רשת זכיינות חדשה מטפלת בשיער דליל
החיפוש אחרי זכיינות עסקית כבר מוכר בישראל. רוב הזכיינים מחפשים פתרונות מוכרים מתחום המסעדנות, בתי הקפה וכו'. החוכמה היא לאתר את ההזדמנות הבאה. צריך לדעת לאתר הזדמנות מתאימה, בתחום שמציע יתרון תחרותי אמיתי. אחת הרשתות הכי מתפתחות בשנתיים האחרונות בישראל היא "רפאל – רשת פתרונות לדלילות שיער".
מדובר בטכנולוגיה חדשנית שכובשת את הקהל הישראלי, כזה שזקוק לפתרון בתחום דלילות השיער. שחקני קולנוע, מגישי טלוויזיה, סלבריטאים ומובילי דעת קהל משתמשים בפתרון איכותי ופורץ דרך שמאפשר להם להתהדר בשיער שנראה נפלא ולא חושף את העובדה כי מדובר בשיער שאינו שלהם. הרשת צמחה תוך שנתיים מסניף הבסיס בכיכר המדינה תל אביב לחמישה סניפים: תושבי באר שבע, כרמיאל, אשדוד ומינואר גם חיפה, נהנים מפתרונות מתקדמים, טבעיים ובריאים לשיער בריא, טבעי ושופע ללא התערבות כירורגית.
במשך עשרות שנים מחפשים גברים ונשים בעלי שיער דליל, פתרונות איכותיים. עד כה יכולנו לזהות מי השתמש בפיאות ופתרונות מלאכותיים. הפתרון לדלילות שיער בקרב גברים ונשים נמצא וקיים גם לפני שהקרחת עצמה מופיעה. כבר בשלב מוקדם ניתן לגלות את האיזור הדליל ולטפל בו. מאות מספרות ברחבי ישראל גילו את הטרנד, לקוחות מאושרים מבינים שהגיע עידן חדש בתחום.
רפאל יצחקי, דור שני למקצוע ובעלי הרשת: "הצמיחה שלנו מהירה כי יש מאות אלפי לקוחות בישראל שצריכים למצוא פתרון לבעיה המטרידה אותם וגורמת לירידה באיכות חייהם. זו שיטה בת 30 שנה עליה חתומה יחידת המחקר והפיתוח שלנו שמונה עשרות אנשים. התאמה נכונה של סוג שיער, שיטת הלחמה מדעית חדשנית ויבוא חומרים נכון, בנו בסיס לשיטה המתקדמת. עד סוף 2016 נגיע לפריסה ארצית של 10 סניפים כשגם ירושלים, ראשל"צ, אילת ונתניה על הפרק. נביא את הפתרון המתקדם בעולם קרוב לביתו של כל תושב ישראלי. זה הולך בד בבד עם עסק ריווחי ופוטנציאל עצום מצד כל זכיין".
- פוקס תהפוך לזכיינית של החברה הדנית פלייניג טייגר בישראל
- פוקס מביאה את ענקית הלייף סטייל Copenhagen Tiger Flying לישראל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לדברי מעצבי שיער מקצוענים ובעלי ניסיון בתחום הפתרון החדש מביא בשורה אמיתי בגלל השיטה המדעית-חדשנית ואיכות השיער החדש. הטכנולוגיה החדשה מייצרת מגוון אפשרויות חדשות, עדכניות ובעלי אחוזי הצלחה מטורפים. בעת ביקורנו בסניף הבסיס נתקלנו בסלבריטאים מהדרג הראשון גודשים את המקום. "יש כאן שילוב של מדע, טכנולוגיה מתקדמת וגם סוד מקצועי. בשורה התחתונה, הפתרון מסייע לעשרות אלפי ישראלים ליצור התאמה מדוייקת, כך שנראה שהשיער ממש צומח מהקרקפת. זו הפעם הראשונה שמצאנו פתרון מדוייק טכנולוגית ומדעית ולכן השיער נראה ומרגיש ממש טבעי", מספר יצחקי.
הרשת נחשבת למתקדמת בישראל בתחום הטיפול בבעיות שיער.
"אנו משקיעים בפיתוח ועדכון התהליך בסביבת מחקר ופיתוח כדי לקחת את התחום לעידן חדש, בטוח, מתקדם ובעלי אחוזי הצלחה גבוהים. כיום אנו מציגים פתרונות לשיער דליל והארכות שיער ברמה עולמית. איכות הטיפולים התקדמה והסניפים ממוקמים ברחובות מרכזיים. בסיס השיטה יוצר תהליך מדעי ובונה יחידת טיפול ספציפית לכל לקוח. כל טיפול הוא שונה ומותאם אישית, החל מהתאמה מלאה לסוג השיער, צפיפות השיער, גוון וצבע העור ועובי השיער. במעבדה, מכינים יחידה שנראית כמו קרקפת ומחברים אותה לראש. מרגע זה השיער הופך לחלק מהגוף. ניתן לחפוף אותו, לסרק, להסתפר ולהתייחס אליו כשיער טבעי לכל דבר".
- הקהל מכיר את החידושים בתחום?
"אנשים מבוגרים, נשים דתיות, תמיד מתעדכנים. גם צעירים ומפורסמים, שאיש לא יכול לדמיין שעברו טיפול להשתלה או הוספה, מעודכנים. הלקוחות מגיעים כי התוצאה הסופית היא טבעית ומוצלחת. אני צופה שהתחום ימשיך להתפתח. הטיפול אינו כירורגי, נעשה ללא ניתוח, הרדמה או תפירה. זו אסתטיקה נטו, עם מאה אחוזי הצלחה".
חיים כהן, הזכיין בשד' מוריה בחיפה מספר מה הביא אותו להצטרף לרשת: "חיפשתי תחום שמשנה חיים ובו יש ווין-ווין מושלם בין הלקוח לביני. למדתי שנתיים כל פיסה בעסק כדי להפוך למקצוען. אני פשוט מתמלא גאווה מכל לקוחה שקמה מהכסא ובוכה מהתרגשות. זה שילוב של פרנסה מצויינת עם פיד בק אוהב של הלקוחות. הצטרפתי למשפחה חמה, אוהבת ומלאת ידע ורעיונות יצירתיים. קיבלו אותי כמו בן, לא עוזבים אותי רגע אחד ללא פתרון. בחרתי את המותג הכי מתפתח בישראל. ההנהלה והבעלים דואגים לי כזכיין למבנה עסקי ומחירי סחורה שמסייעים להחזיר את ההשקעה כבר בתוך השנה הראשונה לפעילות. רפי יצחקי והצוות המוביל שלו מלמדים בסבלנות והשקעה עצומה כל זכיין ולא משחררים אותו לדרכו לפני שהוא שולט בכל פינה בעסק. גם בהמשך יש תמיכה מלאה, הבכירים מגיעים לסניפים, עוזרים, מלווים, מייעצים ומדגימים. זה עסק שייצר מובילות וחדשנות שאי אפשר להשוות או לחקות, אין שום שיטה אחרת שמביאה תוצאות כאלה, לא השתלה ולא לייזר או פתרונות אחרים שנראים לא טבעיים".
יאיר חנונה, זכיין של סניף אשדוד, רחוב הקליטה 2: "מצאתי עסק מתפתח שהצטרפתי אליו בתזמון נכון והמהלך מוכיח את עצמו".
ליאב אליה, זכיין של סניף כרמיאל- רחוב החרוב 1: " התגובות של הלקוחות עושות אותי מאושר. אני זכיין של עסק שמשלב שליחות ופרנסה".
א.ג. שחקנית מוכרת בסדרות טלוויזיה וסרטים אמרה לנו: "נשים ניגשות אלי ברחוב ושואלות מי הספר שלי ואיך זה שהשיער נראה כל כך טוב? אני מתחמקת מלספר להן שמדובר בכלל בהארכת ותוספת שיער... איש בחיים לא ניחש שזה לא טבעי כי השיער נראה זוהר, מתאים ובריא".
צילום: ChatGPTדמוגרפיה פוגשת את הכסף הגדול: Longevity נדל״ן
מה מושך את ההון הגדול לענף הדיור המוגן, מי הם השחקנים המרכזיים בתחום, אילו רשתות מובילות את השוק, ואיך כל זה משפיע על מעמד הביניים
בישראל של השנים האחרונות, תחום הדיור המוגן הפך מאפיק נדל"ני נישתי למוקד משיכה חזק עבור חברות הענק במשק וגופים מוסדיים. עם ביקושים הולכים וגדלים, תשואות יציבות, ותמיכה של מגמות דמוגרפיות ארוכות טווח, קרנות, בנקים וחברות ביטוח מתחרות על מקום בחזית הענף. מה מושך את ההון הגדול לענף? מי הם השחקנים המרכזיים? אילו רשתות מובילות את השוק? ואיך כל זה משפיע על מעמד הביניים?
מה מניע את שוק הדיור המוגן בישראל?
השקעה בדיור מוגן בישראל מתבססת על שלושה מנועי צמיחה מרכזיים: ביקוש יציב, דמוגרפיה צפויה ומודל
הכנסות רב שכבתי.
הזדקנות האוכלוסייה: לפי הדיווח של משרד הממשלה ומשרד הבריאות, בשנת 2022 כבר נמנו בישראל כ-1.2 מיליון בני 65 ומעלה שהם כ-12.4% מהאוכלוסייה והתחזיות מצביעות על גידול משמעותי עד 2035. אז צפוי מספרם להגיע ליותר מ-1.6 מיליון, כמעט 14% מהאוכלוסייה
תוחלת חיים גבוהה: כיום עומדת תוחלת החיים בישראל על כ-80.7 שנים בקרב גברים וכ-84.8 שנים בקרב נשים. נתון זה ממקם אותנו במקום גבוה יחסית, ומעיד על מגמת התארכות חיים שפועלת כיום במדינה. הביקוש למגורי איכות עם שירותי קהילה ותמיכה רפואית צפוי להמשיך ולגדול.
מודל הכנסות יציב: הרשתות פועלות בשיטה המשלבת פיקדון ראשוני (לעיתים של מאות אלפי עד מיליוני שקלים) עם דמי אחזקה חודשיים היוצרים תזרים חודשי בטוח לצד רווחי הון בשלב החתימה והאכלוס. בנוסף, שיעורי התפוסה ברשתות המובילות גבוהים גם בתקופות כלכליות מאתגרות.
רשתות הדיור המוגן המושקעות והמובילות בישראל
בישראל פועלות כ־11 רשתות גדולות ועוד עשרות קטנות, המפעילות יחד כ־93 בתי דיור מוגן עם כ־14,500 יחידות דיור.
בית בכפר – חמישה מתחמים יוקרתיים בפריסה ארצית, תפוסה של 93–95%, עם דגש על קהילה פעילה ותמיכה רפואית מותאמת. רשת בית בכפר נמצאת בתנופת התרחבות המתבטאת בפתיחת אגף חדש בכפר סבא, שמוסיף 92 יחידות דיור והעלה את מספרן הכולל במתחם ל־231. בנוסף, הרשת מצויה בשלבי תכנון ובנייה של שלושה סניפים נוספים, שצפויים להרחיב משמעותית את פריסתה הארצית בשנים הקרובות.
פאלאס (עזריאלי) – פרויקטים יוקרתיים בתל אביב, ירושלים ומודיעין, עם שירותי רפואה, תרבות ופנאי.
מגדלי הים התיכון – 1,650 יחידות פעילות, עם תכניות להתרחבות ל־2,700 יחידות.
עד 120 – קונספט יוקרתי עם מוקדי פעילות מרכזיים בגוש דן, הוד השרון וראשון לציון.
פרוטיאה – בתי דיור מוגן בסגנון כפרי־ריזורטי, עם שטחים ירוקים נרחבים ושירותים קהילתיים ייחודיים.
משען, אחוזות רובינשטיין, בית בלב, בית הזהב, נווה עמית – רשתות עם פריסה רחבה, לרוב במחירים נגישים יותר ובשירותים מותאמים לקהלים מגוונים.
מי הם המשקיעים הגדולים?
הענף הישראלי ראה בשנים האחרונות כניסה של משקיעים מגוונים- מבנקים ועד חברות ביטוח וקבוצות נדל"ן ענק:
בנק הפועלים – רכש 20% מרשת הדיור המוגן "בית בכפר" בשנת 2020 בשווי חברה של 600–750 מיליון ₪ (השקעה של כ־150 מיליון ₪), וכ- 20% מרשת "עמל ומעבר" לפי שווי של כ־1.5 מיליארד ₪.
עזריאלי - מפעילה את רשת פאלאס, הכוללת 1,142 יחידות דיור מוגן בשווי מוערך של כ־3.2 מיליארד ₪. החברה מפתחת בימים אלה פרויקטים נוספים בירושלים וראשון לציון, בהשקעה של מאות מיליוני שקלים, ודיווחה על עלייה של 11% בהכנסות הענפיות ורווח מגזרי של כ־52 מיליון ₪ מהדיור המוגן.
ביג מרכזי קניות - נכנסה לתחום הדיור המוגן באמצעות זכייה במכרז להקמת כ־250 יחידות בזכרון יעקב, חלק ממהלך אסטרטגי להתרחבות לעולמות נדל"ן יציבים ומניבי הכנסה.
קבוצת שפיר - רכשה את רשת "עד 120", המפעילה כ־700 יחידות דיור, ומקדמת פרויקטים חדשים.
ישראל קנדה - נכנסה לסקטור הדיור המוגן בפעם הראשונה, כאשר רכשה את נכס "מועדון נווה אביב" בכפר שמריהו בעסקת רכישה שהיקפה עמד על כ־125 מיליון ₪.
כלל ביטוח – בשותפות עם מגדלי הים התיכון, התחייבה להשקעה של 300 מיליון ₪ בהון עצמי לפרויקטים חדשים ורכישת בתי דיור מוגן קיימים, עם יכולת מינוף לפרויקטים בהיקף כולל של עד 3.3 מיליארד ₪.
- דיור מוגן יוקרתי - כמו מלון חמישה כוכבים
- "אנחנו מרוויחים פעמיים - בלי למכור את הנכס", יו"ר מגדלי הים התיכון על היתרונות בדיור המוגן
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
יתרונות ההשקעה לשכבות הביניים
כניסת החברות הגדולות והגופים המוסדיים לתחום הדיור המוגן אינה רק מהלך עסקי. היא גם מנוף משמעותי להרחבת הנגישות עבור שכבות הביניים. היקפי ההשקעה הגבוהים מאפשרים לרשתות להקים מתחמים בקנה מידה רחב, לשלב מספר רמות שירות
ומחירים, ולהציע יחידות דיור בגדלים שונים. כך, שגם מי שמחזיק בהון מוגבל יחסית יכול למצוא מענה מתאים. בנוסף, לגופים גדולים יש יכולת לנצל יתרונות לגודל: מימון זול יותר, ניהול תפעולי יעיל, ורכישת שירותים בהיקפים גדולים ולהוזיל חלק מהעלויות לדייר הסופי. במודלים
אלה, הפיקדון הראשוני מוחזר ברובו ליורשים, והדיירים בוחרים את סל השירותים שמתאים להם.
התוצאה היא שלזוגות פנסיונרים מהמעמד הביניים נפתח חלון הזדמנויות ליהנות ממגורים בסביבה מוגנת, עם שירותי בריאות וקהילה פעילה.
