
צילום: מסך
פרויקט "הקשיבי לקולך" זכה בפרס החדשנות של איגוד השיווק
הפרס הוענק במסגרת כנס החדשנות השנתי של האיגוד. במקום השני זכה המהלך של ביט ארנק דיגיטלי ו-bitcard, ובמקום השלישי - אפליקציית active של כללית, וחברת דלתא
אחד המהלכים המרגשים והמצמררים של השנים האחרונות, פרויקט "הקשיבי לקולך" של משרד הפרסום והדיגיטל DIBOOR, זכה בפרס החדשנות של איגוד השיווק, בכנס החדשות השנתי של האיגוד שהתקיים היום בורסה לניירות ערך. כחלק מיום המאבק הבינלאומי באלימות כלפי נשים, DIBOOR בבעלותה של דנה קול, יחד עם יזמת ההיי-טק שירן מלמדובסקי-סומך, יצרו מהלך פורץ דרך טכנולוגית ותפיסתית ו"החזירו לחיים" חמש נשים שנרצחו על ידי בני זוגן ולעורר שיח והד חסר תקדים. הפרויקט זכה לסיקור נחרב ומקיף בכלי התקשורת ובמהדורות החדשות, ויצר תהודה ציבורית רחבה, ובאזז תקשורתי רחב. . .
. במקום השני זכה המהלך של בנק הפועלים - bit ארנק דיגיטלי ו-bitcard. מטרת הקמפיין הייתה לקחת את אפליקציית ביט ולהפוך אותו לארנק הדיגיטלי המוביל בישראל. תוצאות הקמפיין היו משמעותיות כאשר 1,500 איש נרשמו לביט ביום בממוצע, עמידה ביעדים כמו 61% מהנרשמים ל-bitcard אינם לקוחות בנק הפועלים ו- 65% מהנרשמים הם צעירים בגילאי 20-40. במקום השלישי זכו כללית מושלם עם אפליקציית active, וחברת דלתא. כללית מושלם השיקו את active כשירות חדש ללקוחות הקופה, שכולל תוכנית לשמירה על אורח חיים בריא, מאפשר קשר הדוק ומתמשך עם לקוח ומעודד אותו לאמץ דפוסים של כושר ובריאות. הקונספט הוא תגמול עבור ביצוע פעילות גופנית ושמירה על אורח חיים בריא מגיע מתחום הכלכלה ההתנהגותית. תוצאות הקמפיין הצביעו על שביעות רצון רבה כאשר 10% מהמצטרפים הורידו את האפליקציה בעקבות המלצת בן משפחה. האפליקציה קיבלה ציון של 4.7 בחנויות האפסטור השונות. ואילו המהלך של דלתא היה מהלך תקשורתי תלת שלבי במסגרתו החברה הצליחה לחנך את השוק ולייצר את המשוואה שדלתא שווה פיג'מות. כתוצאה מהקמפיין, מותג דלתא זכה למודעות אבסולוטית של 96% מהצרכניות, הנתון הגבוה ביותר מתחילת מהלך הפיג'מות, ומודעות נעזרת של 99% - כלומר כמעט ואין אדם בישראל שלא מכיר את דלתא. 81% מהצרכניות מצהירות שתבחרנה בדלתא כאופציה הטובה ביותר בסט הבחירה שלהן. 57% מהצרכניות מצהירות כי בחרו בדלתא כמותג הפיג'מות המועדף ביותר בישראל, פער של עשרות אחוזים מהמתחרות. 95% דיווחו שדלתא הוא המותג הראשון שקופץ להן לראש (TOM) כשהן חושבות על פיג'מה. .
- 1.ערמת נקבות מנצלות את מה שקרה לסלע באשמת אחותה! (ל"ת)סוקרטס 24/05/2022 14:27הגב לתגובה זו