מגמה ירוקה 1
צילום: ----

מגמה ירוקה- המוצרים שלא נוסו על בעלי חיים

"רוצה להיות חבר של קבע, בחברה להגנת הטבע, לשמור על החיות שלאט נעלמות מן העולם" בעידן המודרני למילים אלו יש משמעות גדולה מתמיד, שכן בעלי החיים הפכו לחלק מתעשיית הקוסמטיקה, כאשר חברות רבות מבצעות ניסויי מעבדה ובודקות את בטיחות המוצרים שלהן.
תוכן בחסות |

"רוצה להיות חבר של קבע, בחברה להגנת הטבע, לשמור על החיות שלאט נעלמות מן העולם" בעידן המודרני למילים אלו יש משמעות גדולה מתמיד, שכן בעלי החיים הפכו לחלק מתעשיית הקוסמטיקה, כאשר חברות רבות מבצעות ניסויי מעבדה ובודקות את בטיחות המוצרים שלהן. מנגד, ישנן חברות, שמבינות את הצורך ביצירה של סדרות איפור וטיפוח ידידותיות לסביבה ובמילים אחרות, שתהליך הייצור לא כולל סבל כתוצאה מניסויים קשים בבעלי חיים. בזכות המודעות העולה בנושא, קיימת זמינות גבוהה למוצרים שלא נוסו על החי. הכנו עבורכם רשימה של חברות ומוצרי איפור וטיפוח איכותיים וידידותיים לסביבה שגם אתן תוכלו לאמץ ולהשיג ברשת ובבתי המרקחת השונים.

חברת "אהבה"

להתענג על מוצרים איכותיים מהמקום הנמוך ביותר בעולם. "אהבה" - החברה הישראלית הוותיקה והאהובה, ייצרה סדרת מוצרי טיפוח לעור הפנים ולגוף, הכוללת ויטמינים ומינרלים מים המלח. הסדרות כוללות: סרום איכותי מאוד לפנים המצמצם את קמטי הגיל, תחליב גוף מינרלי במבחר ניחוחות, קרם לילה מזין, ג'ל מינרלי לחיטוב הגוף ועוד.

חברת "איה נטורל"

להזין את העור בטבעיות ובאיכות. "איה נטורל" -חברה ישראלית הדוגלת במוצרים שמקורים טבעי לחלוטין. החברה מציעה חמאת הזנה טיפולית לעור יבש ומגורה המבוססת על שמנים טבעיים. טובה להרגעת גירויים על העור לרבות גרדת ואדמומיות.

"ד"ר האושקה"

איפור וטיפוח טבעי לא היה עולם נגיש ונעים יותר. ד"ר האושקה חברה המתמקדת בייצור מוצרי קוסמטיקה המבוססת על המרכיבים טבעיים בלבד מציעה סרום מחיה לעור הפנים, המתאים לשימוש בשעות הלילה ומזין את הפנים במרכיבים איכותיים וטבעיים. התכשיר מבוסס על תמציות מגזעי עצים ומפרי התפוח, התכשיר בטוח וטוב לשימוש עבור כל סוגי העור.

"ד"ר פישר"- תרסיס להגנה מפני קרני השמש

השמש היא מקור החיים היא מעודדת גדילה פריחה, צמחיה ואף מאפשרת לגוף לספוג ויטמין D החיוני כ"כ למערכות הגוף השונות.אך, חשיפה מוגברת לשמש מסוכנת ויש להיזהר מפניה. לאלו המבקשים להתגונן מפני קרני השמש מוצעת אפשרות בריאה וטבעית יותר. ספריי אולטרה סול ללא גז, המעניק כיסוי מרבי וטוב להגנה מפני קרני UVA ו- UVB . התכשיר היפו אלרגני, קל ונח לשימוש, נמרח בקלות, ללא פראבנים ונספג בקלות. מגיע עם הגנת SPF50 ומוצע גם בסדרה המתאימה לילידים בניחוח פרי המלון.

לקטופיל מבית "כצט"

סובלים מקשקשים? לחברת התרופות "כצט" יש פתרון מתאים עבורכם שלא נוסה על בעלי חיים - מסכה טיפולית נגד קשקשים הנקראת "לקטופיל". המסכה מתאימה לשימוש על עור הקרקפת העדין, שומרת על חומציות מאוזנת, מועשרת בוויטמינים מקבוצת B ומפחיתה באופן משמעותי את התופעה.

"נטורל פורמולה" קרם לחות לשיער מתולתל

תלתלים שנופלים על הכתפיים זקוקים לטיפוח מתמיד בעיקר במזג אוויר חם ורווי לחות. לחברת "נטורל פורמולה" הוותיקה יש בשורה עבור מתולתלות המעוניינות לאמץ תכשירים שלא נוסו על בעלי חיים. קרם לחות לשיער מתולתל שמרכך את השיער ומשיב את הברק הטבעי. חלופה אחרת לטיפול בשיער מגיעה מבית "נייטשר נאט" המציעה סרום לשיער המכיל את קומפלקס הויטמינים A ו- E התורמים לחוזק, גמישות וברק.  הוא מתאים לכל סוגי השיער לרבות שיער פגום, יבש, שיער לאחר תהליכים כימיים ושיער מסולסל.

"סבוקאלם"

מוצרי תינוקות רבים נוסו על בעלי החיים במטרה לבדוק את בטיחותם. שמן האמבט של "סבוקאלם" בטוח לשימוש ולא  נוסה על בעלי חיים. התכשיר מבוסס על שמנים ממקור טבעי בלבד ומתאים לשימוש על עורם העדין של התינוקות. השמן מרכך את העור ותורם להגנה מפני רדיקלים חופשיים.

לסיכומו של עניין, טוב לדעת שניתן למצוא חלופות בריאות וטבעיות יותר לצרכי טיפוח יום יומיים.  כיום, יותר מתמיד, בזכות המודעות הגבוהה וההיצע הרחב, ניתן למצוא סדרות המבוססות על מרכיבים טבעיים, אשר תהליך הייצור שלהם לא כולל פגיעה בבעלי חיים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
חתול רחוב אוכל. צילום: Sevgi LALE באתר PEXELSחתול רחוב אוכל. צילום: Sevgi LALE באתר PEXELS

פתרונות חסכוניים להאכלת חתולי רחוב בזול

עם מעט תכנון וידע, אפשר לבנות מערך האכלה יעיל, חסכוני ויציב לאורך זמן לחתולים בלי לקרוע את הכיס


נושאים בכתבה חיות מחמד

האכלת חתולי רחוב או חתולי חצר נובעת מחמלה, תחושת אחריות ורצון להעניק איכות חיים גם לחתולים שלא זכו לבית חם ואוהב. אך לצד זאת, מגיע גם האתגר הכלכלי. מזון לחתולים יכול להפוך במהירות להוצאה חודשית משמעותית, במיוחד לאור העובדה שרוב המאכילים מגלים שחתולים דוגלים במבצע "חבר מביא חבר" – אם מאכילים אחד, זה עשוי להגיע תוך זמן קצר להאכלה מפוארת של עשרות חתולים.

החדשות הטובות הן שיש דרכים מצוינות להעניק לחתולים תזונה מספקת ובריאה, בלי לקרוע את הכיס. עם מעט תכנון וידע, אפשר לבנות מערך האכלה יעיל, חסכוני ויציב לאורך זמן.

בחרו אוכל לחתולים זול אך איכותי

המפתח הוא לחפש אוכל לחתולים זול שמאזן בין מחיר  לבין ערכים תזונתיים . חתולי רחוב אינם צריכים מזון פרימיום יקר שנועד לחתולי בית מפונקים, עם פרווה מטופחת ותפריט מוקפד. הם זקוקים למזון בסיסי, עשיר בחלבון מן החי, עם רכיבים שקל לעכל ושנותנים להם אנרגיה לשרוד בתנאי חוץ.

התמקדו במותגים כמו ביו פורם, קיקו, סטאר קט ואחרים. אלו דוגמאות למזונות שלא מתיימרים להיות “גורמה”, אלא עושים את העבודה: משביעים, מספקים רכיבי תזונה חשובים, ונמכרים במחיר נוח במיוחד למי שמאכיל עשרות חתולים. 

קנו בגדול כדי לחסוך בענק

במקום לקנות שקי מזון קטנים של קילוגרם או שניים בכל פעם, עדיף להשקיע בשק גדול של 18–20 ק"ג. הסיבה פשוטה: ככל שהשק גדול יותר, העלות לקילוגרם יורדת משמעותית. כשמדובר בהאכלה יום-יומית של עשרות חתולים, ההפרש הזה מצטבר לחיסכון של מאות שקלים בכל חודש.

צילום: מילאנו מעצבים איכותצילום: מילאנו מעצבים איכות

לא רק רהיטים: הלכנו לבדוק את המקום ששינה את כל מה שחשבנו על עיצוב הבית בישראל

המרדף אחרי הסלון המושלם מסתיים בדרך כלל בפשרה כואבת על נוחות או על מחיר. אבל ברשת "מילאנו - מעצבים איכות" החליטו לשבור את הכללים. אז למה כולם מדברים על "התאמה אישית" ומה מגלים כשצוללים ל"מילאנו חוות דעת" ברשת



נושאים בכתבה ריהוט

זה קורה כמעט בכל שיפוץ או מעבר דירה: אתם נכנסים לאולם תצוגה, רואים ספה יפה, וקונים אותה. חודש לאחר מכן, בבית, האכזבה מגיעה. הבד לא נעים, הגב כואב, והצבע שבחנות נראה מושלם - נראה זר בסלון שלכם. הסיבה לכך פשוטה וכואבת: קניתם מוצר מדף גנרי, במקום לעצב מוצר שמותאם לחיים שלכם.

בדיוק בנקודת הכשל הזו נכנסת לתמונה רשת "מילאנו - מעצבים איכות ". בניגוד לרשתות ה"קח וסע", כאן הבינו שעיצוב פנים הוא לא מותרות, אלא הכרח. המותג, שהפך לשם דבר בעולם הריהוט הישראלי, מציע גישה שונה לחלוטין: לא עוד "מה שיש זה מה שתקבל", אלא יצירה משותפת של הרהיט המושלם.

"אנחנו לא מוכרים ספות, אנחנו פותרים בעיות"

ההבדל מורגש כבר בצעד הראשון באולמות התצוגה המרווחים. במקום אנשי מכירות אגרסיביים שמנסים "לדחוף" מלאי קיים, ב"מילאנו" פוגשים מעצבי פנים. השיח הוא מקצועי: מהם הרגלי האירוח שלכם? האם יש בבית ילדים קטנים או בעלי חיים? האם אתם זקוקים לתמיכה אורטופדית מיוחדת?

הגישה הזו הופכת את הקניה מחוויה מלחיצה לתהליך של דיוק. ב"מילאנו" הבינו שהסלון הישראלי הוא הלב הפועם של הבית, וככזה, הוא חייב להיות ורסטילי. הקונספט מבוסס על Custom Made (התאמה אישית) ברמה הגבוהה ביותר: שינוי מידות ברמת הסנטימטר, בחירת דרגות קושי שונות למושבים, והתאמת בדים טכנולוגיים שדוחים כתמים וקלים לניקוי - מבלי להתפשר על המראה היוקרתי.

המבחן האמיתי: מה אומרים הלקוחות?

בעידן של שקיפות דיגיטלית, הבטחות שיווקיות לא מחזיקות מים ללא כיסוי בשטח. בדיקה מעמיקה של "מילאנו ביקורות " ברחבי הרשת חושפת תמונה מעניינת. בפורומים של עיצוב ובקבוצות צרכנות, השיח סביב המותג מתמקד לא רק ביופי של המוצרים, אלא בעיקר באריכות הימים שלהם.