נייס תספק פתרונות לחברת מיקור חוץ מובילה בהודו
חברת נייס מערכות, היא ספקית פתרונות מתקדמים המאפשרים לארגונים למצות את הערך החבוי מאינטראקציות, הודיעה היום (שני) על קבלת הזמנה משמעותית מחברת מיקור החוץ Allsec, ליישום הפתרון המוביל של נייס למוקדי שירות לקוחות.
Allsec היא אחת מחברות מיקור החוץ הגדולות בהודו בתחום התהליכים העסקיים Business Process Outsourcing (ובקיצור: BPO). מנייס נמסר, כי חברת Allsec תיישם את הפתרונות של החברה במוקדי שירות לקוחות, על מנת לשפר את יכולת ניתוח האינטראקציה עם הלקוח תוך פיקוח על איכות המוקדנים ואיכות הדיווח. הפרוייקט ייערך בשיתוף עם Avaya Global Connect, ספק פתרונות התקשורת העסקיים המוביל בהודו.
Allsec, אחת מחברות מיקור החוץ הגדולות בהודו נותנת שירות לחברות אמריקניות מובילות, כגון Ford Motor ו-CompuCredit. החברה, הממוקמת בצ'נאי ומספקת שירותי מיקור חוץ מבוססי קול של תהליכים עסקיים, מתכננת לצאת להנפקה ציבורית, כדי לממן התרחבות עסקית מתוכננת ורכישות עתידיות. Allsec מסרה, כי בחרה בנייס כחלק מתוכנית ההתרחבות העסקית שלה, על מנת להגיע לרמה הגבוהה ביותר של שירות ושימור לקוחות.
היישום יתמקד, לדבריה של נייס, בשירותי השיחות היוצאות של Allsec. לדברי החברה, על ידי שימוש בפתרונות נייס לניתוח וניטור איכותי של אינטראקציות עם לקוחות. תוכל Allsec לנטר את האינטראקציות באופן ממוקד ולא אקראי. יכולות אלו יאפשרו למפקחים במוקדי השירות לזהות באופן יזום אילו מהתנהגויות המוקדנים, כגון מיומנות בניהול משא-ומתן, מובילים לשיעורי סגירת עסקה גבוהים יותר או לקצב גבוה יותר של מכירות לשעה.
יתרונות נוספים שנייס מציעה, לדבריה, ל-Allsec כוללים יכולת ניהול אינטראקציות עם לקוחות רבים, תוך שמירה קפדנית על סודיות והגנה על מידע קנייני ומסחרי. בנוסף היכולות המתקדמים של פתרונות נייס ישפרו את תוכניות ההדרכה של המוקדנים, בעזרת קיצור הזמן הנדרש להכשרת עובדים. באופן זה מסייעים הפתרונות של נייס לשיפור התהליכים הפנים- ארגוניים והיעילות הכוללת, כמו גם שיפור חוויית המתקשר, באמצעות קידום שירות לקוחות מהמעלה הראשונה.
"אנו עובדים עם נייס זה מספר שנים, ומאז תחילת עבודתנו המשותפת הצלחנו למנף את הפתרונות המובילים של נייס למוקדי שירות ביחד עם יכולותנו בתחום רשתות תקשורת ושירותים על מנת לקדם את יתרוננו בשוק ההולך וגדל של מיקור חוץ של מרכזי שירות בהודו" אמר עמית מהטה מנהל שיווק ארצי לפתרונות מוקדי שירות ב-Avaya Global Connect. מהטה הוסיף, כי "אנחנו שמחים על זכיה זו ב-Allsec, המהווה הוכחה נוספת לכך שהשותפות בין נייס לבין Avaya היא שילוב מנצח שתורם בהצלחה להגדלת נאמנות הלקוחות, ההכנסות והרווחיות של לקוחותינו המשותפים".
משקיע סוחר בקריפטו (רשתות)העלימו רווחי קריפטו בעשרות מיליונים - כך חוקרי רשות המסים תפסו אותם
תושב חולון, תושב באר שבע ותושב נצרת נחקרו בחשד להעלמת הכנסות מקריפטו בסך עשרות מיליוני שקלים
במסגרת הסכמים בינלאומיים, רשויות המס בישראל מקבלות מידע על חשבונות בנק ונכסים של אזרחים ישראלים בחו"ל. כך ניתן לגלות הכנסות לא מדווחות או מבני אחזקה שנועדו להסתיר פעילות עסקית מחוץ לישראל.
בדיקות חיבור בין תיקי מע"מ למס הכנסה
במסגרת מבצע חקירות כלל ארצי: תושב נצרת, תושב באר שבע ותושב חולון נחקרו בחשד להעלמת הכנסות מקריפטו בסך עשרות מיליוני שקלים. לא ברור איך אנשים חושבים שרשות המס לא תעלה עליהם. בסוף יש עקבות דיגיטליות ועקבות בכלל ששמים את כל המעלימים בסיכון גדול. השיטה הבסיסית היא מודיעין מהשטח והלשנות. השיטה השנייה היא מעקב דיגיטלי. רשות המסים מתקדמת טכנולוגית וחוקרים שלה יכולים לעלות על כתובות IP מישראל שמשתתפים ונמצאים בפלטפורמות דיגיטליות.
חוקרי מס בודקים אם יש התאמה בין דיווחים לרשות מע"מ לבין הדיווחים למס הכנסה. למשל, עסק שמדווח על מחזור גבוה למע"מ אך מצהיר על הכנסה נמוכה למס הכנסה – מייצר חשד למניפולציה בדיווחים.
בדיקת חשבוניות מס פיקטיביות
החוקרים גם נמצאים בפורומים, ברשתות ומזהים גורמים חשודים ואז מרחיבים את החקירה גם במישורים נוספים. חוץ מזה, בסוף אנשים רוצים להשתמש בכסף שהרוויחו. זה מחלחל לחשבון הבנק, זה נמשך דרך כרטיסי אשראי, יש סימנים.
- טלפון של חשוד יישאר בידי החוקרים לעוד 180 יום
- החשד: העלמת הכנסות משיפוצים ובנייה בסכום של כ-1.5 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
שימוש בחשבוניות מס פיקטיביות, כלומר כאלה שמעולם לא בוצעה בגינן עסקה אמיתית, הוא תרגיל מוכר במעילות מס. רשות המסים מפעילה מערכת לניתוח חשבוניות חריגות ומאתרת עסקים שמפיקים או מקבלים מסמכים כאלו.

העלאות הארנונה ב-2026: האם גם לכם הארנונה תעלה?
המדינה מאשרת חריגות נקודתיות בתל אביב, ירושלים ורחובות, ודוחה מהלכים רחבים יותר. מאחורי המספרים עומד מנגנון עדכון חדש שמחזק רשויות חלשות ומצמצם מרווח תמרון לאחרות
הארנונה לשנת 2026 עולה כמעט בכל הארץ כבר בנקודת הפתיחה. העדכון האוטומטי עומד על 1.626%, והוא נגזר משילוב של ממוצע מדד המחירים לצרכן ומדד השכר במגזר הציבורי. מעבר לזה, משרדי הפנים והאוצר מסכמים בחודשים האחרונים רשימה של אישורים חריגים לרשויות שביקשו לעלות מעל האוטומטי, לצד שורת דחיות שמורידות מהשולחן דרישות משמעותיות.
לתוך המערכת הזו נכנסות
השנה 108 בקשות חריגות שהוגשו מ-96 רשויות. הרוב המוחלט מתמקד בהעלאות, ובמספרים מדובר על 95 בקשות שמכוונות לעלייה. בסך הכול זו תוספת הכנסות מוערכת של כ-250 מיליון שקל, כאשר כ-45-50 מיליון שקל מתוכה צפויים להגיע מהמגזר העסקי. זה כסף שנכנס לקופת הרשות, ולא מעט
ממנו מתגלגל אחר כך גם למחירים של שירותים ומוצרים.
מנגנון העלאה חדש שמציב תקרה ומסננת
השינוי המרכזי הוא לא רק באישור או דחייה של בקשות נקודתיות, אלא במנגנון שמגדיר מי בכלל נכנס למסלול החריג. הכללים מאפשרים העלאה רוחבית של עד 5% מעבר לעדכון האוטומטי, אבל רק לרשות שמציגה צורך פיננסי מוצדק. אחד הסמנים שנכנסו לשיח הוא יחס חובות שעולה על 30% מההכנסות, כמדד שמאותת על לחץ תקציבי.
התוצאה בשטח היא מדיניות הדוקה יותר. פחות מסלולים “יצירתיים”, יותר דרישה להצדקה מסודרת, והרבה פחות מרחב לרשויות שמבקשות לתקן עיוותים היסטוריים בלי להציג מצב תקציבי חריג או תוכנית התייעלות ברורה.
במקביל, במקומות שבהם יש תוכניות הבראה או אזורים חדשים שנכנסים למערך חיוב, המדינה מוכנה לאשר מהלכים רחבים יותר.
- מס חדש: הארנונה עלולה לזנק ב-10% ומעלה ב-2026
- תושבי ירושלים יקבלו החזר ארנונה של אלפי שקלים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
רמת גן נשארת בלי האישור שבנתה עליו, דחייה שפוגעת בתקציב
ברמת גן מתקבלת דוגמה בולטת לקו המחמיר. העירייה ביקשה העלאה של 7.5% בארנונה העסקית באזור הבורסה. הטענה המרכזית היא עיוות תעריפים שנשאר מהעבר, כשאזור שהיה מזוהה יותר עם תעשייה ותשתיות הפך למרכז עסקי עמוס משרדים, בנקים וחברות טכנולוגיה, אבל התעריפים לא התיישרו בהתאם. מבחינת העירייה, זה מצב שבו עסקים גדולים משלמים לעיתים פחות מחנויות קטנות, למרות פערים ברמת ההכנסות ובשימוש בנכס.
