פרויקט "הקשיבי לקולך" זכה בפרס החדשנות של איגוד השיווק
אחד המהלכים המרגשים והמצמררים של השנים האחרונות, פרויקט "הקשיבי לקולך" של משרד הפרסום והדיגיטל DIBOOR, זכה בפרס החדשנות של איגוד השיווק, בכנס החדשות השנתי של האיגוד שהתקיים היום בורסה לניירות ערך.
כחלק מיום המאבק הבינלאומי באלימות כלפי נשים, DIBOOR בבעלותה של דנה קול, יחד עם יזמת ההיי-טק שירן מלמדובסקי-סומך, יצרו מהלך פורץ דרך טכנולוגית ותפיסתית ו"החזירו לחיים" חמש נשים שנרצחו על ידי בני זוגן ולעורר שיח והד חסר תקדים. הפרויקט זכה לסיקור נחרב ומקיף בכלי התקשורת ובמהדורות החדשות, ויצר תהודה ציבורית רחבה, ובאזז תקשורתי רחב.
.
.
.במקום השני זכה המהלך של בנק הפועלים - bit ארנק דיגיטלי ו-bitcard. מטרת הקמפיין הייתה לקחת את אפליקציית ביט ולהפוך אותו לארנק הדיגיטלי המוביל בישראל. תוצאות הקמפיין היו משמעותיות כאשר 1,500 איש נרשמו לביט ביום בממוצע, עמידה ביעדים כמו 61% מהנרשמים ל-bitcard אינם לקוחות בנק הפועלים ו- 65% מהנרשמים הם צעירים בגילאי 20-40.
- הדולר לאן, הביטקוין לאן?
- סיוה מקבלת המלצת קנייה - מחיר יעד של 60 דולר, אפסייד של 71% על המחיר בשוק
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
במקום השלישי זכו כללית מושלם עם אפליקציית active, וחברת דלתא. כללית מושלם השיקו את active כשירות חדש ללקוחות הקופה, שכולל תוכנית לשמירה על אורח חיים בריא, מאפשר קשר הדוק ומתמשך עם לקוח ומעודד אותו לאמץ דפוסים של כושר ובריאות. הקונספט הוא תגמול עבור ביצוע פעילות גופנית ושמירה על אורח חיים בריא מגיע מתחום הכלכלה ההתנהגותית. תוצאות הקמפיין הצביעו על שביעות רצון רבה כאשר 10% מהמצטרפים הורידו את האפליקציה בעקבות המלצת בן משפחה. האפליקציה קיבלה ציון של 4.7 בחנויות האפסטור השונות.
ואילו המהלך של דלתא היה מהלך תקשורתי תלת שלבי במסגרתו החברה הצליחה לחנך את השוק ולייצר את המשוואה שדלתא שווה פיג'מות. כתוצאה מהקמפיין, מותג דלתא זכה למודעות אבסולוטית של 96% מהצרכניות, הנתון הגבוה ביותר מתחילת מהלך הפיג'מות, ומודעות נעזרת של 99% - כלומר כמעט ואין אדם בישראל שלא מכיר את דלתא. 81% מהצרכניות מצהירות שתבחרנה בדלתא כאופציה הטובה ביותר בסט הבחירה שלהן. 57% מהצרכניות מצהירות כי בחרו בדלתא כמותג הפיג'מות המועדף ביותר בישראל, פער של עשרות אחוזים מהמתחרות. 95% דיווחו שדלתא הוא המותג הראשון שקופץ להן לראש (TOM) כשהן חושבות על פיג'מה.
.
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מימין: סיגלית הורן גלפין, עינת פורטוגלי, צוות משרד הפרסום DIBOR בהן דנה קול, ומשמאל תלמה בירו (צילום: באדיבות איגוד השיווק)
.
כאמור, איגוד השיווק קיים כנס חדשנות שעסק בנושא Innovation is Everywhere ובמסגרתו התקיימו הרצאות על חדשנות פורצת דרך בעולם העסקים לצד דוגמאות מישראל והעולם. בכנס השתתפו נגה סלע שלו - מנכ"לית חממת הפודטק Fresh Start, עמית דדוש - מנהל יחידת ביט בבנק הפועלים, לירן דן - מומחה לפרסום מותאם אישית בטלוויזיה, נירית בן קיש - ראש מערך השיווק במכבי שירותי בריאות, אריאלה דניאלי - מומחית לחדשנות ודיגיטל, וליאור נבון - מנהל יחידת מכירות ופיתוח שווקים בבורסה לניירות ערך.
- 1.ערמת נקבות מנצלות את מה שקרה לסלע באשמת אחותה! (ל"ת)סוקרטס 24/05/2022 14:27הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.