נחמיה גרשוני
צילום: שילה גרנביץ'

שחקן חיזוק בבאומן: נחמיה גרשוני מצטרף וימונה ל-Big Data Analyst

גרשוני-איילהו שימש בשנתיים האחרונות כפרילאנסר בתחומי הניתוח ואיסוף המידע ובמשרד הפרסום ישמש כאנליסט שיספק פתרונות שיווק מבוססי נתונים
משה בנימין | (4)

משרד הפרסום באומן בר ריבנאי גוזר את הקופון שלו מבחירות 2015 ולא מדובר רק בעבודה עם מפלגת יש עתיד של יאיר לפיד. המשרד מצרף לשורותיו את נחמיה גרשוני, שבימים אלו עומד מאחורי פרויקט 61. גרשוני ימונה לתפקיד Big Data Analyst במשרד.

במייל שהעביר מנכ"ל באומן בר ריבנאי יוסי לובטון לעובדי המשרד הוא כתב: "בתקופה האחרונה לא ניתן שלא להתקל בצמד המילים ביג דאטה. המהפכה הטכנולוגית שמתחוללת בעולמנו מאפשרת למותגים יכולות חדשות המתבססות על דאטה. מתוך ההכרה שמדובר בשינוי משמעותי בעולם השיווק והפרסום ומתוך המחוייבות שלנו להיות בחזית הידע יחד עם לקוחותינו אנו שמחים להודיע על הצטרפותו של נחמיה גרשוני. נחמיה ישמש כ-Big Data Analyst ויהיה אחראי על עולם הביג דאטה, האנליזה והשיווק מבסיסי נתונים. נחמיה יסייע לנו וללקוחותינו למצוא תובנות שיסייעו לנו בתוך אוקיינוס המידע". עוד מוסיף לובטון כי "השילוב של היכולות של נחמיה עם היכולות הטכנולוגיות של MINT מהוות יתרון תחרותי משמעותי עבורנו וצעד נוסף וחשוב בהגשמת חזון המשרד".

גרשוני (28) שימש בשנתיים האחרונות כפרילאנסר בתחומי הניתוח ואיסוף המידע, ולפני כן סיכם קריירה צבאית של 8 שנים בחיל האוויר. פרויקט 61 שמאחוריו הוא עומד מציע לקהל הבוחרים ממוצע משוקלל של הסקרים שמפורסמים באמצעי התקשורת ותחזית מנדטים המבוססת על ביצועי העבר של הסוקרים השונים, על בסיס השגיאות, ההטיות והמאיפיינים של כל סוקר.

 

 

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    נחמיה גרשוני 06/04/2016 10:43
    הגב לתגובה זו
    שיקום מישהו ששמע על פרוייקט 61
  • 3.
    שימי 19/03/2015 17:14
    הגב לתגובה זו
    פרוייקט הסקרים נכשל כישלון חרוץ ומוחץ. כנראה שיש גם פרסים על כשלונות.
  • 2.
    חמי 15/03/2015 18:44
    הגב לתגובה זו
    ואני בטוח שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
  • 1.
    הוא גאון באומן הרוויחו (ל"ת)
    אבי 15/03/2015 14:11
    הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.