אלי אלעזרא מביע אמון בקב' אלעזרא: מזרים 30 מיליון ש' לצורך עמידה בדרישות ההון
אלי אלעזרא, בעל השליטה בקבוצת אלעזרא החזקות, הודיע כי הוא מזרים 30מיליון שקלים לקבוצת אלעזרא, לצורך עמידה בדרישות ההון, זאת לאחר הזרמה בסך 15 מיליון שקלים שבוצעה ברבעון השני של 2008. מהחברה נמסר כי פעולה זו מצטרפת לשורה של מהלכים המצביעים על הבעת האמון של בעל השליטה בחברה, בדרכה ובעתידה.
הזרמת ההון תיעשה באמצעות עסקה בה תרכוש הכשרה חברה לביטוח, שבשליטת אלי אלעזרא, נכס בשווי 30 מיליון שקלים מחברת אפרידר, חברה בת של קבוצת אלעזרא.
מדובר במגרש מסחרי באשקלון, בשטח של כ- 10 דונם הממוקם במתחם הטיילת לאורך המצוק, בקו ראשון לים, צפונית למלון 'הולידי אין' באשקלון. המגרש מיועד להקמת מרכז מסחרי ובילוי על קו החוף בשטח בנוי של 8,000 מ"ר ויכלול שטחים מסחריים בשתי קומות .
"מדובר במגרש במיקום אטרקטיבי ומבוקש מאוד על קו ראשון לים, בטיילת המתוכננת באשקלון. על פי הערכות השמאים הנכס יניב תשואה של מעל ל- 10% לאחר הקמתו", ציין אלעזרא.
מהחברה נמסר כי על פי הערכת שווי ליום 13 בנובמבר 2008,שוויו של המגרש 30 מיליון שקלים. על הנכס קיים שיעבוד בסך כ-3 מיליון שקלים לטובת בנק. אתמול אישרה ועדת הביקורת והדירקטוריון של הכשרה ביטוח, לרכוש מאפרידר, שאף היא בשליטת אלעזרא, את המגרש, כאשר תמורת המגרש בניטרול כספי השיעבוד תשולם במניות שהחברה תקצה לאפרידר 27 מיליון שקלים המהווים תקבולים על חשבון מניות), ו-3 מיליון שקלים מהתמורה המהווים את הסכום לצורך הסרת השיעבוד, ישולמו במזומן.
מספר מניות החברה שיוקצה לאפרידר לא יעלה על 27 מיליון. המספר הסופי של המניות שיוקצו לאפרידר ייקבע בין החברה, במוסדותיה המוסמכים, לבין אפרידר. גם במקרה של מחלוקת לא תהא לאפרידר זכות של ביטול והשבה, ולא תהיה לאפרידר זכות לקבל מהחברה תמורה שאינה במניות של החברה פרט לתמורה של 3 מיליון שקלים.
מותגי השנה - 2025מסכמים שנה: 6 המותגים שנסקו ב-2025
שישה מותגים, שישה תחומי פעילות, ומכנה משותף אחד: 2025 הייתה השנה שבה מי שהצליח לחבר בין מוצר נכון, קמפיינים מדוייקים ולבסס קשר עם הצרכנים, השיג הרבה יותר משורת הרווח - מי המותגים שהובילו השנה ומה האתגרים שעומדים להם בדרך?
כבכל שנה, יש מותגים שהשנה האירה להם פנים ושמה אותם במקום אחר לגמרי מנקודת הפתיחה. זה יכול להיות גורל הנסיבות וזה בפעמים אחרות תלוי יוזמה ותעוזה של המותגים עצמם. חלק עשו פריצת דרך של ממש וחלק פשוט בלטו יותר מהאחרים, בזכות רצף של מהלכים שיצרו עקביות ושיח ציבורי חיובי לאורך השנה.
זה לא תמיד מתבטא בתוצאות הכספיות, "מותג השנה" זה מכלול של פעולות שהארגון עשה שהצליחו למקם אותו בתודעה הצרכנית. מפעילויות שיווק, מהלכי קד"מ מדויקים וגם ובעיקר החלטות אסטרטגיות שהקפיצו את המותג
השנה היו עשרות מותגים שניסו לתפוס מקום מרכזי, אבל בסופו של דבר צריכים להכתיר מנצחים. ורק שישה מהם - כל אחד מתחום אחר - הצליחו להתברג בקטגוריית "מותגי-העל" מבחינתנו ב-2025.
אלו השישה ששיחקו בליגה של הגדולים:
לאומי
השנה שבה הבנק עבר את רף מאה מיליארד השקלים והפך למותג הדומיננטי בשוק הבנקאות.
2025 הייתה בראש ובראשונה השנה של בנק לאומי. הבנק נהיה לחברה הציבורית הגדולה בישראל וחצה לראשונה שווי שוק של 100 מיליארד שקל. התוצאות שלו בתשעת החודשים הראשונים של מציגות רווח של 7.7 מיליארד שקל ותשואה על ההון של 17%, נתון גבוה גם בהשוואה בינלאומית. בנוסף, חילק לאומי דיבידנד רבעוני של 2 מיליארד שקל, הגבוה שנרשם אי פעם בבנק בישראל.
- "נראה שיפור בדירוג האשראי ב-2026": הנתונים שמפתיעים את השווקים
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אלא שמעבר למספרים, המותג לאומי עצמו גם הוא המריא. המנכ"ל חנן פרידמן והסמנכ"לית מיטל שירן הראל בנו אסטרטגיית שיווק רחבה שהציבה את הבנק בנקודת פתיחה ברורה מול המתחרים. גל תורן הפך לדמות כמעט משפחתית בפרסומות, עומר אדם העביר את המסרים, ולאומי היה פשוט בכל מקום. הבנק גם הציב את השירות בקדמת הבמה, בפרט מול מזרחי טפחות, עם פתיחת מוקדים 24 שעות ביממה וחשיפת הטלפונים הישירים של מנהלי הסניפים.
מסמך הפיתיון שבו השתמשה קבוצת התקיפה, קרדיט: פאלו אלטומסמך תמים, שפותח דלתות: כך פועלת יחידת הסייבר של חמאס שנחשפה על ידי פאלו אלטו
חוקרים ישראלים בפאלו אלטו, חושפים את קבוצת Ashen Lepus המזוהה עם חמאס שמפעילה קמפיין ריגול מתמשך לכריית מידע ממדינות ערב; בין היעדים שהותקפו: מצרים, ירדן, עומאן, מרוקו וגם הרשות הפלסטינית
משם הכול קורה בלי שהקורבן מרגיש. הקובץ שמתחזה למסמך מדיני מפעיל שרשרת של רכיבים שמורידים ומפעילים את ערכת התקיפה החדשה של קבוצת Ashen Lepus, קבוצת APT המזוהה עם חמאס ושפועלת כבר שנים נגד גופים ממשלתיים במזרח התיכון. רק שהפעם, כך חושפים החוקרים
הישראלים של פאלו אלטו נטוורקס, הקבוצה מגיעה עם מערך מתקדם בהרבה מבעבר.
מסמך פיתיון כפי שנחשף על ידי צוות החוקרים של פאלו אלטו
חוקרים ישראלים של פאלו אלטו חושפים: קמפיין ריגול חדש, מתמשך ומתוחכם של חמאס נגד ממשלות ערביות
צוותי UNIT 42 של פאלו אלטו נטוורקס ישראל מפרסמים דוח מקיף על קמפיין ריגול שנמשך חודשים ארוכים, ומטרתו חדירה ואיסוף מידע מגופים ממשלתיים ודיפלומטיים ברחבי המזרח התיכון. הקבוצה שעומדת
מאחורי הקמפיין היא Ashen Lepus, המכונה גם WIRTE, ואם בעבר היא נחשבה לשחקן בינוני בזירה, בזמן האחרון היא שדרגה משמעותית את היכולות שלה הן מבחינת תשתיות והן מבחינת כלים וטכניקות תקיפה.
הקמפיין היה פעיל לא רק בתקופות שקטות יחסית, אלא וביתר שאת בזמן
המערכה בין ישראל לחמאס, והקמפיין הזה נמשך גם אחרי הסכם הפסקת האש בעזה באוקטובר האחרון. כאן גם אפשר למצוא הבדל בין Ashen Lepus לבין קבוצות אחרות המזוהות עם חמאס: בעוד אחרות הורידו פעילות, הקבוצה המשיכה לפעול בעקביות, הוסיפה כלים חדשים, והרחיבה את תחומי הפעולה
והיעדים. בין המדינות שנפגעו: מצרים, ירדן, עומאן, מרוקו וגם הרשות הפלסטינית.
החוקרים מסבירים כי הפתיונות - כמו המסמך מהליגה הערבית - מותאמים בדיוק לעולמות התוכן של הקורבנות. רובם עוסקים בענייני פלסטין, החלטות מדיניות או יחסי מדינות, אך בקמפיין
הנוכחי נוספו גם מסמכים הקשורים ליחסי טורקיה–פלסטין, מה שמרמז על כיוון מודיעיני חדש של הקבוצה.
