נייס תספק פתרונות לחברת מיקור חוץ מובילה בהודו
חברת נייס מערכות, היא ספקית פתרונות מתקדמים המאפשרים לארגונים למצות את הערך החבוי מאינטראקציות, הודיעה היום (שני) על קבלת הזמנה משמעותית מחברת מיקור החוץ Allsec, ליישום הפתרון המוביל של נייס למוקדי שירות לקוחות.
Allsec היא אחת מחברות מיקור החוץ הגדולות בהודו בתחום התהליכים העסקיים Business Process Outsourcing (ובקיצור: BPO). מנייס נמסר, כי חברת Allsec תיישם את הפתרונות של החברה במוקדי שירות לקוחות, על מנת לשפר את יכולת ניתוח האינטראקציה עם הלקוח תוך פיקוח על איכות המוקדנים ואיכות הדיווח. הפרוייקט ייערך בשיתוף עם Avaya Global Connect, ספק פתרונות התקשורת העסקיים המוביל בהודו.
Allsec, אחת מחברות מיקור החוץ הגדולות בהודו נותנת שירות לחברות אמריקניות מובילות, כגון Ford Motor ו-CompuCredit. החברה, הממוקמת בצ'נאי ומספקת שירותי מיקור חוץ מבוססי קול של תהליכים עסקיים, מתכננת לצאת להנפקה ציבורית, כדי לממן התרחבות עסקית מתוכננת ורכישות עתידיות. Allsec מסרה, כי בחרה בנייס כחלק מתוכנית ההתרחבות העסקית שלה, על מנת להגיע לרמה הגבוהה ביותר של שירות ושימור לקוחות.
היישום יתמקד, לדבריה של נייס, בשירותי השיחות היוצאות של Allsec. לדברי החברה, על ידי שימוש בפתרונות נייס לניתוח וניטור איכותי של אינטראקציות עם לקוחות. תוכל Allsec לנטר את האינטראקציות באופן ממוקד ולא אקראי. יכולות אלו יאפשרו למפקחים במוקדי השירות לזהות באופן יזום אילו מהתנהגויות המוקדנים, כגון מיומנות בניהול משא-ומתן, מובילים לשיעורי סגירת עסקה גבוהים יותר או לקצב גבוה יותר של מכירות לשעה.
יתרונות נוספים שנייס מציעה, לדבריה, ל-Allsec כוללים יכולת ניהול אינטראקציות עם לקוחות רבים, תוך שמירה קפדנית על סודיות והגנה על מידע קנייני ומסחרי. בנוסף היכולות המתקדמים של פתרונות נייס ישפרו את תוכניות ההדרכה של המוקדנים, בעזרת קיצור הזמן הנדרש להכשרת עובדים. באופן זה מסייעים הפתרונות של נייס לשיפור התהליכים הפנים- ארגוניים והיעילות הכוללת, כמו גם שיפור חוויית המתקשר, באמצעות קידום שירות לקוחות מהמעלה הראשונה.
"אנו עובדים עם נייס זה מספר שנים, ומאז תחילת עבודתנו המשותפת הצלחנו למנף את הפתרונות המובילים של נייס למוקדי שירות ביחד עם יכולותנו בתחום רשתות תקשורת ושירותים על מנת לקדם את יתרוננו בשוק ההולך וגדל של מיקור חוץ של מרכזי שירות בהודו" אמר עמית מהטה מנהל שיווק ארצי לפתרונות מוקדי שירות ב-Avaya Global Connect. מהטה הוסיף, כי "אנחנו שמחים על זכיה זו ב-Allsec, המהווה הוכחה נוספת לכך שהשותפות בין נייס לבין Avaya היא שילוב מנצח שתורם בהצלחה להגדלת נאמנות הלקוחות, ההכנסות והרווחיות של לקוחותינו המשותפים".
"אנחנו מרוצים מכך ש-Allsec בחרה בנייס ביחד עם Avaya על מנת לשפר את ביצועי מוקד שירות הלקוחות שלה", אמר דורון בן-סירא, נשיא נייס אסיה פסיפיק והוסיף, כי "זכיה זו בהחלט מחזקת את מעמדנו המוביל בקרב חברות מיקור החוץ בהודו. ביחד עם Avaya אנו מאפשרים ללקוחותינו המשותפים לבדל את עצמם באמצעות כלים שמספקים שירות לקוחות מעולה וערך מוסף ללקוחותיהם".