אפליקציית עזריאלי קוראת אותנו - והפרסומות שלה שנונות
אז הסטייל שלך הוא בוהו-שיק, אומר הקריין לארבל קינן "זרקה על עצמה משהו שמצאה בשקית הכביסה מהבומבמלה, אבל האמת נראית כמו מיליון רופי", לכאורה. "את נזיר שמכר את הפרארי שלו אבל בכסף שקיבל - עשה שופינג", ממשיך הקריין ומוסיף: "אז אם את משקיעה שעות רק כדי שיחשבו שלא השקעת - אנחנו איתך, עזריאלי app האפליקציה שיודעת מה את אוהבת ומעניקה לך הטבות מותאמות אישית".
כדי להוכיח שהאפליקציה באמת מותאמת אישית לכל סטייל ואינה שופטת אותנו, עלו במקביל 4 סרטונים - כאשר בכל אחד מהם מוגש סגנון שונה. הגות-שיק ("עצוב זה השמח החדש" וגם "אז מה אם את מתלבשת אותו דבר לחתונה וללוויה?") משוחק נפלא בידי נועם פרוסט, האורבאן שיק ("גדלתי ברחוב" וגם "אם ברחוב אתה מרגיש הכי בבית - אנחנו איתך"), והווינטג' ("אתם חיים את הרגע. שכבר היה" וגם "אז מה אם הלהתחדש שלכם הוא בכלל להתיישן").
- אנבידיה: עליות קלות לפני דוחות ענקיות הטק
- שירותי AWS של אמזון קרסו והורידו איתם חצי מהאינטרנט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל הסגנונות מוגשים באופן שנון שלא רק מציף את העובדה שיש חנויות שונות עם סגנונות לבוש שונים, כי זה משעמם ולא מחדש. מה שמחדש ומרתק במהלך הנוכחי הוא הקשר בין סגנון הלבוש לתובנות המתקשרות אליו. כל סגנון חושף למעשה עולם שלם של פנטזיות שיש לנו על עצמנו. מה שאנחנו לובשים זה מה שאנחנו מאמינים לגבי עצמנו וגם מה שאנחנו מעוניינים שיחשבו עלינו. אבל אנחנו לא ממש מודעים לזה ולכן זה משעשע. אנחנו חושבים "אני המצאתי את זה ששחור זה דרמטי" או "זרקתי על עצמי משהו" או "מקורי מצידי לשלוף בגד מלפני 40 שנה ולהפוך אותו ל-cool".
קשה לנו לראות שאנחנו חיים במלכודת אופנה שאכלה רבים וטובים כמותנו לארוחת הבוקר. קשה לנו להבין שיש מישהו שקורא אותנו כמו ספר פתוח ואפילו רוקם עבורנו דילים והטבות שיפגשו את הנטיות שלנו... זה קצת מצחיק ואפילו טיפה פאטתי אבל מאד אמיתי להתמקד במניעים הנסתרים של המתלבשים.
עזריאלי אומרים לנו - זה בסדר גמור. אנחנו "זורמים" אתכם, מקבלים אתכם. מי אם לא אנחנו, עזריאלי, מבינים שמה שאתם לובשים פירושו הסיפור שאתם מספרים על עצמכם.
- האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
הפירעון הממשי של ההבטחה הזו מגיע בדמות אפליקציה פרואקטיבית - שלומדת ומנתחת את הפעילות המסחרית של הפרט ומציעה לו הצעות מותאמות אישית. האלגוריתם הזה אינו חדש, אבל הקונטקסט שלו כבוחן נטיות צרכניות וככזה שמצליח לחשוף אותן ולפגוש אותן עם הצעות מכר רלוונטיות - חדשני. האפליקציה כאילו מתמללת את מה שאנחנו אומרים על עצמינו על איך שאנחנו בוחרים להתלבש, ומאותו מקום היא מאפשרת לנו להיות עוד יותר כאלה באמצעות הצעות מכר.
מעניין במיוחד שמדובר בחוויה צרכנית שמתקיימת בתוך גבולות של קניון שהוא גדול ומגוון מחד, אבל בעל גבולות ברורים מאידך. דהיינו - גדול יותר מאמאזון או סופרפארם - רשתות שמציעות הצעות ערך דומות אבל מאד תלויות נקודת מכירה - אבל מצומצם יותר ממועדוני לקוחות מפוזרים ומבוזרים כגון כרטיס אשראי שופרסל שקשה להכיל את גבולות הגזרה שלו (מלבד השופרסל - גם פז וגם הצעות ערך של לאומי קארד).
ועוד משהו. החזרה ללימודים השבוע גורמת למותגים לחשוב איך להיות הכי מניפולטיביים ולפנות לילדים ובני נוער באופן שישכנע אותם - לא בגדנו בכם, אנחנו בצד שלכם וכולנו, כולל אנחנו (שמוכרים לכם בגדים וציוד) – לא ממש רוצים לחזור לבית הספר. 2 דוגמאות לכך הן קסטרו וקרביץ.
בקסטרו הבינו שיותר ויותר קשה לפנות לבני נוער. את האפשרות לרכוש חולצות בית ספר עם לוגו היה צריך להסוות מאחורי קליפ שכל כולו מיועד להעביר לצעירים את המסר - אנחנו בעדכם, אל תכעסו שאנחנו מחזירים אתכם לבית הספר. אז המוצר הוא בסיסי - חולצות עם לוגו בית הספר.
הפורט'ה שלו הוא האפשרות להתאים חולצה - דגם, מידה וצבע ולבחור בית ספר מרשימה של רוב או כל בתי הספר בישראל דרך אתר ידידותי ומעוצב, במחיר מאד סביר. ובכל זאת, פעם זה באמת היה פשוט יותר. כיום צריך להיכנס לתודעה של בני נוער מהדלת האחורית. שלא ישימו לב שקסטרו הוא "בעד המערכת". מערכת החינוך במקרה הזה.
אז מצד אחד יש לנו קליפ שלם של עיוותי פנים (אפליקציית face warp? Crazy Helium?) שהולך על הקצה עם דוגמנים יפים שלא אכפת להם לא להיראות יפה ואז יש להם, נגיד, עין אחת או פה במקום עינים, או אף מחוץ, כל זה כדי להסיח את הדעת מהמטרה המרכזית - חוזרים לבית הספר וצריך ללבוש תלבושת אחידה. כמובן שהתוספת "אם זה לא מעניין אתכם זה בטח יעניין את אמא שלכם" - הכרחית כדי לשכנע את הצעירים שקסטרו בצד שלהם, הייתה ותמיד תהיה.
וגם קרביץ נזהרה מאד שלא להיות במקום הצפוי והממוסד של חנות למכשירי כתיבה וציוד לבית הספר, כי גם בקרביץ הבינו שלא מדברים באופן ישיר על חזרה לבית הספר עם בני נוער.
כדי לממש את הדרך העקלקלה אבל הבטוחה ביותר לנהל שיח על חזרה לבית הספר עם ילדים ומתבגרים, יצרו בבית קרביץ קליפ "ביי לחופש" עם נעה קירל רק כדי לחתוך אותו לגרסה קצרה יותר שמציעה הצעת ערך מעשית שנחתמת בשורה "לא חוזרים ללמוד בלי קרביץ", שורה חכמה שמכילה את המשפט שלילדים נעים לשמוע - "לא חוזרים ללמוד".
- 6.סיון נסיכה!!! הסופרוויזרית שכל לקוח היה רוצה (ל"ת)לקוחה לשעבר :)) 04/09/2016 21:46הגב לתגובה זו
- 5.תפארת הפקות 04/09/2016 09:51הגב לתגובה זוקבוצת קניוני עזריאלי: -סמנכ"ל שיווק: עופר ירום ליאו ברנט ישראל: -מנכ"ל: אדם פולצ'ק -סמנכ"ל קריאטיב: עמי אלוש -סמנכ"ל לקוחות: עידית צוקרמן -סופרוויזרית: סיון מזרחי -ארט: תמרקה, אסתי בוקעי -קופי: אסי זליקוביץ' , יואב הבל -מנהל הפקות: מני זרחיה -מפיקה: רון עופר תפארת הפקות: דורון להב, רועי קאסקי -במאית: שירי שחר -צלם: רומן לינצקי -צלם: איתן חתוכה -צלם סטילס: אלון שפרנסקי -סטיילינג: ליטל מעוז -איפור: ערן פאל -שיער: גיא טאקו -מנהל הפקה: דורון ברסקי -מפיקת פוסט: מור סולומונוב -עורך: חמי סולומון -קריין: עומר ברנע -בית פוסט: פוסט אופיס -מוזיקה מקורית: KNOB ניב ומיטל דוגמנים: נועם פרוסט, ליתאי מרכוס, בנט הוב, חיים ברבי וארבל קינן לסוכנות אלינור שחר
- 4.כל הכבוד לעמי. (ל"ת)תראו עוד שנה. 01/09/2016 12:07הגב לתגובה זו
- 3.מ.ר. 01/09/2016 07:59הגב לתגובה זונראה מצויין, אין ויכוח. אבל הטקסט מייבש ויותר מהכל - מה מובחן ויחודי לעזריאלי בדיוק ביחס לשאר הקניונים? שם אין בוהו שיק / גותי וכו ? מה מייחד את עזריאלי בדיוק? שימו לוגו של כל קניון אחר בסוף , וזה יעבוד ( או בעצם לא יעבוד).
- קיריל 01/09/2016 09:25הגב לתגובה זומה שמייחד את עזריאלי זה קודם כל המוצר, אפליקציה שמזהה את הטעם שלך בקניות ונותנת לך מבצעים שמתאימים לך.... דבר שני האמירה בפרסומת שונה מכל קניון אחר, נכון שאם תשים לוגו של קניון אחר זה יעבוד, אבל הלוגו הוא של עזריאלי ולא של כל קניון אחר, והאפליקציה החדשנית היא של עזריאלי... וגם הפרסומת שאומרת לך בפנים אמיתות על חוש האופנה שלך שבד״כ לא נעים לשמוע.... הם רק של עזריאלי. בקשר לפרסומת אפשר להתווכח עם הטקסט מצחיקק אותך או מייבש, אבל יחסית לעולם האופנה ובטח לעולם הקניונים היא מרעננת.
- מ.ר. 01/09/2016 13:25לא ענית על עניין הלוגו ( חוץ מזה שהוא שם, אחלה !! ), האפליקציה חדשנית? יופי, לא הפרסומת לא? ולסגור בנימוק שזו פרסומת מרעננת יחסית לשאר, מביכה את הלקוח, משרד הפרסום ואת התשובה שלך.בבחינת - השאר עושים חרא, אני יעשה בינוני, זה יהיה יותר טוב בכל מקרה. קיריל. תתאמץ יותר.
- 2.זה מושלם ברמות אחרות. ! ליאו באו לעבוד! שאפו! (ל"ת)קרן 31/08/2016 15:39הגב לתגובה זו
- וואלה 01/09/2016 10:29הגב לתגובה זואת הקריאיטייב עשו.... הבל ואסי. כל שאר הצוות הם.... מפובליסיס. ליאו באו לשים קרדיט על המאש-אפ.
- וואו.. ממש כואב לך על ההצלחה של הקמפיין.. (ל"ת)קרן 04/09/2016 21:44
- 1.פרסומות מצוינות (ל"ת)רועי 31/08/2016 11:43הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
