לנדרובר דיפנדר, פורד ברונקו, ג'יפ רנגלר רוביקון, טויוטה לנדקרוזר 250. צילום יואב פולסלנדרובר דיפנדר, פורד ברונקו, ג'יפ רנגלר רוביקון, טויוטה לנדקרוזר 250. צילום יואב פולס

מ - 4 יוצא 1 - רכב השטח הטוב בישראל, האם יש כזה?

ארבעה רכבי שטח משובחים נמכרים בישראל. לכל אחד מהם עדת מעריצים, את חלקן כבר ניתן להגדירן כ'כת'. אבל מי הכי טוב? האם יש כזה דבר 'הכי טוב'? או שיש מקום לשאול מה הצרכים של הלקוח הפוטנציאלי, ולהתאים עבורו את הרכב הנכון. באנו לעשות סדר  

יואב פולס | (66)

ארבעה רכבי שטח אמיתיים נמכרים בישראל. למעשה חמישה, אם נחשיב גם את ה KGM רקסטון כרכב שטח, אבל כאן זה מתחיל וכאן זה נגמר, כי הרקסטון, עם כל הכבוד, לא יכול להיות חלק מחבורת החוד של רכבי השטח בישראל – לנדרובר דיפנדר, ג'יפ רנגלר, פורד ברונקו וטויוטה לנדקרוזר. גם את הטנדרים אני שם בצד, אנחנו עם SUV אמיתיים. גם את האינאוס גרנדיר שיחידה אחת ממנו כבר מתגלגלת על כבישי ארצנו אני שם מחוץ למשוואה.

אני כאן כדי לחדד את הבדלים בין ארבעת המופלאים שהזכרתי. ראשית אומר שהייתי שמח אם כל אחד מהארבעה היה לי בחניה הפרטית. הם כולם מבצעים ברמה הגבוהה ביותר, גם אם יש ביניהם הבדלים גדולים מאוד. וגילוי נאות, בחניה הפרטית חונה לנדקרוזר ארוך וקשיש, שחוגג עוד מעט 20 שנים להיווסדו ביפן.

חלקכם עומד להתרגז מאוד, בוודאי אלו שקשורים בעבותות לרכב השטח שיש ברשותם, או עליו הם חולמים. אחרי הרבה מאוד ק"מ על סיפונם של כל אחד מהארבעה, גם בכביש וגם בשטח, המסקנות שלי חדות וברורות. ובכן, כל כלי הרכב המוזכרים הם בעלי הנעה כפולה 4X4, עם הילוך כח ונתחיל במסקנות. 


ג'יפ רנגלר רוביקון. אגדת שטח כבר עשרות שנים. צילום יואב פולס


אז מי על הפרק:

לנדרובר דיפנדר 110 – יש האומרים שהוא הדיסקברי 6 האמיתי. אני מניח בצד את גירסאות ה 90 (הקצר) או ה 130 העוד יותר ארוך, ומתמקד בדגמי ה 110. כך או כך, מדובר ברכב שטח אמיתי, שלדה אחודה, ארבעה מתלים נפרדים, יש גירסת כניסה עם מתלים רגילים (קפיץ ובולם) ויש עם מתלי אוויר מתכווננים.

פורד ברונקו – גם כאן אני שם בצד את הגירסה הקצרה, ומתמקד בגירסה הארוכה. לברונקו ארבע גירסאות החל ב Big Band וב Outer Banks הבסיסיות יחסית, ומעליהן את גירסאות השטח הרציניות – ה BadLands וה - Wild Trak. ברשותכם אתעלם כרגע מהראפטור הקיצונית. אנחנו כאן כדי למצוא רכב טיולים ולא גירסת קצה מופרעת.

עוד מהדוד סם מגיע הג'יפ רנגלר הבלתי נגמר. גם כאן נתעלם מהרנגלר הקצר ונתמקד ברנגלר הארוך שמגיע בגירסת Sport S ה'בסיסית' ומסתיים ברנגלר רוביקון האגדי. יתרון עצום לרנגלר על כל מתחריו הוא אין סוף שיפורי אפטר מרקט שיקחו את הרנגלר שלכם לקצה, אם רק תדעו להשתמש ביכולות ולא רק להוציא כסף.

אחרון חביב הוא הטויוטה לנדקרוזר 250 שחוזר אלינו עכשיו, וכבר ברור שיהיה להיט מכירות היסטרי. הלנדקרוזר החדש מגיע במגוון גדול של רמות גימור. כאן אין יותר גירסה קצרה, כולם ארוכים, כולם עם שבעה מקומות.

אז ננסה לעשות סדר, וכל אחד מכם מוזמן לעשות את סדרי העדיפויות האישיים שלו.

הכי טוב לכביש - לנדרובר דיפנדר

כל רכב שטח, גם אם כזה ש'טוחן' שטח בלי סוף, עדיין יעשה 95% מהזמן על הכביש, וכאן רבותי, יש רק מלך אחד, והוא אריסטוקרטי מאוד. אין שום תחרות בנסיעה בכביש ללנדרובר דיפנדר החדש. מדובר ברכב שגם עם המתלים הפשוטים שלו עושה צחוק משלושת המתחרים ו'לא רואה אותם ממטר'. הוא כל – כך טוב בכביש, שגם קרוסאוברים איכותיים שאינם רכבי שטח, נחותים ממנו בכביש. בסוף, בכביש אין לו תחרות. במקום השני נמצא את הלנדקרוזר החדש שעל אף מנוע הדיזל הלא ממש מעודן שלו, הוא עדיין יהיה נעים ונוח לשהות על פני הברונקו והרנגלר הספרטניים משהו. במקום השלישי נמצא את הברונקו, ובסוף את הרנגלר. זה כאמור לפרק הכביש.


לנדרובר דיפנדר S200. צילום יואב פולס


אבל כל הארבעה צריכים לרדת גם לשטח.

הכי טוב לשטח 

בשטח יש מלך אחד, וגם הוא בלתי מעורער – פורד ברונקו וויילדטראק. הוא כמובן מגיע עם נעילות דיפרנציאל מרכזי, קדמי ואחורי, אבל את ההבדל הגדול עושים הצמיגים, כשהוא מגיע במקור עם צמיגי 35'' על חישוקי 17''. כמאמר הפתגם "גלגל גדול עובר הכל" כך הברונקו עושה צחוק מכל מה שעומד מולו.

הכי טוב לאקסטרים

אבל זה לא כל הסיפור, כי אם כבר שטח קיצוני, הכי אקסטרים שיש, אין לרנגלר רוביקון תחרות. הוא פשוט בנוי באופן מושלם לשטח, ויחד עם אפשרויות האפטר מרקט הבלתי נגמרות, אם אתם אנשי שטח אקסטרים, כאלה שמדלגים ממעלה אקסטרים אחד למשנהו, וזה השטח שלכם – יש לכם רק בחירה אחת – רנגלר רוביקון, ורצוי משופר כעומק הארנק שלכם.

שבעה מקומות בכל רמות הגימור, למשפחה המטיילת

איפה הלנדקרוזר בכל הסיפור הזה? אתם שואלים. כבודו במקומו מונח. ללנדקרוזר יתרון בסיסי גדול על פני כל המתחרים – שבעה מקומות. בכל הגירסאות הוא עם שבעה מקומות, אופציה שמוצעת רק בלנדרובר דיפנדר, אבל תייקר את הרכב משמעותית. ללנדקרוזר מוניטין אמינות מוחלט, ולמשפחה המטיילת הוא ללא ספק יהיה הבחירה הנכונה. העבירות מצויינת בוודאי בגירסאות הבכירות שמגיעות עם נעילות דיפרנציאל וניתוק מוט מייצב, אבל הוא גם התייקר משמעותית מהדגם היוצא.


פורד ברונקו בדלנדס. ה - וויילדטרק לוקח אותו עוד רמה אחת למעלה. צילום יואב פולס


אז מה היה לנו כאן:

הרבה לכביש ומדי פעם לשטח – לנדרובר דיפנדר. לשטח – פורד ברונקו. לשטח אקסטרים – רנגלר רוביקון. למשפחה המטיילת – לנדקרוזר.


לנדקרוזר 250. שבעה מקומות בכל רמות הגימור. צילום יואב פולס


הזול ביותר ועדיין ראוי לשטח אתגרי הוא הג'יפ רנגלר ספורט S שעולה 380.0 אש"ח. אחריו הלנדקרוזר סלקט שמגיע עם שבעה מושבים, הנעה כפולה קבועה, נעילת דיפרנציאל מרכזי ובקרת משיכה יעילה ועולה 410.0 אש"ח.

בטופ של חוויית השטח (והמחירים) נמצאים הפורד ברונקו ווילדטראק שעולה 555.0 אש"ח והלנדקרוזר פירסט אדישן שעולה 560.0 אש"ח, אם כי הלנדקרוזר סהרה שעולה 513.0 אש"ח יתן חווית שטח זהה, וישאיר לכם כחמישים אלף שקל בארנק.

אם רוכשים לנדקרוזר, כל לנדקרוזר יש לקחת בחשבון שממולץ מאוד להחליף את הבולמים והקפיצים (והגבהה קלה של 2'') וסט מיגון מלא הכולל מיגוני גחון ומיגוני סף.

לדיפנדר קסם משלו, שלא ניתן לקחת ממנו, ולא דומה לאף אחד אחר.

אישית, ללא מגבלת תקציב, אם אני הייתי צריך לבחור אחד מהארבעה, לשימושים שלי, לאופי הטיולים שלי ולסגנון הנהיגה (המתון מאוד) שלי – פורד ברונקו וויילדקטראק היתה הבחירה שלי, אבל כאמור בפתיח – הייתי שמח אם כל אחד מהארבעה היה חונה אצלי בחניה הפרטית.

 

 

 

לנדרובר דיפנדר

פורד ברונקו

ג'יפ רנגלר

טויוטה לנדקרוזר

מחיר

החל מ 553.5 ל S200. 634.0 אש"ל ל S250

499.0 אש"ח לBadLands, 555.0 אש"ח ל Wildtrak

380.0 אש"ח ל Sport S,

450.0 אש"ח לרוביקון

החל מ 410.0 אש"ח לסלקט, 450 אש"ח ללקשרי, 473.0 אש"ח ללימיטד, 513 אש"ח לסהרה, 560.0 אש"ח לפירסט אדישן

מושבים

חמישה ב S200 שבעה ב S250

חמישה

חמישה

שבעה

מרווח גחון

21.8 ס"מ ב S200

עד 29.3  ס"מ ב S250

29.2 ס"מ

24.6 ס"מ לספורט

27.4 ס"מ לרוביקון

20.5 ס"מ לכולם

21.5 ס"מ לסהרה

זוית גישה

37.6°

37°

41.4° / 43.9°

31° (סהרה 32°)

זוית בטן

27.9°

26.3°

20.3° / 22.6°

25°

זוית נטישה

41.9°

37°

36.1° / 37°

22°

מנוע

3.0 ליטר טורבו דיזל

2.7 טורבו בנזין

2.0 טורבו בנזין

2.8 ליטר טורבו דיזל

הספק

200 כ"ס / 250 כ"ס

330 כ"ס

270 כ"ס

205 כ"ס

מומנט

50 קג"מ

57.4 קג"מ

41 קג"מ

51 קג"מ

נעילות

מרכזי ואחורי אוטומטיות

מרכזי, אחורי, קדמי

קדמי + אחורי

מרכזי + אחורי (למעט סלקט ולקשרי)

ניתוק מוט מייצב

 -

+

+

+ (בסהרה ובפירסט אדישן)

 

 

 

 

 

 

תגובות לכתבה(66):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 44.
    אין כמו טנדר סוסיתא. עביר בכל מקום קל ואכיל. (ל"ת)
    אלברט 21/06/2025 21:53
    הגב לתגובה זו
  • 43.
    דייויד 20/06/2025 14:59
    הגב לתגובה זו
    דייהטסו טריוס 1200 הקטן והצר יכול לתת פייט
  • 42.
    אנ 20/06/2025 01:19
    הגב לתגובה זו
    כתבה מקצועית מעניינת ומאתגרת תשלחו עוד כאלה באותה רמה
  • 41.
    אנונימי 06/06/2025 12:15
    הגב לתגובה זו
    רואים בתמונה שמפורסמת מהלך מתלה עלוב הלנדקרוזר מרים גלגל באויר ומאבד אחיזה של ארבעת הגלגלים בקרקע ! ברכב שטח עם שילדה אחודה וסרנים חיים זה לא קורה ! רנגלר !
  • 40.
    אנונימי 05/06/2025 17:13
    הגב לתגובה זו
    ממליץ לבחון כמה כסף מפסיד הקונה אחרי שנהיש פה רכבים שזה חתונה כמובן הטויוטה מחוץ להשוואה
  • 39.
    אנונימי 03/06/2025 18:50
    הגב לתגובה זו
    רוביקון לא רואה את כל המתחרים שהעמדתם מולו.
  • אנונימי 04/06/2025 16:29
    הגב לתגובה זו
    ממש לא נכון רוביקון אחלה אבל הברונקו לא נופל ממנו
  • 38.
    אני רק קונטסה !!! (ל"ת)
    מישהו אישם 29/05/2025 17:33
    הגב לתגובה זו
  • 37.
    מוישה ונטילטור 27/05/2025 14:00
    הגב לתגובה זו
    ואז קונה בחצי מחיר. במילא כל אלה שקונים עכשיו לא יכנסו לשטח עם חצי מיליון שקל אז אני מקבל רכב בונבון שלא ראה שטח ויש לו עוד מאות אלפי קמ בלי בעיות בייחוד אם זה הטויוטה. לכל הגאונים שמאמינים בגרוטאות להיתקע בשטח זה לגמרי לא כיף. לא יפני לא קונה.
  • 36.
    יוסי 26/05/2025 21:33
    הגב לתגובה זו
    קחו משהו ישן טויוטה או פאגרו או אחר שפצרו קלות..סהכ 50 אלש. תשתוללו כמ השבא לכם שה יעבור כל מה שה 500 אלש עובר. אתם תשלמו במוסך גג 5000 הוא ישלם 50 אלש.. אתם תשלמו ביטוח שנתי ג כולל חובה 3000 שח תנו לו לשלם 20 אלש וצפונה. רוצים נוחות תחזיקו פרייבט מפנק בכמה עשרות אלפי שקלים המלצות אמריקאית או BMW 15 שנה על הכביש. כמעט חינם. חסכתם ים כסף וצחקתם על כולם.
  • 35.
    אנונימי 23/05/2025 19:07
    הגב לתגובה זו
    הזוי שאין מנגנון הגנה ועלות ביטוח כזה
  • אנונימי 04/06/2025 10:09
    הגב לתגובה זו
    מי שקונה רכב בחצי מילון שח כנראה שאין לו בעיה לשלם את הביטוח
  • 34.
    אנונימי 23/05/2025 17:34
    הגב לתגובה זו
    לא הכול זה יופי ועבירות ...אלמנט מאוד חשוב ביותר זה אמינות ולכן טויוטה מספר אחת לנדרובר עדיף לא לגעת רק להסתכל הוא ממש יפה . ברונקו דיי קרוב אליו .רנגלר קשוח מאוד כלי סבבה לא משעמם איתו ולמרות כול זה רק טויוטה .
  • 33.
    אנונימי 21/05/2025 12:16
    הגב לתגובה זו
    מי המפגר שמשלם 500700 אלף על גיפ דיפנדר ברונקו רנגלר לנדקרוזר ואז עולה את מעלה יאיר ! מי הגאון שמשלם 150 אלף על גיפ גימיני ואז עולה את מעלה יאיר בדילוגים !לא הגיוני להיכנס לשטח אמיתי ולשבור גיפ שעולה כמעט כמו בית !! התיקונים אחכ עולים הרבה מאוד .... לעומת זאת הגימיני עובר הכל בקלות ואם חלילה צריך תיקון אז זה בקטנה ממש
  • אנונימי 23/05/2025 20:37
    הגב לתגובה זו
    רק עצם זה שהוא קטן וקל הוא נכנס למקומות ששום רכב שטח אחר לא חלם עליהם..
  • מי שקונה רכבים כאלה כנראה לא חסר לו כסף. (ל"ת)
    א.מ 31/05/2025 12:29
  • 32.
    Eli 18/05/2025 19:43
    הגב לתגובה זו
    As for the Rubicon please add the Rubicon Ex engine 3.6L with all it comes with just got one it may balance .your comparison.
  • 31.
    למי שאין תקציב כזהגמיני עביר ביותר...פשוט אבל עובר יפה בולדרים בנוניים (ל"ת)
    עמי 18/05/2025 15:59
    הגב לתגובה זו
  • 30.
    גרנד צרוקי טריילהוק (ל"ת)
    דנידין 18/05/2025 14:10
    הגב לתגובה זו
  • 29.
    אנונימי 18/05/2025 14:08
    הגב לתגובה זו
    נסעתי על כולם גרנד צרוקי טרייל הוק לא נופל מלנד קרוזר בשטח ובכביש הוא ארמון מרחף לעומת כל הדגמים האלה
  • תרשה לי לא להגיב . טריילהוק הוא צעצוע מפונפן (ל"ת)
    אריק 04/06/2025 16:30
    הגב לתגובה זו
  • 28.
    אנונימיa 18/05/2025 09:36
    הגב לתגובה זו
    שיספיק לאי בודד במדינה אחרת כולל רכב וילה ומטוס פרטי....
  • 27.
    שי 17/05/2025 17:07
    הגב לתגובה זו
    חלקם לא נוחים לנהיגה בעיר שזה רוב הזמן שלנו ויקרים מאד בדלק המחיר לא נגיש בארץ הלוואי ותהיה גרסה קצרה וזולה לטויוטה
  • 26.
    עדי 16/05/2025 22:31
    הגב לתגובה זו
    למה אי אפשר לתת ציון סופי בחנת את כולם תן קו תחתון. רק לרוני אהרונוביץ היה אומץ לעשות את זה ומאז שהוא מת ההגינות וטובת הצרכן מתה איתו. חבל
  • 25.
    אנונימי 16/05/2025 18:02
    הגב לתגובה זו
    מה זה החלונות בברונקואין בכלל חווית נוףאחד הרכבים הבודדים ממנו רואים זה פגארואמנם לא ביכולות של אלהאבל אתה נהנה ליסוע
  • 24.
    אנונימי 16/05/2025 13:31
    הגב לתגובה זו
    95% כביש 5% שטח רקסטון הבחירה הריאלית. 4על4 עם הילוך נמוך נוח בכביש לא רע בשטח חסכוני עלויות ביטוח וטיפולים רבע מכל השאר. 7 מקומות. חצי מחיר מהכי זול פה. בהצלחה ל5% מליונרים שרוכשים רכבים בחצי מליון שח ומעלה. אבל אם כבר כתבה על רכבי שטח אז שיהיו רכבים שמתאימים ל95% מנהגים.
  • 23.
    אנונימי 16/05/2025 07:57
    הגב לתגובה זו
    מהגימני שכחו לגמרי יעני
  • 22.
    אנונימי 15/05/2025 18:47
    הגב לתגובה זו
    דיסקברי הכי עביר והכי נוח בשטח הכי שקט ונוח בכביש !! מרווח גחון במצב מוגבה גבוהה בהרבה מ 21 סמ מהלך מיתלה פסיכי ! נעילות ומהלך כוח של קומנדקר! החיסרון היחיד הוא האמינות ועלות האחזקה
  • אחלה אוטו אכן לוקח את רוב הבעלים שלו הרבה למוסך (ל"ת)
    אריק 04/06/2025 16:31
    הגב לתגובה זו
  • 21.
    אנונימי 14/05/2025 16:37
    הגב לתגובה זו
    אני נוסע עם נגמש בכל שטח ....
  • 20.
    אנונימי 14/05/2025 08:33
    הגב לתגובה זו
    את מה שלא החריבו השריפות נחריב עם הגיפים. אין אלוהים ואין מחר. לא חשוב שכמעט אין שטחי טבע פתוח בישראל. ולא חשוב שהכבישים פקוקים ואין חנייה. גם לא חשוב שהאוויר מזוהם. העיקר להראות למי יש יותר גדול. צאו לשטח ותחריבו אותו. אל תשאירו כלום לדורות הבאים.
  • אנונימי 27/05/2025 13:58
    הגב לתגובה זו
    יש מספיק שבילים בשביל להנות מהשטח בלי להרוס כלום ואתה ככל הנראה מעולם לא נהגת ברכב שטח אז תמשיך לקנא ולהחמיץ.
  • 19.
    הבנתי שמחירי הביטוח המקיף יכולים להגיע גם ל 50אשח לשנה רכבים מאד גניבים (ל"ת)
    אנונימי 12/05/2025 11:00
    הגב לתגובה זו
  • גיפאי זקן 19/05/2025 22:57
    הגב לתגובה זו
    מעל 499000 נחשב לרכב יוקרה שרק הפניקס מבטחים במחירים מטורפים 16500 בתמורה חברת הגרירה שלהם שגרירשמבטיחים הגעה תוך 5 שעות ולא מגיעים כלל
  • 18.
    אנונימי 12/05/2025 10:10
    הגב לתגובה זו
    להתבייש. הפגארו לא נחשב לרכב שטח ואף מילה עליו.כניראה משחק מכור ולכתב אני אומר תתבייש לך כי כניראה לא ראית וחשתה מה זה נהיגת שטח.
  • פגרו לא מגיע לארץ אין פגרו. (ל"ת)
    א.מ 31/05/2025 12:32
    הגב לתגובה זו
  • מה קרה מה אתה נעלב (ל"ת)
    אנונימי 14/05/2025 08:22
    הגב לתגובה זו
  • 17.
    אנונימי 11/05/2025 23:26
    הגב לתגובה זו
    אני מתלבט בין הרוביקון או הלנד קרוסר בינתיים אשחק איתם בסוני
  • 16.
    אפי 11/05/2025 22:21
    הגב לתגובה זו
    בארץ לא צריך יותר מסוזוקי גראנד ויטרה. אין מקום בארץ שלא ניתן להגיע אליו עם הסוזוקי ובעשירית מחיר. ולפגוש בו את כל ה4 המפונפנים
  • 15.
    הכל מכור טויוטה תמיד מספר 1. אמינות. (ל"ת)
    בילי 10/05/2025 22:00
    הגב לתגובה זו
  • ציפורה דיפרנציאל 14/05/2025 10:32
    הגב לתגובה זו
    אין רמת אמינות כזאת. אם תבדקו תמצאו רכבי לנדקרוזר עם חצי מיליון מיליון קילומטרים. הברונקו עוד לא שם. בואו נרגיע.
  • 14.
    גיפ רנגלר רוביקון הכי טוב לשטח (ל"ת)
    ניר 10/05/2025 06:44
    הגב לתגובה זו
  • 13.
    מוטי ברנס 08/05/2025 07:26
    הגב לתגובה זו
    אחרי שנים של הרבה תקלות בדיסקברי לנדרובר הצליחו לייצר רכב נוח מרווח ועביר בשטח אבל יום אחד הפסיקו לייצר אותותכנון הגודל והעיצוב הפנימי והחיצוני של הדיפנדר החדש אני ממש לא אוהב
  • חחחחחחח..... המנועים מתאבדים אחד אחרי השני (ל"ת)
    עוד קשקשן מקלדת 10/05/2025 18:33
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    אנונימי 07/05/2025 14:12
    הגב לתגובה זו
    מה לגבי נוחות נסיעה בשטח כניראה דיסקברי זויות נטישה מרווח גחון מהלך מיתלה נעילות תצרוכת דלק אמינותאיזו טבלת השוואה קטנה לא תזיק
  • 11.
    אנונימי 07/05/2025 12:07
    הגב לתגובה זו
    דפנדר מסובך אלקטרונית רוביקון עולה ב1% על הברונקו בבולדרים אך נחות מהברונקו בכל דבר אחר בפער גדול הטויוטה טכסי עם יכולות שטח אהוב הבדואים . הבדלנדס והוויילדטרק 330 כס ולא 270 !
  • 10.
    אנונימי 06/05/2025 20:10
    הגב לתגובה זו
    הסיבה פשוטהבאפאחד מהרכבים האלו אין ראות טובה בשמשהאין חווית נסיעה כמו באופנוענשגב מבינתי למה עושים אותם עם חלון קדמי כל כך מוגבלתלמדו מרנו קנגו והפגארו
  • באמא שחה תישאר עם פיאגו 125 (ל"ת)
    שליח וולט 10/05/2025 18:37
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    כל הכבוד לכותב הכתבה (ל"ת)
    אנונימי 06/05/2025 07:21
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    ומה עם הפיק אפים 4x4 (ל"ת)
    חחח... 05/05/2025 07:01
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    חוץ מהרוביקון השאר רכבי שופוני שלא יראו שביל אפילו (ל"ת)
    בעל דיפנדר ישן 25/04/2025 21:14
    הגב לתגובה זו
  • אנונימי 27/04/2025 09:51
    הגב לתגובה זו
    תתקדם. קח ברונקו ורוביקון שניהם סטוק והברונקו משאיר לגיפ אבק.
  • מלא בכסף 14/05/2025 08:25
    בוא נראה אותך מפוצץ מאות אלפי שקלים על הסלעים
  • 6.
    אנונימי 25/04/2025 16:47
    הגב לתגובה זו
    והברונקו הוא הרבה יותר גימיק מרכב שטח אמיתי קצת בוץ על החיישנים והמחשב מתבלבל ומשבית מערכות הרנגלרים הם היחידים בכתבה שהם אכבי שוח אמיתיים וגם ללנד קרוזר החדש יש עדיין הרבה מה להוכיח
  • יוני 19/05/2025 17:39
    הגב לתגובה זו
    הרנגלירים הם באמת אכבי שוח
  • 5.
    אני 25/04/2025 16:19
    הגב לתגובה זו
    כנראה שכחת מעוד מופלא אחד... שעם כל זה שהוא קטן והמראה החמוד שלו... אם לבנות אותו כמו שצריך הוא יוכל לעשות בית ספר לרוביקון..
  • יוני 19/05/2025 17:38
    הגב לתגובה זו
    כי לפחית הקטנה הזו לא נכנס כלום .
  • 4.
    שי 25/04/2025 11:15
    הגב לתגובה זו
    לא בדקתם....מי הכי גניב.מי הכי קל וזול לתחזוקה.מי הכי אמין....ואת מי הכי קל לבטח....
  • אנונימי 07/05/2025 12:18
    הגב לתגובה זו
    הברונקו הופך לבאגי ענקי וסכסי
  • 3.
    אני 25/04/2025 10:37
    הגב לתגובה זו
    עדיף לראות פחות רוכבים בחלליות כאלו מחוץ לעיר. זה טוב לטיולי אקווריום עם ילדים בסמארטפון. לא בשביל לזרוק פוייקה מאחורה מזרנים וכלב...
  • 2.
    יצאת פוליטיקאי אם כי יש אמת בדברים (ל"ת)
    מוטי ברנס 25/04/2025 10:06
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אנונימי 25/04/2025 09:52
    הגב לתגובה זו
    אחרי כל ההשקעה הזו במבחן מסקרן באה כתבה מבולבלת עם כפל מידע.
  • עוד נעל שמאל. (ל"ת)
    חחחחח 10/05/2025 18:35
    הגב לתגובה זו
  • אם כבר נגעת בכך הגהה לא הגעה (ל"ת)
    אנונימי 09/05/2025 12:43
    הגב לתגובה זו
  • הגהה (ל"ת)
    אא 25/04/2025 12:20
    הגב לתגובה זו
  • אנונימי 19/05/2025 19:09
    היה לי רוביקון היה FJהיה לנד קרוזר הטוב ביותר ברונקו ווילד טראק אין עליו כביש ושטח קשה