
הלוטו מציג: המיליונר שמזמין מים מינרליים במסעדה
חודשיים לפני סוף שנת 2016, מפעל הפיס עולה עם סדרת פרסומות חדשה ללוטו במסגרת "המיליונרים החדשים" שנוספו במהלך השנה האחרונה. בעבר, עד לפני שנת 2015, שפת הלוטוגוצ'ים שמזוהה עם הגרלת הלוטו הייתה זו שהובילה גם פרסומות אלו אך בשנה שעברה הלוטו, באמצעות אדלר חומסקי, תיקשר את המיליונרים החדשים בפרסומת עם שפה נפרדת, וכך גם ב-2016, בפרסומות שעולות השבוע לאוויר.
במקום לשים את הספוט על הדברים הגדולים והבלתי אפשריים שניתן להגשים עם זכייה בכסף הגדול, הפרסומות החדשות מתמקדות בדברים קטנים ומינימליסטיים כמו לשכור כיסא בחוף הים במקום לשבת על המגבת או הזמנת מים מינרליים במסעדה במקום מי ברז - שני מוצרים שהישראלי הממוצע תופס כבזבוז מיותר של כסף, או פריטים שמוצעים במחיר מופקע שעדיף וכדאי שלא לשלם עליהם ולהרגיש מנוצל, אלא אם כן אתה "מיליונר".
וכן, כמו שזה נראה, זה מצחיק ועצוב בעת ובעונה אחת. בישראל, וגם אם זה מוצג כבדיחה צינית, השכרת כיסא על חוף הים או רכישת מים מינרליים במחירים מופקעים מספיקה כדי להיחשב עשיר.
חוף ים
- yes תציע למנויים את שירות דיסני פלוס חצי שנה בחינם
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
בית קפה
קרדיטים סמנכ"ל קריאטיב – טל ריבן סמנכ"ל לקוחות – שי אלמגור מנהל קריאטיב – זיו מאירי מנהלת לקוחות - מעין ענבר (בן שוהם) תקציבאית – אדוה אייזינגר קופירייטרים – עד נוי ואורי שוהם ארטדיירקטור – גבי קיקוזאשווילי מנהלת הפקה – גל יעקב מפיקה – נעמה בלז חברת הפקה– פארדיסו בית פוסט- פוסט אופיס במאי – רני כרמלי מוסיקה - תומר בירן אינטרקשיין- ענבל שטרית, ענבר פינצ'בסקי ויניב גולדשטיין מדיה קום- טל קדמי ודניאל שלו
- 6.אדוה אהובתי 31/10/2016 08:43הגב לתגובה זולא נו זה באמת מהמם. אדוה את אש!!!! חוץ מהדבר הזה ששלחת במייל היה חייב לגנוז את זה בשלב הרעיון
- 5.ענק ענק ענק ענק (ל"ת)מתה 30/10/2016 20:15הגב לתגובה זו
- 4.וואלה נהנתי (ל"ת)רותם 30/10/2016 16:54הגב לתגובה זו
- 3.Blue Man Group 30/10/2016 16:43הגב לתגובה זוהעבודה הטובה ביותר של אדלר לפיס מאז..... וכל זה בשנת מכרז שלהם :)
- 2.אחלה קמפיין (ל"ת)מצודדת 30/10/2016 14:50הגב לתגובה זו
- 1.מאיר 30/10/2016 14:26הגב לתגובה זובשלוש שנים האחרונות. שאפו.