"ר האושקה חברה המתמקדת בייצור מוצרי קוסמטיקה המבוססת על המרכיבים טבעיים בלבד מציעה סרום מחיה לעור הפנים, המתאים לשימוש בשעות הלילה ומזין את הפנים במרכיבים איכותיים וטבעיים. התכשיר מבוסס על תמציות מגזעי עצים ומפרי התפוח, התכשיר בטוח וטוב לשימוש עבור כל סוגי העור.

"ד"ר פישר"- תרסיס להגנה מפני קרני השמש

השמש היא מקור החיים היא מעודדת גדילה פריחה, צמחיה ואף מאפשרת לגוף לספוג ויטמין D החיוני כ"כ למערכות הגוף השונות.אך, חשיפה מוגברת לשמש מסוכנת ויש להיזהר מפניה. לאלו המבקשים להתגונן מפני קרני השמש מוצעת אפשרות בריאה וטבעית יותר. ספריי אולטרה סול ללא גז, המעניק כיסוי מרבי וטוב להגנה מפני קרני UVA ו- UVB . התכשיר היפו אלרגני, קל ונח לשימוש, נמרח בקלות, ללא פראבנים ונספג בקלות. מגיע עם הגנת SPF50 ומוצע גם בסדרה המתאימה לילידים בניחוח פרי המלון.

לקטופיל מבית "כצט"

סובלים מקשקשים? לחברת התרופות "כצט" יש פתרון מתאים עבורכם שלא נוסה על בעלי חיים - מסכה טיפולית נגד קשקשים הנקראת "לקטופיל". המסכה מתאימה לשימוש על עור הקרקפת העדין, שומרת על חומציות מאוזנת, מועשרת בוויטמינים מקבוצת B ומפחיתה באופן משמעותי את התופעה.

"נטורל פורמולה" קרם לחות לשיער מתולתל

תלתלים שנופלים על הכתפיים זקוקים לטיפוח מתמיד בעיקר במזג אוויר חם ורווי לחות. לחברת "נטורל פורמולה" הוותיקה יש בשורה עבור מתולתלות המעוניינות לאמץ תכשירים שלא נוסו על בעלי חיים. קרם לחות לשיער מתולתל שמרכך את השיער ומשיב את הברק הטבעי. חלופה אחרת לטיפול בשיער מגיעה מבית "נייטשר נאט" המציעה סרום לשיער המכיל את קומפלקס הויטמינים A ו- E התורמים לחוזק, גמישות וברק.  הוא מתאים לכל סוגי השיער לרבות שיער פגום, יבש, שיער לאחר תהליכים כימיים ושיער מסולסל.

"סבוקאלם"

מוצרי תינוקות רבים נוסו על בעלי החיים במטרה לבדוק את בטיחותם. שמן האמבט של "סבוקאלם" בטוח לשימוש ולא  נוסה על בעלי חיים. התכשיר מבוסס על שמנים ממקור טבעי בלבד ומתאים לשימוש על עורם העדין של התינוקות. השמן מרכך את העור ותורם להגנה מפני רדיקלים חופשיים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.