נייס תספק פתרונות לחברת מיקור חוץ מובילה בהודו

נייס ו-AVAYA נבחרו על ידי Allsec, על מנת לשפר שירותי שיחות יוצאות, שיעורי גביה וסגירת עסקאות. נשיא נייס אסיה פסיפיק, דורון בן סירא: "זכיה זו בהחלט מחזקת את מעמדנו המוביל בקרב חברות מיקור החוץ בהודו"
שרון שפורר |

חברת נייס מערכות, היא ספקית פתרונות מתקדמים המאפשרים לארגונים למצות את הערך החבוי מאינטראקציות, הודיעה היום (שני) על קבלת הזמנה משמעותית מחברת מיקור החוץ Allsec, ליישום הפתרון המוביל של נייס למוקדי שירות לקוחות.

Allsec היא אחת מחברות מיקור החוץ הגדולות בהודו בתחום התהליכים העסקיים Business Process Outsourcing (ובקיצור: BPO). מנייס נמסר, כי חברת Allsec תיישם את הפתרונות של החברה במוקדי שירות לקוחות, על מנת לשפר את יכולת ניתוח האינטראקציה עם הלקוח תוך פיקוח על איכות המוקדנים ואיכות הדיווח. הפרוייקט ייערך בשיתוף עם Avaya Global Connect, ספק פתרונות התקשורת העסקיים המוביל בהודו.

Allsec, אחת מחברות מיקור החוץ הגדולות בהודו נותנת שירות לחברות אמריקניות מובילות, כגון Ford Motor ו-CompuCredit. החברה, הממוקמת בצ'נאי ומספקת שירותי מיקור חוץ מבוססי קול של תהליכים עסקיים, מתכננת לצאת להנפקה ציבורית, כדי לממן התרחבות עסקית מתוכננת ורכישות עתידיות. Allsec מסרה, כי בחרה בנייס כחלק מתוכנית ההתרחבות העסקית שלה, על מנת להגיע לרמה הגבוהה ביותר של שירות ושימור לקוחות.

היישום יתמקד, לדבריה של נייס, בשירותי השיחות היוצאות של Allsec. לדברי החברה, על ידי שימוש בפתרונות נייס לניתוח וניטור איכותי של אינטראקציות עם לקוחות. תוכל Allsec לנטר את האינטראקציות באופן ממוקד ולא אקראי. יכולות אלו יאפשרו למפקחים במוקדי השירות לזהות באופן יזום אילו מהתנהגויות המוקדנים, כגון מיומנות בניהול משא-ומתן, מובילים לשיעורי סגירת עסקה גבוהים יותר או לקצב גבוה יותר של מכירות לשעה.

יתרונות נוספים שנייס מציעה, לדבריה, ל-Allsec כוללים יכולת ניהול אינטראקציות עם לקוחות רבים, תוך שמירה קפדנית על סודיות והגנה על מידע קנייני ומסחרי. בנוסף היכולות המתקדמים של פתרונות נייס ישפרו את תוכניות ההדרכה של המוקדנים, בעזרת קיצור הזמן הנדרש להכשרת עובדים. באופן זה מסייעים הפתרונות של נייס לשיפור התהליכים הפנים- ארגוניים והיעילות הכוללת, כמו גם שיפור חוויית המתקשר, באמצעות קידום שירות לקוחות מהמעלה הראשונה.

"אנו עובדים עם נייס זה מספר שנים, ומאז תחילת עבודתנו המשותפת הצלחנו למנף את הפתרונות המובילים של נייס למוקדי שירות ביחד עם יכולותנו בתחום רשתות תקשורת ושירותים על מנת לקדם את יתרוננו בשוק ההולך וגדל של מיקור חוץ של מרכזי שירות בהודו" אמר עמית מהטה מנהל שיווק ארצי לפתרונות מוקדי שירות ב-Avaya Global Connect. מהטה הוסיף, כי "אנחנו שמחים על זכיה זו ב-Allsec, המהווה הוכחה נוספת לכך שהשותפות בין נייס לבין Avaya היא שילוב מנצח שתורם בהצלחה להגדלת נאמנות הלקוחות, ההכנסות והרווחיות של לקוחותינו המשותפים".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מדד המחירים לצרכן CPIמדד המחירים לצרכן CPI

מדד המחירים בנובמבר ירד ב-0.5%; מחירי הדירות ירדו גם ב-0.5%

הירידה במדד בהתאם להערכות הכלכלנים, מה קרה למחירי הדירות באזורים שונים והאם תהיה למדד השלילי השפעה על הריבית? וגם - למה אנחנו מרגישים שיוקר המחייה מזנק הרבה יותר ממדד המחירים לצרכן? 

אדיר בן עמי |
נושאים בכתבה מדד המחירים לצרכן

מדד המחירים לצרכן ירד ב-0.5% בחודש נובמבר, בהשוואה לחודש אוקטובר - בדומה להערכות הכלכלנים.  בשנים עשר החודשים האחרונים (נובמבר 2025 לעומת נובמבר 2024), עלה מדד המחירים לצרכן  ב-2.4%.  ירידות מחירים בולטות נרשמו בסעיפי: ירקות ופירות טריים שירדו ב-4.1%, תרבות ובידור שירד ב-2.5%, תחבורה ותקשורת שירד ב-1.6% וריהוט וציוד לבית שירד ב-1.1%. הירידה החדה במדד נבעה בעיקר מסעיף הטיסות שירד משמעותית. עליות מחירים בולטות נרשמו בסעיף המזון, שעלה ב-0.4%. מדד מחירי הדירות ירד ב-0.5%. 


הנה פרוט הסעיפים שהשפיעו על מדד המחירים - הוצאות על נסיעות לחו"ל גרם לירידה של 0.266%, ירקות ופירות תרמו לירידה של 0.09%: 




מחירי הדירות בירידה כבר חודש שמיני ברציפות. הפעם הם ירדו ב-0.5%. בתל אביב נרשמה ירידה של 1.1%, בירושלים עלייה של 1.4%. תל אביב רק נזכיר עמוסה במלאי של 10,700 דירות כשקצב המכירות השנתי עומד על 2,200 דירות בשנה. כלומר יש מלאי שיספיק ל-5 שנים בקצב הזה, וגם אם הקצב יעלה, מדובר במלאי של שנים.  



בשכר הדירה עבור השוכרים אשר חידשו חוזה נרשמה עלייה של 2.8% ועבור השוכרים החדשים (דירות במדגם בהן הייתה תחלופת שוכר) נרשמה עלייה של 4.7%. 

אמא ותינוק
צילום: Photo by Pixabay

לבד במערכה: כך הפכו אימהות יחידניות לקורבנות המרכזיים של יוקר המחיה

אלפי נשים בישראל שמגדלות ילדים לבדן נמצאות במלחמת הישרדות מתמדת: הן נאלצות לתמרן כדי לגשר על הפער בין ההוצאות שמזנקות מיום ליום להכנסות שמדשדשות במקום, וחרדות מפני העתיד. הורות עצמאית 2025 קווים לדמותה

ענת גלעד |
נושאים בכתבה משפחה יוקר המחיה

הן נשים חזקות שהגיעו להורות כשהן בשלות ויודעות דבר או שניים על החיים. הן רכשו השכלה גבוהה, התקדמו בקריירה, קנו דירה וחשבו שהעתיד בטוח. עבור הילדים שלהן, הן כל העולם.

אבל אחרי חמש שנים של משברים כלכליים רצופים, מיתון עמוק ומדינה שמיום ליום יותר קשה לחיות בה, אימהות יחידניות רבות לא מצליחות להירדם בלילה מהמחשבה מה יהיה מחר. תחושת הביטחון הכלכלי שקרסה הפכה את חלום ההורות היחידנית למלחמת הישרדות יומיומית.

במדינה שבה יוקר המחיה כבר אינו רק מונח סטטיסטי אלא מציאות חיים יומיומית, משפחות רבות נדרשות לעשות ויתורים כואבים. אבל את אחד המחירים הכבדים ביותר משלמות אימהות יחידניות - נשים שבחרו בהורות ללא בן זוג.

עבור נשים אלו, להחלטה להביא צאצא לעולם קדמה כבר מהתחלה מחשבה עמוקה על היכולת לפרנס אותו או אותה בכבוד ולספק את כל צרכי המשפחה. הן ניגשו לתהליך מתוך תכנון כלכלי קפדני ושיקול דעת, הכינו כסף ליום שחור. אך אף אישה שחלמה להיות אם יחידנית לא יכלה לחזות את רצף המשברים הכלכליים ואת גלי ההתייקרויות שפקדו את ישראל בשנים האחרונות.

גם אלו שפעלו בצורה השקולה ביותר, והקימו תא משפחתי יחידני מתוך בחירה ומודעות כלכלית, לא יכלו להיות חסינות מגל ההתייקרויות הגורף שהגיע לשיאו בשנת 2025, שבו הוצאות משק הבית עלו באלפי שקלים בשנה. התייקרות מוצרי מזון, חשמל, מים וארנונה, שלא לדבר על תחבורה, גנים וצהרונים, יחד עם קיצוצים נוספים ומשכורת שלא מתעדכנת בהתאמה, הפכו את שמיכת התקציב לקצרה עוד יותר עבור מי שמפרנסת לבדה. בתנאי אי-ודאות קיצוניים שכאלה, שבהם גם משפחות עם שני מפרנסים מתקשות לגמור את החודש.