אלביט מערכות במהלך מיתוגי: יוצאת עם לוגו חדש משותף לכל היחידות
אלביט מערכות חשפה היום את הלוגו החדש של החברה, המסמן את הבשלתו של תהליך המיתוג מחדש - תהליך חוצה חברה, שהתקיים במהלך שנת 2007.
תהליך המיתוג מחדש היווה חלק ממהלך כולל של חשיבה ארגונית ומיקוד זהות ההולמת את קצב ההתפתחות המהיר והרציף של החברה וגיבוש כלל החברות הבנות בארץ ובעולם לידי ישות אחת כוללת - - ONE COMPANY במקום קבוצת חברות.
הנחיצות לביצוע המיתוג נבעה מתהליך מואץ של מיזוגים ורכישות בארץ ובעולם אותם ביצעה אלביט מערכות בשנים האחרונות, החל מרכישת אלאופ בשנת 2000 ועבור לרכישות מהותיות נוספות כגון תדיראן קשר, אלישרא ועוד חברות בארץ ובעולם.
בבד בבד עם הצמיחה המהירה, החליטה הנהלת אלביט מערכות על צעד של התכנסות וריכוז כל יחידות החברה והחברות הבנות שבבעלותה המלאה תחת מותג אחד המקנה לכלל החברה ניראות, חזות ומהות אחידה, בכל הרמות ובכל המימשקים.
במסגרת תהליך המיתוג מחדש נקבע לוגו אחיד שהוא מותג מרכזי מוביל, המדגיש את המשותף לכל היחידות העיסקיות של החברה.
הלוגו החדש משלב בין אלמנטים ישנים וחדשים ומביא לידי ביטוי מסורת מול קידמה, בין יסודות שהתקיימו בלוגו הישן שעוצב לפני כ- 10 שנים ושימשו את אלביט מערכות מאז, ובין יסודות עיצוביים עדכניים ורעננים.
הפעילות העיסקית של אלביט מערכות בארצות הברית, "אלביט מערכות ארצות הברית", היוותה חלק מתהליך המיתוג מחדש וגם היא מיתגה את היחידות העיסקיות שלה.
אלביט מערכות הינה תעשייה בטחונית בינלאומית הנמנית עם 40 החברות הבטחוניות הגדולות בעולם. היא אחת מעשר התעשיות הגדולות בישראל, ובעלת 9 פרסי בטחון ישראל,
מגדל one world trade tower קרדיט: גרוק10 המגדלים הגבוהים בעולם
בין חלקם יש תחרות, רובם שברו שיא כלשהו וכולם מהווים הישג הנדסי, היכנסו לראות מיהם המגדלים הגבוהים בעולם: איפה תוכלו לעלות לקומה ה-96 ב-40 שניות ואיפה תוכלו לעמוד על רצפת זכוכית בקומה ה-120
כל אחד מהמגדלים הגבוהים בעולם הוא הישג הנדסי וטכנולוגי, אך נראה כי מתקיימת מאין תחרות בין המתכננים שלהם על שיאים שונים: בין אם מעליות מהירות, השעון הכי גדול, קומת התצפית עם הנוף הכי רחוק ומה לא. מעבר ליוקרה ולחדשנות יש לכל אחד מהם גם אלמנטים תרבותיים שמדברים על זהות ולאומיות. ריכזנו עבורכם רשימה שכולה שבירת שיאים בלתי ייאמנים של הנדסה, טכנולוגיה וחדשנות, יחד עם עוד 10 מגדלים ישראליים שמביאים לנו גם קצת כבוד.
1 # Burj Khalifa, דובאי, איחוד האמירויות
הגובה של המבנה מגיע לכ-828 מטרים. הוא הושלם ונפתח בשנת 2010. המבנה כולל כ-154 קומות + 9 קומות תחזוקה. העלות הכוללת לבנייתו הוערכה בכ-1.5 מיליארד דולר . בשעתו, המגדל שבר שיאים רבים והפך לסמל של פריצת גבולות האדריכלות והנדסה. המבנה משמש בעיקר למגורים, מלון, משרדים ותצפית לתיירים.
המגדל נבנה כחלק מהשאיפה של דובאי להפוך למרכז גלובלי של עסקים ותיירות,
תצפית "at the top" שנמצאת בקומה 124, מושכת מיליוני מבקרים מדי שנה ומאפשרת ראייה של עד 80 קילומטר בימים בהירים. האדריכל אדריאן סמית שאב השראה מצמח ההימנוקליס המדברי בעיצוב הצורה המדורגת של המגדל, שמטרתה להפחית את עומסי הרוח בגובה רב כל כך. המעליות במגדל נוסעות במהירות של עד 10 מטר לשנייה ומחזיקות בשיא עולמי למהירות למעליות בודדות.
- בנייה לגובה בירושלים? לא כל כך מהר
- 1,654 דירות חדשות ייבנו בבת ים. כמה הן יעלו?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

מגדל one world trade tower קרדיט: גרוק10 המגדלים הגבוהים בעולם
בין חלקם יש תחרות, רובם שברו שיא כלשהו וכולם מהווים הישג הנדסי, היכנסו לראות מיהם המגדלים הגבוהים בעולם: איפה תוכלו לעלות לקומה ה-96 ב-40 שניות ואיפה תוכלו לעמוד על רצפת זכוכית בקומה ה-120
כל אחד מהמגדלים הגבוהים בעולם הוא הישג הנדסי וטכנולוגי, אך נראה כי מתקיימת מאין תחרות בין המתכננים שלהם על שיאים שונים: בין אם מעליות מהירות, השעון הכי גדול, קומת התצפית עם הנוף הכי רחוק ומה לא. מעבר ליוקרה ולחדשנות יש לכל אחד מהם גם אלמנטים תרבותיים שמדברים על זהות ולאומיות. ריכזנו עבורכם רשימה שכולה שבירת שיאים בלתי ייאמנים של הנדסה, טכנולוגיה וחדשנות, יחד עם עוד 10 מגדלים ישראליים שמביאים לנו גם קצת כבוד.
1 # Burj Khalifa, דובאי, איחוד האמירויות
הגובה של המבנה מגיע לכ-828 מטרים. הוא הושלם ונפתח בשנת 2010. המבנה כולל כ-154 קומות + 9 קומות תחזוקה. העלות הכוללת לבנייתו הוערכה בכ-1.5 מיליארד דולר . בשעתו, המגדל שבר שיאים רבים והפך לסמל של פריצת גבולות האדריכלות והנדסה. המבנה משמש בעיקר למגורים, מלון, משרדים ותצפית לתיירים.
המגדל נבנה כחלק מהשאיפה של דובאי להפוך למרכז גלובלי של עסקים ותיירות,
תצפית "at the top" שנמצאת בקומה 124, מושכת מיליוני מבקרים מדי שנה ומאפשרת ראייה של עד 80 קילומטר בימים בהירים. האדריכל אדריאן סמית שאב השראה מצמח ההימנוקליס המדברי בעיצוב הצורה המדורגת של המגדל, שמטרתה להפחית את עומסי הרוח בגובה רב כל כך. המעליות במגדל נוסעות במהירות של עד 10 מטר לשנייה ומחזיקות בשיא עולמי למהירות למעליות בודדות.
- בנייה לגובה בירושלים? לא כל כך מהר
- 1,654 דירות חדשות ייבנו בבת ים. כמה הן יעלו?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

