שחקן חיזוק בבאומן: נחמיה גרשוני מצטרף וימונה ל-Big Data Analyst
משרד הפרסום באומן בר ריבנאי גוזר את הקופון שלו מבחירות 2015 ולא מדובר רק בעבודה עם מפלגת יש עתיד של יאיר לפיד. המשרד מצרף לשורותיו את נחמיה גרשוני, שבימים אלו עומד מאחורי פרויקט 61. גרשוני ימונה לתפקיד Big Data Analyst במשרד.
במייל שהעביר מנכ"ל באומן בר ריבנאי יוסי לובטון לעובדי המשרד הוא כתב: "בתקופה האחרונה לא ניתן שלא להתקל בצמד המילים ביג דאטה. המהפכה הטכנולוגית שמתחוללת בעולמנו מאפשרת למותגים יכולות חדשות המתבססות על דאטה. מתוך ההכרה שמדובר בשינוי משמעותי בעולם השיווק והפרסום ומתוך המחוייבות שלנו להיות בחזית הידע יחד עם לקוחותינו אנו שמחים להודיע על הצטרפותו של נחמיה גרשוני. נחמיה ישמש כ-Big Data Analyst ויהיה אחראי על עולם הביג דאטה, האנליזה והשיווק מבסיסי נתונים. נחמיה יסייע לנו וללקוחותינו למצוא תובנות שיסייעו לנו בתוך אוקיינוס המידע". עוד מוסיף לובטון כי "השילוב של היכולות של נחמיה עם היכולות הטכנולוגיות של MINT מהוות יתרון תחרותי משמעותי עבורנו וצעד נוסף וחשוב בהגשמת חזון המשרד".
גרשוני (28) שימש בשנתיים האחרונות כפרילאנסר בתחומי הניתוח ואיסוף המידע, ולפני כן סיכם קריירה צבאית של 8 שנים בחיל האוויר. פרויקט 61 שמאחוריו הוא עומד מציע לקהל הבוחרים ממוצע משוקלל של הסקרים שמפורסמים באמצעי התקשורת ותחזית מנדטים המבוססת על ביצועי העבר של הסוקרים השונים, על בסיס השגיאות, ההטיות והמאיפיינים של כל סוקר.
- 4.נחמיה גרשוני 06/04/2016 10:43הגב לתגובה זושיקום מישהו ששמע על פרוייקט 61
- 3.שימי 19/03/2015 17:14הגב לתגובה זופרוייקט הסקרים נכשל כישלון חרוץ ומוחץ. כנראה שיש גם פרסים על כשלונות.
- 2.חמי 15/03/2015 18:44הגב לתגובה זוואני בטוח שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
- 1.הוא גאון באומן הרוויחו (ל"ת)אבי 15/03/2015 14:11הגב לתגובה זו

השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 עם נוכחות רצינית של 204 אלף צופים, שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, שבה צפו 302 אלף איש; חדשות 13 עם 145 אלף צופים ואילו המהדורה המרכזית של כאן 11 נמצאת באופן עקבי על 50 עד 60 צופים וסוגרת את הרשימה עם נתונים חלשים
כמו תמיד, רייטינג מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ואמש עמדה על 12.9% רייטינג עם 302 אלף צופים, אבל לאחרונה, המגמה היא שבמקום שסך כל המהדורות המתחרות יעמוד על חצי מכמות הצופים של חדשות 12, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עולה לבדה לכ-66% מכמות הצופים, עם 204 אלף צופים ו-6.7% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 6.6% אבל 145 אלף צופים. מעניין מה היו התוצאות לו היו משנים את שיטת הרייטינג.
עם זאת, סיפור מרכזי לא פחות הוא הסיפור של מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, ולמרות מגישים איכותיים, טלי מורנו וטל ברמן, היא מדשדשת ומציגה תוצאות חלשות מאד, כשאמש כמות הצופים היתה 58 אלף איש בלבד, עם 2.4% רייטינג.
בפריים טיים, איך לא, הלהיט של רשת, "האח הגדול" מנצח את כולם, עם רייטינג של 16.2% ו-408 אלף צופים, ואחריו "מאסטר שף" היציבה, עם 13.4% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים חוזרת ומזנקת, לאחר תקופה של ירידה, ועומדת על 7.4% רייטינג ו-223 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", זכתה ל-1.3% רייטינג בלבד, עם 26 אלף צופים בסך הכל. השידור הציבורי בבעיית רייטינג קשה.
בוקר, אמצע היום ולייט נייט
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-91 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.9% רייטינג ו-36 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.7% ו-77 אלף צופים, אחריו במקום השני המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.9% בלבד ו-43 אלף צופים ואחריהן מאחור נמצא "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.