סגירה שלילית בוול סטריט: טאואר נפלה 8%

הנפט סגר בירידות של 0.5% לאחר שנסחר הערב קרוב לרמה של 70 דולר לחבית, התשואות בשוקי האג"ח זינקו, סקטור המוליכים למחצה הוביל את הירידות
|
(26)
סגירה שלילית בוול סטריט: טאואר נפלה 8%
יום המסחר בוול סטריט נסגר בירידות שערים. ברקע למסחר, שוק האג"ח ממשיך לעמוד במרכז כאשר התשואות בשוקי האג"ח ממשיכות לטפס וצמודות לרמות שיא. בשוק הסחורות, הנפט עמד במרכז ברקע לטיפוס החד במחירו בשבועיים האחרונים.
בגזרת הישראליות,  טאואר (סימול:TSEM) נפלה בכ-8% ברקע ללחץ מכירות בסקטור המוליכים למחצה בעקבות ההודעה של היצרנית הגדולה ביותר בתחום על הורדת תחזיות לרבעון הקרוב. טבע (סימול:TEVA) איבדה 1.2%, מזור (סימול:MZOR) סגרה ביציבות.
מדדי וול סטריט
S&P 500 +0.77% S&P 500 3,120.46 +0.77% S&P 500 סגירה:3,096.63 פתיחה:3,107.92 גבוה:3,120.46 נמוך:3,104.6 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
דאו ג'ונס +0.8% דאו ג'ונס 28,004.89 +0.8% דאו ג'ונס סגירה:27,781.96 פתיחה:27,843.54 גבוה:28,004.89 נמוך:27,843.54 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
נאסד"ק +0.73% נאסד"ק 8,540.83 +0.73% נאסד"ק סגירה:8,479.02 פתיחה:8,524.48 גבוה:8,540.83 נמוך:8,506.8 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
כאשר אין כותרות שנשיא ארה"ב יוצר בימים האחרונים, שוק האג"ח האמריקני ממשיך לעמוד במוקד. התשואות על אגרות החוב האמריקני לטווחים הקצרים (1-5 שנים) נסחרות ברמות שיא של 11 שנים. במהלך המסחר אמש התפשט לחץ המכירות בשוק גם לאגרות החוב לטווחים הארוכים יותר. התשואה על אג"ח 10 שנים עומדת בשעה זו מעל לרמה של 2.91%.
בניגוד לגל המכירות בשוקי האג"ח הממשלתיים, בשוק האג"ח הקונצרני המגמה בשבועות האחרונים הפוכה, כאשר התשואות על החוב של החברות בדירוג נמוך חזרו לשפל (לכתבה המלאה). הערב נראה כי הפער מתחיל להתיישר כאשר הורגש לחץ מכירות גם בשוק האג"ח זבל (JUNK BONDS).
בגזרת הסחורות, הנפט סגר בירידות של 0.5% והיה הערב במוקד ברקע לעליות חדות בימים האחרונים. הנפט נסחר מוקדם יותר הערב קרוב לרמה של 70 דולר לחבית והשלים עלייה של 12.5% בשבועיים האחרונים. העליות במחירי הסחורות צפויות להמשיך להפעיל לחץ על שוקי האג"ח, שכן נראה שהאינפלציה חוזרת להרים ראש. נציין כי העלייה האחרונה מגיעה ברקע לדיווחים כי סעודיה מעוניינת להביא את מחיר הסחורה לרמות של 80 דולר לחבית.
סקטור הבנקאות המשיך לרכז עניין הערב ברקע לירידות בימים האחרונים, אך הערב הוא עלה בחדות בניגוד למגמה בשוק.  ברקע לעליות היום: עקום התשואה בשוק האג"ח מתחדד לאחר השתטחות בימים האחרונים (התשואות לטווח הארוך עולה יותר מהתשואות לטווחים הקצרים). בהקשר זה נציין את מניית בנק אוף אמריקה (סימול:BAC), מניית סיטי בנק (סימול:C) ומניית ג'י פי מורגן (סימול:JPM).
פרוקטר אנד גמבל (סימול:PG) איבדה הערב 4% למרות שפרסמה דו"חות סבירים. החברה דיווחה על רווח של 1 דולר למניה למניה, מעל הצפי של הראשוני. הכנסות החברה הסתכמו ב-1.62 מיליארד דולר
מניית פיליפ מוריס (סימול:PM) נפלה הערב 15.5% לאחר שהחברה דיווחה על הכנסות של 6.9 מיליארד דולר, נתון גבוה מהרבעון המקביל אשתקד, אך נמוך מהתחזיות המוקדמות. הדולר החלש הגדיל את ההכנסות בכ-327 מיליון דולר, ולכן הצמיחה האורגנית של החברה מסתכמת בכ-8.3%.
מניית אמזון עלתה בערב 2% לאחר שהמנכ"ל ג'ף בזוס חשף באיגרת השנתית לבעלי המניותכי מספר המנויים על שירות אמזון פריים של ענקית המסחר המקוון ברחבי העולם חצה לראשונה את רף 100 מיליון.
מניית אפל (סימול:AAPL) ירדה הערב 2.8% כאשר בנוסף לעלייה בתשואות בשוקי האג"ח, יצרנית המולכים למחצה הגדולה בעולם חותכת תחזיות בשל הביקוש הנמוך לטלפונים.
תגובות לכתבה(26):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 15.
    טאואר
    מיקו 19/04/2018 22:43
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מישהו יודע מדוע טאואר חוטפת כרגע ?
    סגור
  • תשאל את משה...זוכר אותו?
    עזרא-למיקו 20/04/2018 08:36
    הגב לתגובה זו
    2 2
    משה מטאואר שהפיל אנשים פה...עם ההרצה שלו
    סגור
  • למה חוטפת טאואר ?
    חנני 20/04/2018 00:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הי מיקו זה קשור למחיר המטבעות הוירטואלים מחיר נמוך שלהם פוגע בריווחיות החברות למוליכים למחצה כי הכרייה של המטבעות מבוססת על תוכנות חומרה של החברות וכאשר הביקוש יורד יש פגיעה בריווחיות החברות. טיפ ממני.....אל תתקשר ריגשית לאף מנייה לפעמים צריך לחתוך ומהר.
    סגור
  • התשובה -במאמר.
    zabadak 20/04/2018 09:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טאואר (סימול:TSEM) נפלה בכ-8% ברקע ללחץ מכירות בסקטור המוליכים למחצה בעקבות ההודעה של היצרנית הגדולה ביותר בתחום על הורדת תחזיות לרבעון הקרוב.
    סגור
  • כתוב לך בכתבה (ל"ת)
    קובי 19/04/2018 23:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 14.
    מחירי המניות נסקו לשיאים בלי שום תיקון
    יעקב 19/04/2018 22:22
    הגב לתגובה זו
    0 4
    השקעה היום במניות מסןכנת
    סגור
  • 13.
    רק תסתכלו על הגרפים - צפו ירידות
    בדוי 19/04/2018 21:53
    הגב לתגובה זו
    1 4
    גם בימים הבאים וכבר בחודשים הקורבים אנחנו נראה את הבועה מתפוצצת . יהיה הרבה דשדוש ותנודיות אבל מי שלא יצא יאכל אותה כל הסימנים מצביעים על באלגן גדול
    סגור
  • 12.
    גורביץ ראה אדום בעיניים.ראה כרגיל לא טוב.
    אז תקנו מניות 19/04/2018 21:37
    הגב לתגובה זו
    4 2
    הדרך לעשות המון כסף.גורביץ אומר כל עליה לצורך ירידה .זה ההפך כל ירידה לצורך עליה.אמר לא לסמוך על ביטקוין .בדיוק ההפך לעשות.פשוט לקנות.או שהוא באמת ובתמים לא יודע ולא מבין כלום או שזה מכוון
    סגור
  • מה?
    דוד 20/04/2018 10:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הקשר לגורביץ ? שוק למטה סוף!
    סגור
  • 11.
    יום ראשון המעוף יורד 3% (ל"ת)
    tch kbmhtbu 19/04/2018 21:36
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • 88ן9 (ל"ת)
    עיי 19/04/2018 23:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    עליית מחירהכסף
    מה יש 19/04/2018 21:00
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עליית מחירי אנרגיה בעולם והשפעתם על הכלכלה .
    סגור
  • 9.
    יכבידו
    במדינות אירופה 19/04/2018 20:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עליית מחירי האנרגיה על הכלכלה בקיצור תמו ימי ריביות מחיר כסף נמוך בכל העולם בעיקר ארהב גם מחירי אנרגיה יעיקו
    סגור
  • 8.
    טאואר
    יוס 19/04/2018 20:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה קרה לטאואר מישהו יודע.?
    סגור
  • 7.
    מחיר הכסף עולה
    ריביות עולות 19/04/2018 20:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעתה משלמים מחיר גבוה לכסף גם חברות גם פרטיים גם המדינה. כא לוקח הלוואות ישלם יותר עבור הכסף זה הסיפור אין כסף זול נגמרו על כל המינוסים משלמים ריביות טווח קצר עולות תשואות אגח לטווח קצר גדול משכנתאות זה הסיפור תתחילו להבין זמנים חדשים מינופים יקטנו זהו הסיפור
    סגור
  • 6.
    יום ראשון טיסות בארץ (ל"ת)
    קלימרו 19/04/2018 19:04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 5.
    ירידות מתונות , מה עם המפולת שהבטחת עמית טל???
    טל 19/04/2018 18:59
    הגב לתגובה זו
    7 0
    הרי הפד פירסם היום נתונים על הצמצום , ואכן היה. אז איפה הקריסה במדדים שטענת שתתרחש בעקבות כך??
    סגור
  • מאזן הפד'
    עמית טל 19/04/2018 22:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הדו"ח השבועי של מאזן הפד' מתפרסם הערב לאחר סיום המסחר, ובהחלט יהיה מעניין לראות כיצד הפד' פעל השבוע לאור התנודה למעלה בתחילת השבוע.
    סגור
  • I/א
    א או א 19/04/2018 21:22
    הגב לתגובה זו
    8 1
    למר אנונימי מנהל חשבונות קטן ומבוגר....אתה ציינת זאת...טענת שהשווקים לא שומעים בקולו של עמית..מתברר בעליל שאולי כן.
    סגור
  • חצי אחוז ירידה בלחץ היום בסנופי לעומת עלייה של כמעט 10%
    טל 19/04/2018 23:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשבועיים האחרונים. וואו תחזיק שלא ניפול ילדון שעוד לא יבש החלב משפתיו
    סגור
  • לטל שלום. אם אינך מבין אנו בתוך תהליך נפילה..
    ד"ר ניר(איצ100) 19/04/2018 21:08
    הגב לתגובה זו
    9 2
    שילך ויתגבר..אני מציע לך להקשיב היטב לדברי עמית. הוא רציני ומוכשר.
    סגור
  • 4.
    יופי לגורו גורביץ.פעם בשנה יש פוקסים (ל"ת)
    ירידות 19/04/2018 16:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • א / I לא נעים.....כן נורא....
    א 19/04/2018 21:14
    הגב לתגובה זו
    8 1
    אייל מבין עניין בתחומו. עקוב ותבין.
    סגור
  • 3.
    עוד הפעם אתם מלחיצים כולה שליד האחוז
    רמי 19/04/2018 16:22
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אחרי עליות
    סגור
  • 2.
    100 מצב חצב
    100 מצב 19/04/2018 16:00
    הגב לתגובה זו
    7 4
    בדרך למחוזות שטרם הכרנו מאז ומתמיד. עקב חומרת המצב..המקומות יהיו במחירים מאד נמוכים וישקפו נכונה את מצב הכלכלות והשווקים ברחבי עולם. השקרים של "האימפריה" יחשפו כולם ויציגוה במלוא בושתה וערוותה החשופה.
    סגור
  • 1.
    הגיעה זמם פיצוץ!!!
    יוסי 19/04/2018 15:36
    הגב לתגובה זו
    0 6
    הגיע זמן שמשהו אמיתי יקרה הרי לא הגיוני שהכל דבש בארה"ב כל הקשקושים של טראמפ הגיעו לסופם והכל ירד ויהיה אדום מהגהינום יום ראשון אנחנו מתפחלצים וכן אני מפוזיציה! נגמרו הציוצים והשטויות שלו מלחמות סחר פה ושם הגיע זמן תיקון!!!!
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות