הלוטו מציג: המיליונר שמזמין מים מינרליים במסעדה
חודשיים לפני סוף שנת 2016, מפעל הפיס עולה עם סדרת פרסומות חדשה ללוטו במסגרת "המיליונרים החדשים" שנוספו במהלך השנה האחרונה. בעבר, עד לפני שנת 2015, שפת הלוטוגוצ'ים שמזוהה עם הגרלת הלוטו הייתה זו שהובילה גם פרסומות אלו אך בשנה שעברה הלוטו, באמצעות אדלר חומסקי, תיקשר את המיליונרים החדשים בפרסומת עם שפה נפרדת, וכך גם ב-2016, בפרסומות שעולות השבוע לאוויר.
במקום לשים את הספוט על הדברים הגדולים והבלתי אפשריים שניתן להגשים עם זכייה בכסף הגדול, הפרסומות החדשות מתמקדות בדברים קטנים ומינימליסטיים כמו לשכור כיסא בחוף הים במקום לשבת על המגבת או הזמנת מים מינרליים במסעדה במקום מי ברז - שני מוצרים שהישראלי הממוצע תופס כבזבוז מיותר של כסף, או פריטים שמוצעים במחיר מופקע שעדיף וכדאי שלא לשלם עליהם ולהרגיש מנוצל, אלא אם כן אתה "מיליונר".
וכן, כמו שזה נראה, זה מצחיק ועצוב בעת ובעונה אחת. בישראל, וגם אם זה מוצג כבדיחה צינית, השכרת כיסא על חוף הים או רכישת מים מינרליים במחירים מופקעים מספיקה כדי להיחשב עשיר.
חוף ים
- yes תציע למנויים את שירות דיסני פלוס חצי שנה בחינם
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בית קפה
קרדיטים
סמנכ"ל קריאטיב – טל ריבן
סמנכ"ל לקוחות – שי אלמגור
מנהל קריאטיב – זיו מאירי
מנהלת לקוחות - מעין ענבר (בן שוהם)
תקציבאית – אדוה אייזינגר
קופירייטרים – עד נוי ואורי שוהם
ארטדיירקטור – גבי קיקוזאשווילי
מנהלת הפקה – גל יעקב
מפיקה – נעמה בלז
חברת הפקה– פארדיסו
בית פוסט- פוסט אופיס
במאי – רני כרמלי
מוסיקה - תומר בירן
אינטרקשיין- ענבל שטרית, ענבר פינצ'בסקי ויניב גולדשטיין
מדיה קום- טל קדמי ודניאל שלו
- 6.אדוה אהובתי 31/10/2016 08:43הגב לתגובה זולא נו זה באמת מהמם. אדוה את אש!!!! חוץ מהדבר הזה ששלחת במייל היה חייב לגנוז את זה בשלב הרעיון
- 5.ענק ענק ענק ענק (ל"ת)מתה 30/10/2016 20:15הגב לתגובה זו
- 4.וואלה נהנתי (ל"ת)רותם 30/10/2016 16:54הגב לתגובה זו
- 3.Blue Man Group 30/10/2016 16:43הגב לתגובה זוהעבודה הטובה ביותר של אדלר לפיס מאז..... וכל זה בשנת מכרז שלהם :)
- 2.אחלה קמפיין (ל"ת)מצודדת 30/10/2016 14:50הגב לתגובה זו
- 1.מאיר 30/10/2016 14:26הגב לתגובה זובשלוש שנים האחרונות. שאפו.

אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
הרייטינג של מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ולרוב גם הרייטינג וגם כמות הצופים היא פי שתיים מהמתחרות שלה, אבל אתמול למעט השידור הציבורי, חדשות 14, עם 6.7% רייטינג ו-165 היו לבדם עם יותר ממחצית הצופים של קשת, וזו בשורה אמיתית. אחריהם, בהפרש לא גדול, היו חדשות 13 עם רייטינג של 5.6% ו-142 צופים. להבדיל, חדשות התאגיד הציבורי ממשיכות לאבד צופים והשאלה לגבי הנחיצות שלו רלבנטית מתמיד, לאור 2.1% ו-52 אלף צופים בלבד. אם עד כה מהדורת כאן11 נאבקה על להישאר במסגרת של מאה אלף צופים, אנחנו רואים ירידה דרמטית ובמסגרתה המספרים הולכים ומתקרבים לשידורי נישה, כמו ערוץ 9.
בפריים טיים, גם השקת המותג האהוב של קשת, "מאסטר שף", לא מצליחה להדיח את הלהיט של רשת, "האח הגדול". "מאסטר שף" היתה עם 13.9% בלבד ו-353 אלף צופים, בעוד ש-"האח הגדול" נותר בראש, יהיו המתחרים אשר יהיו, ועמד על 17.3% רייטינג ו-416 אלף צופים. בערוץ 14, “הפטריוטים” יציבה וחזקה, עם קהל צופים נאמן ו-6.6% רייטינג ו-159 אלף צופים. לעומתם, טאבו של כאן11עם חנוך דאום עסקה בהתמודדות עם אנורקסיה, אך הרייטינג היה נמוך, עם 2.7% בלבד ו-64 אלף צופים.
בוקר, אמצע היום ולייט נייט
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-87 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-39 אלף צופים, ובמרחק לא רב היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.6% רייטינג ו-30 אלף צופים.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.4% ו-64 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-74 אלף צופים, ואחריהן מאחור נמצא המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1% בלבד
ו-25 אלף צופים בלבד.
- תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
- הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כאמור, קשת מובילה במהלך היום כולו, ו-“חמש עם רפי רשף” רושמת 6.5% רייטינג ו-169 אלף צופים, הרבה מעל ערוץ 14, עם "17 עם דנה ורון" שעמד על 2.9% ו-59 אלף צופים. את הרשימה סגר "שיחת היום" של רשת עם 2.4% ו-52 אלף צופים. “שש עם” מטפסת ל-6.5% ו-179 אלף, "ריקלין ושות" של ערוץ 14 אחריו עם 3.8% ו-99 אלף צופים ואילו שוב רשת אחרונה במשדרי החדשות, עם "חדשות שש" שזכתה ל-2.5% רייטינג בלבד ו-50 אלף צופים.